Hemsida visas ej p.g.a. nedanstående orsak:

Ej verksam

Vidare information visas ej p.g.a. ovanstående orsak

Detaljerad information Megastore har fått betyget (7.50)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Sortera efter:
  • Perfekt
    Megastore har varit ett suveränt alternativ till Ginza och Cdon. De har haft ett betydligt bättre utbud till bra priser på cd inom country och rock från USA. Ja, det har ibland tagit lite tid att få hem skivorna men för mig har det varit helt ok då alternativet har varit att inte köpa alls eller att beställa utomlands. Tyvärr ändrade man en helt fungerade hemsida med perfekt sökfunktion (bättre än sina konkurrenter) för något år sedan och introducerade en söksida som var en total katastrof. Det gick inte att hitta grejer och mina köp uteblev således. Den it-konsulten borde omskola sig omedelbart! Hoppas Megastore kan komma tillbaka på nätet - dom behövs!
    9 mån sedan
  • 2013-08-01 - Ett år sedan. Omdömen innan denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Usel
    Vet inte vad de håller på med på Megastore. Blev precis som massa tidigare recensioner här lurad att varor fanns i lager och när man betalt så kommer ett mail 2 dagar senare att halva ordern är avbokad??? ja ha??? Sedan har de den värsta hemsidan jag beskådat. Så hade man kunnat ge 0 stjärnor så hade det varit ett mer rättvist betyg.
    1 år sedan
  • Usel
    Många av Megastores jättebilliga varor finns inte i lager fast det är något man får reda på långt efter man gjort sin beställning, trots att man skulle kunna tänka att det, i vår digitala tidsålder, skulle ske mer eller mindre på sekunden att en köpt vara skulle försvinna ur systemet (om den ens funnits där) Ofta då dom har nått spel för 12 kr eller liknande så luras man att handla resterade grejor man behöver där för att få lite av den där fyndarkänslan eller vill ha en extra födelsedagspresent på lager (om man nu inte är ute efter just den specifika produkten) men det visar sig alltid att den jättebilliga varan är slut. Har hänt flera gånger och nu ger jag megatore en stjärna för jag tycker det är uselt att medvetet använda billiga lockvaror på det sättet (och jag har slutat handla där)

    Edit: Testade en gång till samma sak hände . Antagligen den sämsta näthandeln i Sverige. Funderar på att anmäla dom till KO för falsk marknadsföring
    1 år sedan
  • Usel
    Det första jag försökte göra var att ändra mitt konto med rätt telefonnummer. Men det gick inte och jag skickade då ett mail till deras kundtjänst. Svaret blev att sidan för kontaktinformation var sönder och att det inte gick att ändra informationen utan man fick skapa ett nytt konto. För att vara en webbutik är det ett ganska dåligt betyg om man inte ens kan driva sin hemsida.

    Skapade ett nytt konto och la min beställning. Någon dag senare får jag reda på att priset på det jag hade beställt var felaktigt och de hade annullerat ordern. Mycket besvär för ingenting.

    Uppdatering:
    Hade glömt strulet med denna butik och gjorde en ny beställning. Återigen bra priser som inte stämmer och ordern annulleras på grund av det. Varor med felaktiga priser finns långt efter annulleringen. Deras affärside är helt enkelt att locka till sig kunder med falska priser i hopp om att man samtidigt beställer något annat.
    3 år sedan ( Uppdaterat: 1 år sedan )
  • Dålig
    oftast när man beställer så får man aldrig sina varor...antingen får man själv kolla med dem efter ett tag om var varorna tagit vägen eller så får man ett avbokningsmeddelande. Så att handla här är en chansning. Märkligt att de inte kan ha en liknande varustatus som andra webbutiker har. D.V.S att man inte kan handla varor som de inte har i lager. De flesta gånger jag handlat så är det en grön tumme som säger att det finns i lager men ändå kommer det sällan det jag beställt... :-(
    1 år sedan
  • Perfekt
    Fungerar bra för det mesta. Ett stort plus är att dom har hämtbutik i Stockholm.
    1 år sedan
  • Usel
    Det tog dem två månader att leverera några cd-skivor som jag hade beställt. Och då fick jag inte ens alla musikskivor, efter sju veckor så fick jag ett avbokningsmeddelande: "produkten inte finns att tillgå på marknaden". Det var första och sista gången som jag handlade på Megastore.
    1 år sedan
  • Dålig
    Beställde 3 par hörlurar inför jul som just då var lagervara. Fick efter 2 veckor ett automatgenererat mail om att de var restnoterade och möjlighet att avbeställa. Fick därefter ett liknande mail regelbundet varje vecka. Efter 2 månader (!) mailade jag och frågade angående leveransen och de kunde fortfarande inte specificera ett leveransdatum! Status på megastore.se var beställningsvara (=3-6 dagars leverans).
    Jag valde då att avboka och beställde från annan site som levererade dagen efter. Avbokningen gick smidigt och pengarna återbetalades snabbt.
    1 år sedan
  • Usel
    Beställde och betalade 2 st pc-spel i början av december, har fortfarande inte kommit!
    Har avbeställt dem men har inte hört ett pip från dem..
    skall snart göra en anmälan BLUFF FÖRETAG
    1 år sedan
  • Dålig
    Beställde 3st filmer. Fick dagen därpå reda på att samtliga var restade.
    1 månad senare fick jag den första. 2 månader senare avbesällde de en av filmerna. Den tredje väntar jag fortfarande på. Jag kommer nog avbeställa den inom kort och beställa den från annat håll.
    Det är tur att man inte har bråttom!
    1 år sedan
  • Usel
    1. Jag beställer en vara och gör betalningen.
    2. Det kommer ingen vara. Jag skriver till dem och påpekar detta. Inga svar kommer.
    Efter mitt 5:e meddelande så får jag svaret att det finns ingen beställning.
    3. Några veckor senare blir jag kontaktad av deras "ekonomiavdelning" för de vill
    betala in pengarna som jag förde över vid köpet. Jo så tyligen hade det blivit en beställning.
    Så de ville ha mitt kontonr. Jag gav kontonr och skrev vad som jag hade upplevt. Det blev NOLL st svar på det. Inga pengar dök heller upp, eller förklaring på varför det blivit som det blivit. Eller någon form av ursäkt.
    De använder sig av flera olika mailadresser och jag har försökt kontakta dem på alla. Fick ett svar där de skrev att de skulle kontakta sin ekonomiavdelning ang det. Jag meddelade då där att jag får inga svar och bad dem följa upp det.

    INGET har hänt.. det är precis lika dött flera veckor senare!

    Jag antar att företaget är på väg mot konkurs.
    Undvik att handla på megastore.
    1 år sedan
  • Usel
    Beställde en skiva för 5 veckor sedan och betalade direkt på deras hemsida.
    Enda som händer med den beställningen är att man varannan vecka eller så får ett mail där det står att den är beställd från leverantör.
    Kan tyvärr inte rekommendera detta bolag när dom har saker på hemsidan som går att beställa men ej levereras.
    1 år sedan
  • Usel
    "Beställ en lagervara innan 16.00 och få den nästa arbetsdag". Lät bra, så jag beställde naturligtvis. Har nu gått 2 dagar och min vara har inte ens blivit skickad, fastän den finns i lager. Första och sista gången jag handlar från Megastore. Nu kanske det inte är hela världen att jag får vänta tills efter helgen för att få min vara, men sämsta möjliga betyg får dom eftersom dom uppenbarligen ljuger. Skärp er.
    1 år sedan
  • Hej

    Det låter lite konstigt. Är du säkert att produkten fanns i lager när du la ordern? Var det en grön bock på produkt informationen eller en gul bock? Kontakta oss på kundtjänst och kolla vad är det som har hänt.

    MVH
    Kundtjänst Megastore

  • Dålig
    Beställde som många andra julklappar i början på december, utlovad leveranstid 3-5dgr. Två produkter kom faktiskt innan jul, men resterande 4 hann aldrig fram. Idag fick jag mail att resten av ordern helt enkelt avbokats av Megastore. Så dåligt ! Undrar om man kommer få tillbaka sina pengar eller om man just nu betalar en paraplydrink på en söderhavsö.
    1 år sedan
  • Hej

    Vi beklagar att vi inte vi lyckas leverera alla dina varor i tid. Om du har betalat in pengar för ordern så kommer dessa pengar att betalas ut till dig. Kolla ditt avboknings meddelande för mer information.

    MVH
    Megastore Kundjänst

  • Usel
    Jag tycker det här börjar likna en stor bluff, en komplott. Jag har råkat ut för samma sak som alla de senaste inläggen. Känner igen mig precis. Beställde i god tid innan jul. Var lovad en leveranstid 3-6 dagar, men har ännu inte fått varorna.
    Tror aldrig att jag kommer få se varorna eller pengarna heller för den delen. Börjar lukta lite grann som det där företaget, kameraexperten eller vad de hette. Var väl runt jul 2008 eller liknande. De hade gjort sig att bra nanm och folk hade förtroende för dem. Sedan inför julrushen så lät de folk beställa och betala för varor de aldrig hade. VDn tömde bolaget och drog iväg utomlands med uppskattningsvis 10 millar på fickan.
    Är det någon som känner igen den beskrivningen, eller dagdrömmer jag?
    Hoppas jag har fel, men scenariot känns läskigt likt...
    1 år sedan
  • Hej

    vi beklagar att vi inte lyckades att leverera din order. Om du saknar pengar för ordern bör du kontakta oss på kundtjänst.

    MVH
    Megastore Kundtjänst

  • Perfekt
    Sjukt smidigt. Jag har köpt därifrån ett par gånger nu och snabb frakt också
    1 år sedan
  • Dålig
    Skyltar med att det har massor av varor i lager som de egentligen inte har, riktigt dåligt att man efter en vecka får besked att ens beställda lager vara är restad från leverantör.
    1 år sedan
  • Usel
    Beställde långt innan jul, har fortfarande inte fått mina saker... De svarar INTE i TELEFON eller på EMAIL!

    En stor varning för detta företag!
    1 år sedan
  • Dålig
    Jag beställde ett tv-spel ett par veckor innan jul som skulle finnas i lager enligt hemsidan. En vecka senare, den 20 dec, får jag besked om att den inte finns i lager och är restad. Inte särskilt mycket marginal att få hem det i tid till julafton med andra ord.

    Innan jul när det sannolikt rör sig om julklappar, då tycker jag det är extra lågt att först lura en att beställa en vara som inte finns och att det sedan ska dröja en vecka tills jag fick besked om det.

    Jag beställde två spel, och dock fick jag det ena i tid - så det räddar dem från uselt.

    Så klart var spelet fortfarande angett som att det var i lager på hemsidan.
    1 år sedan
  • Usel
    Beställde Alien Breed Trilogy PS3 från dem 2012-11-04 och har inte fått det ännu, trots att jag hela tiden får uppdateringar från Megastore att den är restad, trots detta så finns den i lager på deras hemsida och på prisjakt.

    Snacka om att inte inse vikten av goda kundrelationer.

    Fick nu efter lite mail kontakt med dem veta att dom inte har det i lager trots att det står att dom har det i lager, dom uppdaterade sin sida till att den inte finns i lager, men jag räknar kallt med att om några dagar så "finns" den i lager igen.

    Det är som om dom lever på att folk "lånar" dem pengar genom att pröjsa för varan som de inte kommer leverera, på det sättet kan dom tjäna lite ränta på pengarna i några månader tills dess kunden inser att dom aldrig kommer skicka och kräver tillbaka stålarna.

    Ruttet system så de skriker om det.
    1 år sedan
  • Usel
    Annonserar produkter som "finns i lager" eller "levereras inom 3-6 dagar", trots att produkten i är slut hos leverantör (vilket man får veta EFTER beställning/betalning) och har betydligt längre leveranstid i verkligheten. Trots det lägger förekommer det att det att de lägger upp "dubletter" av samma produkt - fast under annat artikelnummer - återigen med "snabb leveranstid" utan att kunna leverera. Att försöka få svar från deras Kundtjänst kräver stort tålamod med telefontid endast 9-12 och bedrövliga svarstider och ofullständiga svar via mail. Riktigt usel butik - handla någon annanstans!
    1 år sedan
  • Usel
    Tyvärr bara att hålla med och synd att man inte läste tidigare recensioner innan beställning....
    Visar på hemsidan att varan finns i lager och skriver att den är kunden tillhanda dagen efter vid beställning innan kl.16.... Jo jo, har väntat i 3 dagar nu och något svar från kundtjänst inom några 24 timmar existerar inte. Orderstatus visar "mottagen", men inte att något är skickat. Första och sista gången.... Kan absolut inte jämföras med många av de andra SERIÖSA näthandelsföretagen.
    1 år sedan
  • Usel
    Har beställt här ett par gånger och jag måste hålla med många här..

    Beställde en tänkt julklapp redan i förra veckan för att vara säker om att den skulle komma hit i tid. Varan fanns i lager på deras sida.

    Än idag har den fortfarande inte ens skickats vad jag vet, jag har mailat för över 24h sen "Vi svarar inom 24h" jo tjena, snarare gått 48h och still waiting..

    Nä detta var sista gången jag beställde något härifrån ÖHT.
    1 år sedan
  • Usel
    Mkt dålig lagerstatus som inte stämmer.
    1 år sedan
  • Usel
    Kan inte mer än att hålla med.
    Ingen koll på lagersaldon.
    Fruktansvärt dåliga leveransbesked.

    Första och enda gången jag beställer grejer från detta leksaksföretag!
    1 år sedan
  • Usel
    Anger att varan finns i lager och att de kan leverera innan jul. 1 vecka efter beställning kommer ett mail där de säger att varan är slut hos leverantören! Den fanns ju i lager när beställning gjordes?!?!?

    USELT! Se till att ha RÄTT info på webbsidan!
    1 år sedan
  • Dålig
    Alltid lång leverans tid , Ingen koll på sina produkter om dom finns i lager eller ej.
    1 år sedan
  • Knappt godkänd
    Bra priser men alltid jättelång leveranstid. Står ofta att produkten finns i lager men det visar sig sedan att det åldrig är så och tar flera veckor att få sitt spel eller Vad man har beställt. Finns bättre ställen med snabbare leveranstid.
    1 år sedan
  • Ganska bra
    Var väldigt osäker på att beställa med tanke på tidigare omdömen här ang krångel med leverans, och att liret jag beställde kostade hälften så mycket som i den näst billigaste butiken. Till min glädje visade det sig vara relativt smärtfritt.

    Skapade en ny användare då adressen fortfarande inte går att ändra i inställningarna, vilket givetvis borde ha åtgärdats för länge sen. Därtill bor jag temporärt på annan ort, och när jag valde faktura ändrades adressen på försändelsen till folkbokföringsadressen. Detta rättades dock till efter mejlkontakt med kundtjänst och ordern låg i brevlådan en vecka efter beställning. Med tanke på priset tycker jag att det är fullt acceptabelt.

    Lär ge butiken 6/10 då jag tycker att de behöver få arslet ur vagnen och rätta till krånglet med sidans användarinställningar.
    1 år sedan
  • Perfekt
    Enkelt, snabbt och bra!
    1 år sedan
  • Usel
    Jag la en beställning den 26/9 på ca 1300 kr. På hemsidan står det att man får detta fraktfritt. Ändå debuterade dom 74 kr i frakt. Jag fick talat med kundkänst och de tog bort 41 kr i frakt. Ändå något.

    Igår var jag och skulle hämta ut paketet som levereras av schenker. Det hittades då inte. Idag har jag sökt paktet genom Megastores kundservice. De tyckte jag själv skulle kontakta schenker. Vilket jag tycker är dålig kundservice. Jag själv jobbar på kundserice och vi tar alltid komunikationen med de speditörer som vi anlitar från vårt företag. Det är inte mottagerens ansvar att jaga sina beställningar enligt min mening. Nu verkar det som jag inte får mina produkter för ens tidigast måndag 1/10 eller senast den 3/10. Vilket är väldigt olyckligt då min plast son fyller år i helgen. Inte allt för kul att ge han en bild på vad man har köpt.

    Nu när jag pratat med schenker så försökte jag nå Megastores kundservice igen för att se om det går att lösa på något sätt. Jag ringde 11.55 och har suttit ca 25 minuter i kö och får meddelandet att kundervice är bara öppet mellan 9-12.

    Det är inte Megastores fel att schenker klanta sig i sin leverans. Men jag tycker ändå att man kan få hjälp när det krånglar. Inte att man måste lösa det själv. Vill ge Megastore 1/10 för dålig kundervice.

    Jag kommer aldrig mer handla hos Megastore.

    Tack för mig.
    1 år sedan
  • Hej,
    Vi ber om ursäkt för att du känner att ni har blivit dåligt bemött. Ni är välkomna att kontakta oss angående din beställning.

    Önskar dig en trevlig dag.

  • Mycket bra
    Än så länge inget att klaga över. Snabba leveranser.
    1 år sedan
  • Dålig
    Beställde skivor före jag upptäckte att det inte gick att byta adress och paketen skickades till helt fel del av sverige.... Jag ringer till kundtjänst och räknar med att dem ska fixa dem till mig så fort som möjligt, men istället så får jag nya brev om att jag ska hämta paketet fem timmar undan, så megastore har inte gjort något åt problemet. Dessutom fick ett nytt mail idag om att en del av ordern har skickats, men när jag loggar in på megastores hemsida upptäcker jag att trots att jag gav megastore min nya adress så står min gamla adress kvar i deras register, då de har inte ens uppdaterat min adress....
    1 år sedan
  • Hej,
    Vi ber om ursäkt för detta som har skett. Kan ni maila till kundtjanst@megastore.se så ska vi gå igenom vad som gick fel i ditt fall.

    Vi kommer snart att ha en ny hemsida uppe som ska fungera problem fritt.

  • Usel
    Hade beställt en DVD Skiva (Tinga Tanga Tales) den 18/06/2012. Jag hade också beställt en annan skiva (Tom och jerry). Båda var import och det skulle ta 2-4 arbetsdagar att leverera. Ungefär 2 veckor senare kommer Tom och Jerry skivan. Den andra skivan hade tydligen blivit restnoterad och dom väntade in den från leverantören. Det går ytligare 2 veckor och  har inte sett skymten av skivan. Ringer deras kundtjänst. Mycket trevlig. Dom säger att skivan tillverkas och att den var på väg. Går yttliggare 2veckor och jag ringer dom igen. Säger att skivan skulle komma nästa vecka. Jaha, tyckte jag och la på. Går en vecka men ingen skiva. Ringer upp dom och då kommer beskedet att skivan inte alls var på väg. Den har fortfarande inte kommit till leverantören. Kände mig plötsligt lite lurad och frågade varför dom hade sagt att den skulle komma. Tydligen har den här personen ingen aning om det och jag fick antingen vänta eller avboka. Jag vill gärna ha skivan så jag väntar. Ringer igen och ingen skiva på väg. Samtidigt kollar jag på hemsidan om varans leveranstid har förändrats. Nej det har det inte, men priset har tydligen höjts! Blir mycket chockad eftersom ingen skiva har ens tillverkats. Jaha, tänker jag. Tycker att det är lite konstigt eftersom det inte alls är så. Så nu ringer jag dom igen och frågar om skivan kommer över huvudtaget. Jag fick vänta på besked och tydligen skulle den inte komma in eftersom den utgår. Jag frågar då varför dom höjt priset. Det ska tydligen hemsida göra själv fick jag som svar. Så nu blev jag tvungen att avboka. Mycket trist. Och inte nog med det. Nu är skivan i lager för nästa dags leverans.Aldrig har jag känt mig så här lurad. Så, sammanfattningsvis, köp inte från megastore om du inte gillar sena leveranser och en massa strul. Om jag ska köpa den nu blir jag tvungen att betala en extra frakt. Jag beställde bara tom och jerry skivan för att jag kunde passa på pch köpa pga frakten. Betyget skulle ha fått 2 stjärnor tack vare kundtjänsten men p.g.a att dom ljugit för mig blir det en stjärna. Aldrig mer Megastore. 
    1 år sedan
  • Hej,
    Vi ber om ursäkt för detta. Jag har skickat dig ett mail angående denna beställning.

  • Usel
    Det går inte ens att ändra sina registrerade uppgifter (iaf inte telefon) hos dem, en bugg säger de, men den har varit där i flera år nu. Oseriöst!
    2 år sedan
  • Hej

    Vi beklagar strulet som detta har orsakat. Det kommer att bli löst efter sommaren då vi får en ny hemsida.

  • Usel
    Vart lovad en leveranstid på 2-4 dagar, sen damp det ner ett mail om att leveranstiden har ändrats till 1-2 veckor (pga import), och så fortsatte det tills efter 2 månader då jag avbeställde paketet, och beställde från ett annat företag (som också importerade) och hade produkten inom 5 dagar. jag mailade även kundtjänst och förklarade att dom inte kan sälja produkter dom inte kan få tag i, vilket dom genast skulle ta tag i, men produkten är kvar sen 2 veckor. kommer aldrig att handla av detta företag igen
    2 år sedan
  • Hej

    vi beklagar att vi inte har lyckats leverera din order. Skulle du kunna återkomma med vilken film det handlar om så vi kan gå tillbaka till den och ta bort felaktigt information.

  • Usel
    hi i ordered just cause and gta 4 and i have waited for 5 weeks now and i am very pissed is there any want i could get my money back?
    or why aren't my games coming?
    2 år sedan
  • Hello

    If you have question about an order that has not been delivered yet, the best way to get information is by kontakting our custummer support. We can not se your order from here. You can reach us on kundtjanst@megastore.se

  • Dålig
    Deras leveranstider stämmer inte på något sätt. 2-4 arbetsdagar stod det, jag kontaktade kundtjänst via e-mail om detta och de sa att tiden som anges stämmer. Det tog sen 10 arbetsdagar att få hem paketet. Riktigt ruttet av dem. Megastore kan jag vara utan från och med nu, ska se till att ingen jag känner handlar från dem igen. :)
    2 år sedan
  • Hej,
    jag ber om ursäkt för detta. Kan det vara så att ni har beställt en större produkt som inte kommer ner i brevlådan så kan ta några dagar extra för att få avin skickad till sig. Det är tråkigt att höra att vi inte har levt upp till dina förväntningar.

    Vid frågor och synpunkter så ser vi gärna att ni kontar oss på kundtjanst@megatore.se

  • Usel
    Efter att står tydlig "I LAGER" beställde och betalade jag den 20 april direkt på web Megastore 1 DVD-film HACHIKO.På Megastore web står leveranstid 2-4 arbetsdagar.Mailade till Megastore,ingen svar,ringde och frågade om min köpta DVD-film HACHIKO-Megastore kundtjänst sade att DVD-film HACHIKO är inte i lager och filmen är beställda vara samt leverans inom 7 arbetsdagar.Hachiko DVD skulle vara födellsedagspresent till min dotter. Aldrig mer Megastore!
    2 år sedan
  • Hej,
    Vi ber om ursäkt för att vi inte hade korrekt leveranstid på hemsidan gällande Hachiko filmen som ni beställde. Att ni inte fick svar är märkligt då vi ser till att svara på kunders mail oftast samma dag.
    Vi beklagar att ni känner att ni inte har blivit bemötta på att bra sätt

  • Utmärkt
    Beställde en Dual Shock 3 handkontroll som jag fick hem väldigt snabbt,
    dock var det problem med den kontrollern som jag reklamerade, och sedan även den nya som jag fick som ersättning.
    Megastore skötte reklamationen väldigt bra, fel på produkterna går inte att skylla på butiken. Bra och smidig kontakt med kundtjänsten som svarade på frågor snabbt.
    2 år sedan
  • Usel
    Beställde 2 st spel med leveranstid 2-4 dagar. Efter 4 dagar mailade jag och frågade om spelen beräknades levereras inom 10 dagar då det var tänkt som en födelsedagspresent. Fick inget svar. 2 dagar senare mailade jag igen och frågade. Inget svar. Efter 7 dagar har jag nu mailat igen. Imorgon kommer jag att ringa och avbeställa min order och köpa spelen i en fysisk butik istället. Aldrig mer Megastore.
    2 år sedan
  • Hej,
    Vi ber om ursäkt för den sena leveransen och att ni inte fick svar i tid. Att vi inte svarade på ditt mail i tid har och göra med att vi hade lite tekniska bekymmer.

  • 2012-02-16 - Notis: Systemakademien i Stockholm Aktiebolag (556403-7785) tog över verksamheten från Film och Musikbutiken i Stockholm Aktiebolag (556646-7774).

  • Utmärkt
    Enkelt och smidigt
    2 år sedan
  • Knappt godkänd
    beställde en playstation 3 och en sony ps3 fjärrkontroll den 4 januari.
    konsollen fanns på lager varvid jag väntade mig en snabb leverans.
    efter ca en och en halv vecka ringde jag för att undra var mina grejer dröjde.
    då fick jag veta att fjärrkontrollen inte fanns på lager och därför hade dom inte skickat nått.
    dom lovade att skicka konsollen och den kom mycket riktigt tre dagar senare.
    fjärre dröjde och dröjde..på hemsidan stod det att det var 2-4 dagars leverans på den under hela tiden.
    det tog sammanlagt 24 dagar innan jag fick den.
    billigt pris men lång leveranstid.
    2 år sedan
  • Knappt godkänd
    Beställde en DVD-film och ett PS3-spel 9 januari. 2-4 arbetsdagar lev. tid utlovad på båda. Efter en vecka får jag mail att DVDn är restad, dock inte spelet... Får DVDn några dagar senare, och då får jag också mail att spelet är restat. Väntar i tre veckor innan jag avbeställer det. Skall undvika Megastore så gott jag kan i fortsättningen.
    2 år sedan
  • Usel
    Totalt värdelöst, lagerinfo stämde inte, produktinfo stämde inte, över 10 dagar att få kontakt med kundtjänst
    2 år sedan
  • Ganska dålig
    Beställde 2 wii remot plus. Skulle ta 2-4 dagar. Efter 4 dagar skickade jag mail. Inget svar. Efter 7 dagar avbeställde jag. Fick pengarna tillbaka.
    2 år sedan
  • Dålig
    Tog 10 dagar för Megastores kundtjänst att svara på ett mail... Under all kritik!
    2 år sedan
  • Usel
    Jag skulle köpa en Sonim XP5300 Force 3G, en mobiltelefon som är extremt robust med hög kvalité. Kom fram via prisjakt till slutsatsen att det är billigast att köpa den från Megastore. Köpet i sig var det inga problem med; Beställde den dagen innan, hämtade ut samt betalade direkt i butik på Mäster Samuelsgatan 32.

    Dock så fann jag att produkten ej fungerade enligt min mening korrekt och det blir ett garantiärende och det är här problematiken börjar!

    Det går INTE att få tag någon levande människa via kundsupport-numret för webbutiken eller mejl. Gick till butiken fysiskt och lät dem ta hand om garantiärendet (dem skulle skicka den till webbutiken). Dem lämnade inte heller något inlämningskvitto till mig utan var själv tvungen att avkräva dem det vilket resulterade i ett slarvigt handskrivet ett, idioti!

    Nu har den varit inne i strax 1 månad och behöver en statusrapport över ärendet. Åter igen, dem svarar INTE via telefon och inte via mejl förrän man tjatat ihjäl dem.

    Jag rekommenderar EJ Megastore trots att dem kan ha lägre pris än andra på vissa produkter, det är INTE värt när det blir problem med produkten man köpt! Är i nuläget förbannad över hur dem hanterar ärenden... första och sista gången jag är kund hos dem!
    2 år sedan
  • Perfekt
    Beställde Battlefield 3 igår - fick det idag på morgonen !
    2 år sedan
  • Usel
    Vill varna alla för wii remotes hos megastore eftersom de är importerade ifrån asien! varken bild eller info text på sidan stämmer när det gäller produkter! de har billiga saker men man får inte det man beställt! det tar otroligt lång tid att få paketet och man kan inte hämta ut först om flera dagar om man inte kontaktar dom för att få sitt löp nummer! butiken är usel!
    2 år sedan