Hemsida visas ej p.g.a. nedanstående orsak:

Konkurs

Prisjakt har ännu inte bekräftat butikens existens, verksamhet eller hemvist.

Representerar du denna butik? Klicka här för att kontakta oss!

Detaljerad information TBH.se har fått betyget (0.00)
Sortera efter:
  • 2013-08-02 - Ett år sedan. Omdömen innan denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Perfekt
    Snabba leveranser.
    3 år sedan
  • Perfekt
    Enkla att beställa ifrån och mycket trevlig telefon tjänst + att leveransen lämnades vid dörren frakt fritt!

    Helt enkelt en toppen webbutik 5+ i betyg ifrån mig!
    4 år sedan
  • Dålig
    dem har gått i konkurs
    4 år sedan
  • Perfekt
    Allt gick smidigt! Rekomenderas!
    5 år sedan
  • Perfekt
    Hade bra utbud!
    5 år sedan
  • Perfekt
    jag beställde en sony ps3 160gb på en söndag kl.12. jag hade den i mina händer på tisdagen! dock blev det lite problem p.g.a att den var importerad, men deras support funkade och de gav mig ett tel. nr till sony som sen kunde fixa mitt problem.
    5 år sedan
  • Usel
    Beställde en kamera (leveranstid 1-3 dagar, i lager alltså) på faktura. Väntade 2 veckor men inget dök upp. Ringde och pratade med dom och blev tillsagd att kameran var skickad men att transportföretaget slarvat bort paketet. Den snälle herrn på supporten sa att en "spårning" på paketet skulle utföras! Blev lovad att kameran skulle komma fram innan helgen. Helgen kom men inget paket. Sökte då efter paketet på Schenker (transportfirman) då visade det sig att ngt paket inte blivit lämnat till dom. Ringde och pratade med dom igen och avbeställde kameran. Men det var inte möjligt då telefonsupporten inte kunde göra detta utan var tvungen att prata med ngn högre uppsatt. Inväntar nu ett bekräftelse mejl ang. avbeställningen. Ska bli väldigt spännande att se när/om det dyker upp.

    Om ni vill ha paketet som ni beställt så rekommenderar jag er verkligen att ni surfar vidare och inte beställer ngt från tbh.se.

    Usch och fy för oseriösa butiker!
    5 år sedan
  • Dålig
    Omdömmena på prisjakt sa att jag inte borde ha handlat hos TBH men jag tänkte göra ett försök, företaget har ju ändå funnits i 7 år och jag har hört talas om det förut.

    Beställde 1 st BFG GTX 260 OC2 från dom, mailade dagen efter och bad dom lägga till ett extra kort. Dom svarade snabbt och la till ett.

    Efter min beställning på onsdagen så hade alla andra firmor (Dustin home, inet, komplett och webhallen) levererad alla andra varor till mig, men inte TBH.

    Jag mailade och undrade varför dom ej skickat ordern och fick svaret att då dom inte hade två i lager så hade de inte skickats än (men lagerstatusen är fortfarande 1-3 dagar o.O).

    Har nu försökt avboka min order och hoppas på att dom gör det för jag tänker inte betala frakt för att dom har en seg kundtjänst.

    Det blir att beställa från inet istället.

    Detta verkar vara ett seriöst förtag som helt enkelt gett upp...

    UPDATE:
    Kan dock nämnas att dom har en rätt snabb kundtjänst iaf
    5 år sedan
  • Usel
    TBH.SE
    Made an order and waited for 10 days. After that the order was still no processed. No answers to email. I wrote an email asking to cancel my order and still no replies from them. I would not recommend this store to anyone.
    5 år sedan
  • Usel
    Varning, helt oseriöst företag!

    Beställde en Sony blue-ray spelare och lite högtalarkabel av TBH.se för nu 6 veckor sedan. Alla produkter som jag bestälde skulle vara lagervaror, men det tog först 4 veckor innan jag fick spelaren och högtalarkablarna har jag fortfarande inte fått trotts att det står på deras hemsida att det är lagervara!

    När jag gjorde betällningen så stod det i produktbeskrivningen på Sony spelaren att man skulle få två blue-ray skivor med på köpet. Dessa har jag inte sett röken av, skrev ett par mail och fick tillslut som svar att det var en drive som sony hade kört tidigare men det gällde inte längre och hänvisade till produktbeskriningen som de nu hade ändrat på!

    Det var första och sista gången jag beställer av dessa skojare!
    5 år sedan
  • Usel
    Jag är allt annat en nöjd med tbhs service. Jag beställde två produkter den 2 februari båda hade leveranstid 1-3dagar. Efter ca två veckor började jag undra vart grejerna tagit vägen eftersom de stod på tbhs sida att de hade skickat grejerna. Efter ett antal mail fram och tillbaka till tbh kom det fram att de inte skickat något och att de skulle skicka så snart som möjligt. För en vecka sen tröttnade jag på att vänta och avbeställde grejerna. Idag har jag varken fått avbeställningen bekräftad eller fått några pengar tillbaka. På deras sida står det att orden är "under behandling" jag har försökt ringa dem men det är upptaget hela tiden... Nästa steg blir att anmäla tbh.
    5 år sedan
  • Usel
    Har beställt här tidigare med lite strul, men det har alltid ordnat upp sig.

    Dock sist jag beställde grejor så var ett par minnen DOA.
    Jag skickade tillbaka dem med löfte om att få returfrakten betald (har löftet på mail).

    Jag har sedan dess skickat 3 mail med påminnelse, med 1 månads mellanrum. INGET har hänt. Jag har inte ens fått svar över huvud taget. MYCKET DÅLIGT!

    Skickar idag min 4e påminnelse, sen blir det väl till att ringa. Men det borde inte behövas!
    5 år sedan
  • Usel
    Fruktansvärt dåliga med att hålla leveranstider. 5 dagar enligt produkttexten och sedan tar det 4 veckor!!!!
    Urusla alltså så undvik dem.
    5 år sedan
  • Usel
    Jag reklamerade en vara i slutet av augusti 2008 via TBHs hemsida, fick ganska snabbt svar via sidan att jag skulle skicka in produkten till dem. Frågade även om en "betald" fraktsedel, de svarade att jag skulle betala frakten och att de sen skulle återbetala mig den kostnaden genom uppvisande av kvitto. I mitten av september 2 veckor efter att de borde ha haft varan skickar jag ett e-postmeddelande och sen åter igen efter en vecka å sen även veckan där på utan svar. Inser då att det är lönlöst att skicka e-post till detta företag. Ringer till dem och får vid något tillfälle besked att de väntar på besked från sin leverantör och får även vid ett tillfälle namn på en person som har inköpsansvar från den leverantören. När jag vid ett antal tillfälle ringer och ber att få prata med denna personen så kan de inte koppla mig då de sitter i en "telefonslinga". Vid ett annat tillfälle när jag ber att bli kopplad till reklamationsavdelningen så är de tillbaka efter 12 samtidigt som killen i telefonen upplyser om att deras telefontid är slut vid samma tid. Jag har även frågat om de kan återkomma med besked per telefon eller e-post och har blivit lovad att de ska göra så, men det har aldrig sket.
    Nu är ärendet skickat till ARN.
    5 år sedan
  • Acceptabel
    Har handlat två gånger, första gången okt 2006. Den gången gick allt utan problem.
    Köpte också en skrivare 10/2 2009. Priset var bättre än konkurrenternas. Lagerstatus sades vara 1-3 dagar.
    Pengarna drogs från mitt kort samma dag. Två dagar senare fick jag besked om att leverans var på väg. Inget hände och paketets status hos Schenker var "Inväntar paket". Mailade TBH den 17/2 och fick mycket snabbt (på mindre än 1 tim) besked att Posten tillfälligt slarvat bort paketet, men att det var lokaliserat och skulle komma till TBH samma dag. Kollade status hos Schenker nästa dag men det var fortfarande "Inväntar paket". Nytt mail. Den här gången dröjde svaret lite längre men det kom i alla fall ett svar samma dag. Fick besked om att paketet nu nått TBH och skulle skickas samma dag. Det stämde bra, paketet skickades och är i skrivande stund på väg enligt status från Schenker.
    Bra betyg för pris. Godkänt för svar på mail. Dåligt att ta betalt för produkt som inte levererats. Dåligt att informera om att paket är på väg när det inte stämmer.
    5 år sedan
  • Usel
    Billigt pris men helt jävla katastrofalt i övrigt.

    Fick vänta drygt en- och en halv månad på två små varor jag beställde!

    Supporten otroligt långsam och heller inte trevlig.
    Kommer aldrig handla på TBH igen, den saken är säker.
    5 år sedan
  • Usel
    Gjorde en returansökan den 12/1 på ett trasigt Gigabyte moderkort och har ännu inte fått något nytt "helt" moderkort. Är trött på vänta då det verkar vara hopplöst att få fram ett nytt moderkort så jag har bet om att få pengar tillbaka men det verkar problem det med.
    Mycket besviken kund, kommer aldrig och beställa något mer från dom.
    5 år sedan
  • Mycket bra
    Bra och snabb leverans. hyggligt smidigt vid garantiåtagande.
    5 år sedan
  • Mycket bra
    Inga problem för mig att beställa. Köpte en systemkamera till min syster. Leverans på 4 dar. Väl paketeterad..ringde in före beställning och fick proffsig hjälp med val av kamerahus och objektiv.
    5 år sedan
  • Usel
    VARNING!
    Oseriös, oproffsig, lögnaktig företag.
    Beställde i början av november en Freecom mediaspelare som var felaktigt från början så skickade den tillbaka. Sedan hade mycket strul att få pengarna återbetalda. Porto som jag har betalat att skicka produkten till de vill de inte återbetala och i 6 veckor lovar de att sätta på konto när man ringer, men det är bara lögn.
    Kommer aldrig någonsin att handla hos de.
    5 år sedan
  • Usel
    Beställde i början av december ett par Sennheiser PC-161 från TBH.se och trots att det stod att produkten fanns i lager när jag beställde så tog det tre dagar innan jag kunde hämta ut paketet. Inte så farligt. Ett misstag kan alltid ske.

    Efter ett par dagar upptäckte jag att vänster hörlur skorrade vid vissa frekvenser. Eftersom jag är väldigt beroende av hörlurar och mic när jag sitter framför datorn väntade jag ett tag med att felanmäla i hopp om att det skulle gå över av sig själv men det gjorde det inte
    så jag var tvungen att reklamera lurarna. detta var ungefär 14/12.

    Dagen efter fick jag besked att jag kunde lämna in lurarna så skulle det fixas. Jag lämnade in lurarna några dagar senare och fick ytterligare några dagar senare en bekräftelse på att lurarna skickats till tillverkarens serviceavdelning och detta var dagarna innan jul.

    Något mer har jag fortfarande inte hört från dem trots att jag skickat mail till dem och frågat hur det går. Det senaste mailet innehöll en hel del svordomar och personangrepp för nu har jag tröttnat på att sitta med några skitiga Claes Ohlson-lurar och en ännu skabbigare mic.

    1/10 i betyg och jag kommer aldrig handla där igen.
    5 år sedan
  • Detta omdöme är under utredning
    5 år sedan
  • Bra
    Jag har handlat på TBH flera gånger. TBH omsätter mycket men har service som ett litet källarföretag. TBH rekommenderas för er som inte vill betala för mycket, har gott om tid och inte tänker hämta varan på plats. Deras öppet tider får man ta med en nya salt.
    5 år sedan
  • Usel
    Köp ej härifrån! köp en produkt lite dyrare hos en seriös butik än att köpa här! Denna butik vilseleder sina kunder vad gäller lagerstatus.

    Beställde ett nätagg som skulle levereras 1-3 dagar, pengar drogs. Fick efter 1 vecka status levererad! (Ren lögn)

    Efter flera samtal får jag veta att nätagget är någonstans "mellan" leverantören och mig..

    Efter ytterligare samtal så skyller dom på strul hos leverantör och inget är skickat! Detta efter 2 veckor.

    Denna butik skyller allt på sin leverantör.

    Nu ska jag bara vänta och se hur långt tid det tar att få pengarna tillbaka..

    Mitt råd! gör dig själv en tjänst och beställ inte härifrån.. "Läs inte ens andras betyg! Dom har haft tur"

    TBH ÄR EJ ATT REKOMENDERA
    5 år sedan
  • Perfekt
    Ringde och beställde och personen jag pratade med var riktigt trevlig och tillmötesgående.
    5 år sedan
  • Dålig
    Beställde två produkter som enligt hemsidan skulle levereras inom 1-3 dagar. Efter 1 vecka tröttnade jag och avbeställde, då en annan större och seriösare butik fått in varorna på lager och dessutom billigare.

    Ha inte bråttom när ni handlar härifrån. Lita inte på leveranstiderna.
    5 år sedan
  • Utmärkt
    Har bara beställt från dem en gång och det funkade klockrent. Snabb leverans. Har aldrig behövt kontakta kundservice så jag kan inte uttala mig om det.
    5 år sedan
  • Usel
    Företaget tog betalt men skickade ingen vara. När jag efterlyste den fick jag två mail som bekräftade att varan levererats med Posten/Schenker. Det ena såg ut att vara autogenererat.

    När varan ändå inte kom mailade jag till TBH igen men fick inget svar. Skrev därför en varning här. Då mailade TBH och sa att varan hade restnoterats(?!?)

    TBH har alltså skickat ut leveransbesked på varor som inte finns. Man kan undra varför...? Pengarna har nu i och för sig återbetalats men varan kostar mer att köpa på annat håll och enligt konsumentköplagen har man rätt till ersättning för sådan prisskillnad om säljaren inte kan fulfölja den affär man kommit överens om. TBH vill inte betala någon kompensation och hänvisar till sina avtalsvillkor där det står att dom inte är ersättningsskyldiga. Enligt konsumentköplagen är avtalsvillkor ogiltiga om de står i strid med nämnda lag. TBH ändrar inte sin ståndpunkt utan har bara hänvisat till avtalsvillkor som alltså inte följer konsumentköplagen.

    Jag skulle aldrig handla här igen och kan tyvärr inte rekommendera andra att göra det.
    5 år sedan
  • Bra
    Beställde ett Tokina objektiv som det stod att de hade i lager. Efter några dagar skickade jag ett mail och frågade när de kunde skicka det. Då sa dom att lagersaldot var felaktigt och att dom inte hade det i lager. Makulerade ordern och fick svar snabbt att dom hade makulerat och återbetalt pengarna. Nu har jag även fått tillbaks pengarna.
    5 år sedan
  • Mycket bra
    Har bestält ett antal gånger utan problem.
    5 år sedan
  • Usel
    felaktiga leveranstider och svåra att få kontakt med
    5 år sedan
  • Usel
    OBS ljuger om leveranstider, var försiktig... Att handla på faktura eller på postförskott rekommenderas..
    5 år sedan
  • Usel
    Jag är fruktansvärt besviken på TBH. Jag beställde en Transcend T.Sonic 820 4GB i somras. Det var fel på den när jag fick den, endast ca 1 timmes batteritid, vilket är helt oacceptabelt. Jag fyllde då i en returansökan på tbh.se. Men jag hörde ingenting på flera veckor. Då jag till slut mailade dem så hävdade de att returansökan aldrig hade registrerats på deras sida. Jag beskrev då mitt problem i ett mail och fick till svar att jag skulle skicka in produkten så att de kunde skicka den på service. Det gjorde jag, men efter 2 månader hade jag inte hört någonting. Då jag kontaktade dem igen så hävdade de att de aldrig hade fått någon försändelse från mig. Jag har svårt att tro att det är slumpen som gjorde att både deras retursystem havererade OCH att posten slarvade bort mitt paket. Näe, antingen har de slarvat bort mitt paket eller så ljuger de helt enkelt. Så nu står jag utan mp3-pelare och 565:- back.
    5 år sedan
  • Perfekt
    Har beställt från tbh.se fyra gånger. Snabbt, smidigt och billigt.
    5 år sedan
  • Perfekt
    Gick bra och snabbt när jag skulle byta min mp3-spelare när denna lagt av efter ett par månader.
    5 år sedan
  • Perfekt
    Trevligt bemötande i telefonen och hjälpsamma med att lägga order. Också mycket tydliga med att just min produkt tar ett tag att komma in, vilket är helt ok med mig. Ingen större väntetid på telefon heller, jag rekommenderar dem.

    *Update* De fixade lurarna snabbare än jag trodde och oerhört jäkla trevliga, så är det bara. Kommer handla mer hos dem. :)
    5 år sedan
  • Perfekt
    Beställde min Sony Ericsson Xperia av TBH, telefonen släpptes en fredag och på måndagen så hade jag min. Bra och snabb leverans.
    5 år sedan
  • Ganska dålig
    Väldigt långsam behandling av ordern och lite för lite info i vissa lägen. De skulle kunna tjäna en del på att piffa upp webshopen och orderhanteringen en del.
    5 år sedan
  • Dålig
    Måste säga att jag är besviken på denna butik. Beställde ett spel där leveranstiden är satt till 1-3 dagar. Efter 6 dagar kontaktade jag butiken och undrade vad som hänt med min beställning. De svarade att de inte visste när det skulle få leverans. Dåligt att man inte får besked om detta!
    5 år sedan
  • Ganska bra
    Observera att tbh.se förutom frakten även lägger på en administrationsavgift. Småpengar, men irriterande. De borde baka in den i priset istället!
    5 år sedan
  • Perfekt
    Snabb leverans, inga problem.
    5 år sedan
  • Dålig
    Jag har handlat från bättre butiker än de här. Man förväntar sig mer från internetbutiker 8 år in på det nya årtusendet.

    Utlovad leverans 3-5 dagar. Jag kontaktar dem via mail efter 6 dagar, inget svar. Ny mailkontakt efter 13 dagar, inget svar. Ny mailkontakt efter 19 dagar, inget svar. Nu är det bråttom att få min order så jag ringer dem en onsdag, dvs dagen efter sista mailkontakten. Svar: paketet är borta! Då jag behöver min pryl på lördagen så tyckte jag att man kunde skicka min order direkt på onsdagen eller torsdagen så jag kunde få hem det på fredagen, men nej det gick ju inte. Jag fick prylen efter helgen och nu ligger den oanvänd.

    De skyller på Posten och deras spammjukvara. Jo, klart man skyller på Posten när paketet försvunnit. Inget konstigt alls. Är det mitt fel att deras spammjukvara stoppade mitt mail? Nä, verkligen inte. MEN, de kunde väl för tusan skickat ett nytt paket innan helgen iaf. Jag ringde dem på onsdagen och de kunde skickat både onsdag och torsdag och därmed fått en nöjd kund.

    Kompensation? Jo, 50 kr tbx på en order på 700 kr, dvs inte ens 10% och ingen förståelse för min situation. De skyller istället på "för låga marginaler för att ge bättre kompensation". Vem hänvisar till låga marginaler när det gäller ett kompensationsärende? Det är så otroligt oseriöst. Varför de vägrade skicka nytt paket innan helgen får jag nog aldrig reda på.

    Jag är otroligt besviken!

    Tack vet jag Dustin Home. Det tar aldrig mer än ett par dagar att få hem sina grejer från dem!
    5 år sedan
  • Perfekt
    Köpte en Acer Aspire One hos dem..Allt fungera utmärkt, snabb leverans och bra pris..

    Kommer handla mer hos dem....
    5 år sedan
  • Utmärkt
    Har handlat ett antal gånger från TBH och det har alltid fungerat bra. Alla beställda produkter har kommit och snabbt dessutom.

    Det enda negativa jag har att säga är att det kan vara lite dåligt med beskrivningar av vissa produkter. Man får ofta söka info på annat håll. Rekommenderas annars.
    5 år sedan
  • Mycket bra
    Köpte ett headset hos TBH som jag beställde på tisdag den 23:e september och fick den efter två dagar på fredag den 26:e . Efter några timmar så slutade lamporna på mitt headset funka men jag brydde mig inte så mycket i lamporna så jag skickade inte in den. Men efter ungefär en månad så slutade alla högtalare utom fronthögtalarna att funka. Gjorde en returansökan och skickade mitt headset till dem för service den 23:e oktober. Dom sa att det skulle ta ungefär två veckor. Efter tå veckor så mailade jag TBH och frågade angående status på min service. De sa att de skulle byta ut den men deras leverantör hade den inte i lager men skulle få in den samma dag som jag mailade dem som är den 11:e november. De skickade den nästa dag och den kom fram idag, helt nytt headset :D. Jag är helt nöjd med TBH och deras leveranser är rätt snabba. Kommer säkert att handla hos dem igen.
    5 år sedan
  • Usel
    Beställde en DVD-spelare den 13/10. Pris enligt TBH:s hemsida var då 629 kr med angiven leverans på 2-5 dagar. Efter över en vecka började jag tröttna och lyckades slutligen nå företaget per telefon. Det utlovades då, att spelaren skulle komma inom ytterligare två dagar. Paketet anlände ännu senare och dessutom med fel DVD-spelare (en enklare billigare modell med annan beteckning; - trots korrekt fraktsedel). Returnerade självfallet spelaren, varpå jag då fick mailsvar, att de (utan att inhämta min åsikt!) skulle returnera pengarna, eftersom "vi inte kommer att få in den på ett tag" (på hemsidan uppgavs samtidigt spelaren LG DVX392H som "Lagervara"!). Under mellantiden hade TBH valt att höja priset med 28%, vilket sannolikt var det egentliga skälet till att företaget ej längre ville leverera till det beställda priset.

    Dessa säljare på TBH bluffar utan att skämmas! Eller kan vi här få en förklaring till detta avvisande och oseriösa kundbemötande?

    / Peter Christiansson

    5 år sedan
  • Usel
    väldigt dålig leveranstid tog 7 dagar för att grafikkort. synd att dom inte skickar med posten istället för schenker. väldigt dåligt.
    5 år sedan
  • Usel
    I November 2006 beställde jag en Melitta Caffeo Nr. 64 av TBH.se.

    Produkten dök upp efter cirkus 10 dagar, vilket jag hade räknat med och detta kan man inte klaga på.

    Maskinen funkade bra i cirkus 6 månader innan den bröt ihop totalt. Jag kontaktade då TBH.se-kundtjänst som mer eller mindre bara skrev -"Det där lät illa, vänd dig direkt till Melitta och se vad dom kan göra för att hjälpa dig".

    Min första tanke var väl att det var ok eftersom det var ett rätt allvarligt fel som inträffade på maskinen och jag tänkte att TBH.se kanske ville att Melitta skulle få reda på detta.

    Efter jag jagat Melitta i nästan 6 månader (tele samt mejl) så gav Melitta tillslut upp och sa att jag kunde skicka in den till dem för en genomgång.

    Melitta undrade varför jag som privatperson var tvungen att reklamera varan då jag hade köpt den från TBH.se och dom tyckte att det var dom som skulle ta kontakt med Melitta från första stund eftersom dom är återförsäljare av Melittas produkter.

    Jag insåg väl också hur fel det var att jag som privatperson fick jaga efter andra företag när jag inte direkt handlat av dom och det är väl därför man har återförsäljare av varor så dom tar hand om alla kontakter om nånting skulle hända med produkten?

    Hursomhelst så fick jag en helt ny Melitta Caffeo Nr. 64 (samt både fraktavgiften för att skicka in maskinen samt att få den nya maskine hemskickad gratis).

    Denna maskin höll i ungefär 6 månader också så inom loppet av 18 månader hade vi gått igenom 2(!) helt fabriksnya kaffemaskiner och vi är en familj på tre personer där det är en i familjen som dricker kaffe så den användes ju inte non-stop här hemma.

    När den nya maskinen bröt ihop och jakten började igen att få tag i Melitta/TBH.se och efter hot om att anmäla TBH till ARN så gick TBH.se äntligen med att ta imot maskinen och sedan reklamera den till Melitta.

    Sagt och gjort så skickade jag in maskinen där jag även blev tvungen att betala hela frakten på 300:- till TBH.se. När maskinen vart inne på en genomgång i nästan 2 månader tröttnade jag på att vänta och började försöka få tag i kundtjänst igen.

    Efter jag _bombat_ kundtjänst med brev så fick jag äntligen svar att; "Melitta har krediterat din kaffemaskin och vi vidarebefodrar detta mejl till Ekonomi-avdelningen och du bör ha pengarna inne på ditt konto om 1-3 arbetsdagar".

    Detta var för 7 arbetsdagar sedan och jag får inga svar på mina brev som jag skickar till kundtjänst.

    Så för att summera hela historien; Spendera en extra hundralapp på varan du tänker köpa och se upp för TBH.se.

    Priserna är i en "ok"-nivå men om du behöver ha kontakt i reklamationsärende med kundtjänst hos TBH.se så förbered dig på att prata med en vägg + betala egna pengar för frakt.

    Tummarna ner och gör dig själv en tjänst och undvik detta företag.

    EDIT: Detta är ett något virrigt skrivet omdöme, jag vet. Men om jag skall dra hela historien så blir det en mindre novell tyvärr..

    Dessutom så har jag en uppdatering om mitt ärende hos TBH.se. Jag mejlade TBHs-kundtjänst _massor_ av gånger efter jag skrivit detta omdöme och skrev helt enkelt att jag planerar att anmäla dessa för bedrägeri på Måndag om jag inte får någon sorts kontakt om hur/vad statusen är på mina pengar.

    Efter cirkus 60 minuter fick jag ett mejl från Ekonomi-avdelningen på TBH.se där det stod; "Vi har satt in pengarna på ditt konto för 5 minuter sedan" - En snabb koll och det visade sig vara sant!

    Så vad säger man? Kudos att ni äntligen gjorde rätt för er och på köpet, slipper mig som jobbig kund samt att jag slipper er som ett jobbigt företag.

    Det var roligt dock att det skulle ta 1-3 dagar fast när jag berättade om mina planer angående en anmälning till Polisen gick det fortare än illa kvickt.
    5 år sedan
  • Usel
    VARNING !!!
    Handla aldrig av den här firman.
    Dom är totalt inkompetenta och har inte minsta hum om hur man behandlar sina kunder på ett positivt sätt!

    Sveriges absolut SÄMSTA datorbutik som finns och den otrevligaste personal man kan tänka sej
    Att dom sedan använder låtsas(leksaks)företaget schenker är ju också en anledning till att avstå från att handla där.!!

    Jag ger dom NOLL poäng
    5 år sedan
  • Knappt godkänd
    Helt ok, de håller sig till svensk konsumenträtt men inte mer. De hade skickat ett ram-minne fel som de lovade att skicka på torsdagen.Först på tisdagen veckan efter dök det upp,,,enligt posten skickat först på måndagen. Det är trist när ett företag inte håller vad de lovar.
    5 år sedan