Hemsida visas ej p.g.a. nedanstående orsak:

Konkurs

Prisjakt har ännu inte bekräftat butikens existens, verksamhet eller hemvist.

Representerar du denna butik? Klicka här för att kontakta oss!

Detaljerad information NetSuperstore har fått betyget (0.00)
Sortera efter:
  • 2013-09-21 - Ett år sedan. Omdömen innan denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Usel
    Bluffbutik som gärna tar dina pengar vid en beställning men när du avbeställer är det inte lika roligt att få tillbaka dem. Har nu efter mer än 6 månader ännu inte fått tillbaka mina, lutar allt närmare en polisanmälan för stöld för min del. Mail kan man glömma det verkar de bara svara på efter behag dvs i princip aldrig.
    Kan inte rekommendera någon att handla där.
    5 år sedan
  • Usel
    D här är den sämsta butiken jag någonsin har köpt någonting ifrån! Har betalat 13500kr för en tv och nu 5 mån efter har jag fortfarande inte tv:n!! KÖP INTE HÄR!! Värt att betala 500 kr mer för bättre service utan strul!!!
    5 år sedan
  • Usel
    Helt omöjliga att få kontakt med trots flera mail och försök till att ringa...fast blev jag förvånad, tyvärr inte. Bara att inse att denna butik borde avföras från Prisjakt!
    5 år sedan
  • Usel
    Absolutely the worst service I have ever experienced!

    Steer CLEAR away from these scam artists!

    I ordered an LCD TV in the start of May. The item was appearing as "Deliverable within 2-4 days".

    They charged my card the FULL amount of money right away and then did nothing.

    A couple of weeks later, I contacted them via their website to ask what is going on and did not get a reply.

    I had to ring them up and spend 45 minutes ON HOLD before someone answered.

    They told me that the TV was arriving and that there was a delay with their distributor in Germany.

    Bullshit!

    They promised a new delivery date a couple of weeks later.

    So I wait and the date passes with no delivery and no news from them.

    I ring up again.

    ONE HOUR ON HOLD before an answer.

    Again, same promises for delivery and definite fulfillment of the order.

    Same terrible treatment... Weeks go by and nothing, not even any communication from them.

    Three whole months later and after my money had been sitting int heir bank account, I asked for a refund.

    They promised they would give it to me but just like their delivery promises, I waited for a week and saw no money.

    it was only after I reported them to VISA and their credit card processing company DIBS for suspsicion of fraud, that they pulled their fingers out of their bottoms and returned the money.

    DO NOT BUY ANYTHING FROM THEM!

    What they do is that they take your order and money and ONLY then, they order what you asked from their distributor in another country.

    After that, you must prey to God that your item is in stock with their distributor and it flies over from Germany quick enough, otherwise you'll be sitting there waiting forever while they make money out of the interest they earn on your cash sitting in their bank accounts.

    Basically, these companies hold NO STOCK OF ANYTHING THEY SELL!

    They just take your money and put an order through for you through someone else...

    AVOID AT ALL COSTS!
    6 år sedan
  • Usel
    Vart blåst en gång av dom då jag fick fel varor varpå dom ej återbetalade mig trots dom fått tillbaka grejerna. Bestälde Memorystick Pro duo men fick Compact Flash istället, samma märke samt storlek som jag beställt men helt oanväntbart för mig, hade gott om bevis på vad jag beställt eftersom jag sparat alla bekräftelse mail men det dom gjorde var att ändra på kontot jag hade hos dom till Compact Flash. Varför skulle jag beställt det när jag ej ägde en grej som använde den sortens minne?

    Skickade tillbaka grejerna på egen bekostnad men fick inga pengar tillbaka. Orkar ej bråka om lite småslantar så passar på att ge dom lite extra dålig reklam istället.

    Det fulaste var nog att ändra varan som jag beställt på kontot som dom hade på sin server. Jag vet att dom måste gjort det eftersom jag både skrev ut beställningen på papper samt sparade alla bekräftelse mail så jag vet vad jag beställt. Så att dom gjorde den ändringen är juh på gränsen till att vara olagligt.

    Jag färmodar att jag skulle vara i en väldigt lång kö ifall jag skule kräva pengarna av dom så jag orkar ej lägga kraft på det. Hoppas bara min erfarenhet kan vara en varning för någon annan.

    Skulle inte chansa att handla en tv för 10 tusen hos dom liksom, dom har så mycket folk som vill ha pengarna tillbaka så vad gör en extra person...

    P:S Synd att jag tvingades ge dom en stjärna, man bör kunna ge noll stjärnor.
    6 år sedan
  • Mycket bra
    Beställde plasma och surroundanläggning efter telefonsamtal med företaget(jag frågade om jag vågade betälla från dem med tanke på alla klagomål...)
    Prylarna kom på utlovad tid (3v). Lite lång väntan på telefon vid ett tillfälle men annars fungerade allt klockrent. Sparade 8000 på detta.
    -Om det funkar lika bra nästa gång kan jag tänka mig att beställa från dem igen.
    Hasse
    6 år sedan
  • Usel
    Beställde ett vanligt sd mini till telefonen.
    Gick och väntade 4 veckor på att den skulle komma på posten innan jag ringde och frågade vad som hade hänt, trodde att den hade kommit bort helt enkelt, men nej...den var slut. Har man 2 anställda på ett företag som omsätter 22milj kr (2006) förstår jag att man har en som tar emot beställningarna och en som räknar pengarna. Sedan att kunden inte får utlovad produkt (positivt lagersaldo...i veckor) trots erlagd betalning från dag 1 från beställningen känns mycket bekymmersamt. Var är kundvården? Sedan att det tar minst lika lång tid att betala tillbaka pengarna utan ränta får mig att framstå som en godtrogen blåögd svensk. Sista gången ni lurar mig? eller kanske så byter ni namn igen.
    6 år sedan
  • Acceptabel
    Leveransen tog visserligen 3 veckor längre än utlovat vid första kontakt, men det kompenserades av att jag utan att ha bett om det fick en kamera av modell snäppet bättre än den jag betalat för, 8MP istället för 6MP. Värde ca 250kr, vilket jag tycker var schyst!
    6 år sedan
  • Usel
    Väntar fortfarande på min tv som jag beställde för ca; 1,½ år sedan!
    Snacka om snabb leverans!!!!
    Plocka bort företaget helt från prisjakt!!!!
    6 år sedan
  • Usel
    Tänkte trotsa all negativ kritik som finns kring företaget, och göra en beställning på en hyfsat billig produkt. Avsåg betala med kort, för då är man hyfsat safe även om butiken skulle strula.

    Döm om min förvåning när jag testar att gå igenom de olika betalningsstegen och ser en liten nätt summa på 50 kronor som lagts till ordern, med beteckninegn "Low order fee". Men seriöst...

    Lusläser köpvillkoren, och det står inget om något minimiköp där.

    Även om det fortfarande är billigt så blir det inget köp där. Klåpare...
    6 år sedan
  • Usel
    Varnaing Varning!!!
    Ett företag i skojarbranchen de återbetalar inte dina pengar. Jag har nu haft ute pengarna i nästan 4 månader och mejlat skrivit men inget händer de har skickat ett mejl att de återbetalt pengarna men två veckor senare har jag inte sett röken av pengarna
    Läs gärna vad andra säger om företaget om du inte tror mej titta även på andra prissajter
    6 år sedan
  • Usel
    Har väntat i 2 månader på 4st fläktar, som hela tiden har funnits i lager enligt deras hemsida och som dessutom redan är betalda. Det var den ända butiken som hade dessa fläktar, annars hade jag aldrig beställt härifrån. Men jag beställde ändå eftersom de hade dom i lager. De skyller på deras leverantörer hela tiden, men byt leverantörer som inte är seriösa då.

    De svarar på 2 av 5 mail med korta svar som "Vi har tagit kontakt med..." men inget händer.

    -Dålig service
    -Kass hemsida
    -Dåligt uppdaterade priser och lagerinformation
    -Skojare
    6 år sedan
  • Usel
    VARNING!!!
    Köp ingenting av NetSuperstore. Jag har varken fått mina saker och tror inte jag kommer att få se dem någonsin. när jag efter ett par månader vill ha tillbaka pengarna vägrar de ge mig det fast de inte leverar varorna. Borde inte ens få vara med på prisjakt!!! BLUFF
    6 år sedan
  • Usel
    Har vart alldeles för lång leveranstid på saker jag beställt. Har varit tvungen att åka till butiken för att få svar eftersom supporten inte svarar.
    De låga priserna spelar ingen roll eftersom andra åf hinner sänka sina priser ännu lägre innan man får varan i handen från netsuperstore.
    Handlar inte här längre...
    6 år sedan
  • Usel
    Köpt lite olika saker av de i butiken.
    Tyvärr blir det inget mer av det då jag köpte en cpu fläkt som kostade mer i butik än på nätet. Jag frågade även om ja fick pengarna tillbaks om jag med obruten förpackning lämnade tillbaks den då jag inte visste om den skulle mått mässigt passa i datorn.
    Detta var inga problem enligt killen i kassan. Kommer hem och ser utan att behöva öppna kartongen att flänsen är för bred och inte passar. Dagen efter säger samma kille att det ända han kan ge mig är ett tillgodokvitto vilket jag självklart inte är intresserad av.
    Så ett ordervärde på 350kr är de beredda att tappa en kund för så jag undrar vad som händer med de som köper lite dyrare saker...
    6 år sedan
  • Usel
    Beställde en plasma-TV av dem och efter att ha läst kommentarerna här på Prisjak hade jag inga höga förväntningar men priset var mer än 2 000 kr billigare än näst billigast. Antog att det bara ställdes för höga förväntningar. För min den gjorde det inget om leveransen dröjde 3-4 veckor. Men ack vad jag bedrog mig. Ca 3 veckor efter beställning skickade jag mail och undrade vad som händer. Fick till svar att TV:n var slut hos leverantören trots att det vid beställningen angavs att TV:n fanns tillgänglig. Misstänkte då att det säkert skulle dröja 3-4 veckor till innan jag fick den så jag avbeställde. Det var inga problem. Avbeställningen gjordes samma dag och jag fick bekräftat via mail att pengarna skulle återbetalas till mitt kort. Det var 6 arbetsdagar sedan och jag har ännu inte fått tillbaka mina pengar. Jag har inte hört något från dem trots att jag skickat flera mail med påminnelser om att pengarna inte har återbetalats.

    VARNING: Även om priset är riktigt bra, så är det inte värt det. Undvik Netsuperstore.se!
    6 år sedan
  • Usel
    Tur att man kan besöka butiken i Kungens Kurva - om inte den funnits skulle jag ALDRIG ha fått någon fotoscanner! 16 april beställde och betalade jag en scanner, som skulle levereras efter 7-10 dagar.

    3 maj lyckades jag komma fram per telefon (de svarar högst var 10:e gång man ringer). Den scanner jag betalat var dessvärre slut hos leverantören. Jag ändrade då beställningen till att gälla en annan scanner i samma prisklass. Den person, som tog emot den uppdaterade beställningen lät inte de inbetalade pengarna följa beställningen. Under de följande veckorna ringde jag ett otal samtal till NetSuperstore.

    20 maj åkte jag till butiken och förklarade att jag ville ha tillbaka pengarna. En äldre kompetent försäljare ringde ett samtal och 21 maj kunde jag hämta scannern i butiken. Den har fungerat utmärkt men det var mycket tidsödande att skaffa den - jag kommer inte att köpa något mer från NetSuperstore eftersom jag inte har tid att bråka så mycket för att få den produkt jag beställt.
    MVH
    Birgitta-A
    6 år sedan
  • Vi ber mycket om ursäkt att den leverantören inte hade scanners du beställt på lager och att din order blev restnoterad.
    Om du hade beställt en scanner som fanns på lager hade det gått fortare för oss att leverera

    mvh
    kundtjänst

  • Usel
    Okej, gör dig själv en rejäl tjänst! Handla ALDRIG från denna butik via nätet! Jag var dum och kollade aldrig upp innan, behövde ett komponent-instickskort till min Panasonic monitor. Varan fanns i lager stog det, väntade 2-3 veckor och inget hände... Ringde butiken (dom svarade efter ca 30 min, då hade jag ringt flera dagar tidigare och fick ej något svar). När jag väl fick tag på en kille så sa han "Ajuste, den där, vi ska skicka leveransbesked till dig på mailen". Fick aldrig något mail! Nu efter över 1 månads väntan ringde jag igen och fick somtur var tag i någon där väldigt snabbt.. Pengarna är förhoppningsvis påväg tillbaks till mitt konto.

    Förstår inte varför dom har en internetförsäljning, när i princip 1 av 10 är nöjda kunder! Beställer du från detta företag, gör det på egen risk. Står det att varan finns i lager = NEJ, med lite tur så kanske den finns i lager. Och betala aldrig företaget några pengar, eftersom man läst att vissa har förlorat sina pengar via detta skitföretag. Jag hoppas mina 1000kr dyker upp!

    Prisjakt BÖR ta bort företaget från sidan!
    6 år sedan
  • Ganska bra
    Var klart tveksam till att beställa från dessa, då betygen här talar sitt tydliga språk. Men eftersom dom tog 1150kr för en fotopryl som på den näst billiga butiken kostar drygt 1800kr och att jag inte behöver den omgående tog jag chansen.

    I alla fall, produkten stod som 'I lager' när jag beställde, vilket jag självklart inte litade ett dugg på. Efter en vecka hamnar ordern i status 'Leveranskontroll', veckorna går och jag skickar ett par mail och efterfrågar status utan svar, samt försöker ringa butiken utan svar några gånger. Tre veckor senare ser jag sen att produkten ska vara på väg till butiken. Så till slut efter exakt en månad och en dag efter jag beställt får jag sen ett mail om att det går att hämta i butiken.

    Inget fel på produkten och heller inget problem att hämta ut.

    Därför är det lite svårt att sätta betyg, leveranstiden och bristen på kommunikation drar ner, men priset är starkt positivt.
    6 år sedan
  • Usel
    Tänkte ge dom en chans, MEN:

    Beställde min vara som skulle finnas i lager.
    Efter en MÅNAD började ringa och undrade var den var, fick beskedet den kommer imorgon, I en vecka dagligen. till 7e dagen i följd då telefonisten. sa att: Du kanske vill ha dina pengar tillbaka???

    Skulle även få prata med en ansvarig men när jag blev kopplad så svarade aldrig någon.

    Gör er själva en tjänst KÖP INTE härifrån.
    Du blir bara lurad.
    6 år sedan
  • Usel
    Riktig skitbutik. Inga garantier och ingen service. Dom försökte lura mig att betala för en datorladdare som jag hade fått låna av dom när min var skickad till acer. Är överraskad att den butik ens finns fortfarande.
    6 år sedan
  • Förstår inte hur du kan skriva så när du först fick låna en laddare och sedan fick du även ersättning för den laddaren du köpte hos ONOFF eftersom din inte hade kommit tillbaka från service

  • Usel
    Vad ska man säga om detta företag?

    För 2 år sedan beställde jag en hårddisk men avbeställde efter ca:1 månad då jag inte fick minsta livstecken från dem.

    Nu, 2 år senare var jag dum nog att göra ännu en chansning trots att jag för mig själv svurit att aldrig handla från dem igen. Korkat! Mycket korkat!

    Mailade dem över en TV jag ville ha. Så här löd vår konversation:

    Jag:
    - Om jag beställer en Panasonic TH-42 PX80 av er, när skulle jag då kunna få den levererad? Vad jag vet har den inte släppts än.

    NetSuperStore:
    - Leveranstiden är beräknad att vara 4-10 arbetsdagar.

    Nästa mail:
    Jag:
    - Jag kan alltså få PX80 levererad inom 4-10 arbetsdagar trots att den inte är släppt i sverige ännu?

    NetSuperStore:
    - Vi köper inte från sverige, dom kommer från tyskland.

    Ok, vi kör tänkte jag. Några minuter efter ordern kom detta meddelande:

    NetSuperStore:
    - Det är helt ny modell, den ska komma in under Mars senast i mitten av april.

    Redan här känner man sig förbannad och bedragen! Jag höll dock ut...

    I slutet av mars börjar jag maila dem för att höra om en mer precis status finns. Inget svar. Mailar, mailar, mailar. Totalt dött! Som att snacka med en vägg.

    Ringer deras växel, väntar och väntar. Lägger på.

    Testar ist. ett mobilnr jag av händelse fick när jag la ordern. Får svar av en som ännu inte börjat sitt skift. Ring detta nr ist. säger han. Får ett annat mobilnr. Där svarar en annan och det första jag får höra är, 'var har du fått detta nummer ifrån?'. Jag förklarar och han säger att han har lunch så jag får återkomma.

    Ringer 1 timme senare. Får faktiskt svar och jag frågar då när jag kommer att få min TV? Han börjar att knappa och småmumla och sådär typiskt och tajmat så tar mitt mobilbatteri slut. När jag kopplat in min laddare försöker jag ringa igen men han trycker på avvisa, igen och igen. Blir så irriterad så jag lägger ned.

    Blev paff när han en stund senare ringer upp mig. Han vill dock gärna att jag ska köpa en annan TV men jag avböjer och han meddelar att han ska kolla lite närmare på detta. Bad om att de mailar eller ringer mig snarast.

    Går några dagar och får inget besked så jag skickar ett mail direkt till honom att jag vill ha besked NU annars vill jag avbeställa ordern omgående.

    Får då svar att min TV finns i Tyskland och ska leveras under nästa vecka. Väntar nästan 3 veckor till utan att min leveransstatus ändras. Mailar = inget svar.

    Ringer det andra mobilnumret jag har och får tag på en lagerkille som inte kan göra så mycket. Även han vill dock sälja mig en annan TV. Den jag vill ha är slut säger han. Hur kan den vara slut då jag beställt den innan släpp för 2.5 månad sedan undrar jag? Svar uteblir.

    Ringer ist. växeln och får tillslut tag på en som ska koppla mig till säljavdelningen. Där svarar ingen. Blir tillbakakopplad och han tar på sig att försöka hjälpa mig ändå. Jag säger att jag vill avboka min order och han tar mina uppgifter. Dagen efter är ordern ännu inte avbeställd. Jag ringer samma mobilnr jag fick i första orderbekräftelsen. Han har inte börjat sitt skift denna gång heller men tar ändå mitt ordernr. Då, ÄNTLIGEN får jag TV'n avbokad! Eller, nja...

    Pengarna kommer inte. Dessa skulle vara tillbaka på kontot inom 3 arbetsdagar (avbeställd den 29 april). Den 12 maj har jag fortfarande inte fått några pengar. Jag ringer, och ringer, och ringer, inget svar, blir hänvisad vidare etc. etc. Får tillslut kontakt och försöker få fram ett svar varför jag inte fått några pengar, riktigt svar uteblir. De lovar att se över detta. Den 22 maj har jag ännu inga pengar. Ringer några gånger (som man brukar få göra) och när jag får kontakt så säger de att jag ska kolla kontot för dom har betalat tillbaka. Nix! Inga pengar. Jag säger att jag ska kontakta banken och fråga om de registrerat någon betalning och vi avslutar samtalet. Dagen efter, den 23 maj så har jag äntligen fått tillbaka mina 10 000 som de haft sedan i februari! Kändes otroligt skönt att äntligen kunna få bryta kontakten med detta företag!

    Dessa bryr sig inte om att svara på mail som inte passar och är oftast lika svåra att få besked från över telefon också. Iom att de ska ha betalt i förskott så har de alltså lånat 10 000kr av mig i 3 månader. De borde ge mig ränta, det hade iaf banken gjort.

    Har äntligen min TV efter köp från annat företag vilket jag borde gjort från första början. Aldrig mer NetSuperstore!
    6 år sedan
  • Knappt godkänd
    Beställde en monitor som var ilager enligt d. mejlade och kolla innnan . men sen så tog det lång tid iaf... efter att väntat de dagar som skulle ta (10-14) så ringde jag... Någon som svara var alltid seriös och var lite "grinig" på hur andra på företaget inte skött sitt arbete... men det spelade ingen roll skärmen kom aldrig.. efter en månad så ville jag ha pengarna tillbaka och det fick jag. dock inte på 3 bankdagar.. men de kom. REsultat... Lång väntan på varor mer oro efter allt negativt man hört.... Ännu mer orolig när det tar tid att få tillbaka pengaran.. men i slut ändan så löste sig allt. beställde direkt från Tyskland och fick betala 300:- mindre än nets pris och då inkl. frakt och betala i förskott garanti...
    6 år sedan
  • Usel
    VARNING!!! Bessällde varor i oktober 2007 som skulle finnas i butik men har fortfarande inte fått något levererat.
    Har förökt få kontakt med företaget ett flertal gånger för att häva köp både via mail och telefon dock utan resultat.
    Kontaktade konsumentombudsman på orten där jag bor som också skickade mail till företaget men inte ett svar från företaget.

    Nu återstår bara för mig att POLISANMÄLA detta företag som enbart blåser kunder på pengar.
    6 år sedan
  • Usel
    På gränsen mellan dålig & ingen service. Aldrig mer säger jag bara.
    6 år sedan
  • Usel
    Köpte en produkt (1800:-) som var delvis trasig när jag fick den, jag skickade ett mail till butiken, dom har inte hört av sej än. Har nog gått en bra bit över ett år nu.
    6 år sedan
  • Perfekt
    i butiken mycket trevliga, lämnade öppetköp på ett minneskort till en kamera som vi inte var säkra på att den skulle klara den kapaciteten. jag köpte mig ett tangentbord till Sveriges lägsta pris och än idag så ligger priset jag betalade ca 300kr under vad många andra firmor tar betalt.
    jag har handlat av dom minst 3 gånger, skärm, en massa datorkomponenter osv. jag är en nöjd kund som förmodligen kommer återkomma.
    6 år sedan
  • Dålig
    Dålig servic. Dåligt om man vill använda garantin,
    6 år sedan
  • Knappt godkänd
    Handla absolut inte via internet hos NetSuperstore. Har handlat i affären i KungensKurva och då har det fungerat bra (och blivit bra bemött). Beställde via internet en gång och efter att ha väntat en vecka avbeställde jag och åkte till butiken istället (vilken hade varan "på hyllan")
    6 år sedan
  • Usel
    Otroligt oseriösa!!! Varning! Handla EJ här!
    6 år sedan
  • Usel
    !!!!!!VARNING!!!!!!

    Jag gjorde tyvärr misstaget att handla från dem utan att först titta på deras omdömen av köpare. Beställde diverse datorprylar... bla. ett moderkort och ett chassie. Jag skrev också i mitt mail till den vid betalning att jag ville ha ett samtal el mail om de inte kunde leverera varan inom 2v. tror ni att det kom ngt mail då? nee så efter 1 vecka ringde jag och frågade vart mina varor var och då fick jag svaret att de var slut på deras lager i Tyskland och att jag skulle få vänta MIST 2 veckor till. Jag gjorde då en avbeställning och skulle få mina pengar inom 3 bankdagar enligt dem.. helt ok tyckte jag och väntade.. och väntade och väntade!!! Efter 1 vecka ringde jag och frågade vad som händer då kopplades jag vidare till "ekonomichefen" som aldrig svarade utan jag blev tillbakaskickad till växeln där jag hela tiden fick svaret att han skulle säga till chefen att ringa mig. Jag kan säga att det pågick ungefär så här tills att jag fick mina pengar tillbaka efter 4 VECKOR!!!! fattar ni.. 4 veckor innan de betalade tillbaka mina pengar!!! De strulade och uppträdde totalt oproffisigt, och som många andra av er skriver nedan de borde inte ens finnas med på denna sida och jag hoppas de går i konkurs så inte fler människor blir drabbade av dessa skojare. SÄMSTA SKITEN PÅ INTERNET! visst handla varor i deras butik kanske är bra då de inte kan blåsa en men för guds skull.. handla INTE av dem annars.
    6 år sedan
  • Usel
    Sämsta skiten jag någonsin varit med om.
    6 år sedan
  • Usel
    Nej.. inte en gång till.
    köpte en router som kraschade, sen har jag hållt på i drygt ett år att få den utbytt. Nu har garantin gått ur och de vägrar ta tillbaks den.

    Så helt enkelt jag säger osm många andra.. VARNING köp aldrig här, iaf inte om du nånsin behöver service igen.
    6 år sedan
  • Usel
    Åh nej, vilket dåligt skämt. Lägg ner. NU.
    Jag frågade om de kunde leverera en vara som var märkt "available" på deras hemsida. Inga problem sa de. Jag beställde. Efter ett par dagar återkommer de och säger att det nog kommer dra ut på tiden, varan finns inte, varken hos dem eller deras leverantör. Under följande två veckor försöker jag upprepade gånger via mail avbeställa min order utan att få någon som helst respons från företaget... till slut får jag tag på högsta hönset och lyckas avbeställa. Så här i efterhand känns det skönt att jag inte betalade i förskott utan valde att betala vid leverans, annars hade man väl inte fått tillbaka pengarna i första taget...
    6 år sedan
  • Mycket bra
    Jag ville också ge Netsuperstore en chans, trots alla varningar på denna sida. Jag ville ha personlig kontakt innan jag beställde och ville höra hur det låg till med all kritik som framförts. Jag ringde upp kundtjänst och talade med Hussein, som ödmjukt erkände att det har varit problem, att kritiken sannolikt var berättigad, men att man försöker göra så gott man kan för att det skall bli mindre problem. Det är inte ologiskt att det är så mycket problem, då man ligger mycket bättre till i pris och därigenom samlar på sig en massa ordrar. Kanske behöver man anställa några fler..
    Har man sparat, som jag, 2500 på en plasma, som dessutom fraktas hem till dörren så kan man svälja att det tar en vecka. Ok, det fanns tidsoptimism hos säljaren, men det går inte att förutsätta alla hinder i logistiken. Netsuperstores objekt finns ju inte i Sverige, så det klart att det tar lite tid. För att få ned priserna kan de ju heller inte beställa hem enbart EN plasmateve och få den två dagar senare, då blir det dyrare.

    F.ö. vill jag påstå att jag väntade inte mer än en minut ngn gång av de gånger jag ringde för att få svar på frågor och jag blev dessutom vänligt bemött

    Ha tålamod och bli nöjd, förvänta dig leverans dag efter och du blir garanterat missnöjd. Det är upp till dig

    Jag kommer handla av Netsuperstore igen.

    M. Callert
    6 år sedan
  • Usel
    Ok, jag läste alla omdömen om den här företaget men ville fortfarande ge de en chans. Jag beställde 2st kamera väskor första veckan i december 2007, jag fick de idag den 20 mars 2008.

    Jag påpekade att de borde skärpa sig men jag tror inte att de vill veta något om kundnöjdhet eller kundservice.

    -Handla här om du vill ha dina grejer 3 månader efter beställning.
    -Handla här om du vill att kundtjänst inte svarar varken på telefon eller mail.
    -Handla här om du som kund vill bli behandlad illa eller helt enkel nonchalant.

    Tyvärr NetSuperstore AB ni borde syssla med helt andra saker men absolut inte driva den sortens affärsrörelse.
    6 år sedan
  • Ganska bra
    Jag beställde ett grafikkort härifrån utan att först läsa de omdömmen butiken fått. Blev lite nervös när jag såg att de flesta varken sett röken av sina pengar eller varorna de bestämt. Jag beställde på en torsdag, på onsdagen veckan efteråt ringde de och sa att de hade fått beställa om kortet då deras ursprungliga leverantör inte haft något leveransbesked på det. Måndagen veckan efter hade kortet ankommit butiken! När jag väl kom dit var det inte det kort jag beställt, en miss med artikelnumren som antagligen uppkommit vid ombeställningen. Jag fick pengarna emellan till det kort jag beställt, jag var nöjd iaf! Personalen inger inte förtroende direkt, ringde och frågade var min beställning var någonstans, då svarade de att de inte kunde ge sådana besked förrens efter 6-10 dagar, konstigt tycker jag. Jag fick iaf EN vara, om inte den som beställdes.
    6 år sedan
  • Usel
    Har beställt härifrån 3 gånger då de har haft riktigt bra priser men egentligen ALDRIG fått sakerna levererade utan det har slutat med att jag efter en månad ringt och avbokat ordrarna. Håller inte vad de lovar, "fejkpriser" m.m.
    Beställ inte av denna butik!!!
    6 år sedan
  • Ganska dålig
    Tillägg:
    Igår fick jag även ett brev från NetSuperStore med överskriften FAKTURA och där det stor sista inbetalningsdatum på.
    Det var endast en liten rad som är väldigt lätta att missa där det stor Auth- och transaktionsnummer vilket hänvisar till kortbetalningen. För den ovane ser detta ut som vilken faktura som helst.
    Är det svårt att trycka ut överskriften "KVITTO", kan man fråga sig.
    6 år sedan
  • Usel
    beställde två produkter från hemsidan. Två veckor senare dök den ena varan upp på posten, med följesedel/kvitto på båda produkterna.. Ringde och frågade var den andra produkten var och fick efter ett ganska otrevligt bemötande reda på att de skickades var för sig. Efter ett par till samtal lyckades jag några dagar senare klämma ur dem paket nummer två.
    6 år sedan
  • Usel
    Håller otroligt låga priser som de inte kan hålla att leverera, bara för att hamna högt uppe på prisjakts listor BLOCKERA detta företag från prisjakt så folk slipper bli lurade, betala heldre 50-100kr mer och köp din vara från ett seriöst företag, så du slipper som jag vara glad och vänta i 2 veckor på att bli besviken!
    6 år sedan
  • Usel
    Har precis anmält butiken till kronofogden, fick då reda på att de redan hade skulder på över 290.000kr.
    Så jag vet inte om jag får mina pengar tillbaka =(

    Prisjakt, var snäll o ta bort butiken från er hemsida !
    6 år sedan
  • Usel
    Varning för den här butiken. De är riktiga skojjare vars affärsidé verkar vara att alltid ligga lägst i pris men aldrig leverera.
    6 år sedan
  • Bra
    Har handlat i denna butik ett flertal tillfällen under några års tid. Dom har ryckt upp sig, men jag litar inte på att dom beställningar som jag gör verkligen går igenom. Men i 9 fall av 10 går allt bra.
    6 år sedan
  • Usel
    Deras prisuppgifter stämmer nästan aldrig.
    Idag när jag ser att de har lägsta pris lägger jag ej energi att kolla om de har produkten för de pris de uppger.
    6 år sedan
  • Mycket bra
    Inget att klaga på, allt fungerade som utlovat. Varan (Braun rakapparat) fanns på ett centrallager någonstans i Europa. Tog 9 dagar innan jag kunde hämta ut den. Helt o.k att vänta ett par dagar extra när priserna är så pass låga.
    6 år sedan
  • Usel
    Varning!
    Jag kollade inte här på Prisjakts omdömen förrän jag blev klok på att NetSuperstore var ett problemföretag vilket resulterade i att jag avbokade ordern då leveransen dröjde och inte var på lager förrän om ca ytterligare 14 dagar trots att man på sajten uppgivit att lagerstatus var "available".

    Alla tre mail som jag skrev blev obesvarade. Flera telefonsamtal med lång väntan gjorde i alla fall att pengarna kom tillbaka på kontot. Va skönt!

    Rekommendationen är annars att man alltid mejlar och frågar ett företag hur det blir med leveransen om man lägger en order idag. Svarar dom inte på det eller svaret inte stämmer med uppgiften på sajten indikerar detta att man bör går till en annan webbshop.
    6 år sedan
  • Usel
    Bluffar med låga priser som det sedan inte säljer till.
    Prisjakt, tag bort detta företag!
    6 år sedan
  • Hej Vic Vega,

    Vad grundar du dina påståenden på?

    Vi har även en riktig butik i kungens kurva med ett lagervärde på över 4 miljoner.

    Ta reda på fakta nästa gång innan du skriver sådan smörja om någon åf

    Kanske är du själv en återförsäljare som är sur på våra låga priser.

    Vi har massor med nöjda kunder och det är verkligen synd att dom inte lägger in recensioner här.

  • Usel
    Riktigt dåligt! Ingen leverans och inga pengar i retur. Varning!
    6 år sedan
  • Usel
    Har aldrig varit med om en sämre affär en denna. Skulle beställa en LCD tv 46 tum efter 1 månad hade inget hänt o dom sa att den var på väg. BORDE gå i KK -100 på er.
    6 år sedan