Hemsida visas ej p.g.a. nedanstående orsak:

Likvidation

Prisjakt har ännu inte bekräftat butikens existens, verksamhet eller hemvist.

Representerar du denna butik? Klicka här för att kontakta oss!

Detaljerad information IT Service har fått betyget (0.00)
Sortera efter:
  • 2013-07-22 - Ett år sedan. Omdömen innan denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Usel
    En av dom sämre butiker jag handlat av.

    När allt var bra så svarade dom fort på mejl men sen när det strulade så slutade dom.

    Skickade ett mejl som dom inte svarade på, mejlade igen dagen efter, inget svar, mejlade en gång till och då att jag ville ta bort artikeln från min beställning, dom svarade inte men artikeln försvann från orden, konstigt då jag frågat saker, har fortfarande inte fått svar.

    Köpte en del saker och tecknade ett konto hos dom, dom levererade nästan allt ganska fort men sedan tog det tid, då drog dom pengar från kontot för det dom levererat, j*vligt snällt då man får betala dubbla uppläggningsavgifter, vägrar svara på varför dom gjort så.
    4 år sedan
  • Usel
    KRAFTIG VARNING för oseriöst företag.Reklamerad dator ej återlämnad. Fälld i ARN nov 2008(ärendenr 2008-4308) som rekommenderar full ersättning för ny dator. Ingen ersättning utbetald. Svarar ej på mejl eller telefon. Opererar även som XIOP AB.
    5 år sedan
  • Usel
    KÖP INGET AV DEM!!!Sämsta stället att handla på!!Fick fel på min tv efter 1,5 år. De ville inte göra nått åt saken. Går ej att nå via mail och telefon!!!
    5 år sedan
  • Usel
    Vilka jävla idioter, fick hem plasma tv apparaterna snabbt men fel på båda efter lite mer än 1 år och dom vägrar göra nått!!! Dom har slutat svara på mail nu oxå!!! IDIOTER!!!
    5 år sedan
  • Usel
    Beställde färgpatroner som dom var billigast på enligt Prisjakt. Efter ett antal kontakter där jag frågade när patronerna skulle komma uteblev leveransen.
    5 år sedan
  • Usel
    Urusel kontakt med företaget! Ingen kommunikation alls nästan!
    Jag fick min produkt snabbt och bra men det tog bara några veckor innan den krasha ihop och skickades på lagning. Nu så har det gått 4 veckor sen jag skickade varan och dom sa att den skulle va hos mig för 2½vecka sen nu. Deras telefonkontakt går inte att nå, man ringer dit och får lyssna på deras öppet tider och sedan händer det inget och läggs då på efter ett par sekunder. Jag har mailat dom ett par gånger och fått svar en gång fast jag är som medlem på deras hemsida och skicka genom användarnamnet.

    Idioti! sköt er och va en bra affär istället för att hålla på såhär! hade ingen aning att det skulle vara såhär.
    5 år sedan
  • Usel
    Jag beställde en dator och väska av dom för drygt 2 år sen. För det första tog det oerhört lång tid tills jag fick datorn, de kanske inte hade den i lager och jag kollade inte upp det så visst. De tog ytterligare 2 månader att få väskan, lite besvärande tyckte jag. Nu lämnade jag in den på lagning för 3 månader sen och har fortfarande inte fått tillbaka den och de säger att "vi kan inte göra något" när jag ringer och frågar varför. Det är min enda och sista erfarenhet av dom.

    Jag rekommenderar inte denna butik till något. Visserligen kan det vara tillfälligheter för "vissa" kunder men baserat på deras tidigare betyg misstänker jag att jag inte är den enda. Tillfälligheter eller inte, vad vet jag?
    6 år sedan
  • Usel
    Köpte en dvd brännare, som var trasig vid leverans, fick inget svar av dom när jag ville återsäda den.
    Så här sitter man med en trasig produkt.
    SKIT STÄLLE!
    6 år sedan
  • Mycket bra
    Köpte minnen jättebilligt till min laptop och trodde jag skulle kunna sätta i i dem själv men efter telefonsamtal med dem fick jag reda på att ena skulle sitta under tangentbordet.Lämnade in den och fick tillbaks den samma dag.Det är service det för en försäljning på 394 :-.
    6 år sedan
  • Usel
    nu hra jag iof köpt både moderkort och grafikkort utan problem hos dom, men det negativa krossade det förtroendet. IT-Service tar ut tokmycket pengar för billiga små sladdar men det är väl okej? men iaf.
    den 9onde november 2005 beställde jag en processor. 20e mars beställde jag ett nätagregat. den 24e mars mailar jag och frågar hur det går med processorn och nätagregatet, 4 månader och 15 dagar efter beställning (andra firmor hade fått in den på lager flera gånger) den andra juli får jag nog och annulerar båda mina ordrar.

    jag har då nästan väntat 8 månader på en processor och en bit över 3 månader på ett nätagregat som supporten svarade att den skulle ta 2 veckor.

    sen när farsan köpte en skärm hos dom så beställde han en nyare modell, det stod den nyare modellen på ettiketten men på paketet och framförallt I paketet så låg en äldre billigare modell. hade farsan inte upptäckt detta i butiken så hade han varit såå blåst.
    6 år sedan
  • Usel
    Gjorde en beställning 22/3 14 april ringde jag och undra var mina varor tagit vägen det hade stått länge att min order behandlas har oxå skrivit fler ggr till kundtjänst men inget svar jag vet att mailen kom fram. När jag ringde fick jag veta min order var annukerad men jag har ju betalat den, men vill ju ha pengarna tillbaka lämna kontonummer men har inte fått pengarna ännu den 2/5 mýcke dåligt kommer inte att beställa nåt mer där så med dessa rader vill jag varna andra för IT Service
    Hälsningar aven48
    6 år sedan
  • Bra
    Jag fick inget negativt intryck av butiken men fick å andra sidan inget possitivt intryck heller.
    6 år sedan
  • Usel
    Jag la en order 2006-juni med ett tillbehör till en GPS.
    När det har gått 2 månader undrade jag i ett mejl varför ingen leverans har skett.
    Artikeln påstods ha utgått, så jag bad de att betala tillbaka mina förskottsinbetalda pengar.
    Nu 2008 nästan 2 år och 7 mejl senare behagade de att återbetala. Inte precis läge att handla där fler gånger.
    Med reservation för noteringen 'Ändrade ägarförhållanden' Får väl hålla tummarna...
    6 år sedan
  • Usel
    Tog nästan 40dagar innan jag fick mina pengar (19k) tillbaka från en annullerad order. Kontakt med dem på telefon och mail, och det var verkligen inte lätta att komma i kontakt med Rätt person, om jag inte hade kämpat för att få dem tillbaka så hade dem nog aldrig kommit känns det som.
    Annullerade ordern pågrund av att min deadline va tvungen att hållas innan jag hade varan i min hand, en säljare sa att han skulle säga till dem på lagret att pria min order. Självklart hände inte det. Fick köpa varan direkt i en affär för att hålla deadline. Och ja jag hade god tid när jag beställde varan först.

    Aldrig mer it-service!
    6 år sedan
  • 2008-01-29 - Notis: Ändrade ägarförhållanden

  • Usel
    anger fel priser på sina produkter här på prisjakt, kollar man efter tex en HP HDX9050 står det att den kostar 16.100:-.. går man sedan in och ska köpa den hos dem kostar den 18.593:-.. ganska stor skillnad.

    NI BEHÖVER JU BARA LÄSA NÅGRA INLÄGG NER SÅ FÖRSTÅR NI VAD DET ÄR FÖR FÖRETAG NI FÅR MED ATT GÖRA VID EV BESTÄLLNING

    +++++ VARNING +++++
    6 år sedan
  • Usel
    Varning!!! Kollade inte prisjakt utan beställde en laptop efter läst omdömena på pricerunner :( de svarade iofs mycket snabbt på mail - alltid nya anledningar till varför varan inte skickats trots att den fanns i lager (!) - när jag sedan avbeställde fick jag ingen återbetalning.. till slut hotade jag med bestridande av transaktionen hos kortutgivaren, betalningsföreläggande hos kronofogden, samt polisanmäla dem för bedrägligt beteende. Efter hittat ett tips om att använda mailadressen jonas.halvarsson@itservice.se fick jag tillbaka pengarna
    6 år sedan
  • Usel
    Även jag fick betala två gånger, då de skickade till inkasso. Jag betalade ändå, ville inte bråka och summan var liten, men för detta får de en etta. Den dubbla fakturan kom låångt senare, så jag hade ändå inget kvitto kvar och således kunde jag inte bevisa min rätt. Men spar man alla sina kvitton så borde man kunna undvika sånt här. Verkar ju dock på denna sida som de satt detta i system. Jag kan nog handla här igen, men då bara de billigaste småsaker som man aldrig kommer vilja ha garanti på, då de är smått omöjligt prata med nån på företaget. Men man gagnar ju hellre nån som satsar på service, billigast får inte bli bäst.
    6 år sedan
  • Usel
    späder på med en 1:a sådana här företag ska inte berömmas...vid strul så kan man lika gärna lägga ner. Omöjliga att få tag på!
    6 år sedan
  • Usel
    Aldrig någon mer gång.

    Det hela började i september 2006 när jag beställde lite grejor hos dem mot postförskott (894 kr), som jag löste ut och som fortfarande fungerar.

    I mars 2007 kommer det en påminnelse på en faktura som jag enligt dem inte har betalat. jag ringer såklart upp och efter en halvtimmes telefonkö så får jag prata med någon som inte kan hjälpa mig ett dugg, men som säger sig skall kolla upp hur det ligger till varvid han skall ringa upp. Veckorna går och jag tror förstås att dom sett sitt misstag och tycker det är lite dålig stil att dom inte kan ringa upp och be om ursäkt för det inträffade.

    Men så kommer det ett betalningsföreläggande från kronofogdemyndigheten i Juli 2007 där summan blivit hela 1800 kronor och där dom hänvisar till den ordern som jag löst ut med postföskott. jag skickar givetvis in en bestridan mot föreläggandet och försöker under två dagar komma i kontakt med VD:n som står som kontaktperson enligt kronofogden utan att lyckas. Efter ytterligare två mail kommer det helt plötsligt ett mail tillbaka:

    Hej,

    Vi återkallar ärendet omedelbart och ber om ursäkt för det inträffade.

    Din order var omlagd från PF till Faktura. Jag kan i vårt system inte se att den skulle vara ett PF.

    Ärendet är därmed helt avslutat.

    Med vänlig hälsning

    It Service

    Det var allt. inget telefonsamtal eller någonting.

    Jag kommer aldrig att själv handla eller rekommendera någon att handla hos ITservice.

    Synd att det inte går att ge en dassrulle eller en överstruken stjärna för då skulle dom ha fått det.
    6 år sedan
  • Usel
    Att kalla detta för internet butik är ett skämt. "Inte Nätbutik" vore bättre. Trots att det fanns 5 st GPS:er i lager vid beställning kom ingen GPS på två veckor, inte ens ett leveransbesked, skyllde på att deras leverantör hade datakrångel, så jag gav upp, då jag var tvungen att ha en GPS, och avbeställde den. För att få tillbaka mina pengar var jag tvungen att koppla in konsumentvägledningen. Dessutom har de ingen som passar deras telefon, både butik & support verkar vara underbemannade. Oavsett pris, kan jag inte rekommendera någon att handla med dem.
    6 år sedan
  • Usel
    De borde förbjudas att ha ordet "service" i firmanamnet. Anledningar:
    -Beställde en laptop som det var "5 st i lager" av - den fanns inte i lager.
    -Jag ringde upprepade tillfällen under deras uttalade telefontid men fick sitta i "telefonkö" i så lång tid som 2 timmar - de svarade ALDRIG (jag gav upp o la på varje gång).
    -När jag besökte dem i butik lovade de varje gång att den skulle komma under nästa vecka, det var bara "problem med leverantören". Den kom aldrig och jag gav upp efter en månad och fyra löften.

    Om ni skulle bestämma er för att beställa er produkt här - BETALA ALDRIG I FÖRVÄG!! Välj alltid "hämta (och betala) i butik" - om ni inte bor i Stockholm... välj en annan leverantör!
    6 år sedan
  • Usel
    råkat ut för samma procedur som MrGa, o kan bara konstera ALDRIG MER IGEN..tom net on net är bättre
    6 år sedan
  • Usel
    STOR VARNING!
    Handlade 11st skärmar va helt nöjd tills jag packa upp dem 1 av dem hade krossad display ringde dem va ett helvette få tag på, skicka in tv har snart gått 1 år fortfarande har jag inte fått nån ersättning dem kanske har bra priser men får du något trasigt eller nått e fel så skiter dem i dig, handla bara hos dem om du vill bli blåst..
    6 år sedan
  • Usel
    Har beställt en dator från IT service å betalat på en gång. Det stod på sidan att produkten fanns på lager och leveranstid som angavs var 3-5 dagar. Efter en vecka försökte jag ringa för att fråga hur det går med min dator och varför jag inte har fått den än, men jag kom aldrig fram. Då skickar jag ett mail med samma fråga och får svaret: Vi beräknar att produkten skickas i början av nästa vecka (dvs 2v. efter att jag har beställt den!!!!!!!). Jag annulerade beställningen då å ville få mina pengar tillbaka. Det dröjde oxå nästan en månad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 15 000kr är inget att skämta om!!!!! Jag ville beställa samma dator från nån annan affär men det gick inte eftersom jag var tvungen att vänta på pengarna som skulle komma nästa månad!!!!!!!!!!!!!! Hur faaaaaaaaan kan man behandla så sina kunder?!?!?!?!?!
    6 år sedan
  • Usel
    Nej, nej, nej !!!

    Tänkte beställa en dator från detta företag.
    Mailade först, fick inget svar !
    Har suttit en timma i telefonkö, fick inget svar !

    Tänkte att det är väl riskfritt om man beställer och betalar i butik. Men så står det på deras sida, att om man inte hämtar ut varan inom 10 dagar måste man betala 450kr. Tänk om varan kommer in om 1 månad då. Det går ju inte av avbeställa om man inte får tag i dem !!!

    NEJ, denna firma luktar problem lång väg !

    Dessutom har dom dejting-reklam på sin hemsida.
    Seriöst ! HAHA
    7 år sedan
  • Usel
    En monitor som skulle vara i lager (2-5 dagars leverans) kom inte efter 1 månad. Då avbeställde jag produkten och köpte från en annan leverantör, det tog dock ytterligare en månad att få pengarna tillbaka.
    Tycker inte att det är acceptabelt.
    Annars, ganska snabba på att svara på e-mail och efter lite om och men så kan man få tag i de på telefon.
    7 år sedan
  • Bra
    Jag har handlat en hel del prylar av dem, (det enda som jag beställt via nätet är mina 2 monitorer) och det har alltid funkat ganska bra. De är inte jättesnabba, men jag köpte en data->tv pryttel som inte fungerade bra för mig (det var alltså inget fel på den) och den tog de glatt tillbaka utan ngt knussel. Men det var i en fysisk butik. Det kanske har hänt något efter det....
    7 år sedan
  • Usel
    Ett äkta skitställe!
    Inte ens värt en stjärna i betyg!
    Köpte en Landisk låda (A-link) som krånglat från första början! Fick en i byte av Itservice men samma fel på denna. Över en månad sedan jag skickade tillbaka den och inte fått några pengar ännu! De svarar inte på mail längre! Kommer att kontakta Konsumentombudsmannen.
    Handla INTE här!
    7 år sedan
  • Perfekt
    Skulle beställa en bärbar dator men upptäkte lite försent att den inte skulle komma ilager fören några veckor senare. Dessvärre hade jag redan avslutat köpet och överfört pengar från visakortet. Jag anulerade då orden. De tråkiga var att företagen får behåla pengarna i 10-12 dagar. Vart då tvungen att bestäla en annan från en annan butik med postorder. Allt detta var ju mitt fel bortsätt ifrån att jag fick vänta på pengarna. Detta gäller ist alla företag. Tycket att IT Servic skött allt bra och svarade snabbt och trevligt på mina frågor. Jag kommer garanterat handla av dem nästa gång.

    Mvh nussse
    7 år sedan
  • Usel
    Detta är den sämsta internet butik jag någonsin handlat från först tog det tre veckor utan att jag fått min produckt sen gav jag upp och avbestälde den, då tog det en månad innan jag fick tillbaka mina pengar. Och deras telefon suport är ett skämt. Handla ite härifrån hur billiga dom en är.
    7 år sedan
  • Usel
    Jag Beställde en 2,5" hdd betalade i förskott,dom skickade aldrig disken och jag fick inte tillbaka några pengar,dom meddelade inte heller varför det tog sån tid.
    7 år sedan
  • Usel
    Aldrig mer, beställde en 50tumstv den 11 mars då det fanns 4 i lager. Efter en vecka fanns det 1 i lager och jag mailade dom och frågade vart min tv var och då skulle dom skicka den till veckan, väntade i en månad innan jag fick se att dom tagit den ur sortimentet för dom visste inte när dom skulle få in nästa sändning.Sen tog det en månad innan jag fick igen mina 13180 kr som jag betalat in vid beställning. Hotade med anmälan innan det hände något, snacka om att ha bra kundbetjäning.
    7 år sedan
  • Usel
    Fick till baka mina pengar till slut(3 månader)kommer alldrig mera ringa dom,om detta var enda nätbutiken o var billigast i hela världen hadde jag ändu inte beställt här,vill du bli lurad,betala i förskott,o glöm va du beställde.Alldrig mer.
    7 år sedan
  • Utmärkt
    jag är nöjd som helst,köpte en mobil därifrån :)
    7 år sedan
  • Usel
    Beställde en massa datorprodukter av ITservice, enligt lagerstatusen så fanns det 1000+ av allt jag beställde. 5dagar senare kom det ett paket då en av produkterna kommit. en vecka senare kom ytterligare två produkter. När jag efter en månad bara fått hälften av mina saker, skrev jag ett mail där jag undrade vart mina saker var, fick inget svar. Jag försökte ringa, jag satt i telefonkö, där dom inte ens säger vilken plats man är på, i över en timme innan jag gav upp. Skrev upprepande mail till dom, där jag slutligen fick svar efter ett par veckor att mina saker snart skulle komma. När jag väntat i över 2½ månad krävde jag pengarna tillbaka för sakerna jag inte fått. Handla inte här om du vill ha dina produkter inom 3 månader!!
    7 år sedan
  • Usel
    Ingen vidare service här inte. Har mailat förfrågning om en produkt vid flera omgångar. Mailade första gången för ett par månader sedan. Fortfarande inget svar. Har även testat att ringa utan större framgång. En kamrat till mig har dessutom inte fått sin produkt levererad alls, och det har nu gått 5 veckor.
    7 år sedan
  • Usel
    Oseriöst företag enligt min erfarenhet. Jag förskottsbetalade ett USB-minne som enligt hemsidan fanns i lager. Veckorna gick. De var dåliga på att svara på mejl. Produkten fanns fortfarande i lager enligt hemsidan. Till slut tröttnade jag och begärde jag att häva köpet/beställningen. Fick snabbt svar att återbetalning skulle ske. Men sen dröjde de ändå med återbetalningen. Återbetalningen skedde först ett tag efter att jag kontaktat kommunens konsumentvägledare samt mejlat IT service och hotat med att skriva ärliga (dvs. negativa) omdömen om IT Service på konsumentsajter om agerande för varje ytterligare dag som återbetalningen dröjde.
    7 år sedan
  • Usel
    DETTA FÖRETAG ÄR DET MEST OSERIÖSA FÖRETAG JAG NÅGONSIN HAFT ATT GÖRA MED. DET GÅR INTE ATT FÅ TAG I DEM PER TELEFON. DE SVARAR INTE PÅ MAIL. I UNGEFÄR 1½ MÅNAD HAR DE HÅLLT INNE PENGAR SOM JAG FÖRSKOTTSBETALT FÖR EN VARA DE INTE KAN LEVERERA.
    7 år sedan
  • Usel
    IT-absolut-ingen-service borde företaget heta. Kan inte göra annat än att hoppas de går i konkurs så fort som möjligt så att inga fler potentiella kunder luras in att ha att göra med dem.
    7 år sedan
  • Mycket bra
    Beställde ett USB-minne som fanns i lager (normal leveranstid 2-3 dagar). Mailade om leverans tid och fick ett snabbt svar om lev 6-7 dagar efter beställning.
    Varan fanns att hämta ut i butik efter 6 dagar. Allt funkade bra, billigt och ingen kö i butiken!
    7 år sedan
  • Detta omdöme är under utredning
    7 år sedan
  • Usel
    Svarar ej i telefon, svarar inte på mail och behåller pengar trots makulerad order.
    7 år sedan
  • Ganska dålig
    Butiken meddelade att varan som enligt hemsidan skulle finnas i lager i verkligheten inte fanns hos leverantören. Dåligt! Men fick information om detta efter bara en dag. Så därav inte lägsta möjliga betyg.
    7 år sedan
  • Usel
    Jag köpte navigator och betald, efter två dagar fick mail att det är fel pris. De struntar i kunder och svarar inte på mail eller telefonen.
    Varning på detta "företag"
    7 år sedan
  • Usel
    Beställde en sata hårddisk dem hade billigt online. Passade även på att beställa 2 st sata kablar när jag endån höll på.
    Såg att hårddisken var restad och tänkte att jag kunde vänta. Kryssade i faktura och att allt skulle samleverans.
    Några dagar senare får jag kablarna men ingen hd, drar iväg ett mail som jag får svar på 1 månad senare att hd är restad. Lungt tänker jag, kommer säkert snart har tid och vänta.

    Nu har det gått 3½ månad och får väll snart inse att dem har lyckats ta ut 75:- i frakt och fakturaavgift för 2 st sata kablar som man kan köpa för under det priset här hemma.

    Sämsta butik på länge !
    7 år sedan
  • Usel
    Nu har det gått 3.5 månad sedan jag returnerade datorn. 2 månader sedan dom sa att återbetalningen "skall vara gjord". Jag har nu lämnat ärendet till Kronofogdemyndigheten. Jag börjar lukta konkurs...
    7 år sedan
  • Usel
    Har försökt beställa minnen men första gången avbokade jag ordern efter en månads väntan. Nu har jag väntat en vecka fast dom finns på lager!!
    7 år sedan
  • Perfekt
    På måndagsförmiddagen beställde jag två Multibrackets M Universal Wallmount samt ett Multibrackets M Universal Projector mount I och betalade med kreditkort. Idag tisdag, en dag senare, fick jag sakerna levererade till postens serviceställe och jag kunde hämta ut dem.
    Kanonpriser och snabb hantering!
    7 år sedan
  • Usel
    Beställde en vara på förskottsbetalning. Varan han utgå och pengar skulle återbetalas. Mailade dom mina bankuppgifter och inget hände på en vecka. Ringde dom och berättade hur det var och de sa att pengarna skulle sättas in. Nu har det gått en vecka igen och inga pengar på mitt konto. Ringde igen och de skulle maila ansvariga och skicka mig en kopia och så fik jag typ "hålla tummarna". Jag har handlat oändligt med varor på nätet men aldrig stött på en så klantig hantering av en enkel återbetalning! Aldrig mer kommer jag ens besöka deras sida!
    7 år sedan
  • Usel
    har väntat 10 dagar på några datorhögtalare....det ska väl för fan inte ta mer än 3 dagar innan man får något sådant? inte ens skickade enligt hemsidan
    7 år sedan