Personlig kundtjänst
Störst i Norden
Fri frakt, snabb leverans

http://www.whiteaway.se

Betalningsalternativ

SveaWebPay faktura
Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
PayPal
Bitcoin
SMS-betalning

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige och visar priserna i kr. Kontakt med butiken kan ske på svenska

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 5 år sedan
(data från 2015-07-27)
Detaljerad information WhiteAway har fått betyget (7.84)
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Sortera efter:
  • Ganska dålig
    Priset var bra och leveransen snabb. Dock levererades varan (en stavmixer) i originalförpackning utan extra skydd och dessutom oförseglad. Varan hade flugit omkring i förpackningen med en liten skada som resultat (så liten att jag inte orkade/hann reklamera).
    Det känns väldigt oseriöst att skicka varan på detta sätt. Hur ska jag som kund kunna vara säker på att inget innehåll i förpackningen gått förlorat i transporten när förpackningen är oförseglad? Dessutom är en oförseglad förpackning otroligt svår att transportera hem från servicestället.
    Utöver det är sajten slarvigt översatt, vilket inte heller framstår som seriöst.
    Sammanfattningsvis är WhiteAway en billig men oseriös aktör som jag tänker undvika i framtiden. Skulle inte rekommendera till någon.
    5 dagar sedan
  • Perfekt
    Köpt både en torktumlare och assistent nu senaste månaden och allt har varit utmärkt. De har skickat beställningen inom 24 timmar och man kan följa leveransen. Mycket bra priser och de svarar när man ringer osv. Kommer handla igen hos dem.
    6 dagar sedan
  • Dålig
    Verkar ha bra grejer och smidig beställning med tydlig info om lagersaldo så att man vet om varan finns tillgänglig vid ordertillfället. I mitt fall var dock lagersaldot baserad på uppgifter som inte hade uppdaterats. Deras system är inte kapabelt att räkna av de beställningar som görs under dagen från det lagersaldo som visas på sajten. I mitt fall fick jag först en bekräftelse om att leverans skulle ske från deras eget lager inom 3-5 dagar, men det blev direkt ändrat till en leverans från producenten inom 4-10 dagar.

    De har en dock en snäll chat-support som förklarade att deras system inte kan räkna av inkomna beställningar från lagersaldot under dagen. En viss eftersläpning i lagersaldot kan jag förstå, men hela dagen efter min beställning fanns det fortfarande information på sajten om att produkten fortfarande fanns i lager. Orderbekräftelsen efter köpet nämnde inget om att den inte fanns i lager, men dagen efter skickade de ett nytt besked och då var den tyvärr slut på lagret =(

    Uppdatering:
    Fick snabbt svar och väldigt smidig hantering av deras kundservice efter den första förseningen. Leveransen verkar nu kunna ske snabbare än jag först befarade. Fick precis en avisering att de förväntar att produkten kommer in på lager från producenten inom några dagar för leverans inom ordinarie leveranstid (3-5 dagar) och jag fick även specificera en specifik dag som passade bra för mig.

    Uppdatering:
    Det har nu gått 10 dagar sedan jag lade beställningen av en så kallad "lagervara" där hemsidan informerade om att det fortfarande fanns flera ex på lager. Jag fick info om bedömd leveransdag och avbröt semestern för att kunna invänta leveransen, men den uteblev helt. Jag har nu istället fått en ny förseningsbekräftelse från WhiteAway. Deras så kallade leveransbekräftelser från producenten vidarebefordras tydligen helt utan verifikation om att producenten verkligen har produkten tillgänglig för leverans, så dessa "bekräftelser" är bara rena förhoppningar som de sedan tillåter att producenten får dra tillbaka och uppdatera utan vidare problem.

    Återkommer med uppdateringar...
    21 dagar sedan ( Uppdaterat: 13 dagar sedan )
  • Perfekt
    Mycket Snabb leverans hem till dörren. hoppas bara diskmaskinen är hel men det får jag se om 6 månader då den ska installeras.
    14 dagar sedan
  • Usel
    Varan, en avancerad el-tandborste från Braun, kom till uthämtningstället i öppen originalförpackning utan något som helst skyddande yttre omslag eller kartong. Vid mottagandet kunde man se innehållet genom plastskalet och det var bara s a s för vem som helst att plocka ut varan och borsta tänderna eller helt enkelt stjäla den.
    En anmärkningsvärd oproffessionell och oacceptabel hantering !
    Jag tog förstås aldrig emot tandbosten utan returnerade den omgående med pengarna i retur.
    14 dagar sedan
  • Perfekt
    Suverän firma att handla tunga vitvaror från. Bra sortiment för oss som har lite speciella önskemål. En kunnig och responsiv kundtjänst - på telefon! Leverans fram till dörren (och lite till) på önskad dag, trots att en av varorna hade ett lite osäkert leveransdatum utsatt.
    18 dagar sedan
  • Utmärkt
    Snabb leverans hem till dörren. Hoppas bara att det går lika smidigt om något krånglar :-)
    Bra pris iallafall!
    26 dagar sedan
  • Utmärkt
    Mitt köp av tvättmaskin och torktumlare var klockrent. Snabb leverans, rätt grejer och helt ok pris!
    29 dagar sedan
  • Perfekt
    Kort beskrivet, köpte tvättmaskiner och torktumlare till bra pris som levererades hem till tomten fraktfritt på utsatt tid.
    Mycket nöjd.
    1 mån sedan
  • Bra
    Köpte en tvättmaskin märkt "DEMO", men som i själva verket var fraktskadad. Det såg ungefär ut som om någon släpat tvättmaskinen efter en lastbil en längre sträcka. Förhandlade ner priset till branschstandard för fraktskadade maskiner. Priset får väl sägas vara "acceptabelt".

    Maskinen fastnade hos installatören efter 3 dagar och stod så där ytterligare 7 dagar innan de kunde komma och installera den. Total leveranstid från beställning, 12 dagar. Mindre kul.

    Att maskinen var väl tilltufsad var ingen nyhet, detta hade beskrivit både med ord och bilder (även om det kanske var något värre än jag föreställde mig). Vid första provkörning upptäcktes dock även att handtaget delvis var löst och att en lucka var trasig. Detta var inget som informerades om i produktbeskrivningen.

    Kontaktade support begärde ersättning för reservdelarna. Fick ett snabbt svar och ersättning betalades kvickt utan problem.

    Fördelar:
    + Snabb och tillmötesgående supportavdelning
    + Erkänner sina misstag

    Nackdelar:
    - Överbelastad installatör (Stockholmsområdet)
    - Slarvig beskrivningar av demo-produkter

    Slutsats:
    Whiteaway ger intryck av att vara ett helt okej företag (i en branch med många skojare). Jag skulle kunna tänka mig att handla av dem igen.
    1 mån sedan
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme. Vi har tagit till oss av din återkoppling angående bristande beskrivning av demovaror samt överbelastad installatör. Det är något vi jobbar med löpande för att förbättra och vi hoppas att du i framtiden väljer oss om du ska beställa något.

    Med vänliga hälsningar,
    Jonathan - WhiteAway.se

  • Perfekt
    Beställde en Bosch WAP28368SN tvättmaskin. Mycket nöjd med pris och leveransen.
    1 mån sedan
  • Usel
    Beställde diskmaskinen 2015-05-26 levererades den2015-06-09.
    Första leverans av diskmaskinen var en spisfläkt.
    skulle få besked när diskmaskinen skulle komma men fick ringa själv.
    1 mån sedan
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme. Vi beklagar att det tagit längre tid än förväntat och anledningen till denna försening är att det skett ett plockfel från vårt lager tyvärr. Vi beklagar också för att du inte blivit uppringd av vår transportör som lovat.

    Hör gärna av dig till oss om du har frågor till: info@whiteaway.se eller ring till 0770-171017.

    Vi hoppas trots omständigheterna att du är nöjd med varan.

    Med vänliga hälsningar,
    Linette - WhiteAway.se

  • Utmärkt
    Tydlig sida, bra priser och snabb leverans som aviserades i god tid - helt nöjd. Full pott om det varit fraktfritt samt instämmer med tidigare att det är trist med 10% på allt som kampanj ett par dagar efter köp. Ser nu att jag borde varit snabb att kontakta dem för justering, men det var jag inte...
    1 mån sedan
  • Hej.

    Tack så mycket för din recension. Vi har ju fraktfritt till tomtgränsen/porten, men vi tar ju en avgift om du till exempel skall ha uppbärning. Ja, det är ju tråkigt att man missar våra kampanjer men vi har ju prisgaranti upp till 8 dagar efter det att du har lagt en order. Men håll ett öga på hemsidan då vi kommer med många kampanjer nu över sommaren.

    Med vänliga hälsningar,
    Markus - WhiteAway.se

  • Bra
    Det mesta fungerar mycket smidigt. De har dock valt en dålig samarbetspartner som speditör i vår stad, det drar ned betyget
    1 mån sedan
  • Hej,

    Tack för din recension. Det var tråkigt att höra att du inte var nöjd med våran speditör. Vi jobbar hårt med att göra våra leveranser ännu bättre. Skulle du kunna sända oss ett mail på info@whiteaway.se eller ringa oss på 0770-171017 och förklara vad som inte var bra så vi kan ta det med oss till vårat nästa möte med speditören. Ha en trevlig dag.

    Med vänliga hälsningar,
    Markus - WhiteAway.se

  • Perfekt
    Enkel hemsida. Bra priser. Snabb leverans.
    1 mån sedan
  • Utmärkt
    Mycket smidigt, dock så trodde jag varorna skulle skickas från Solna där företaget är lokaliserat enligt webben, det kom dock från Tyskland och tog således lite längre, men fortfarande normal tid att komma. Minus för att dagarna efter få ett erbjudande på mail om 10% rabatt på hela utbudet.
    1 mån sedan
  • Hej Mikaelz.

    Tack för din recension. Vi har vårat stora lager i Danmark och en distributionslager i Jönköping men inget i Tyskland. Angående våra erbjudanden kan du få mellanskillnaden tillbaka 7 dagar efter att det vi har sänkt varan, det vi kallar prisgaranti. Du är välkommen att kontakta oss på 0770-171017 eller maila på info@whiteaway.se

    Med vänliga hälsningar,
    Markus - WhiteAway.se

  • Perfekt
    Mkt bra leveranstid och bästa priserna.
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Bra och snabb leverans.
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Snabb leverans, inga problem.
    2 mån sedan
  • Usel
    Mitt råd är att handla någon annanstanns än hos Whiteaway. Servicen när saker går sönder är noll. Whiteaway gör ingen som helst egen bedöming av fel på vitvaror utan vidarebefodrar allt till tillverkaren och du själv som kund får göra hela jobbet och slåss mot två väderkvarnar istället för en. Detta beteende har fått mycket kritik av t.ex. plus. Själv har jag hamnat i ett läge där jag hävdar konsumentköplagen men WhiteAway hänvisar till tillverkarens service och de i sin tur säger att "det får du ta upp med säljaren". Det enda sättet är att tvinga WhiteAway genom att gå till ARN vilket kan ta tid vilket är jobbigt när man har en nyfödd. Konsumentköplagen är ingen rekommendation WhiteAway, utan en LAG!
    Detta hade aldrig hänt på t.ex. ElGiganten där man är mån om sina kunder och tar ansvar för det man säljer.
    Den lilla besparingen man kan göra genom att handla hos WhiteAway är inte värt det i längden. Whiteaway snålar in på sin service för att kunna locka med billigare pris.
    2 mån sedan
  • Hej,

    Tack för din recension. Det är alltid producenten som står för garantin. Vi vill gärna hjälpa kunderna med reklamationer, men föreslår att du som kund också själv kan ta kontakt till tillverkaren, då vi haft erfarenhet med att processen går snabbare då. Producenterna får då möjlighet för att ställa de relevanta frågor och rådgöra kunden direkt, för att undgå onödiga utlägg, för t ex service på en produkt, som kanske bara ska rensas och andra fel som inte är produktionsfel, som inte går på garantien. Vi står alltid till rådighet till att föra reklamationen genom processen och när vi uppmuntrar våra kunder till att själva kontakta tillverkaren är det för att säkra en grundlig servicering. Whiteaway.se tar alltid ansvar för de misstag och komplikationer som kan uppstå vid ett köp via internet.

    Vi beklagar att du fått problem med din vara du köpt i vår butik. Du är välkommen att kontakta oss på info@whiteaway.se, då vi inte har dina kontaktuppgifter, så vill vi gärna kolla på en annan lösning med din reklamation.

    Med vänliga hälsningar,
    Linette - WhiteAway.se

  • Perfekt
    Snabb leverans utan problem.
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Billig och snabb leverans. Kan inte bli bättre!
    2 mån sedan
  • Perfekt
    snabbt billigt bra vara snabb leverans inget är fel
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Mycket snabb leverans och bra priser. Kommer att handla här igen.
    3 mån sedan
  • Utmärkt
    Köpte en ugn ifrån Samsung på kampanj, ELON och andra butiker tog 5995:- medans whiteaway tog 3499:-. Helt galet! Slog till direkt och ugnen kom efter 2 dagar.
    3 mån sedan
  • Perfekt
    Snabb leverans 5dagar, prisgaranti som gjorde samsung side-by-side billigast på nätet. Bra support!
    3 mån sedan
  • Mycket bra
    Bra pris (lägsta i Sverige) på en tvättmaskin (syntes dock inte på Prisjakt, bara när jag var på deras sida). Levererades tre dagar snabbare än utlovat. Behövde lite support pga felleverans (inte deras fel, utan Samsung i detta fallet) och den var ok, varken dålig eller lysande.
    3 mån sedan
  • Bra
    Väldigt nöjd med köpet av en Siemens EH651FE17E induktionshäll till ett bra pris, kan tyvärr inte ge full poäng då WhiteAway använder troligtvis den sämsta transportören Bring. Funkar säkert i Stockholm men inte i mellersta/norra delarna av Sverge. Fick ringa och tjata för att få varan levererad fastän den funnits för utkörning i 3dagar och de hade tänkt vänta lite ytterligare om jag inte stött på.
    3 mån sedan
  • Hej,

    Tack för din recension. Vi uppskattar din åsikt. Vi är glada att höra över att du är nöjd med ditt köp av en häll, men det är naturligtvis tråkigt att höra att du inte är nöjd med leveransen. Vi kommer att följa upp på din recension och hoppas i framtiden kunna ge dig bättre leveransupplevelse i området du bor i.

    Du är välkommen att kontakta oss om du har några frågor på - info@whiteaway.se

    Med vänliga hälsningar,
    Linette - WhiteAway.se

  • Usel
    Håller med signaturen "oll" nedanför, det känns inte speciellt uppskattat att få mail dagarna efter beställning där produkter ur min beställda produktkatergori erbjuds 10% billigare.
    Extra bittert känns det eftersom varan kom fram trasig.

    Bemötandet var tyvärr inte det bästa, jag fick ett mail med kontaktuppgifter till en lokal reparatör och "hoppas det löser sig". Jag svarade att jag ville häva köpet och skicka tilllbaka varan men fick ett kort svar att "de kan inte ta tillbaka trasiga varor".
    Jag skrev tillbaka än en gång och frågade om inte ångerrätten gällde, jag har fortfarande inte fått något svar på det.

    Den person som tog tag i problemet var tjejen som mottog mitt väldigt negativa omdöme via frågeformuläret som skickades i samband med köpet.

    Jag vill varna andra: om er vara kommer fram trasig skall den lämnas in hos er närmsta lokala reparatör och endast om reparatören bedömer att varan är helt obrukbar får ni en ny vara från tillverkaren. Annars kommer ni alltså få betala full pris för en vara som blir reparerad på en gång.
    4 mån sedan
  • Hej Allis,

    Tack för din kommentar. Vi har stor förståelse för att man som kund känner sig missnöjd, när man ser att varan man köpt sänkts i pris, kort tid efter att beställning gjorts. Vi har alltid prisgaranti på våra produkter, vilket i detta fallet betyder att om man inom god tid, max 7 dagar, har möjlighet för att få en prisreducering på ordern.

    Våra kunder har alltid 14 dagars ångerrätt på köpet. Jag beklagar att vi givit er felaktig information och hänvisat till reklamationsrätten, som betyder att producenten har 3 försök på sig att laga varan, innan de erbjuder att byta ut den till en ny produkt.

    Enligt vår mail-konversation, kan vi se att ni ville ångra köpet, men att vi översett detta. Vi kommer att kontakta dig inom kort för att avtala bäst möjliga lösning.

    Med vänliga hälsningar,
    Linette - WhiteAway.se

  • Mycket bra
    Bra pris och snabb leverans.
    4 mån sedan
  • Ganska bra
    Köpet förlöpte relativt smidigt, dock med en fördröjd dragning (dvs. inget spår av en dragning på kontot) av köpebeloppet på över en vecka, vilket var lite underligt och spännande. Uppskattade dock inte att få ett reklammejl hemskickat en vecka efter beställningen där man gör stor sak av att varan jag köpt var nedsatt med 6% -- det där får ni nog jobba på om man ska ha lust att köpa hos er igen (t.ex. avstå från att skicka mejl till kunder som just köpt produkten, eller upplys kunden under slutförande av köpprocessen om att det alldeles strax är nedsatt pris och ni därför varit lite snälla och sänkt priset redan nu; det är så man får folk att fortsätta köpa produkter för tusentals kronor -- nu handlar jag hellre hos någon annan där jag är säkrare på att jag kan känna mig nöjd med köpet).
    4 mån sedan
  • Hej,

    Tack för din kommentar. Vi sätter stort pris på att få kundens åsikter om köpupplevelsen hos oss. Vi förstår att det inte är lätt att förstå , när pengar blir dragit vid betalning med betalningskort. Vi arbetar med att få tydligare kommunikation omkring detta. Orsaken är att för det att vi inte drar några pengar förrens vi är säkra att varan är sänt i väg från oss. Det betyder att imellantiden så blir pengarna reserverade och så kan tvivel uppstå var pengarna blivit av. Vi är ledsna att höra att du fått ett nyhetsbrev från oss där du kan se varan du precis köpt har ett annat pris. I ett sådant här tillfälle vill vi gärna erbjuda dig att du också får den samma rabatten.Du kan skriva till oss på info@whiteaway.se och hänvisa till detta svar så vill vi se till att du får mellanskillnaden tillbaka på ditt konto.

    Vi hoppas att vi har besvist dig om att du även i framtiden skall handla av oss.

    Med vänliga hälsningar,
    Linette - WhiteAway.se

  • Utmärkt
    Snabb leverans, bra pris (de matchade pris på frys med glatt humör).
    4 mån sedan
  • Utmärkt
    Supernöjd, bra pris och snabb leverans :)
    5 mån sedan
  • Perfekt
    Bra pris, snabb leverans!
    5 mån sedan
  • Utmärkt
    Bra priser, snabb leverans, bra betalningsmöjligheter och ett vettigt pris på leverans med installation.
    5 mån sedan
  • Perfekt
    Har handlat flera gånger och är supernöjd! Bra varor till bra priser, snabb leverans och väldigt trevlig kundservice! Bor på landet och får alltid leverans som utlovat och till dörren. Perfekt!
    5 mån sedan
  • Utmärkt
    Bra pris och snabb leverans, lite tjorv när godset skulle levereras men inget som whiteaway kan beskyllas för. Fem dagar från att jag la beställningen till att jag kunde använda diskmaskinen, ska tilläggas att jag bor nästan högst upp i landet så jag är mycket nöjd.
    5 mån sedan
  • Utmärkt
    Väldigt nöjd. Ligger oftast väldigt bra eller bäst i pris.
    Bra support/kundservice även.
    Det som inte ger full pott är frakten, men den är gratis och det är bring som har hand om den så...
    Att ett paket ska ligga från tisdag till fredag på terminalen i min lilla stad innan jag ens får ett samtal om utkörning är konstigt. Men det är inget whiteaway kan stå för.
    Köpt både en spishäll och en robotdammsugare här. Båda till bäst pris. Kommer att handla här igen.
    5 mån sedan
  • Mycket bra
    Bra pris på vara och snabb leverans till serviceombud. (Att serviceombudet i det här fallet ligger 6 km bort är inte WhiteAways fel.)
    5 mån sedan
  • Perfekt
    Supernöjd. Bra service när jag ringde och frågade om dom kunde skicka tvättmaskinen och torktumlaren innan monteringssatsen kom eftersom vi stod utan tvättmaskin. Det gjorde dom dessutom med ett riktigt trevligt och snabbt bemötande. Här kommer jag handla igen!
    5 mån sedan
  • Perfekt
    Köpte en torktumlare på kampanj. Leverans skedde inom utlovad tid med frakt till dörren även långt ute på landet.

    En skada i form av en repad panel upptäcktes, och detta hanterades enl. mitt förslag med att en ny sidopanel skickades för mig att byta själv. Den nya panelen kom på 2 dagar efter att denna överenskommelse slutits.

    Mycket positiv till hela affären.
    5 mån sedan
  • Dålig
    Håller inte leveranstiden 2-5 dagar. Beställde en söndag, och varan blev levererad tidigt på måndag. Onsdagmorgon fanns varan bara 9 mil från oss. Sen har ingenting hänt alls! Fick idag veta att varan kanske kommer i morgon, tisdag. 7 arbetsdagar efter beställning. Nästan 5 dagar efter den anlänt till en station endast 9 mil från oss!
    6 mån sedan
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme. Det här var riktigt tråkigt att höra. Vi beklagar verkligen att den leveranstid vi förväntar inte har efterlevts och det är självklart något vi kommer ta upp med vår transportör. Har du några frågor eller något vi kan hjälpa dig med är du alltid välkommen att kontakta oss på info@whiteaway.se eller på telefon 0770-171017. Vi ser fram emot att höra från dig.

    Med vänliga hälsningar,
    Linette - WhiteAway.se

  • Perfekt
    Bra pris, lätt att beställa samt bra hjälp med installation och retur av kyl/frys
    6 mån sedan
  • Mycket bra
    Bra priser vilket var avgörande för valet av återförsäljare.
    När leverans skulle ske var otydligt men fick snabbt bra svar via mail.
    Leveransen i säg fungerade mycket bra via Bring som hjälpte mig med att få in varorna i huset.
    Kortbetalningen fugerade inte som väntat. Först reserverades beloppet i några dagar för att åter bli tillgängliga på kortet och jag fick ingen information om när de slutligen skulle dras trots kontakt via mail. Jag vill inte gå runt med 11 000 på kortet i onödan! Tillslut drogs pengarna 1 dag efter leverans.
    Sammanfattat: Tack för en bra affär!
    6 mån sedan
  • Hej,

    och tack för ditt omdöme. Vi uppskattar din respons. Vi är glada att höra att du fått dina varor och i det stora hela är nöjd med upplevelsen i samband med ditt köp hos oss. Vi beklagar dock att inte kortbetalningen fungerat som du förväntat dig. Vi följer gällande regler för kortbetalning på nätet vilket bl a innebär att vi inte drar beloppet på ditt kort förrän ett par dagar efter att vi skickat din beställning till dig. Tyvärr syns detta som att beloppet först reserveras, sedan sätts tillbaks på ditt konto för att sedan slutligen dras på kontot. Vi kommer att titta på vad vi kan göra för att förtydliga upplysningarna angående detta. Vi hoppas du är nöjd med dina nya vitvaror.

    Har du frågor är du alltid välkommen att kontakta oss på info@whiteaway.se.

    Med vänliga hälsningar,
    Linette - WhiteAway.se

  • Perfekt
    Första köpet hos whiteaway. Tror aldrig jag hört om dom tidigare, men lockades av lågt pris och valde dom.
    Blev fantastiskt nöjd!
    Snabb leverans och mycket bra kommunikation. Fick till och med personligt mejlsvar på en av julens röda dagar.
    Kommer givetvis fortsätta handla här och rekommenderar Whiteaway till alla.
    TACK från en supernöjd kund!

    /Magnus, solna
    6 mån sedan
  • Mycket bra
    Bra köp-upplevelse, snabb bekräftelse från butik och leverans. Däremot lever inte Bring upp till mina förväntningar som transportör. Sitter och väntar på leveransdag, de kommer inte. Jag förlorar arbetsinkomst för att vakta leveransen. Ny leveransdag, har svårt att komma i kontakt med chauffören via Brings transporledning, törs inte lita på dem. De har strulat förr.
    6 mån sedan
  • Hej,

    Tack för ditt uttalande. Vi uppskattar verkligen din respons. Vi är ledsna att inte leveransen via transportfirman har levt upp till dina förväntningar. Det beklagar vi verkligen. Vi är ju medvetna om hur vigtig en precis leverans är, speciellt när även arbetstider ska tas med i beräkningarna. Vi är redo att följa upp på leveransen, ifall du vill att vi gör det, och se på om det är något vi kan hjälpa till med där. Vi hoppas att din vara kommit fram nu och att du trots allt är nöjd med den. Du är alltid välkommen att kontakta oss på info@whiteaway.se eller telefonnummer 0770-171017.

    Med vänliga hälsningar,
    WhiteAway.se - Linette

  • Mycket bra
    Köper kaffekokare till bra pris. Snabb leverans. Dessvärre kommer den endast i originalförpackning, dvs ej stötinpackad. Dock inga skador på mer än kartong. Bråttom inför jul?
    6 mån sedan
  • Mycket bra
    Allt fungerade bra och utan problem. Priset var förmånligt. Kommer gärna tillbaka!
    7 mån sedan
  • Perfekt
    Rekommenderas starkt, kommer att beställa mer från er.
    7 mån sedan
  • Perfekt
    Hej.
    Lätt att beställa. Bra telefonkontakt vid förfrågan om särskild vara. Leverans på uttalad tid. Inget som gått snett. Dessutom är vi mycket nöjda med varorna vi köpte.
    7 mån sedan
  • 2014-07-28 - Ett år sedan. Omdömen innan denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • 2011-05-12 - Notis: WhiteAway AB (556838-6980) tog över verksamheten från WHITEAWAY A/S (502068-5813).