4 fysiska butiker i Sverige

Störst online på möbler

http://www.trademax.se

Betalningsalternativ

Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
PayPal
Bitcoin
SMS-betalning

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige och visar priserna i kr. Kontakt med butiken kan ske på svenska

Företaget har inte aktiverat visningen av utökad företagsinformation
Detaljerad information Trademax har fått betyget (7.19)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Sortera efter:
  • Ganska bra
    Hade varit i affären och träffat personalen som vad trevlig. Ställde frågor angående leveransen av en soffa som vad så där stor. Undrade hur olika delar skulle se ut och förklarade att jag bodde på andra våning på en 2:a i stan. Sex olika kolli skulle det vara. Beställde via nätet och skrev att leveransen skulle ske om 4 veckor (för att hinna sälja gamla soffan). Måndagen därpå fick jag SMS från DHL för leverans dagens efter. När DHL var framme förklarade killen att han inte hade 6 kolli, men 2 pallar. Den enna 1mx1m och mer är 2m hög. DHL la fram pallarna framför huset och förklarade att han inte kunde stanna. Tack! Blev sådär jobbigt att lösa. Tur att det inte regnade den dagen. Är ändå till slut glad med min soffa.
    5 dagar sedan
  • Ganska dålig
    Kommer aldrig handla härifrån mer. Inte värt besväret.

    Riktigt dålig support med långa telefonköer (1 timma och 40 minuter) och leveranstider på flera månader totalt.

    Gjorde en beställning av tv-bänk och ett vardagsrumsbord i JUNI och fick leveransen efter ca 1 vecka. Än så länge var jag nöjd, men tyvärr gick det bara utför efter detta.

    Det fattades det en del av bänken, så jag fick göra en reklamation. Tittade på deras hemsida och där stod det att det kan ta upp till TIO dagar innan de ens tittar på ens reklamationsärende, så jag tänkte att det skulle vara bättre att ringa för att få det lite påskyndat. Hade ingen lust att ha min TV på golvet under en längre tid då jag har hund hemma.

    Efter 1 timma och 40 minuter(!) i telefonkö fick jag som svar att jag skulle göra en felanmälan på deras hemsida ändå.

    Den 7e Juli gjordes reklamationen och det tog ELVA dagar innan jag fick mailsvar om att ärendet var påbörjat. Visserligen "semestertider", men ändå dåligt.

    Leverans av ny del skedde den 16 OKTOBER. Alltså över 3½ månad efter beställning.

    Fick alltså ha min TV på golvet, samt en halvt ihopbyggd tv-bänk på golvet i min sons rum hela sommaren. För detta ersattes jag med 200kr då jag nekade ett presentkort på 300kr.

    Även bordet jag beställde är under kritik, skruvar som var för långa och skulle gått igenom bordsskivan om jag inte upptäckt detta.

    Ta mitt råd och handla någon annanstans än hos dessa skojare. Priset är bra, men man får vad man betalar för - och det är inte värt besväret om något skulle krångla.
    10 dagar sedan
  • Knappt godkänd
    Lång telefontid och personal lägger på luren när man väl kommer fram, hände flera gånger. De gav även fel information om vilka varor som fanns i butiken, butiken sa sedan att de aldrig har haft dessa modeller. Bra med fri frakt. Varorna kom inom den tiden som de var lovad att komma. Sängen känns lite plastigt men det var lågt pris.
    25 dagar sedan
  • Hej
    Tack för din feedback! VI har nu utökat våra telefontider för att kunna erbjuda en bättre service. Ni kan kontakta oss på telefon mellan kl 8-19 på vardagar samt mellan kl 10-16 på helger. Det är vår förhoppning att våra kunder snabbt ska få hjälp både på telefon samt mail. Härligt att det fungerade bra med er leverans. Vi hoppas ni ska trivas bra med er nya säng.
    Vänliga hälsningar
    Titti/Trademax

  • Usel
    Värdelös kundservice, dålig kvalité.

    Köpte en tv-bänk i augusti-14, ser bra ut på bild. Får hem den och ställer på min tv som väger 20 kg, hela bänken börjar svikta ca 4-5 cm.
    Står inget om maxvikt varken på sidan eller i bruksanvisningen.

    Reklamerar bänken och får som svar att mitt ärende ska vara avslutat 13 september, det tar 5-6 veckor innan jag får nästa svar och då ska de ha in kort på felet på väldigt kort tid, annars lägger de ner mitt ärende.

    Tar kort och skickar men har nu väntat ytterligare 6-7 veckor utan att ha hört nått från de. På telefon är det nästan omöjligt att komma fram.

    Så nu står jag med en 2500krs tv bänk till noll nytta.

    Ska aldrig rekommendera trademax till någon, sämsta kundservicen jag upplevt.
    28 dagar sedan
  • Hej
    Tack för din feedback! Vi arbetar ständigt med förbättringar och era synpunkter är därför viktiga för oss. Vårt mål är att ha marknadens bästa priser utan att göra avkall på kvaliteten. Vi beklagar om vi inte lyckats leva upp till detta i ert fall. Vi har ständig dialog med våra leverantörer för att se till så att de lever upp till våra högt ställda krav. Ni är alltid välkommen att kontakta oss på telefon 042-172160 eller via e-post till info@trademax.se. Vi hjälper gärna till om ni har några frågor.
    Vänliga hälsningar
    Titti/Trademax

  • Perfekt
    Tack.
    Bra pris och snabb leverans. Allt var till belåtenhet vid upptäckandet. Har inget som helst att anmärka på. Är mycket nöjd helt enkelt.
    28 dagar sedan
  • Perfekt
    Köpt köksbord, vitrinskåp och sittpall. Supernöjd med allt och kommer återkomma! Bra kvalité på produkterna. Snabb leverans.
    1 mån sedan
  • Usel
    VARNING !

    Måste man fylla i en stjärna?

    Helt ärligt nu.
    Trademax har jätte utbud på hemsidan vilket lockar en.
    Men att beställa tar tid, då dom inte har saker i lager.

    Tog flera veckor att få varorna. När varorna väl var skickade hörde ej DHL av sig.
    Varorna skickades tillbaka till Trademax och jag fick ringa tillbaka till dem och be dom skicka igen. Var tvungen att läggga en ny order...
    Tog 11 dagar sen fick jag varorna, äntligen!
    Kundsupport tar ca 40-70min oavsett vilken tid man ringer.

    Sen var det dags för reklamation.
    Det gjorde jag i slutet av september.
    Inte fått någon som helst information om hur det går.

    Mail fungerar för övrigt inte.

    Köp ALDRIG! från Trademax, ett gott råd från mig.

    Sitter för övrigt i kö nu, var nummer 6 och nu 84min senare är jag nummer 1 :)
    1 mån sedan
  • Hej
    Tack för din feedback! Vi arbetar ständigt med att förbättra vår service och era synpunkter är därför viktiga för oss.
    Vårt mål är att ha tydlig och korrekt leveransinformation på våra produkter på hemsidan. Ibland kan det tyvärr inträffa förseningar från våra leverantörer som vi inte alltid kan påverka. När varorna landat hos DHL så aviseras ni som kund via sms någon dag före beräknad leveransdag. Om de inte lyckas få tag på er kontaktar de oss för vidare information till er. Vi beklagar verkligen om kommunikationen inte har fungerat tillfredsställande i ert fall.
    Vi arbetar just nu intensivt med att utveckla och förbättra vår kundsupport. Vi kommer inom kort kunna erbjuda utökade telefontider vilket även kommer påverka svarstiden på både telefon samt mail.
    Vi hoppas att ni trots allt ska ha fortsatt förtroende för oss i framtiden.
    Vänliga hälsningar
    Titti/Trademax

  • Acceptabel
    De gör sitt bästa och det är inte tillräckligt!

    Deras telefonkö är helt befängt, detta behöver ni verkligen bli bättre på - en telefonkund är en potentiell köpare, kom ihåg detta!
    Mailkontakten har varit helt ok för min del - dem svarar som utlovat inom 48 timmar.

    DHL-leveransen har varit riktigt dålig. De kom inte och påstod senare att föraren hade ringt på porttelefonen och till min mobil men fick inget svar - detta är skitsnack eftersom både jag och min sambo tog ledig från jobbet och var hemma vid utsatt tid för att vi väntade på en leverans av säng och soffa från annan butik!
    Eftersom ni använder er av DHL som levererar produkterna och det ingår i min köpupplevelse från er kan jag inte annat än att ge 5/10 stjärnor.
    1 mån sedan
  • Hej
    Tack för din feedback! Vi är ledsna att höra att ni känner er så besviken. Vi arbetar hårt för att förbättra vår kundservice och har nu utökat våra telefontider för att korta ner svarstider på telefon. Ni kan numera nå oss mellan kl 8-19 på vardagar samt mellan kl 10-16 på helger. Vi tackar för ert tålamod!
    Ni ska bli aviserad via sms från DHL någon dag före leverans med förslag på dag samt mellan vilka tider man behöver vara tillgänglig. Vi ber verkligen om ursäkt om leveransen inte har fungerat tillfredsställande i ert fall. Ni kan alltid kontakta oss på telefon 042-172160. Vi hjälper gärna till vid frågor eller kontakt med DHL.
    Det är vår förhoppning att ni ska vara nöjd med slutresultatet.
    Vänliga hälsningar
    Titti/Trademax

  • Perfekt
    Beställde en loungegrupp modell större. Bra pris och snabb leverans. Allt var till belåtenhet vid upppackandet. Har inget som helst att anmärka på. Är mycket nöjd helt enkelt.
    1 mån sedan
  • Usel
    VARNING!

    Trademax levererade ett defekt bord som blev till ett reklamationsärende som i sin tur tog över 8 veckor att få returnerad.

    Efter runt 10 samtal med kundservice och minst 40min telefonkö vid varje tillfälle blev jag tvingad att ta emot en ny bordsskiva (som jag sa att jag inte ville ha) eller betala returfrakt på 795kr.

    Jag tog kontakt med budföretaget som upplyste att de kände till trademax med liknande händelser tidigare så de var inte förvånade.

    Passa er för att beställa från trademax om ni inte vill gå igenom helvetet som jag med andra har gått igenom!
    1 mån sedan
  • Hej
    Tack för din feedback! Vi är ledsna över att ni fick ett defekt bord vid leverans till er. Våra skadereglerare arbetar hårt för att ni som kund ska få så snabb hjälp som möjligt. Beroende på om produkten finns på vårt lager eller om det måste beställas så kan detta tyvärr påverka leveranstiden. Det är vår förhoppning att ni trots allt ska bli nöjd i slutänden och att ni ska ha fortsatt förtroende för oss.
    Vänliga hälsningar
    Titti/Trademax

  • Usel
    Riktigt usel kundservice.
    Köpte en vara under 1000kr.
    Skulle reklamera varan jag fått.
    Reklamationssidan fungerar ej så jag får sitta 40 min i telefonkö för att få hjälp med det.
    Jag väntar en vecka utan resultat. Mailar och säger att jag vill nyttja ångerrätten istället då jag känner på mig att det kommer dra ut på tiden.
    Det går jättebra säger dom på kundtjänst om jag betalar returfrakt på 795kr. 795kr! Notera att varan jag köpt väger mindre än 1 kg och går som vanligt paket.
    Jag tycker detta verkar helt sjukt men tänker att jag låter reklamationen gå igenom istället så jag får mina pengar tillbaka.
    Efter ytterligare 3,5 vecka kommer ett mail att ärendet är på gång att lösas och att de skall höra av sig med lösning på problemet.
    En vecka senare utan att informera mig dimper en ersättningsvara ner på posten.
    Jag tar kontakt och säger att jag vill ha pengarna tillbaka men det går givetvis inte då de redan skickat en ny vara 6 veckor efter min första order.
    Efter att ha pratat och mailat med kundtjänst väldigt många gånger så inser jag att de inte vill hjälpa mig så jag är fast med varorna jag inte vill ha längre och jag kan inget göra.

    Jag rekommenderar ingen att handla hos Trademax!
    1 mån sedan
  • Hej
    Tack för din feedback! Vi är verkligen ledsna att höra att ni är så missnöjd med vår kundservice. Vi arbetar just nu hårt med att utveckla och förbättra vår kundsupport. Våra telefontider kommer att utökas inom kort för att kunna erbjuda en bättre service och korta ner våra svarstider på både telefon och mail. Våra skadereglerare arbetar hårt för att lösa ärenden på ett smidigt och bra sätt för våra kunder. I första hand så ersätter vi en skadad produkt med ny ersättningsvara. Vi hoppas att ni trots allt ska bli nöjd och att ni ska ha fortsatt förtroende för oss i framtiden.
    Vänliga hälsningar
    Titti/Trademax

  • Bra
    Bra priser och snabba leveranser. Långa telefonköer om man vill ringa till kundtjänst drar ner betyget lite.
    1 mån sedan
  • Mycket bra
    Vi köpte en bäddsoffa på trademax med divan. Den är riktigt snygg, men lite hårdare än förväntat. Kuddarna har bra och slitstarkt tyg på framsidan, men inte på baksidan. Inte heller den utdragbara bädden har inte slitstarkt tyg. För övrigt är funktionerna bra. Fungerar bra att sova i (gärna med en extra bäddmadrass) och den är absolut värd priset!
    Ps. Med hemleverans menas frakt till dörren, inte in i huset/lägenheten. Ds.
    1 mån sedan
  • Mycket bra
    Beställde en armatur som bara fanns i ett fåtal butiker.
    Trademax var billigast med frakt.
    Kort leveranstid till utlämningsställe.
    Smidigt att man kan betala via faktura.
    1 mån sedan
  • Dålig
    Köpte ett möbelpaket som inte alls såg ut som på bilden och ringde flera gånger angående detta och väntade i timmar. Var säker på att det var felskickat. Det tog hela 6 veckor innan jag fick det rätta möbelpaketet.
    2 mån sedan
  • Hej
    Tack för din feedback! Vi är ledsna att ni känner er missnöjd vår hantering kring er beställning. Vi arbetar hårt för att hjälpa våra kunder så snabbt och smidigt som möjligt. Tyvärr kan leveranstid ibland påverkas av om varan finns på vårt lager eller om det måste beställas. Vi beklagar om det varit svårt att komma i kontakt med oss på telefon. Vi arbetar just nu hårt för att utveckla och förbättra vår kundsupport. Vi kommer inom kort kunna erbjuda utökade telefontider vilket kommer att korta ner svarstiderna på både telefon samt mail. Vi hoppas att våra kunder ska märka stor skillnad inom kort. Det är vår förhoppning att ni ska vara nöjd med era nya möbler och att ni trots allt vill återkomma till oss som kund.
    Vänliga hälsningar
    Titti/Trademax

  • Mycket bra
    Vi köpte billiga supersnygga möbler som vi valde från ett brett utbud. Vi hittade verkligen vad vi sökt efter och priset var lågt. Sen när vi väl fick grejerna insåg vi att nattduksborden inte hade skenor! Haha! Så det låter ju vansinnigt att dra dem ut och in och det går ju knappt. Inte sådant man funderar över skulle kunna hända. Så jag kommer inte köpa något med lådor igen om det inte framgår att det ingår skenor. Jag är inte direkt händig så jag kan fixa det själv men det får jag väl bli.
    2 mån sedan
  • Usel
    Trademax skickade fel lampor till mig.

    Kundservice under all kritik.
    Telefonkö 50 minuter, utan att dem kan kunde ge mig som kund vettiga svar.
    2 mån sedan
  • Hej
    Tack för din feedback! Vi ber om ursäkt om vi har skickat ut felaktiga produkter till er. Man gör enkelt en reklamation via vår hemsida och blir kontaktad inom 5 arbetsdagar av en skadereglerare som hjälper er att få rätt produkt. Vi arbetar just nu hårt för att förbättra vår kundsupport. Vi kommer inom kort utöka våra telefontider vår att kunna erbjuda en mer tillgänglig och bättre service för våra kunder. Det är vår förhoppning att detta ska korta ner svarstiderna på både telefon och mail. Ni kan nå oss på telefon 042-172160 eller via e-post till info@trademax.se. Vi hjälper gärna till vid frågor. Vi hoppas att ni snart ska ha era lampor utbytta och att ni trots allt ska känna er nöjd.
    Vänliga hälsningar
    Titti/Trademax

  • Perfekt
    Utmärkt, kunnig och trevlig personal. Leveransen kom vid avtalad tid och så klart mycket fina möbler samt till ett okey pris också :)
    2 mån sedan
  • Bra
    Är nöjd med soffan och med köpet på Trademax. Det var smidigt att kunna titta på soffan i butiken i gbg innan vi beställde den. Vi fick mycket fin service i butiken och hjälp med beställningen. det tog en vecka att få den hemlevererad, precis som dom sa. Nu återstår bara att se vad det är för kvalitet på soffan.
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Köpte en ytterlampa av dom. Billigt och inget som helst strul.

    Fick även en rabattkod efter avslutat köp, så kommer återkomma för att köpa mer detaljer till mitt hem..

    Tummen upp från min sida.
    2 mån sedan
  • Ganska bra
    Är i helhet nöjd med produkten och service från Trademax och kan tänka mig att beställa från dem igen. Dock en del mindre saker har bidragit till viss irritation under processen. Försökte nå Kundtjänst, innan beställningen var lagd, där jag fick vänta i 50 minuter för att komma först i kön, men väl där så bröts samtalet och min köplats försvann. Fick dock svar relativt snabbt via mail. Vid beställningen angav vi ett framtida leveransdatum pga flytt men trots denna information så fick jag en bekräftelse från DHL att min leverans skulle komma en vecka tidigare än önskat. Lyckades ändra datum via DHLs kundtjänst som bekräftade att leveransen skulle ske någon gång mellan kl 11-13 på bestämd vardag, så vi planerade vår dag därefter. På leveransdagen ringer DHL redan kl 9:30 och säger att de är på plats och undrar var vi är då vi inte är på plats för att ta emot varorona. Fick skynda oss hem från jobbet bara för detta trots att de inte hållit sig till den utlovade tiden. När köksstolarna, som vi beställt, skulle monteras ihop märkte vi att varje att varje stol kom med en individuell blandning av olika skruvar, brickor, muttrar etc. Visade sig att det inte fanns tillräckligt med skruvar för samtliga stolar så vi fick köpa och komplettera själva.
    2 mån sedan
  • Hej
    Tack för er feedback! Det gläder oss att ni är så nöjd med ert köp och vår service. Vi arbetar ständigt med att förbättra vår service och har nu utökat våra telefontider. Ni kan nå oss mellan kl 8-19 på vardagar och mellan kl 10-16 på helger. Det är vår förhoppning att detta ska korta ner svarstider på både telefon och mail och att alla våra kunder ska kunna nå oss på ett enkelt sätt. Vi hoppas att ni ska trivas bra med er nya vara.
    Vänliga hälsningar
    Titti/Trademax

  • Perfekt
    Beställde en säng i Trademax butik. Trevlig, hjälpsam personal och mycket prisvärda produkter! Leveransen kom när den skulle och allt fungerade perfekt. Kommer definitivt handla där igen!
    2 mån sedan
  • Acceptabel
    Pga bristande info på hemsidan fick jag avbryta mitt köp.
    Annars okej. Lätt att handla och bra priser. Dock inte nöjd med produktinfo.
    2 mån sedan
  • Hej
    Tack för er feedback! Vårt mål är att ha tydlig och bra information om våra produkter och leveranstider på vår hemsida. Vi beklagar om vi inte levt upp till detta i ert fall. Ni kan alltid kontakta oss på telefon 042-172160. vi finns här för er skull och hjälper gärna till vid frågor. Vi hoppas att ni vill återkomma till oss igen i framtiden.
    Vänliga hälsningar
    Titti/Trademax

  • Bra
    Beställde en kontorsstol. Har stött på en hel del problem med den och är i kontakt med supporten. Än så länge blir det ett bra betyg. Får se vad som händer med betyget när ärendet är utagerat.
    2 mån sedan
  • Mycket bra
    Köpte matgrupp.Leveransen var snabb! Full poäng om inte gruppen hade haft några små skavmärken. Nöjd!
    2 mån sedan
  • Mycket bra
    Trasig vara vid leverans, ej transportskada.
    Ingen respons alls från supporten, förutom att jag skulle göra reklamationen på deras reklamationssida inte genom att ringa...

    Uppdatering1: Juli lämnades reklamation.
    Mitten av augusti fick vi mail om att ärendet var avslutat. Ny del var påväg.

    Uppdatering2: Efter ytterligare en månad anlände den efterlängtade delen.. Bara ett problem. Det var fel del... Suck. (Trots flertalet bilder bifogades så att det skulle undvikas vid reklamationen)

    Uppdatering 3:
    Reklmation av reklamation gick bra. Nu ca 2 veckor senare anlände en ny komplett produkt.

    Sammanfattning: Mycket bra hanterat av dem, men tyvärr väldigt långsamt med flera dagar utan respons.. Nu oktober och har hållit på sedan juli...
    4 mån sedan ( Uppdaterat: 2 mån sedan )
  • Mycket bra
    Snabb leverans.fri frakt. Kunde betalade via faktura efter att varorna kommit. Nöjd med köpet
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Fungerade mycket bra. Smidigt att beställa, bra priser och dessutom ingick hemkörning i priset.
    2 mån sedan
  • Mycket bra
    god service och mycket bra priser! mycket smidigt med att beställa via hemsidan och få allt hemkört. priserna är oslagbara på trademax, man behöver inte jämföra. trademax är alltid billigast
    2 mån sedan
  • Mycket bra
    Köpte en badkar från Trademax, mycket billigare än övriga nätbutiker. Leveransen och betalningen gick riktigt smidigt. De långa väntetider när man väl behöver komma i kontakt med Trademax måste förbättras, samt personalen måste kunna svara bättre på frågor om produkter. Rekomenderar Trademax och kommer handla här igen.
    2 mån sedan
  • Dålig
    Ja dröjde inte länge innan jag fick ett mail där Trademax sa att mina varor var 1-2 veckor försenade. Dåligt då det stod att varorna skulle finnas i lager. Relativt bra pris och gratis frakt räddar betyget från att landa på en stjärna. Men i fortsättningen borde dom lösa problemet med förseningarna..
    2 mån sedan
  • Hej
    Tack för er feedback! Vårt mål är att vår hemsida ska vara uppdaterad med korrekt leveransinformation. Ibland kan det tyvärr inträffa att det uppstår en försening hos våra leverantörer som vi inte alltid kan påverka. Ni ska som kund få snabb information om detta skulle ske. Det är vår förhoppning att ni ska bli nöjd med slutresultatet och att ni ska ha fortsatt förtroende för oss. Vi arbetar hela tiden med förbättringar och era synpunkter är därför viktiga för oss.
    Vänliga hälsningar
    Titti/Trademax

  • Utmärkt
    Jag valde att handla på Trademax då de hade bra priser, gratis frakt, 10 års garanti och studentrabatt. Köpte en kontinentalsäng med tillbehör och är riktigt nöjd med köpet så långt.

    Det är bra att veta att varor endast lämnas på dörren, så passa på att du har bärhjälp redo.
    Rekommenderar absolut Trademax till andra!
    2 mån sedan
  • Ganska bra
    Hittar en lampa på prisjakt.nu.

    Ringer telefonsupport för att höra om de har lampan i lager då den inte går att hitta på sidan på något annat vis. Hutlöst lång väntetid på kontakt med en människa. Beskedet blir att lampan inte finns i lager.

    Efter två veckor så finns lampan kvar på samma sätt, jag provar att beställa lampan ändå. Den dyker upp några dagar senare. Så fungerar jättebra sålänge man inte ska ha med människorna att göra. Bra pris också.
    2 mån sedan
  • Hej
    Tack för din feedback! Härligt att din leverans fungerade och att ni är nöjd med ert köp. För att förbättra vår kundservice har vi nu utökat våra telefontider. Ni kan numera kontakta oss på telefon 042-172160 eller mail till info@trademax.se mellan kl 8-19 på vardagar samt mellan kl 10-16 på helger. Det är vår förhoppning att våra kunder ska slippa långa svarstider på telefon samt mail.
    Vänliga hälsningar
    Titti/Trademax

  • Perfekt
    Mycket smidig beställning. Köpte ett matbord och det levererades inom en vecka med bud fram till dörren. Priset var väldigt bra i förhållande till bordets kvalité. Betalning via Klarna faktura är alltid smidigt och gör att det känns lite säkrare eftersom man inte behöver lämna ut sina kreditkortsuppgifter till ett okänt företag. Jag uppskattar dessutom verkligen företag som ger studentrabatt.
    I jämförelse med andra möbelbutiker jag handlat från både online och fysiskt skulle jag verkligen välja att komma tillbaka till denna. Det var snabbt, smidigt och enkelt.
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Bra priser och kvaité

    Bra varor, smidigt att handla och snabb leverans. Kommer definitivt handla igen.
    2 mån sedan
  • Dålig
    Köp ej från trademax, du kommer bli besviken. frågat runt lite och det har blivit strul med alla jag har frågat.

    Köpte två st soffor, båda var trasiga vid leverans och det tog dom 6veckor att ersätta mig och då hade dom skickat 1 ny och inte två och den jag fick var inte 100% godkänt men inget jag hade lust att bry mig om. Ringer kundtjänst en osamarbetsvillig kundtjänst som hänvisar till hemsidan för att göra en ny reklamation som kommer ta ytterliga 6veckor. Förklarar för henne att det är helt orimligt att jag skall behöva gå igenom allt igen utan nu får ni fixa det här. personalen kunde inte använda sina två hjärnceller för att förstå problemet och inse att dom har gjort fel. Frågar efter nummer till en ansvarig som kunde ersätta mig med en ny soffa omgående och inte efter 6veckor och jag kräver inte pengar utan bara en ny soffa. personalen upprepa nej hela tiden och hänvisa till hemsidan som en inspelad bandspelare.

    Går till butiken istället då kundtjänst ej förstår problemet.
    Snackar med butikschefen och hon förstod inte varför kundtjänsten inte kunde hjälpa till. Hon lova iaf en ny soffa den 23/9 som jag fortfarande inte fått.

    håll dig borta från trademax
    2 mån sedan
  • Hej
    Tack för din feedback! Vi är ledsna att höra att er upplevelse av vår service inte är tillfredsställande och att ni har haft så mycket problem i samband med er reklamation. Ni kan alltid kontakta oss på telefon 042-172160 eller via e-post till info@trademax.se. Vi kan alltid hjälpa till vid frågor. Vid en reklamation behöver man även skicka in bilder som visar skadan därför är det oftast enklast att själv lägga in en reklamation via vår hemsida där man även lägger in bilder. Då detta inträffat för 2:a gången så läggs det självklart på extra prioritet. Vi hoppas att ni trots allt ska bli nöjd med slutresultatet och att ni ska ha fortsatt förtroende för oss.
    Vänliga hälsningar
    Titti/Trademax

  • Bra
    Det blev lite misstag gällande leveransen och det drog ut på tiden. Kontakten med kundtjänst tog lite tid i början och när kontakten väl var etablerad så flöt det på. Möblerna kom tillslut och de var som förväntat väldigt bra som kom till sin rätt i vår lägenhet. Bra kvalitet och bra förpackade vid leveransen. Mycket bra priser och vi fick mycket för pengarna. Kommer fortsätta att handla på Trademax. Fick dessutom en rabatt på 300kr via min mejl efteråt och sen erbjudande av två biobiljetter om jag skriver två recensioner som kan vara både ris eller ros.
    2 mån sedan
  • Utmärkt
    Vi köpte utemöbler. Det fanns många olika varianter med samma delar. Vi hittade den kombinationen vi ville ha. Hemsidan funkar bra på mobilen också.
    En fraktskada löstes otroligt smidigt.
    2 mån sedan
  • Mycket bra
    Lätt att handla, bra utbud, snygga möbler! Lite till och från med leveranstid men löste sig till slut! Trevligt bemötande av kundtjänst! Kommer absolut handla igen. Super nöjd med soffan!
    2 mån sedan
  • Mycket bra
    Vi köpte en bäddsoffa och en mediabänk från dem. Vi var i kontakt med dem innan och fick bra svar på våra funderingar. Vi fick varorna mycket snabbt och enkelt hem till dörren. Kan rekommendera dessa som ett alternativ till de gamla vanliga möbelbutikerna som man köpt från tidigare.
    2 mån sedan
  • Utmärkt
    Snabb leverans. Bra grejer. Tyvärr hade en söm gått upp en aning på en av stolsdynorna (köpte matgrupp), men det ska nog gå att fixa på egen hand utan större problem. Annars var det bra som sagt. Rekommenderar.
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Köpte ett matsalsbord och ett soffbord i bra kvalité.Snabb leverans. Mycket fina möbler. Rekommenderar dem!
    2 mån sedan
  • Utmärkt
    Snabb leverans, med riktigt bra packning!
    Bra kundsupport! dock lite lång kötid!
    Fina möbler till bra pris!
    och sist men inte minst riktigt bra kvalite! :D
    2 mån sedan
  • Mycket bra
    Riktigt snabb leverans, bra packat o bra produkter.
    Långa kötider på kundtjänsten 20-30min och reklamation har jag fortfarande inte fått svar efter 1 vecka. Är väldig nöjd med varorna, hemsidan och möjligheten till faktura. Men reklamationsärenden vill man såklart också ska hanteras snabbt.
    Om företaget skulle lägga mera pengar på kundtjänsten så skulle det bli en klar 10:a. Men det påverkar såklart priserna.
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Var först osäker på om man skulle beställa en soffa över internet när man inte kan provsitta eller nått men eftersom den modellen som vi ville ha inte fanns någon annanstans så blev det trademax ändå. Kunde inte ha blivit mer nöjd! Soffan är hur fin som helst och stämde precis med beskrivningen på hemsidan. Snabb leverans var det också, beställde soffan på måndagen och fredag morgon stod den utanför porten. Kan bara rekommendera!
    2 mån sedan
  • Utmärkt
    Något extra kick snart.. Min säng är här när som helst %uD83D%uDE0A
    Och vill tacka Trademark med deras fantastiska leverans inom kort.
    Min säng kommer bli en succé !
    Rekommenderas väl %uD83D%uDC4D%uD83D%uDE0A
    2 mån sedan
  • Knappt godkänd
    Om man bara vet exakt vad man vill ha och inte ställer några frågor och absolut inte försöker få prata med någon så levererar de.
    Ville ha en grupp men byta en del mot en annan. Försökte maila men inget svar på 3 veckor. Försökte ringa men efter 30 min kö gav jag upp. Provade en lördag då de enligt deras site hade öppet men då sa dom att "som en service till våra kunder svarar vi inte i telefon på lördagar". Ringde en annan dag och efter 20 minuter svarade de -- att de inte kunde hjälpa mig. Det gick inte vara kreativ utan endera köper man gruppen som den är eller så köper man lösa delar. Efter lite räknande visade det sig att det billigaste var en annan grupp med ett komplement. Det tycker jag de kunde ha hjälpt till med.
    Tack och lov så var det inget fel på sakerna när de kom (efter en och en halv vecka) så jag behövde inte kontakta dem mer.
    2 mån sedan
  • Hej
    Tack för er feedback! Vi är ledsna att höra att er upplevelse inte varit till det bästa. Vi arbetar ständigt med att förbättra vår service och era synpunkter är viktiga för oss. Vi har utökat våra telefontider för att kunna ge alla våra kunder en bättre service. Ni kan nu nå oss på telefon mellan kl 8-19 på vardagar och mellan kl 10-16 på helger. Det är vår förhoppning att ni i framtiden vill återkomma till oss och att ni ska ha en bättre upplevelse av vår service.
    Vänliga hälsningar
    Titti/Trademax

  • Usel
    Trademaxköpet och första leverans gick bra men efterföljande reklamation gick åt helvete. En trasig stol i ordinarie leveransen är ännu efter 5månader och att Trademax skickat 2st trasiga stolar samt en begagnad av fel modell ännu inte löst.......det tar minst 1,5 månad per reklamation och det är i princip omöjligt att komma i kontakt med avdelningen för reklamationer. Reklamationerna stängs oxå direkt när Trademax skickat ett nytt paket INTE när du som kund har fått rätt/hela grejer.
    2 mån sedan
  • Hej
    Tack för din feedback! Vi är ledsna att höra att ni inte känner er nöjd med hanteringen kring er reklamation. Vi har under hösten genomfört en omfattande förändring för att kunna ge bättre service och kortare hanteringstider. Vid en reklamation får man idag återkoppling av en skadereglerare inom 5 arbetsdagar. Leveranstiden för en ny vara påverkas av om de finns på vårt lager eller om det måste beställas från en leverantör. Det är vår förhoppning att ni trots allt känner er nöjd med slutresultatet.
    Vänliga hälsningar
    Titti/Trademax

  • Perfekt
    I första hand var vi tveksam efter att har läst några av de negativa kommentarerna på deras FB sida men vi bestämde oss att köpa en U-soffa via Trademax. Soffan fick vi redan efter 3-4 dagar. Vi är helt nöjda med leverans, samt med soffan. Bättre än vad vi trodde. Kan varmt rekommendera Trademax Möbler.
    3 mån sedan
  • Ganska bra
    Köpte en byrå härifrån och fick hem den rätt snabbt och så, så allt bra där iaf. Dock så var produkten trasig från produktion. En spik hade spikats i snett och fått en bit att spricka och därför sitta löst. Mailade Trademax om det, och fick till svar att man skulle gå via ett speciellt reklamationsformulär, och att en handläggare skulle återkoppla så fort den hade börjat kolla på ärendet. Gjorde det, och sen gick det en vecka utan att jag hörde nåt, så jag mailade igen eftersom jag vill få det löst så snabbt som möjligt, men ännu inte (2 arbetsdagar/48h senare, något dom lovar att dom ska svara inom), hört något alls från dom. Dom kanske löser det jättebra till slut, men det går på tok för långsamt. Så vill ni vara säkra på att eventuella reklamationer ska gå smidigt kan det vara värt att kika på andra ställen först.

    Edit: Efter ytterligare ett par veckor löste dom mitt problem på ett bra sätt utan tjafs, så i slutändan är jag nöjd, även om dom kan bättra på reklamationstiden avsevärt under högsäson!
    3 mån sedan
  • Hej
    Tack för din feedback! Härligt att er leverans fungerade smidigt. Vi arbetar hårt med att förbättra vår service på både kundsupport samt reklamation. Vid en reklamation blir ni kontaktad av en skadereglerare inom 5 arbetsdagar. Vi har även utökat våra öppettider för att kunna ge en bättre service på telefon och mail. Ni kan numera nå oss på telefon mellan kl 8-19 på vardagar och mellan kl 10-16 på helger. Vi hoppas att ni ska trivas bra med er byrå.
    Vänliga hälsningar
    Titti/Trademax