Hemsida visas ej p.g.a. nedanstående orsak:

Saknar svensk momsregistrering

Vidare information visas ej p.g.a. ovanstående orsak

Detaljerad information Soloptik har fått betyget (0.00)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Sortera efter:
  • 2013-04-16 - Ett år sedan. Omdömen innan denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Perfekt
    Stort urval billiga priser och bra telefonsupport
    1 år sedan
  • Perfekt
    +Schysst bemötande
    +Billiga priser
    +Snabb leverans
    1 år sedan
  • Perfekt
    Mycket snabb leverans och billiga priser!

    Tummen upp!
    1 år sedan
  • Perfekt
    Trevliga.. mkt billigare än stan, snabb leverans.
    2 år sedan
  • Detta omdöme är under utredning
    2 år sedan
  • Detta omdöme är under utredning
    2 år sedan
  • Detta omdöme är under utredning
    2 år sedan
  • Usel
    Beställde en klocka härifrån och efter att inte ha fått nån bekräftelse på att orden var skickad efter ca en och en halv vecka så försökte jag kontakta dom och fråga vad som händer. Efter att ha ringt tre gånger utspritt på två timmar så svarade dom till slut. Fick då till svar att dom inte hade någon aning om vad som hände utan att dom var tvungna att kontakta deras leverantör och sen återkoppla.

    Efter att jag inte fått nån återkoppling på hela den dagen och nästan hela dagen efter så fick jag ringa en gång till och samma visa då också. Fick lov att ringa flera gånger för att få svar och när dom till slut svarade så viste dom fortfarande inte vad som tog sån tid.
    Jag blev då lovad att dom skulle ringa tillbaka samma dag men det gjorde dom inte utan jag var tvungen att ringa dom dagen efter.

    Dagen efter, vilket var en torsdag, så lovade dom mig att klockan skulle skickas på fredag. På tisdagen veckan efter hade jag fortfarande inte fått nån bekräftelse på att den var skickad så ringde återigen och efter många om och men fick jag svar och ett kollinummer. Enligt posten hade då paketet skickats på måndagen och jag fick till slut hem varan på torsdagen. Hade då gått närmare tre veckor från beställning.

    Rekomenderas EJ!
    2 år sedan
  • Hej Alm3n!

    Vi beklagar att du haft en tråkig köpupplevelse hos oss.

    Att du varit i kontakt med oss och inte fått svar är väldigt beklagligt, och det ber vi om ursäkt för. Att vi heller inte hörde av oss som utlovat berodde troligtvis på att vi inte hade någon ny information att delge dig. Givetvis håller jag med dig om att detta skulle kommunicerats ut på ett bättre sätt än att du skulle behöva ta kontakt med oss igen.

    Vi har tagit till oss din kritik och jobbar ständigt med att kommunicera bättre med våra kunder.

  • Usel
    Beställde parfym och väntade en hel månad. När jag ringde fick jag rådet att göra en ny beställning då en heldel ordrar hade kommit bort. Och så dum är jag inte. Rekommenderas ej!
    2 år sedan
  • Hej q-ken!

    Vi beklagar den långa väntetiden du drabbades av och att du haft en tråkig köpupplevelse hos oss.

    Förklaringen till den långa väntetiden berodde på att vi var i skarven av byte av e-handelsplattform. Dessvärre hängde inte tekniken med utan en del beställningar registrerades inte, däribland din. Felet åtgärdades kort efter att det kommit till vår kännedom.