Samma pris online och i butik
Fraktfritt till 17 butiker
Årets butikskedja 2014

http://www.webhallen.com

Betalningsalternativ

Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
PayPal
Bitcoin
SMS-betalning
Klarna

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Finns i listor: datorFourHand Setup

Butiken finns i Sverige och visar priserna i kr. Kontakt med butiken kan ske på svenska

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 16 år sedan
(data från 2015-07-05)
Detaljerad information Webhallen har fått betyget (8.54)
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Sortera efter:
  • Perfekt
    En institution på Sveavägen. Bra sajt och vettiga priser. Gillar verkligen att de bjuder kunderna på soffor och möjligheten att spela spelen i butiken. Det enda negativa är den stressiga miljön med de långa köerna.
    8 år sedan ( Uppdaterat: 4 dagar sedan )
  • Perfekt
    2015:
    Beställning lades natten mot fredagen; ett headset, två burkdrycker och fyra läsker i glasflaska.
    På fredagen var paketet skickat.
    På måndagen kunde det hämtas ut.

    Ett stort paket med tydlig text för att det ska hanteras försiktigt, mycket isolering för glasflaskorna och inga problem alls.

    Tack igen, Webhallen. 10/10.

    -----------------
    2013:

    Sanslöst, paketet kom inom 15 timmar efter beställning, och det är när posten angav på sin hemsida att de har problem med leveranserna.
    Tack Webbhallen för att jag endast behövde vara en dag utan headset! :)
    3 år sedan ( Uppdaterat: 7 dagar sedan )
  • Acceptabel
    Trevlig men inte speciellt kunnig personal.

    När du får problem är det inte lätt att reklamera. Nu har jag haft två reklamationsfall och då jag jobbar med hård och mjukvara är jag duktig på att återskapa problemen på ett konkret sätt så de kan se problemet i affären, men det är långt ifrån alla som har tillräckligt med kunskap att göra detta.

    Sålänge du inte får/förväntas ha problem så kan de fungera men ska du reklamera något så gäller det att du kan påvisa problemet.
    7 dagar sedan
  • Usel
    Köpte en Sharp-TV (LC60LE651E) 2014 som direkt visade sig ha många fel. Jag har ägnat månader åt att försöka fixa problemen innan jag skickade in den för service/retur.

    Efter många (5) veckors väntan (jag har redan ersatt TV:n hemma) skickas TV:n tillbaks med hänvisning till att det inte är något fel på den. Detta i slutet av maj 2015.

    Jag har testat med 4 olika HDMI-portar, 4 olika HDMI-kablar, 5 olika källor för uppspelning (PS3/Bluray, 2 olika Chromecasts samt mina 2 TV-boxar från Bredbandsbolaget). Allt fungerar perfekt med våra två andra TV-apparater. Film-bevis finns på alla felen. Ändå fortsätter Webhallen/Sharp hävda att den är felfri. Allt detta vet de om när jag skickar in TV:n.

    Uppenbara fel:
    x Läppsynk-problem, särskilt märkbart efter ca. 1 timmes drift
    x Artefakter (jag kallar det jpeg-sudd) runt människor som rör sig i bild
    x Grön-flimrande bild från Bredbandsbolagets TV-box
    x USB-porten startar om inkopplad Chromecast

    Kasst! Ledsamt!
    Status oförändrad juni 2015
    1 mån sedan ( Uppdaterat: 8 dagar sedan )
  • Hej Slamhound.
    Tråkigt att höra att ni har problem med er tv.
    Jag tittade på erat retur ärende och det ser ut som att Sharps certifierade tekniker haft denna tv inne på felsökning utan att kunna återskapa felet.

    Detta tyder på att felet ligger på någon av den kringutrustning som ni har kopplad till tvn.
    Vi tar dock gärna in den på en intern felsökning för att försöka återskapa det fel som ni upplever med tv:n.

    Sen när det kommer till de bild problem som ni beskriver låter det som att det skulle kunna vara någon from av bildinställning som är felaktigt inställd te.x sharpening / enhancing
    Men även detta tittar vi givetvis på om ni väljer att lämna in den.

  • Utmärkt
    Handlat på Webhallen många gånger, aldrig haft några problem.
    9 dagar sedan
  • Knappt godkänd
    Ingen prisgaranti
    Ofta otrevlig personal
    Inget öppet köp
    Petiga när det gäller skador och garanti

    Webbhallen är för kaxiga helt enkelt
    10 dagar sedan
  • Usel
    Köpte en produkt från dem i Fruängen för 3 dagar sedan. Det handlade om en trådlöst nätverkskort USB.

    Jag sa till personalen att jag inte hade Internet på min stationära dator och även Windows 8.1, kommer det fungera? Ville verkligen dubbel kolla det igen. Det ska inte vara några problem sa snubben till mig. Kommer hem, sätter in den så fungerar inte produkten.

    Går tillbaka 20 min senare, ska lämna tillbaka det. Så vill inte en annan dryg kassör ta emot produkten, står och förklarar i 20-30 min. Sedan kollar han lite mer detaljerat på produktens hemsida, oj där står det tydligen att man behöver en uppkoppling först innan man kan installera produkten med Windows 8.1. mm.

    Efter 30 minuter dryghet, ville han tydligen ta emot produkten nu för att de hade gjort fel. Ville byta ut den mot en annan som kunde fungera utan koppling först, står där i kikar produkter med honom i 15 min, och han är SÅ DRYG, så oengagerad, ser det verkligen i hans ansiktsuttryck och jag mår så illa och knyter näven i fickan.

    Slutar med att jag kommer på en genial ide. Jag behåller produkten och går därifrån.

    Jag har ju wifi uppkoppling på min bärbara, laddade ner filer överförde genom LAN nätverket till stationära installerade 8.1 drivrutiner etc och då fungerade det.

    Men kommer ALDRIG någonsin handla från Webhallen igen. Detta dryga bemötande har mina vänner även fått i Barkarby etc.
    16 dagar sedan
  • Hej Barre88
    Vi beklagar att vi ursprungligen gav fel information inför köpet av ditt USB-nätverkskort. Vanligtvis brukar den här typen av produkter fungera direkt med operativsystemet, utan att man behöver komplettera med drivrutiner separat. Eftersom det menades att så inte var fallet behövde personalen kontrollera detta innan den togs tillbaka (i vanliga fall tas enbart plomberade varor tillbaka), men vi beklagar om du upplevde detta som att personalen var oengagerad. Det tar vi till oss och självfallet för vi din feedback vidare till butikschefen. Har du fler frågor eller funderingar får du gärna kontakta mig direkt på emil.jonasson@webhallen.com

  • Perfekt
    Snabbt leverans-Beställde en Arctic Freezer 7 Pro Rev. 2 fick hem Varan efter en dag. Var lite förvånad att den kom så snabbt, bra jobbat!

    Keep up da good work! ;)
    24 dagar sedan
  • Utmärkt
    Bra butik med riktig butik i stan, och bra priser!
    5 år sedan ( Uppdaterat: 26 dagar sedan )
  • Perfekt
    Finns inget inet eller komplett i västerås. Men som tur är finns ju webhallen. Har handlat där ett tag nu och inte haft några problem, samtidigt är det skönt att slippa betala frakt. De var även en av de första butikerna som lät en lämna tillbaka sitt gtx 970 grafikkort efter att det visade sig att det hane mindre minne än annonserat.
    26 dagar sedan
  • Perfekt
    Handlat några gånger, alltid fått bra bemötande och bra service.
    27 dagar sedan
  • Usel
    Håller med Mike Mike. Höll god kvalitet förr i tiden. Nu verkar de mest ute efter att slösa bort sina kunders tid med dåliga ursäkter och otydlig kommunikation från support. Blev tillsagd att lägga en order, en prisjustering borde då kunna göras i efterhand då jag missat prisökningen med någon timme. Sedan dess har jag fått information om att det både går och inte går att justera. Ett entydigt svar över vad de har för policy verkar inte gå att få från deras sida, högst humörstyrt.
    1 mån sedan
  • Hej rah77!

    Om det gått en så pass kort tid efter att en kampanj löpt ut brukar vi vanligtvis kunna erbjuda samma pris om man hör av sig och förklarar läget. Det finns dock vissa undantag, exempelvis kanske vi bara fick in ett begränsat antal till det lägre priset. Du får gärna maila direkt till emil.jonasson@webhallen.com, så kan vi undersöka detta närmare, och se vad det otydliga beskedet berott på. Tack på förhand!

  • Utmärkt
    Underbar butik. Det enda jag kan sakna är lite bättre lagerhållning, men det är mycket begärt...
    1 mån sedan
  • Usel
    En av de sämre webb butikerna idag. Ett antal gånger har jag gjort beställningar hos dem och enligt deras system är varorna på lager. Man väntar vecka ut och vecka in, men ingenting skickas.
    När man kontaktar kundtjänst har de väldigt sällan någon koll alls på varorna man har beställt och i vissa fall så har varorna till och med försvunnit ifrån lagret.
    Nu senast så beställde jag Tre brädspel. Två av dessa var i lager och det tredje var på väg in och skulle inkomma på lager under veckan.
    Det tredje spelet kom, men då har man sålt slut på en av de andra spelen och vad jag kan se så är spelet dessutom ur produktion.
    VÄLDIGT besviken! OM detta hade varit ett isolerat tillfälle, hade jag inte skrivit här, men detta har nu inträffat med var och varannan order hos dem de senaste två åren! Jag är uppe i ett tiotal ordar som har hanterats på samma sätt.
    Denna webbshop har gått ifrån toppen till botten och de har nu förlorat en kund! Deras lagersystem är värdelöst och kundtjänsten inkompetent!
    1 mån sedan
  • Hej Mike Mike!

    Beklagar att leveransen av dina brädspel har dröjt, om du mailar oss på emil.johansson@webhallen.com tittar vi gärna närmare på ditt ärende. Du nämnde att det ser ut som att ett av spelen som fanns i lager tidigare nu är slut, men det bör inte påverka din order negativt. Det antal du ser på websidan visar hur många tillgängliga (obokade) exemplar vi har i lager, så det kan alltså finnas betydligt fler på hyllorna (reserverade bla. till din order). Vi tittar dock som sagt gärna närmare på detta, för att se om allt har gått som det skall!

  • Dålig
    Tidigare har jag skrivit nedan. Tyvärr kan jag inte säga detsamma om Webhallen idag. De har verkligen gått ner sig med åren. Från att ha varit en av de bästa webbutikerna i Sverige verkar de nu vara en av de sämre. Jag beställde en Philips rakapparat. Snabb leverans. Men, istället för rakapparaten så fick jag ett headset. What! Ett headset... Inte ens ett Philips. Inte ett rätt. Retur sker som så att de skickar ut retursedel. OK för de som inte har egen skrivare. Onödig tid som försvinner för oss som har det. Bättre att ge oss kunder alternativet att skriva ut adresslappen själva. Och de som inte kan får en skickad till sig. OK, nog snackat om det. Jag drar iväg returen. Två veckor senare, utan att ha fått min rakapparat så ringer jag. Då har de missat att de har fått returen från mig och skicka ut min rakapparat. Men va f*n! Har de så himla dålig koll!? Killen jag pratade med lät lika besviken som mig. Nästa dag hade jag äntligen min rakapparat. Men, tyvärr 3 veckor för sent och mycket krångel senare. Jag kan tyvärr därför inte rekommendera Webhallen något mer...

    Min tidigare recension: Toppenbutik med mycket bra priser. Vad jag gillar extra mycket är att man kan hämta ut sin vara i butik och då slippa frakten. Har Webhallen det i lager och är något dyrare än andra handlare så väljer jag ändå Webhallen!
    4 år sedan ( Uppdaterat: 1 mån sedan )
  • Hej Anders, jag ber verkligen om ursäkt för att det gått troll i din beställning.
    Jag skulle tro att båda problemen härstammar från den lagerflytt vi genomförde nyligen. Inte för att det gör det mer acceptabelt men vad jag försöker inflika är att det inte talar för normaltillståndet hos oss.

    Digitala adresslappar är på gång, tyvärr går det i dagsläget inte att spara dem digitalt i de system vi använder. Men som sagt: det är på gång i alla fall.

    Igen, jag ber verkligen om ursäkt och hoppas att vi får en andra chans.

  • Utmärkt
    Jag har handlat här ca 50ggr. Det är en bra affär!
    Dock är hemsidan inte så bra när det gäller att söka och gallra bland träffarna. Och deras priser är sällan bäst, men ändå helt ok priser då det sällan skiljer mycket.
    5 år sedan ( Uppdaterat: 1 mån sedan )
  • Perfekt
    Inget å klaga på !
    1 mån sedan
  • Utmärkt
    Fungerat bra alla gånger jag handlat.
    1 mån sedan
  • Usel
    Katastrofal kundservice, fick problem med en telefon jag köpte innan jag ens haft den i en vecka, tog fem och en halv vecka att få tillbaka den och problemet var fortfarande inte löst. Samtidigt som enda gången något verkade hända var när jag kontaktade dem. Vidare var kundtjänsten inte den trevligaste jag varken pratat eller mailat med och en del frågeställningar fick jag inget svar på. Enda pluset jag kan ge är att de har snabb leverans. Men det väger tyvärr inte upp resten, skulle inte rekommendera någon att handla av Webhallen.
    1 mån sedan
  • Hej Misaer,
    Jag beklagar de problem som uppstått kring ditt reklamationsärende hos oss. Jag kan se att du varit i kontakt med returavdelningen och att ärendet redan är löst, men du får gärna kontakta mig på emil.jonasson@webhallen.com om det är några ytterligare funderingar.

  • Utmärkt
    Bra service och trevlig personal. Enkelt att hämta i affären.
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Jag tror det bästa är att gå efter hur bra service/support man får innan betygsättning av en butik. Webhallen har alltid ställt upp när det gällt en reklamation eller om jag har haft frågor. Kan inte ge annat än fullt betyg.
    1 mån sedan
  • Utmärkt
    Bäst
    1 mån sedan
  • Knappt godkänd
    Gillar webhallen. Ofta bra priser och stort utbud. Dock är det ofta värdelöst att förhandsboka saker hos dem. Det är sällan man får varan på utsatt dag eller öht.

    Jag bad dem t.ex. ta in en figur och som tack fick jag rabatt. När figuren väl släpps så får jag inte figuren och den är sedan slut på lager. Vad hände där? Känns som jag borde varot först i kön.

    Nu förhandsboka jag witcher 3. Det dök inte upp i brevlådan idag och lär få gå till postombudet och hämta det där. Hänt flera gånger när man skickat spelet som brev och inte paket. *update* Fick inte spelet idag heller. 20/5.

    Kommer tyvärr undvika att förhandsboka varor hos webhallen för det är ingen garanti man får dem.
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Najs!
    1 mån sedan
  • Utmärkt
    Webhallen kan rekommenderas, snabba leveranser och bra priser! Har aldrig varit några problem med varorna jag fått från dem..
    4 år sedan ( Uppdaterat: 1 mån sedan )
  • Perfekt
    Toppen!
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Ett sågbord försvann i frakten (oklart om webbhallen eller postens fel) och efter kontakt med webbhallen skickades det ut ett nytt utan en massa krångel.
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Bra och relevant service per mail före köp. Lätt att beställa på hemsidan.
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Rekomenderar
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Bra service, ok priser, gott om butiker.
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Mycket bra utbud, bra hemsida med detaljerad och vad jag har upplevt alltid korrekt lagerstatus, massor med bra alternativ för betalning och frakt. Avhämtningen i butikerna är en riktigt bra grej. Inte sällan har de dessutom det bästa priset på grejen man vill ha. Svårt att komma på något negativt att säga om Webhallen!
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Har flera gånger köpt saker från Webhallen och har inte haft några problem. Mycket smidigt att kunna undvika fraktkostnader och hämta saker i butik, där man också får ett trevligt bemötande.
    2 mån sedan
  • Usel
    Efter typ 50 onlineköp börjar det kanske vara dags att recensera affärerna också.
    Har senaste året köpt minst 10 beställningar från webhallen, och måste tyvärr säga att efter senaste ärendet så har jag bestämt mig för att bojkotta webhallen helt.

    Ska du beställa från en affär och förvänta dig att supporten bryr dig om dig så håll dig borta från webhallen. Har vid flera olika fall beställt produkter som varit slut på lager - dålig idé.

    Senast väntade jag över två månader, över 20 mails konversationer med webhallen (för övrigt så får du ALLTID olika handläggare, så varenda gång måste du förklara hela långa historien IGEN, trots att du "svarar" på deras senaste supportmail) utan någon som helst hjälpsamhet eller omsorg om kunden. Löfte på löfte om när produkter ska komma och ändå bryts de hela tiden. Alla skyller ifrån sig på diverse olika anledningar, men aldrig görs något försök att kompensera kunden.

    Hade det bara varit något eller några unika fall hade jag inte brytt mig, men när jag får EXAKT samma bemötande för femte ordern irad då rann bägaren över.

    Efter att ha bytt till annan populär affär som "huvudleverantör" så insåg jag hur usel service jag fått av webhallen.
    2 mån sedan
  • Hej H4kk3!

    Jag beklagar verkligen om du haft en order vars leverans dragit ut på tiden. Det är möjligt att vi har fått olika besked på artikeln från leverantören vid de tillfällen vi fått in förfrågningar, men vi undersöker gärna saken närmare om du mailar till fredrik@webhallen.com med ditt order/ärendenummer. Tack på förhand!

  • Perfekt
    Webhallen är helt underbara!!
    2 mån sedan
  • Bra
    Bra utbud, bra produkter, bra priser, och bra leverans. Det negativa från min sida är att flera av deras budgetprodukter (som är det jag mest köper, snål som jag är) fungerar i princip inte, eller dåligt... Och de har inga omdömen på produkter som man kan utgå från, och deras returtjänst är inte så behjälplig.
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Mycket bra service.
    Snabb leverans.
    Jag shoppade med dem några gånger. De har mycket bra priser på erbjudanden.
    På senare glömde jag att ta med några kampanj gratis saker som jag ville komma med min beställning. De enades om att skicka den till mig kostnadsfritt utan problem.
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Snabb leverans, bra utbud och fina priser, vid förhandsbokning av spel så har jag fått hem varan samma dag som det släppts, vilket jag tycker om. Jag har inte mycket att säga om deras fysiska butiker då jag inte handlat där, men att handla online har alltid fungerat bra och jag är en återkommande kund hos Webhallen!
    2 mån sedan
  • Utmärkt
    Utmärkt butik. Jag har förvisso aldrig köpt något från distans utan alltid över disk men jag har beställt grejer som snabbt inkommit och dom tar ej betalt för att man beställer grejer som dom ej har inne som exempelvis komplett. En annan grej är att deras RMA är så mycket bättre än kompletts, hos Webhallen får man ofta återköp vid inlämning istället för att behöva vänta på att dom tar en titt på prylarna man lämnar in.

    + Stort utbud

    + Billigt!

    + Centralt i stan

    + Bra kösystem och konsoler man kan prova medans man väntar.

    + utmärkt RMA service (garanti).

    - Bör införa bättre stamkundsrabatter och förmåner.
    3 mån sedan
  • Usel
    Klart kass kundtjänst samt kund vilkor...
    Köpte en led tv 60tum som har pixel fel, ringt Samsung som hänvisar till inköps stället...
    för byte till ny.
    Här börjar strulet med webhallen dom har klart kass garanti.. haft tv i 3eckor stående i org kartong ubruten pga av flytt..packar upp den och testar den utanför kartongen för att se att den funkar.
    Skiten har pixel fel och webhallen duckar för allt, dom hänvisar till att org förpackningen är bruten samt att det gått fler än 7 dagar sen inköp.
    Dom säger att dom skall skicka den till Samsung för rep trots att jag redan pratat med Samsung..
    Har haft ett antal polare som också haft problem med att reklamera defekta varor på webhallen..
    Tyvärr kommer jag aldrig mer handla något annat än möjligtvis dator komponenter på denna affär då dom strular med reklamtioner..
    Hade jag handlat denna på typ El-giganten hade jag haft en ny direkt utan strul.
    Dom gräver sin egen grav så om du har en vara som sturlar efter 7-14dagar se upp...
    3 mån sedan
  • Hej Håkan!

    Om du mailar oss på fredrik@webhallen.com tittar vi gärna närmare på ditt ärende, för att se om något har gått snett. Det stämmer dock att du har 14 dagars ångerrätt/öppet köp, så du har ej möjlighet att återlämna produkten efter den perioden; jag hoppas du har förståelse för detta.

    Vi följer Samsungs garantiregler så det låter märkligt om de skulle ha gett ett annat besked än att TV:n behöver gå på service, de borde rentav ha erbjudit att skicka ut en tekniker för att se om felet går att avhjälpa på plats.

  • Mycket bra
    För att vara en webbaserad butik (web hall), så är de inte särskilt snabba ibland när det gäller leveranser eller t.ex. kolla e-post och svara på det. Ibland tar det ett par dagar längre än andra butiker jag beställt från. Har beställt t.ex. innan lunch men inte fått saker dagen efter, vilket skulle ge toppbetyg annars.
    3 mån sedan
  • Mycket bra
    Beställde kl 10 dagen innan och fick paketet dagen efter vid 10.
    170 spänn för frakt?! (iaf jag fick det när jag tog betala på posten.)

    Annars mycket bra.
    3 mån sedan
  • Perfekt
    Köpte en Asus U500VZ i butiken i Malmö idag, ett av många köp hos Webhallen genom åren. Med exemplaret jag fick upplevde jag att touchpaden var ojämt ditsatt (kvalité Asus?) Man kunde känna av kanten på touchplattan. Ett litet men irriterande problem. Jag packade ihop datorn och begav mig till butiken. "Inga problem, vi har en till i lager". Packar upp på plats för att se om den är likadan som den första. "Nä, den va mycket bättre!". Packar ner i påsen och beger mig av igen! Kunde knappt ha blivit bättre. Jag tackar Alex och hans kollega i butiken i Malmö för fantastisk service och webhallen i övrigt för medlemspriset 14.990:- (ikke medlem 15.990:-). Jag uppskattar butiker som er.
    2 år sedan ( Uppdaterat: 3 mån sedan )
  • Mycket bra
    Bara bra hittills.
    3 mån sedan
  • Perfekt
    Snabb leverans och klockren service
    3 mån sedan
  • Dålig
    Står att de har varan hemma, när man bokar för att hämta så får man meddelande att den inte finns hemma.
    Kollar man status så har de inga hemma, men sen när man avbokat har de den hemma igen.
    3 mån sedan
  • Knappt godkänd
    Detta betyg blir baserat på vad jag uppelvt utifrån deras hemsida och fysiska butik i Sickla. Jag har alltså inte beställt från deras sida och kommer inte kommentera det.

    Här skulle jag köpa ett tillbehör till en övervakningskamera. Detta var det billigaste stället där det fanns. Så jag kollade på deras hemsida och åkte sedan och handlade den i sickla.
    Allt gick ju bra men det är några saker jag ogillade.
    Dels är deras hemsida ganska långsam. Dels måste man uppenbarligen söka exakt ord för ord efter det man vill ha. Skulle man skriva det minsta fel hittar den inget. Jag sökte tex på övervakning, vilket den tyckte var fel. Det skulle ju vara bevakning. Detta brukar nästan alla andra sidor kunna hitta ändå.
    Med tanke på 49kr frakt för en så enkel sak tyckte jag det var bättre att köpa den i butik.

    Så jag åkte till sickla för att köpa den där. Första intrycket av butiken var att det såg mer ut som en spelhall än affär, vilket kändes väldigt obekvämt och konstigt.

    Saken jag ville ha fanns i lager liksom hemsidan angav så det var ju bra.

    Som sista sak tyckte jag också att det var lite lustigt att de anställda inte hade några företagskläder, utan snarare som att de nyss vaknat, vilket gjorde mig något osäker.

    Jaja, jag fick i alla fall min vara till ett bra pris, men i fortsättningen undviker jag nog att handla här.
    4 mån sedan ( Uppdaterat: 3 mån sedan )
  • Usel
    Det har bara går utför för Webhallen den senaste tiden och priserna ligger bland de dyraste om man jämför med konkurrenter.
    Droppen blev dock nu när jag lade en beställning på ett spel och trots att det inte stod någonstans så var spelet fullbokat. Kundsupporten försökte inte hjälpa till på något sätt utan bad mig mer eller mindre be till gudarna och hoppas på avbeställning. Tidigare har det i alla andra tidigare fall stått fullbokat eller inte ens funnits kvar på sidan. Men inte i detta fallet. För övrigt får man ingen information alls så hade man hoppats få det på releasedagen får man själv kolla upp så det är skickat. Nej det var bättre när Webhallen riktade sig till annat än företag.
    3 mån sedan
  • Dålig
    Har tidigare ansett att Webhallen haft bra orderhantering, men när något faller utanför ramarna så verkar det fallera helt. Fick fel produkt utlevererad och trots att jag blivit utlovad att rätt produkt skulle finnas på plats i butik när jag kom in för att byta så var så inte fallet. Har därefter varit i kontakt med supporten 3 ggr per telefon och trots att de utlovat återkomma om leveransdatum så har de inte gjort det.
    4 år sedan ( Uppdaterat: 3 mån sedan )
  • Hej JRL!

    Jag ber om ursäkt om det har dröjt med återkoppling gällande ditt ärende, det är möjligt att vi ej har fått besked i tid av distributören. Har du möjlighet att skicka uppgifter kring ditt ärende till fredrik@webhallen.com så undersöker vi saken närmare omgående!

  • Utmärkt
    Har handlat hos dom i flera år, både privat och för jobbet.
    Alltid smidigt och bra service.
    Av ca 170 köp har det strulat två gånger. Ena gångenlöste dom det genom att ge en sjysst rabatt. Andra gången fick jag köpa på annat håll.
    Några gånger har saker gått sönder och jag har gjort några felköp. Varje gång har dom löst det snabbt och smidigt på det sätt som jag velat.
    Detta är mitt första val när jag ska handla elektronik, leksaker till barnen, m.m
    3 mån sedan
  • Perfekt
    Bra Websida, lätt att se om produkten finns i lager. Reklammering av produkter har fungerat bra på Webhallen i Linköping, fick ett nätaggregat som gav ut för lite ström vilket fick mitt grafikkort att ge ifrån sig "spoltjut", även att spel frös, och med det hela datorn. De tog in hela datorn, bytte nätaggregat och fixade även lite bättre kabeldragning.
    Kommer inte på något att klaga på, så det minsta jag kan göra för att visa min tacksamhet är väl att ge Webhallen ett bra betyg.
    3 mån sedan