Samma pris online som i butik
Fraktfritt till över20 butiker
Årets butikskedja 2014

http://www.webhallen.com

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
PayPal
Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
Bitcoin
SMS-betalning

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Finns i listor: datorFourHand Setup

Butiken finns i Sverige och visar priserna i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 17 år sedan
(data från 2016-07-23)
Detaljerad information Webhallen har fått betyget (8.62)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    Beställning måste nog var den bästa jag har vart med om Super enkelt och smidigt
    19 tim sedan
  • Usel
    jag köpte en dator "
    Lenovo Y700-15ISK IPS 15,6" i7-6700HQ / 16GB / 512GB SSD / GTX 960M 4GB / Win 10"
    i 18-juni 2016 från webbhallen triangeln malmö nästan en månad gick och det räcker att bedoma det!
    från fösta dagen fanns ett fel på "grafiken" och Edge browser fånger inte som vånligt "fryser" på spel är snabbt men samma problem med "grafiken" är försvinner hela bilden och man kan inte stänga av datorn även om man tryck på alt+ctrl+ delete. datorn nu på service för att fixa det och jag väntar ser framför att dom ska fixa det och kommer att bedöma datorn igen och kanske får 10/10 men nuvarande min bedömning är "dåligt" på grund av detta problem och jag är inte glad med det.
    OBS! Tills nu dom inte fixade det.
    1 dag sedan
  • Acceptabel
    För att ha en sådan grym kundklubb och stor närvaro på nätet bland nördarna så faller tyvärr mycket på servicen. Butik/kundtjänst verkar inte ha någon form av köpmannaskap eller flexibilitet när det kommer till att göra en kund nöjd. Det är X som gäller och det finns ingen annan utväg för att lösa detta. Riktigt synd.
    5 år sedan ( Uppdaterat: 2 dagar sedan )
  • Perfekt
    -Fick problem med mitt grafikkort efter ca. 1,5 år. Fick ett nytt tillsvarande utan diskussion.

    Sveavägen kunde testa mitt kort, och kom fram till samma problem. Bra!

    Det är vist inte alla butiker som har möjlighet att köra tester, men jag tycker det var en bra service.

    Har handlat på Sveavägen i åratal. Men detta är min första reklamation.
    2 dagar sedan
  • Perfekt
    Webhallens sortiment är gediget och de har ofta riktigt bra priser! Mitt routerköp för snart ett år sedan gjordes till ett REA-pris som var flera hundralappar billigare än konkurrenterna. Detta är dock inget som är unikt för Webhallen och mina erfarenheter säger mig att det är först när man behöver support som butikerna visar sin kvalité.

    När då min router gick sönder förra veckan kontaktade jag webhallen och fick genast tala med en trevlig kille i kundsupporten, utan att jag ens nämnt mitt ordernummer eller annan beställningsdata hade han med hjälp av mitt telefonnummer letat upp min beställning i deras arkiv. Jag fick kort beskriva mitt fel varpå han genast mailade över en retursedel som jag kunde skriva ut och skicka routern samma dag. Några dagar senare får jag ett SMS att jag har ett paket att hämta ut från Webhallen och i detta paket ligger en helt ny router i obruten förpackning!

    Sammanfattningsvis:
    + Trevlig, kunnig och effektiv kundsupport
    + Snabb hantering av returer
    + Snabb retur av ny produkt till mig

    Tack Webhallen för storslagen support!

    PS. Om jag skulle få önska något mer (trots att jag verkligen är nöjd med min service) skulle jag vilja ha ett mail att de mottagit min retur så att jag vet att den kommit fram. DS.
    2 dagar sedan
  • Perfekt
    oj webhallens kundservice och leverans var så bra så jag var tvungen att göra ett konto 10/10
    4 dagar sedan
  • Perfekt
    Mycket bra butik och väldigt bra hjälp. Har haft kontakt en del med deras support och varje gång jag ställer lite frågor så får jag bra och snabb hjälp. Kan vara allt från eventuella leveranstider för ovanligare produkter till uppsättning för att bygga en server för hemmabruk.
    4 dagar sedan
  • Utmärkt
    Köpte en vara, testade, var inte nöjd, skickade tillbaka (fick stå kostnaden för returen själv), återbetalat på 1 1/2 vecka.
    9 dagar sedan
  • Bra
    kundservice är dålig samt dålig uppdatering på priser på produkter. annars är det den bästa nät butiken!
    10 dagar sedan
  • Dålig
    1/7 gjorde jag en beställning hos Webhallen som jag också betalade direkt via min bank, men valde på natten att avbeställa den. Skickade omgående kontouppgifter till den mailadress de ville och någon dag senare också ett önskemål om att bekräfta att de mottagit uppgifterna.

    Efter två arbetsdagar gått utan något svar så fick jag till slut svar den tredje dagen från den ordinarie kundtjänsten (som jag hade skickat mail till också för att överhuvudtaget få nåt svar) och där sa man att uppgifterna mottagits via mailadressen de ville ha de på och den som svarade då hade lagt upp en återbetalning på morgonen den 8/7, samt bekräftade att återbetalningen skulle komma till mig inom 2-4 bankdagar.

    Eftersom svaret kom så pass tidigt den dagen så hann det gå tre bankdagar förra veckan och igår var fjärde, men har inte sett röken av mina pengar ännu. Ringde upp dem igår och då pratade jag med en som sa att han hade lagt upp en återbetalning igår som skulle ta 2-3 dagar, alltså har de mest troligt inte gjort nåt med den återbetalningen som lades upp redan förra veckan! Det har alltså gått 10 dagar sedan jag skickade dem mina kontouppgifter och ingenting har egentligen hänt.

    Så se upp för Webhallen om ni har några som helst funderingar på att avbeställa en beställning och hoppas få igen era pengar inom en snar framtid. Brukar t o m gå snabbare de gånger man återbetalas via kort, som normalt sett ska vara en långsammare process än när det ska göras en banköverföring.
    11 dagar sedan
  • Perfekt
    Jag är mycket nöjd, bra erbjudanden och toppen priser
    14 dagar sedan
  • Utmärkt
    Mycket bra butik med bra sortiment och i mitt fall korrekta lagersaldon, vet inte varför jag inte handlar mer här?
    15 dagar sedan
  • Utmärkt
    Leverans tid har aldrig överskridit 4 dagar även när man beställt flera produkter samtidigt.

    Trevlig personal

    Enda dåliga är att jag tycker de borde visa upp fler produkter i butik så man kan testa olika saker innan man köper.

    Beställt mer än ett dussin grejer utan problem.
    11 mån sedan ( Uppdaterat: 15 dagar sedan )
  • Perfekt
    Jag har varit kund hos webbhallen så länge webbhallen funnits. I början hade jag en rätt dålig upplevelse med ett garantiärende. Men under åren har de blivit bättre och bättre, och nu för tiden är de extremt hjälpsamma och serviceinriktade! Jag är supernöjd med webbhallen och väljer ALLTID dem i första hand om de har det jag vill köpa i lager. Jag kan inget annat än att just nu ge dem 10 stjärnor!
    6 år sedan ( Uppdaterat: 15 dagar sedan )
  • Perfekt
    10/10

    Förbeställde en present, tyvärr var jag inte hemma under ett par veckor när produkten var i lager och skickades till mig, bad dem att låta den vänta på postkontoret 3 dagar till, då jag skulle vara hemma. Postkontoret kan ha missat revyn, eller helt enkelt ignorerat den (inte de klokaste vid just min uthämtning) så jag ringde dem så fixade de gratis expressfrakt!

    Presenten kom precis i tid 1 dag innan.
    17 dagar sedan
  • Perfekt
    Gillar webhallen, bra och kundinriktade. Beställt mycket från dem genom åren och de har alltid varit stabila.
    17 dagar sedan
  • Perfekt
    Kommer köpa från webhallen varje gång, rekommenderas definitivt
    23 dagar sedan
  • Usel
    I ordered and paid for some cables and a USB hub for my thesis work. I had waited for 7 days and sent email to their customer service. At the beginning they told me they solved a technical problem and they could deliver them soon but 3 days later they told me that they can't deliver them cuz some of the items are sold out. Now I don't think I could catch up my time table now.
    25 dagar sedan
  • Ganska dålig
    bra sortiment men inte bra kundservice efter köp... de tror inte på kunden när kunden klagar, riktigt dåligt
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Mycket snabba leveranser, Snabba leveranser även om det är produkter som är beställningsvaror. Samt så är dom bra skyddade från postens misshandel. Tycker även att dom har ett stort utbud av produkter till bra priser. Trevlig kundtjänst och mycket trevlig personal i Linköpings butiken :)
    5 år sedan ( Uppdaterat: 1 mån sedan )
  • Mycket bra
    Smidig hemsida (om än föråldrad) och lätt att beställa. Mycket snabb leverans av pallpaket även om det inte kom till det postutlämningsställe jag valt (men det beror på Postnord och inte Webhallen). Inga problem med produkten än så länge så allt är bra.
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Webhallen tar inte betalt om man hämtar i butik till skillnad från Inet som lägger på pengar på deras varor. Inet har länge varit min favorit när det gäller priser och service men nu har webhallen gått om dom på många punkter samt bättre priser på nästan allt. Därför köper jag nästan allt från webhallen. Har aldrig haft problem med service och reklamationer.

    Fortsätt så webhallen!
    1 mån sedan
  • Ganska dålig
    Var nöjd fram tills jag fick ett måndagsexemplar till monitor som dog efter 3 veckor och var helt säker på att jag skulle få skärmen utbytt direkt, men istället skulle den skickas på service vilket skulle ta 4 veckor så här står jag utan monitor. Värdelöst.
    7 mån sedan ( Uppdaterat: 1 mån sedan )
  • Perfekt
    Hade problem med en vara, gick till en av deras butiker, fick hjälp och problemet löstes. Grymt bra service!
    1 mån sedan
  • Perfekt
    BRA
    1 mån sedan
  • Usel
    Köpte en produkt som inte fungerade (fel på batteriet - tog ingen laddning). Skickade tillbaka och hänvisade till ångerrätten eftersom jag inte ville vänta på hela processen.

    De bekräftade felet men skickade ändå en ny efter ett par veckor. Jag fick okej från kundtjänsten (efter flera dagar) att returnera igen. De mottog den men istället för att nolla fakturan skickade de den till inkasso.

    Så jag har ingen produkt till en kostnad om 1 261 kronor (varav 924 är för själva produkten). Festligt.
    1 mån sedan
  • Hej Crobob.
    Det låter verkligen som att något blivit fel i hanteringen av din retur.
    Du får gärna återkomma till mig personligen med ditt ordernummer så kan jag titta närmare på detta.
    Emil@webhallen.com

  • Knappt godkänd
    Snabbt och smidigt så länge man ska köpa produkter, dock urusel service vid reklamationer och andra service ärenden.
    1 mån sedan
  • Usel
    Webhallen har varit bra för mig i flera år.Snabba och problemfria köp och leveranser.En sak är att handla i en webbutik och en annan sak är om något går snett. Om något går snett krävs det en bra fungerande kundservice. Detta verkar INTE Webhallen ha. Ett exempel.Pga dålig bruksanvisning gick en gummipackning sönder till en tillhörande kontainer till FOODSAVER V3840. Bad dem skicka en ny gummipackning i ett brev. Men icke,det gick INTE,de vill att jag skickar hela apparaten i retur med retursedlar,reklamationsformulär och extra arbete med post/packning etc och olägenheter.
    Något har gått i kortslutning hos ledningen! Ta er en funderare innan ni handlar hos Webhallen! Går det bra och det ni köper funkar då är Webhallen utmärkt men om det inte gör det är de urusla med sin stereotypa/rigida Kundservice att lösa dina problem.
    1 mån sedan
  • Hej agakhan

    Anledningen till att vi begärde din Foodsaver i retur var att vi, precis som du, hade lite svårt att få kontakt med Foodsaver för utskick av en ny gummipackning. Vi kontrollerar din produkt och vid bekräftat garantifel skickar vi en ny Foodsaver till dig.

  • Usel
    Webhallen var en gång i tiden bra och serviceinriktad.
    Nu har dem fått namn och börjar bli som andra skitmärken där ute som bara bryr sig om pengar.

    Köpte en GoPro som hade fel på linsen trots att jag sade till dem att jag måste ha en fort innan semestern. Så sade dem det är ok att återkomma med den efter semestern.
    När jag väl gjorde det så sade dem att du har använd produkten och du kan inte reklamera den, kontakta GoPro.... :S När jag nämnde om garanti så sade dem att vi inte ser någon fel på den, trots att linsen var skit så förklarade dem mig som lögnare.

    När jag köpte en skanner, så slutade den att fungera. Fick ingen återbetalning eller reparation. Webhallen sade, kontakta tillverkarna. Fick kassera den trots att den hade garanti fortfarande. Orkade inte med dem här amatörerna.

    När jag köpte Nike armband så fick jag absolut ingen ersättning trots att det fanns garanti på den så sade dem kontakta återförsäljarna.

    Dem här köpen har jag upplevt under den korta tidsperioden hos dem.

    Jag köper heller från någon annan affär.
    2 mån sedan
  • Hej Sarge!
    Det låter som att något blivit fel i hanteringen av din retur, du får gärna kontakta mig direkt så kan jag titta närmare på ditt ärende.

    Du når mig på emil@webhallen.com

  • Perfekt
    Snabb leverans och bra utbud!
    2 mån sedan
  • Utmärkt
    Skickade beställning på lördag eftermiddag och hade grejerna på tisdag lunch. Perfekt.
    Känns som kvalitet rakt igenom de gånger jag beställt. Ordning och reda. Dessutom bra priser och ibland erbjudanden som är fantastiska. Favoritställe!
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Gillar webhallen, har det mesta på lager och har fått bra hjälp och bemötande. Håller bra priser och jättesmidigt att hämta och betala i butik. Finns inte varan i den butik du vill hämta den så skickar de varan dit från närmaste butik, detta går jättefort dessutom, jag gjorde beställningen på natten en gång och klockan 13-14 dagen efter fanns den i butiken färdig att hämtas! =) Hade även en surfplatta jag köpte där som krånglade, åkte in och fick en ny utan problem då det inte hade gått två veckor sedan jag köpte den.
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Handlat det mesta på webhallen på senaste tiden. Det har bara blivit så. Men har blivit nöjd varje gång!
    Brukar handla i butik men artikeln jag köpte senast fanns inte i min butik så fick beställa men hade den dagen efter!
    2 mån sedan
  • Utmärkt
    Webhallen är alltid on point!
    Snabb leverans, trevlig personal och fin kvalitet.
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Köpte ett batteripack i den fysiska butiken i Malmö och blev överraskad av personalens kunskapsnivå och butikens "gästvänlighet".

    "Brick-and-mortar" kedjor som Elgiganten har en bit kvar...
    2 mån sedan
  • Usel
    Vi går genom ordrar som inte kan skickas på grund av att en eller flera produkter har utgått, och din order (visas ej på omdömet) är tyvärr en av dem.

    När jag gjorde beställningen, 30-april, hade de 50+ på lager.
    Otroligt dålig då detta inte är första gången som lagersaldo misstämmer mot verkligheten.
    2 mån sedan
  • Hej PrimeOptimus,
    Produkten som ni bokade tog tyvärr slut men vi fick in en ny leverans som ersatte varan. Alla produkterna är nu bytta till den nya uppdaterade. Har du en bokning ska ni få produkten. Men du får gärna återkomma till mig direkt med ert ordernummer så kan jag titta närmare om det är något som gått snett i just ditt fall. Du når mig på Emil@webhallen.com

  • Perfekt
    Inget att klaga på, snabb leverans om det finns på lager hemma det man söker. Trevligt bemötande och support.
    2 mån sedan
  • Usel
    Köpte ett fitbit HR av dem. När detta trillade sönder inom garantitid,först knappen och sedan hela sidan fick jag skicka in armbandet. Webhallen vägrade dock ersättning utan hävdade att mitt handhavande(jag har haft det på armen) orsakat felet. Felet är tydligen välkänt och väldigt många användare har drabbats av det. När jag skrev om saken på fitbits fb sida dröjde det inte många timmar innan ett nytt fitbit var på väg till mig. Uselt tycker jag
    3 mån sedan
  • Hej Jessica Bongenhielm

    Vi beklagar att ditt returärende inte levde upp till dina förväntningar, kontakta mig direkt om du vill att jag tar en extra koll på ärendet.

    emil@webhallen.com

  • Perfekt
    Köpte precis en ny dator och är helt nöjd. De hade bra service och en riktigt snabb leverans (2 dagar)
    3 mån sedan
  • Acceptabel
    Webhallen har valt att lägga resurser på ett spel liknande Steam där man får XP för varje handlad krona, samt nåt slags socialt nätverk, medans deras support tyvärr förblivit primitiv.

    Att printa kvitto strulade till Firefox under betalningen så jag är inte helt säker på att Webhallen kommer att skicka ordern (gick inte att klicka på fortsätt knappen efter att betalningsförmedlaren fått godkännande från min bank), i och med detta kommer jag att kontakta kundtjänst för att höra mig för. Till skillnad från t.ex. dustin så framgår det inte på min profil om betalningen gått igenom. Jag vet inte om webhallen är med på noterna liksom.

    Webhallen har inget formulär för att kontakta support / föra dialog genom deras hemsida. I och med att jag är inloggad och deras hemsida vet ordernummer så känns det skevt att jag ska behöva skriva det i ett e-post. Jag ifrågasätter webhallens prioriteringar.
    3 mån sedan
  • Perfekt
    Bra priser, inte alltid billigast men det är det värt då deras support är underbar, jag har aldrig haft ett problem med att byta en vara direkt i butik på garanti eller missnöje, fått hjälp med övrig garanti (t.ex tillverkarens egna garanti), eller byte av vara (ex lägga till för att "byta upp sig"). Skönt med fysiska butiker i Sthlm, både Sveavägen och Solna butikerna har för mig varit dunderbra. Deras hemsida borde uppdateras med mer produkt info och bättre layout men det drar ej ner betyget. (Här kanske dom kan lära sig av komplett.se som förövrigt äger Webhallen (ej reklam) då deras website är mycket bättre i min mening).

    10/10 Varit kund här i många år och kommer vara i många fler!
    3 mån sedan
  • Perfekt
    Bra utbud, bra pris, och bra hjälp. Har än så länge aldrig haft några problem med dem. Det enda jag kan komma på att klaga över är att sökfunktionen på deras sida inte är helt optimal, men då kan man ta hjälp av prisjakt istället :-)
    3 mån sedan
  • Dålig
    Webhallen is the new Nokia? jag skrev en kritisk recension ett tag sen och tog bort eftersom jag trycker att man får vad man betalar för och there is no free lunch. Om W har vissa låga priser måste vi som kunder betala priset på annat sätt. Men nu måste jag börja skriva saker och ting som jag har upplevt under många år när jag har handlat hos Webhallen. Hur Webhallen är och behandlar sina kunder har jag accepterat så är det bara. Jag handlar även hos andra som erbjuder ännu sämre service (t ex varuhuset "B" med 3,8!) men det finns en anledningen att jag måste skriva följande fakta här. Anledningen är att jag inte kan rättfärdiga hur W har så högt betyg (8,5?). Något stämmer inte. ok. Fakta: W lockar med lockvaror och lockpriser och är inte ofta transparent med hur många och hur länge priserna gäller (andra seriösa konkurrenter gör inte så).
    2- Vem som helst kan lägga en order men när du får varan är ingen som vet. Ingen meddelar dig och i värsta fall kan varan och din order plockas bort utan någon förklaring. Slutsats: W som många andra mindre seriösa lovar vad de inte kan leverera. Jag har liggande order på två månader!
    3- Kundtjänsten bemannas inte sällan av (oerfarna och lågbetalda) men glada amatörer som svarar så sent (senare än 2-3 arbetsdagar iaf), kort och svävande som om de fått utbildning i prokrastinering och fördröjningsteknik :/ . Men ett faktum har jag fått bekräftat av personalen: Ledningen (inom kundtjänsten?) har gett instruktioner att kunder som har reklamation eller bytesärenden ska vänta längre tid än de som har förbeställt varor och/eller de som direkthandlar. slutsats: När du handlar har du högst prio och (mindre dåligt) bemötande men sen får du ställa dig längst ner i hackordningen. Fortsättningen följer. W är bra men för genomsnittbetyg runt 4-5 det är min poäng. Caveat emptor :Köparen förvarnas.
    3 mån sedan
  • Hej TG-ombud !
    Det låter som att ni har en väldigt tråkig erfarenhet i något av de köp som ni gjort hos oss.
    Ni får gärna återkomma direkt till mig med ert ordernummer samt KT-nummer så kan jag personligen titta närmare på ert ärende för att se vad som hänt. Ni nåt mig på Emil@webhallen.com

  • Bra
    Har handlat över disk hos Webhallen i många år och tycker att konceptet är överlägset, i de lägen man vet precis vilken produkt man vill ha. Priserna är oftast mycket konkurrenskraftiga och utbudet imponerande.

    Problem:
    * Jag har fått betala ordinarie pris över disk för varor som har röda kampanjpriser och upptäckt det först i efterhand. Dåligt att inte kunna hålla reda på vilka priser som gäller.
    * Vid kampanjer visas tyvärr oftare än sällan oriktiga ordinarie priser. Använd Prisjakts prishistorik för att se det korrekta ordinarie priset.
    5 mån sedan ( Uppdaterat: 3 mån sedan )
  • Usel
    Ett par dagar efter att jag lagt min förhandsbokning av en vara (Mobiltelefon) smyghöjdes priset på min order med 1100kr - utan att jag meddelades om det. Hade jag inte bevakat detta aktivt själv hade jag missat detta helt och pengarna hade dragits från mitt konto.
    Jävligt fult försök. Särskilt med tanke på att jag har handlat troget av Webhallen under väldigt många år .
    Falska lockpriser och allmänt scam-aktigt beteende gör att att detta blev mitt sista engagemang hos Webhallen.
    4 år sedan ( Uppdaterat: 3 mån sedan )
  • Hej snr!

    Jag beklagar att ditt returärende inte hanterades till belåtenhet. Om du kontaktar mig på fredrik@webhallen.com kan jag undersöka vad som hänt och vart det brustit i kommunikationen.

    Denna fraktkostnad är en direkbetalningsavgift som tas ut för att täcka bankens kostnader, det går självklart bra att betala direkt i butiken för att undvika denna kostnad.

    Mvh Webhallen

  • Mycket bra
    Bra priser
    3 mån sedan
  • Utmärkt
    Har handlat här sedan 12 år tillbaka. Aldrig något bekymmer. spel och andra produkter kommer hem i lådan på release dagen till ex. Medlem systemet är en fin detalj som gör att fraktkostnaden (för mig) minskat rejält för att nämna ett ting. Rekommenderas
    3 mån sedan
  • Usel
    Webhallen går det inte längre att lita på. De sista 10 har jag handlat där för mer än 300.000 Kr. Förut fungerade allt bra men nu struntar helt de i sina kunder. Jag köpte ett Jawbone UP3 armband efter som gick sönder 5 månader. När jag vände mig till Webhallen på kungsholmen så blev jag illa bemött och ifrågasatt. Nu är det sluthandlat på Webhallen. Uppköpta av internationella intressenter ointresserade av sina kunder!
    3 mån sedan
  • Hej Lennart
    Anledningen till att ditt armband nekades garanti är att vi har haft kontakt med leverantören kring detta problem vid några tidigare tillfällen. Om armbandet är helt avbrutet anses det inte vara ett garantifel, utan handhavandefel.
    Banden är konstruerade av gummi vilket är en färskvara och behåller tyvärr inte samma kvalitet dag 1 som ett år senare.

  • Perfekt
    Lätt Sveriges bästa handlare, kommer aldrig köpa någon annanstans så länge Webhallen bibehåller sin standard på service.
    3 mån sedan
  • Perfekt
    Beställde en dator på måndagen som levererades redan på tisdagen. På onsdagen så noterade jag att priset sänkts med hela 1000:- så jag skickade ett mejl till kundtjänst och frågade om vi kunde lösa det på något sätt. Fick snabbt svar som sa att jag antingen kunde få tillbaks hela mellanskillnaden på mitt kort eller som tillgodo på mitt medlemskonto, bad att få det utbetalt till mitt kort och några dagar senare så ramlade pengarna in. Det kallar jag grym service!
    3 mån sedan