Störst sortiment på mobiler
Supersnabba leveranser
Fraktfritt med abonnemang

http://www.katshing.se

Betalningsalternativ:

Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
PayPal

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige och visar priserna i kronor. Kontakt med butiken kan ske på svenska

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 21 år sedan
(data från 2014-07-30)
Detaljerad information Katshing har fått betyget (8.09)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Sortera efter:
  • Utmärkt
    Mycket bra mailkontakt, snabb leverans av Nokia 930
    22 dagar sedan
  • Dålig
    Lade min beställning söndag kväll på ny mobil då den gamla tvärdog. Valde Katshing då de hade mobilen i lager. Dessutom utlovas att varan skickas samma dag om beställning lägges innan kl. 14. Meddelas på tisdag att varan skickas. I själva verket, såsom det varit för mig med Katshing tidigare, är det bara elektronisk föranmälan till Posten som gått. Själva försändelsen registreras hos Posten först på onsdag. Så har tre dagar frakttid gått utan att varan ens lämnat avreseorten. Fem arbetsdagar efter beställning får jag varan..
    Samma som för ett par år sedan alltså, tydligen har man inte bättrat sig.

    Nuförtiden då webföretagen konkurerar just genom snabb (och allt oftare gratis) frakt är detta skäl nog att aldrig mer handla på Katshing.
    Vilseledande och bedrövligt av Katshing om man vill framstå som en av de större webbutikerna för mobiler.
    5 mån sedan
  • Hej,
    Det var tråkigt att höra att det uppstod en försening i leveransen av din beställning.
    Du är välkommen att höra av dig till oss så att vi får möjligheten att titta närmre på vad som kan gått snett och kompensera dig för det.
    Mejla oss på kundtjanst@katshing.se

    MVH
    Victor Sandin / Katshing

  • Usel
    Kan inte annat än ge endast en stjärna, hade det gått att ge minus hade jag gjort det.

    Gjorde min beställning på en iPhone 5S och förlägning av mitt abonnemang tidigt på morgonen den den dagen då 5s:en släpptes.
    Betalade in ca 2800 kr för det var var det blev med det val jag gjorde på just abonnemanget.
    Infon på hemsidan sa att dom inte visste när dom kunde leverera ut 5S för intresset var så stort.
    Efter ca 3 veckor började andra kompisar och kollegor få sina telefoner, dock direkt ifrån operatörerna.
    Jag mailade då och undrade när jag kunde tänkas få min och fick svaret att dom inte visste men att jag hade köplats 2, vilket kändes bra.

    När det sen gått 4 veckor, utan något info om när telefonen skulle kunna skickas ut och andra som beställt så sent som veckan innan denna hade fått sina,
    kontaktade jag dom igen, men fick lika torra svar att dom inte visste när, och då blev jag irriterad.
    När inga besked kom vecka 5 mailade jag igen och krävde ett svar men även fast dom är "mobil kungen" kunde dom inte ge något svar, utan skulle kontakta mig kommande vecka.
    Nu är vi då inne på den 6:e veckan och då får jag ett svar att den preliminärt kommer att levereras ut till mig under vecka 51 vilket är 8 veckor efter beställning.
    Detta gjorde att jag blev riktigt irriterad och skrev att jag inte godkände detta, utan ville ha ett datum när jag kunde få min telefon.
    Svartet jag fick tillbaka gjorde mig riktigt besviken.
    Fast jag dag 1 gav dom mitt telefonnummer och valde förlägning visade det sig nu att dom inte får förlänga Telenor abonnemang förrän det är 3 mån kvar av bindningstiden.
    (Är inte detta det första man borde göra när en kund beställer förlägning, FÅR kunden förlänga, KAN vi som företag förlänga???!)
    Telenor själva + The Phonehouse, elgiganten, mediamarkt mfl. får förlänga ifrån 6 mån kvar, men Katshing får bara göra det om det är 3 mån kvar, mycket konstigt eller?.
    Jag har ca 3 mån 4 veckor kvar på min bindningstid! På grund av detta valde Katshing att istället betala tillbaka mina pengar, canselera min beställning,
    men dom ställde frågan om jag ville stå kvar i kön!?!? Dom hade alltså låtit mig stå i kö i 6 veckor, och till och med 8 veckor, om jag inte legat på och krävt ett leveransdatum.
    Ingen riktig ursäkt eller ersättning för detta har jag fått, bara en beklagning att det blev så!
    Dom gjorde sig inte ens besväret att ringa upp Telenor och fråga om dom kunde få förlänga mitt abonnemang,
    det hade ju bara varit 2 veckor kvar på mitt abonnemang vid den tidpunkt då telefonen skulle komma in för leverans! förmodligen för jobbigt.......
    Men nu vet jag vad deras slogan "Service ut över det vanliga" står för!
    7 mån sedan
  • Hej,

    Självklart tycker vi att det är mycket tråkigt när våra kunder får vänta på sin leverans.
    Vi valde att lägga upp artikeln för förbokning och samtidigt berätta att vi inte hade några preliminära leveransdatum från våra distributörer.

    Det har varit (och är fortfarande) en stor efterfrågan på telefonen på marknaden, vilket har inneburit att volymerna hittills inte motsvarat den totala efterfrågan.
    Av den anledningen har det också varit svårt att få besked om leveranser från våra kanaler.
    Naturligtvis har vi gjort vårt yttersta för att få information om inplanerade leveranser och volymer, men inte fått de direkta besked som vi och våra kunder har kunnat förvänta sig. Självklart förstår vi din frustration och delar den med dig.

    När det gäller abonnemangsförlängningar kan vi inte svara på hur andra återförsäljares hanteringar gentemot operatörerna ser ut, utan endast våra egna.
    Vår hantering vid beställning med abonnemang är att vi inte kontrollerar abonnemanget förrän ordern är fullt reserverad och vi har varor att leverera ut till kund.
    Just i såna här fall med produkter som har lång leveranstid så kan vi hålla med om att det borde kontrollerats tidigare. Vi ber om ursäkt för detta och tar till oss av den kritiken.

    Vi makulerade aldrig din order, för att du skulle få behålla din plats i kön. Vi valde att återbetala dina pengar så att du skulle slippa ligga ute med dem - oavsett vilket beslut du ville ta gällande din beställning.

    Vi ber om ursäkt för att din köpupplevelse hos oss inte motsvarande dina förväntningar.

    MVH
    Victor / Katshing

  • Perfekt
    Beställde en Samsung Galaxy Note 3. Skickades samma dag. Perfekt
    10 mån sedan
  • Perfekt
    Två av mina mobiltelefoner har jag köpt från Katshing. Har absolut inget att klaga på. Mycket snabb leverans!
    11 mån sedan
  • 2013-07-31 - Ett år sedan. Omdömen innan denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Usel
    Mycket dålig leverans. Beställde två saker till min Sony Xperia V, en väska och en laddningsdocka. Båda produkterna fanns i lager för omgående leverans enligt hemsidan. Väskan kom direkt, men laddningsdockan kom efter 16 dagar.

    Givetvis väntade jag med betalningen (klarna) tills jag hade båda mina beställda produkter hemma. När jag skulle betala (ett par dagar efter att jag hade fått hem laddningsdockan) upptäckte jag två saker:

    1: Ordern var uppdelad i två fakturor, gissningsvis på grund av olika leveransdatum (trots att leveranstid skulle vara samma enligt hemsidan vid beställning).

    2: Båda fakturorna hade förfallit, vilket innebar att jag behövde betala TVÅ påminnelseavgifter.

    Riktigt dåligt, Katshing!
    1 år sedan
  • Hej!

    Du har helt rätt, det här sköttes riktigt dåligt av oss. Vi ber om ursäkt för detta.
    Självklart skulle du ha kontaktats innan ordern delades upp och fått veta att lagersaldot visade fel och även fått veta den nya leveranstiden.

    Givetvis ska du heller inte behöva betala några påminnelseavgifter.
    Kontakta oss på kuntjanst@katshing.se eller på 031-3137070 så ser vi till att återbetala påminnelseavgifterna till dig.

    Vi ber åter igen om ursäkt för detta.

    Med vänliga hälsningar
    Mattias Lundgren / Katshing

  • Usel
    Mycket dålig leverans. Stod på deras sida att dom hade inne produkten (Ipad) men det tog nästan 2 veckor innan jag fick leveransen. Uselt...
    1 år sedan
  • Hej,
    Vi beklagar förseningen som uppstod i samband med din order.
    Anledningen till varför din order blev försenad var pga. en felaktig lageravstämning mellan oss och vårt lager.
    Tyvärr brast vi i vår information till dig om vad som försenade din order och det ber vi om ursäkt för.

    Med vänlig hälsning
    Victor Sandin / Katshing

  • Perfekt
    Utmärkt butik!
    1 år sedan
  • Perfekt
    Snabba, billiga och kan sälja med abonnemang. Utbudet är ganska bra också.
    1 år sedan
  • Perfekt
    inte ALLRA billigast, men billig och SNABB
    1 år sedan
  • Perfekt
    Snabb leverans, bra kundtjänst som kunde hjälpa mig med mina feltryckningar. Bra priser med, märks att de kan webhandel. Utmärkelsen Årets web-mobil-återförsäljare verkar välförtjänt.
    1 år sedan
  • Perfekt
    Bästa web butiken som jag beställt ifrån :) snabb leverans och bra priser
    1 år sedan
  • Mycket bra
    Bra och billigt.
    1 år sedan
  • Perfekt
    Snabba leveranser och bra service. Det är mina erfarenheter!
    1 år sedan
  • Utmärkt
    Inga konstigheter, brukar även erbjuda bra priser om man jämför.
    1 år sedan
  • Usel
    ska man skriva ut lagersaldo i sin webshop så skall man ha realtids uppdatering annars behöver man inte ha lagersaldo.
    2 år sedan
  • Usel
    Beställde en telefon vid release.
    Posten skickade min telefon fel, efter detta uppmärksammades skickades telefonen tillbaka till katching efter en vecka.
    Jag meddelade om detta och sa att de skulle ändra min adress och skicka paketet igen (Obs! innan paketet nådde tillbaka till katching).
    En dag senare bads jag beställa varan igen då MIN hade skickats till någon annan efter att den ankommit till lagret. Allt detta trots att jag meddelat i förväg.

    Väntetiden för min telefon var nu två veckor, jag fick sålla mig till kön som alla andra på grund av att leveransen och kundtjänsten misslyckats med att göra sitt jobb.

    Betalar man för att få en vara levererad så är det upp till företaget att den kommer fram. Att posten sedan gör misstag kan jag ha överseende med. Men att MIN telefon, ifån MITT paket skickas till någon annan eftersom posten gjort fel och kuntjänsten är opersonlig är Jä***** dålig stil.

    Jag avbeställde allt för att köpa min produkt hos en butik med bättre kundmoral och service, och jag skiter fullständigt i att jag kommer behöva vänta tills en ärligare butik har den i lager.
    2 år sedan
  • Hej,

    Vi beklagar din köpupplevelse och att returhanteringen inte fungerat som önskat i ditt ärende.
    Vi jobbar aktivt för att ha en kundtjänst som både är effektiv och hjälpsam, så vi tar till oss av din kritik.

    Har vi hanterat ditt ärende på ett felaktigt sätt är vi tacksamma för din feedback så att vi kan ta reda på vad som hänt och erbjuda dig en lösning på problemet samt kompensation
    Du är välkommen att kontakta mig: victor.sandin@katshing.se

    MVH

    Victor Sandin
    Ansvarig Kundtjänst

  • Perfekt
    Mycket bra service och mycket snabb leverans. Min mobil skickades samma dag, kan inte bli bättre.

    Beställer i stort sett alla mina mobiler härifrån, då dom har billigast och de har dom för det mesta.

    Beställde en mobil och ångrade att jag köpte den så då kontaktade jag dom och skickade tillbaka den och valde istället en annan mobil, snabbt och smidigt.

    Edit: Jag bokade en mobil som ej hade släppts och Katching var den första försäljaren som hade den i lager, stort + !

    Rekommenderar denna butik!
    4 år sedan ( Uppdaterat: 2 år sedan )
  • Utmärkt
    Orderdatum: 2012-05-05 19:25
    Leveransdatum: 2012-05-07 12:07
    Invisible Shield Nokia N8 Full-Body : 69 kr - Frakt: 29 kr
    ø¤º°`°º¤ø,MVG,ø¤º°`°º¤øEXCELLENT!ø¤º° º¤øRekomenderas!ø¤º°`°º¤ø,:-)
    2 år sedan
  • Knappt godkänd
    Efter 2 DOA och ett långt och utförligt samtal med Victor så har han räddat upp företagets anseende lite i mina ögon iaf, tog 3 veckor att få en fungerande telefon så förhoppningsvis jobbar dom lite på sin retur hantering så kanske man handlar där nästa gång.

    Så, upp från 1 stjärna till 4 för Victors insatts.
    2 år sedan
  • Ganska dålig
    Beställde för klockan 14 och telefonen fanns i lager, ringde dagen där på då hade dem ej skickat paketet för de ej hunnit med och killen sa att paketet skulle skickas senare på dagen då varorna fanns i lager.

    Så jag ringde precis före klockan 15 då dem stänger och fick prata med en tjej och enligt henne hade dem ej skickat något pga varorna ej fanns i lager.

    Tror ni får ta tag i er lager information samt support, blir inte att handla något hos dem i fortsättningen.
    2 år sedan
  • Hej,

    Vi beklagar att vårt lagersaldo har varit missvisande och likaså vår information till dig.
    Återkom gärna till mig så att vi kan se över din beställning och hitta en lösning på problemet.
    victor.sandin@katshing.se

    MVH
    Victor Sandin Kundtjänst/Katshing

  • Perfekt
    Mycket snabb leverans, la min order på måndag, sen eftermiddag, och har nu idag, en onsdag, min HTC One X i handen! Micro SIM kortet fick jag på posten. Extremt snabbt för min del, men jag bor ju i Göteborg också.

    Skickade även mail efter jag lagt min order och fick svar efterföljande förmiddag! Snabbt svarat tycker jag.

    Hemsidan tycker jag är snygg och bra designad. Lätt att nagivera i.

    Jag är mycket nöjd!
    2 år sedan
  • Usel
    Beställde en Nokia lumniia.

    Får hem paketet med massa fel så mailar dom 2 ggr samt ringer och frågar:

    Fel simkort skulle vara micro som står att ni ska skulle beställa till
    alla telefoner som behöver det.

    Fel telenummer då det gäller portering.

    Varför är telen på norska när man startar upp?
    Ingen svensk bruksanvisning?
    Sitter jag på dubbla abbonemang nu?
    Vad har gått fel?

    Ingen återkommer så mailar igen.

    Får hjälp av Amanda som tyvärr sen är ledig så då händer det igen ingenting.

    Jag ledsnar och häver köpet men Katshing säger enligt tele2 inte upp avtalet så dom kan inte teckna ett avtal så nu har jag suttit utan telefon ytterligare en helg och troligen lär det bli åtminstone tom torsdag som tidigast jag få teckna ett abb.

    Förutom det väldigt märkliga förfarandet så borde man iaf kunna kommunicera vad som händer.

    Update:

    Ingen återbetalning har kommit in.
    Skulle ha gjorts den 13/3 så borde ha kommit in.

    Blivit fri från abb. men det har gjort att jag nu måste vänta 2 månader på telefonen då den hann ta slut.

    Katshing det är ju bra att ni har självförtroende men allvarligt, inte ens återtagningen och återbetalningen sköter ni när det har strulat så mycket.
    2 år sedan
  • Hej igen,

    Vi meddelade dig igår per mail att återbetalningen är gjord men att det kommer att ta ett par bankdagar innan du ser pengarna på kontot. Vi beklagar återigen problemen som detta har inneburit dig och du är självklart välkommen att höra av dig till oss ifall du har fler frågor och funderingar.
    Mvh

    Victor Sandin / Kundtjänst Katshing

    Hej,

    Det verkar som att detta blev en order där mycket gick snett och vi ber verkligen om ursäkt för de problem detta har inneburit för dig. Självklart accepterar vi att du häver köpet om du inte är nöjd. Jag har varit i kontakt med operatören för att försäkra mig om ett sk. "återtagande" av abonnemanget har genomförts. Att du kommer sitta på dubbla abonnemang behöver du inte behöva oroa dig för. Dock är det en ärendetid på ett par dagar för operatören att hantera "återtagandet".

    Vi tar till oss av din kritik och ser kontinuerligt över våra rutiner. Hoppas givetvis du får en bättre upplevelse nästa gång du handlar av oss.
    Mvh
    Victor Sandin / Kundtjänst Katshing

  • Usel
    Beställde en alla hjärtans dag present till frugan 8/2, varan fanns i lager och betalades direkt, beställde mot företagspost för att ytterligare snabba på lev.
    Efter fem dagar med mail, samtal och löften om leverans har den fortfarande inte dykt upp, först idag 13/2 efter att jag ringt och frågat vad som pågår har min status ändrats från "ej reserverad",
    där sket sig den presenten, tack så hjärtligt för det Katshing.
    Det senaste beskedet är att jag ska få varan imorgon 14/2, det tror jag när jag har den i handen.

    Det ska inte ta så lång tid att skicka en förbetald vara som finns i lager, oengagerad kundsupport, att säga "jag beklagar" hjälper knappast mig att få min vara snabbare.

    Andra och sista gången jag handlade från Katshing.

    EDIT: nu är det sen em. 13/2 och min vara är fortfarande inte skickad från Katshing, alltså kommer jag inte få den till alla hjärtans dag imorgon, tack så jäkla mycket Katshing!
    I det här läget hade jag normalt sett begärt mina pengar tillbaka men jag vågar faktiskt inte med tanke på deras hantering av detta ärende.
    2 år sedan
  • Hej Johan,
    Vi är hemskt ledsna att vi inte motsvarat dina självklara förväntningar på snabb leverans. Normalt har vi 1-2 dags leveranstid, beroende på när under dagen ordern läggs, om varan finns på lager. Av någon anledning fastnade tyvärr din order hos vår distributör trots våra automatiska och manuella kontroller. Vi kommer kontakta dig för att kontrollera om du fortfarande vill ha din produkt, samt givetvis erbjuda dig en kompensation. Återigen ber vi om ursäkt och hoppas du trots det inträffade kommer tillbaks till oss för att köpa mobiler, plattor och abonnemang till bra priser.

    Med vänlig hälsning
    Magnus Coxner

    www.katshing.se
    031-3137070

  • Dålig
    Se nedan hur fort en kund kan ändra inställning till ett företag.

    Nu är jag LESS! Min telefon gick plötsligt inte att starta. Katshings service av Samsungtelefoner görs av Anovo. 22/11 skickade jag in min telefon. 9/12 får jag efter påtryckningar svar av Anovo att telefonen kommer att skickas till Samsung för ställningstagande till reklamation på grund av lång servicetid. Jag har kontaktat Katshing, Anovo och Samsung vid upprepade tillfällen utan att ha fått ett enda vettigt svar på vad det är som dröjer. Idag (3/2), dvs. 10 veckor efter att jag skickat in telefonen, får jag mail från Katshing att reklamationen gått igenom. Mailet kom 12:00, med frågan om jag ville ha pengar tillgodo eller återbetalade. 12:20 svarar jag att jag vill ha pengar tillgodo. Jag får inget svar. Nu blir det helg och jag har retat upp mig tillräckligt för att ångra mig, och vill ha pengarna återbetalade så att jag kan köpa ny mobil någon annanstans. Slarvigt Katshing, nu förlorade ni en kund som var så imponerad över smidig handläggning. Usch!

    - - -

    Aldrig mer telefonköp från någon annan än Katshing! Efter missöden hos CDON och NetOnNet där telefonen jag köpte visade sig vara importerad från Polen öppnade jag upp en chatt med supporten hos Katshing. Jag frågade om han kunde GARANTERA att telefonen jag beställde var för den nordiska marknaden. Han dubbelkollade med sin chef och gav svar på 2 minuter: Ja, den är garanterat för den nordiska marknaden. Jag beställde telefonen, fick ett kollinummer ett par timmar senare, och nästan exakt 24h senare kan jag hämta ut telefonen i Uppsala. Mycket riktigt, nordisk telefon. FELFRITT! Rekommenderas varmt!
    3 år sedan ( Uppdaterat: 2 år sedan )
  • Perfekt
    Beställde en Galaxy Nexus för några veckor sedan när Katching var en av väldigt få som hade den i lager.

    Beställningen lades torsdag 29/12, dagen efter fick jag mail om att ordern skickats. Kunde hämta ut telefonen 13.00 måndagen därpå.
    Mycket nöjd med leveransen!
    2 år sedan
  • Bra
    Bra butik, bra kundtjänst. Aldrig haft problem med varken order eller reklamationer.
    Möjligen att idioterna på Anovo sällan gör vad de borde, men inte så mycket Katshings fel mer än att de anlitar dem...
    2 år sedan
  • Usel
    Väldigt besviken på deras hantering vid beställning. Lyckades beställa en mobil vid specialerbjudande och fick bekräftelse på ordern och reserverad mobil. Trodde allt var frid och fröjd och nöjd med ett lyckat köp. Dagen efter fick vi besked att vi skrivit in fel simkortsnummer och fick därför inte ta del av erbjudandet. Varför inga felmeddelande så man kunde korrigera beställningen? Dessutom var mobilen reserverad. Kommer inte handla igen då det verkar vara mer ett lotteri än ärligt kösystem.
    2 år sedan
  • Hej!

    Kampanjen i förra veckan med Tele2 var tyvärr av typen "först till kvarn". Vi hade ett otroligt tryck av kunder som ville ta del av erbjudandet från kl. 11.00 när kampanjen gick igång. Ca kl. 14.00 stängde Tele2 kampanjen då den var fulltecknad. Vi hade emellertid skrivit ut på vår kampanjsida att man måste vara väldigt noggrann med att ange korrekta uppgifter vid beställningstillfället. Vi hade också skrivit ut att vi mailar en bekräftelse till alla de kunder som fick ta del av erbjudandet, eftersom det var tidsbegränsat från Tele2s sida. Alltså innebar i detta fall inte en lagd order och en leveransklar mobil att du fått ta del av kampanjen. De som inte fick ta del av kampanjen kontaktade vi även via mail med anledning till varför.

    Vi ber givetvis om ursäkt att vi trots allt inte varit tillräckligt tydliga i kampanjinformationen. Det är olyckligt att inte alla som ville kunde ta del av erbjudandet, men det var tyvärr "först till kvarn" som gällde. Nu tror jag att vi redan har löst ditt ärende och fått igenom ert köp under kampanjen ändå om jag inte missminner mig. Om så inte är fallet så återkom gärna till vår kundtjänst på 0346-57000 så får vi se om det finns något vi kan göra.

    MVH Emelie Andersson
    Katshing kundtjänst

  • Usel
    Köp aldrig, aldrig, aldrig någonting härifrån.

    Skickade in min HTC Desire som hade gått sönder efter knappt ett års användning till deras underleverantör för service, Anovo för en dryg månad sedan. De skickar tillbaka den på ca en vecka med ett bytt mainboard. Frid och fröjd tänker jag och installerar alla appar och lägger tillbaka mina kontakter. Efter ca en vecka märker jag att problemen kvarstår och har till och med blivit värre. Jag skickar in den på återreparation och får reda på att om jag skriver att det är backrep så ska det gå fortare. Det gör det inte. De skickar tillbaka den efter ca en vecka och har bara gjort en mjukvaruuppdatering (!). Jag sätter igång den och noterar att samma problem kvarstår, dessutom har mitt sd-kort låst sig. Jag skickar in den en tredje gång och ber den här gången att få en ny telefon. Efter ca två veckor kommer den tillbaka med texten: "Ej godkänd reklamation, bara en tidigare HW service". Efter att ha tänkt en stund inser jag att HW står för hardware. Så de nekar mig alltså en ny telefon för att DE har valt att göra en mjukvaruuppdatering istället för att försöka laga telefonen.

    Till råga på allt är sd-kortet fortfarande låst.

    De har helt enkelt inte testat om den funkar.

    Köp inte någonting från Katshing. Nånsin.
    2 år sedan
  • Hej

    En reklamation av en HTC mobil måste göras utav oss som återförsäljare hos HTC innan den skickas in till Anovo. Som jag förstår det har du skickat den direkt till Anovo som en service utan ett reklamationsnummer. Jag ber dig därför att kontakta vår kundtjänst på kundtjans@katshing.se gällande ditt ärende så ska vi omgående hjälpa dig reklamera din enhet och göra vad vi kan för att du skall få en fullt fungerande mobil.

    Med vänlig hälsning

    Emelie Andersson

    Katshing Kundtjänst

  • Usel
    Ska ALDRIG, ALDRIG handla från Katching igen! Eftersom jag gick från kontantkort-abonnemang var jag tvungen att ringa min operatör för att ändra det innan jag köpte mobilen. Detta är självklart helt förståeligt. Vad som inte är förståeligt är att jag fick aldrig något mail från Katching att köpet inte var klart. Och efter fyra veckor senare då jag själv började undra varför jag inte fått mobilen ringde jag dit. Det tog ytterligare två veckor innan de fann felet och kunde fixa allt så jag kunde få den. Personalen var dessutom väldigt otrevligt och försökte idiotförklara mig!
    Nej, aldrig mer!
    2 år sedan
  • Hej!
    Vad tråkigt att du fått en sådan upplevelse hos oss, är absolut inte ok. Jag vill att du hör av dig till mig på emelie.andersson@katshing.se med ditt ordernummer så att jag kan kontrollera vad som hänt och se om vi kan kompensera dig på något sätt. Hör gärna av dig så snart du kan.
    Med vänlig hälsning
    Emelie Andersson
    Ansvarig kundtjänst

  • Perfekt
    Bra priser, lätt att välja abonnemangstyp och man vet vad den kommer att kosta. Har köpt en Nokia, Apple och nu senast en Samsunglur utan problem. Mycket nöjd.
    2 år sedan
  • Perfekt
    Nöjd
    2 år sedan
  • Perfekt
    Snabb leverans beställde igår KL 13ca o idag innan 12 hämta jag ut min nya Nokia tele kan bara varmt rekomendera.. hur det är med reklamationer vet jag ej :) men Nokia har aldrig vållat mig besvär.. så det lär inte behövas :)
    2 år sedan
  • Utmärkt
    Förutom att dom har gjort om inne på sidan så att ens folkbokföringsadress är den som gäller vilket innebär att mitt namn inte finns med på leveransadressen så är jag jättenöjd med dom.
    Har shoppat massa gånger och aldrig haft problem!
    2 år sedan
  • Usel
    Aldrig mer Katshing efter deras usla doa hantering. Jag skickade in min doa för snart två veckor sedan och har ännu inte fått svar om doa är godkännd. Tar längre tid än en repration. Skrivit i chatten med dem några gånger då de utlovar att mail kommer under dagen om mer information. I fredags lovade de att den skulle bli klar då de undersökte den. Idag har jag ännu inget svar och löften om svar som ska komma under dagen. Vilket skitsnack
    3 år sedan
  • Hej,

    Vi tycker det är jättetråkigt att du haft en sådan negativ upplevelse hos oss och att du känner dig besviken som kund. För oss är kundens upplevelse väldigt viktig och vi kommer självklart göra allt vi kan för att lösa detta så snabbt och smidigt som möjligt.

    Vi ser gärna att du tar kontakt med oss på telefonnummer 0346-57000 alternativt mailar oss på info@katshing.se så kommer vi se över vad som hänt och snarast hjälpa dig i ditt ärende.

    MVH Katshing Kundtjänst

  • Utmärkt
    Verkligen jätte bra! Jag beställde min Sony Ericsson Xperia Neo en torsdags morgon (1,5 vecka sen nu) och fick den till Icas Speceri tjänst redan på fredag eftermiddagen! :D Hel nöjd med deras stil (:
    3 år sedan
  • Utmärkt
    Har köpt mina lurar från Katshing de senaste 5-6 åren och har aldrig haft någonting att anmärka på.
    Dom är inte alltid billigast kanske men att handla hos dom är enkelt och smidigt!
    3 år sedan
  • Perfekt
    Bra hemsida. Utmärkt information på deras kundtjänst.
    Beställde två olika trådlösa telefoner och ett headset kl 12. Kl 17 var ordern packad i Göteborg. Kl 14 dagen efter hade jag ordern i min hand i Stockholm. Tala om snabb service! Betalningen med kreditkort gick problemfritt. Varorna var välpackade och fungerade perfekt. Företaget kan rekommenderas!
    3 år sedan
  • Ganska dålig
    Difficult return/exchange policy.
    3 år sedan
  • Hi!

    We try to make it as simple as possible for our customers regarding a return/exchange. When a customer contact us he/she will get a RMA number to mark the return with and all the information they need regarding where to send it, what happens with the payment depending on what he/she want to do, return or exchange etc. When it arrives at the department that handles all returns the product will be controlled so that it meets our requirements for a return or exchange. If everything is ok we send a new product or refund the customers money. If the product doesn?t meet our requirements we will send the product back to the customer. Our requirements for return/exchange is available on our webpage for the customer to read and it is also printed on the delivery note that is delivered with the product. If you have any suggestion on what we can do differently please email us and we will happily try to improve our policy.

    Best wishes
    Emelie Andersson
    Katshing AB

  • Utmärkt
    Katshing är fantastiska när det gäller hanteringen av t.ex. reklamationer. Jag beställde en X10 Mini Pro som kärvade i sliden och hade ett mycket skumt tangentbord. Returen och hanteringen därefter var mycket bra, tydlig och det gick snabbt så hade jag en ny telefon.

    En trevlig och tillmötesgående kundtjänst och rätt så bra priser gör att man känner sig trygg när man handlar hos dem, även om något går fel.
    3 år sedan
  • Perfekt
    Detta är den bästa butiken på nätet när det gäller telefoner.
    3 år sedan
  • Perfekt
    Klockren chatt-funktion via deras kundtjänst med medarbetare som snabbt och servicminded svarar på ens frågor.

    Jag vet helt klart vem jag ska vända mig till nästa gång det ska bli ny mobil.
    3 år sedan
  • Perfekt
    Beställde Gigaset telefoner två st. Leverans dagen efter. Dessutom bästa pris. Väldigt nöjd.
    3 år sedan
  • Utmärkt
    Att ge omdöme om ett företag är svårt oftast. De flesta gånger fungerar den produkt man köper och behöver inte prova möjlighet till reklamation av defekt produkt. Tyvärr har jag haft det tveksamma nöjet att prova denna situatioon med Katshing. Inom parentes handlar jag mycket via webben har till största delen goda erfarenheter med reklamation etc. Dock är ju tack och lov inte ofta man har fått defekta produkter. Nåväl.
    En mobil telefon är inköpt där batteri/SIMluckan i princip inte går att öppna utan kraftigt våld. Har även varit inne på en Teliabutik, och dom lyckades inte att öppna batteriluckan. Det enda Katshing erbjuder är ångerrätten eller att skicka i den till dem för kontroll - på egen bekostnad med förbehåll om dom anser att det är ett funktionsfel också ersätter dom inskickskostnaden.
    Detta gör att jag inte kommer att handla om Katshing igen, trots att jag har handlat vid tidigare tillfällen av dem. Handlar man via webben ska sådant här fungera smidigt och man ska få en retursedel och en ny fungerande produkt eller ersättningsprodukt eller pengar tillbaka utan problem.

    Tyvärr en besvikelse. Det kanske blir bättre i slutfasen av detta ärende och då kanske jag får omvärdera betyget.

    Jag fick anledning att omvärdera efter ytterligare kontakt och det löste sig på ett bra sätt.

    Har handlat ytterligare produkter därifrån så det är väl ett gott betyg till slut ;-)
    3 år sedan
  • Ganska dålig
    Skickade in en mobil till Katshing på reparation. Kom tillbaka med ett hårstrå mellan frontglaset och skärmen, och skall in igen för reparation, dvs borttagande av hårstrå (!). Jag vill skicka tillbaka mobilen och häva köpet, då jag inte har tid att dribbla en mobil fram och tillbaka flera gånger till slarviga reparatörer, men det går inte enligt Katshing. Det är bara att skicka in igen och se glad ut tydligen. När man har skickat in den tre gånger, då först gör dom något tydligen.

    Dock har katshing alltid fungerat bra förut, men då har i och för sig ingenting krånglat heller.
    3 år sedan
  • Hej


    Vi har ingen egen verkstad på Katshing utan anlitar de av tillverkaren auktoriserade verkstäder med utbildade tekniker att utför service åt våra kunder. Ibland gör även verkstaden fel vilket så klart är olyckligt eftersom det drabbar dig som kund. Det är inte ok men samtidigt inte heller en grund till att häva köpet. Däremot ska vi så klart hjälpa dig att så fort som möjligt se till att få ordning på din mobil. Hör av dig till mig på emelie.andersson@katshing.se så ska jag hjälpa dig att skicka in mobilen igen samt att vi skickar den vidare med högsta prioritet till verkstaden för snabbast möjliga lösning.


    Julhälsningar

    Emelie Andersson

    Chef Katshing

  • Perfekt
    Begärde att få en kopia på kvittot på en telefon som köpts i juni då jag inte hittade originalet. 30 min efter mitt mail hade skickats hade jag fått svar med bifogat kvitto. Mycket snabbt och bra.
    3 år sedan
  • Ganska dålig
    Beställde och betalade en vara som enligt Katshings hemsida fanns i lager vid tillfället.
    En vecka senare mailar jag kundservice för att höra vad som hänt eftersom jag varken hört något eller fått post.
    (När man betalar en vara direkt som finns i lager förväntar man sig ju leverans innom max en vecka.)
    Då får jag svaret att varan aldrig funnits i deras lager och att jag står i nånn kö för en framtida leverans som de ej fått bekräftat lev.datum för ännu.
    Dom vill ha det till att jag måste blandat ihop varan med motsvarande i andra färger eller missförstått hemsidans lagersaldosystem :(
    Jag är säker på min sak och jag dör absolut inte av detta...men...det är ruggigt irriterande.
    Kan bara säga att jag är sjukt glad att det inte var en telefon för flera tusen det handlade om
    utan ett billigt fodral.

    Ytterligare nånn vecka har gått och igår köpte jag fodralet hos telia istället för 10kr mer.
    Mailade då och talade om att jag inte ville ha varan längre eftersom den aldrig verkar komma in.
    Skrev att jag kunde ta ett skärmskydd istället eftersom dom redan dragit pengar från mitt konto.
    Får mailsvar att det ska skickas dan efter. Idag har jag ett nytt mail i inkorgen som säger
    att lagersaldot visat fel på skärmskyddet, nu finns inte detta heller:(
    Nu ger jag upp deras butik....
    verkligen INGA kungar i mina ögon....men en fin hemsida.
    3 år sedan
  • Hej Mgusten007
    Jag är hemskt ledsen för det som inträffat gällande din order.
    Den vara du har beställt från start har vi aldrig haft på lager och det är så klart jättetråkigt om vår hemsida visat annat.
    Ber om ursäkt för det och ska se till att vi kollar över detta så att det inte händer igen.
    Gällande skärmskyddet så var det under vår helgjour vi hanterade din order. Under helgen var det jag själv som tittade över lagersaldot och då fanns där skydd kvar. Däremot var det en miss av mig att inte dubbelkolla så att inte fler kunder beställt under helgen så att de få som var kvar tagit slut. För det var vad som hände tyvärr. De som fanns kvar var redan uppbokade, därav hamnade din order i kö på måndag morgon när lagret uppdaterades.

    Jag svarade dig på måndag morgon när jag såg vad som hänt med din order. Så klart inte alls bra och tar på mig skulden för detta då jag som sagt missade kontrollera det under helgen, hemskt ledsen för det.

    Har du några fler frågor eller funderingar kring ditt ärende så kan du återkomma direkt till mig på emelie.andersson@katshing.se

    Med vänlig hälsning
    Emelie Andersson
    Chef Kundtjänst

  • Perfekt
    Beställde LG Optimus one på en söndag och fick den på tisdag utan någon som helst problem.

    Rekommenderas
    3 år sedan
  • Perfekt
    Jag har varit kund hos Katshing i flera år. Aldrig några som helst problem, har handlat mycket av dom. Snabba leveranser och kundtjänsten svarar snabbt på mail. Högsta betyg.+++++++++++
    3 år sedan
  • Perfekt
    Superbra service, hade förbokat och hade jätte bra kontakt och fick telefonen lika snabbt som alla andra internet affärer super snabb frakt och bara ++++!
    3 år sedan