Tack för din röst!

Rösta på IT-Shoppen i kategorin Datorer och Mobilt

På Prisjakt värderar vi våra medlemmars åsikter om produkter och butiker högt. Nu ska vi tillsammans utse "Årets nätbutik 2014".
Är IT-Shoppen en av dina favoriter?

  Rösta på butik Se alla kategorier och butiker

Läs mer om Årets Nätbutik

Betalningsalternativ

SveaWebPay faktura
Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
PayPal

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige och visar priserna i kr. Kontakt med butiken kan ske på svenska

Detaljerad information IT-Shoppen har fått betyget (7.00)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Sortera efter:
  • Perfekt
    Mycket bra service och en bra och snabb leverans.
    Beställde en speldator och fick råd vi supporten innan köp.
    Snabbleverans och bra priser.

    Rekommenderas 10/10!
    13 timmar sedan
  • Usel
    Varning för IT-shoppen!
    Denna firma är alltigenom fejk. Beställde en LG soundbar, som skulle finnas i lager och skickas samma dag. Har ännu inte efter 4 veckor fått leverans och kommer nu att polisanmäla för bedrägeri. Detta är inte ett seriöst företag, obegriplig svenska och urusel stavning i kontakter, man utlovar leverans men finns någon inte koll på lager och leveranser. Man är också direkt oförskämd i mejlkontakter. Då man googlar närmare förstår man att det är ett extraknäck i köket i ett hus på landet. Tydligen har man import från Asien via olika leverantörer, därför tar det en månad eller mer för leverans. Försöker nu häva köpet men det accepteras inte trots att lagen är entydig. Använd etablerade e-handelsföretag och strunta i geschäft som IT-shoppen!
    12 dagar sedan
  • Ganska bra
    Beställning
    Lång tid innan bekräftelse på att varan var på väg trots att varan fanns i "Lager". Är den på lager borde den kunna skickas senast nästkommande vardag. Snabb transport trots att den skickades från Italien. Endast italiensk bruksanvisning medföljde. Fick leta upp en svensk på nätet.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Helt kasst företag, rekommenderas ej
  • Hej

    Skulle gärna vilja veta vad du ej är nöjd med då vi inte kan rätta till det eller förklara vad som hänt i ditt fall.
    Är troligen ett missförstånd som säker hade kunnat redas ut om du kontaktat oss.

    Ha en trevlig dag IT-Shoppen / Marie

  • Perfekt
    Beställning
    Kanonbra
  • Perfekt
    Beställning
    Fantastiskt
  • Mycket bra
    Bra priser, bra betalmöjligheter och hyfsade leveransalternativ.
    Lite för lång leveranstid dock.
    2 mån sedan
  • Usel
    Beställning Leverans
    Avråder STARKT från att handla någonting från IT-SHoppen i Kristianstad. Mycket undermålig kundsupport.
  • Hej

    Vi har support telefon för frågor gällande webbutiken och tekniska frågor angående datorer.
    Övriga frågor som gäller order, leverans, produktfrågor mailas in till kundtjänst.
    Är det en fråga som vi måste skicka vidare så kan svaret dröja någon eller några dagar.
    Varför vi inte ha telefon support på alla frågor är av kostnads skäl.
    De som tjänar på det i längden är ju ni kunder som kan handla billigare produkter.

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen / Marie

  • Usel
    Löfte som inte stämmer om leveranstid, returer, priser, osv och vid mailkommunikation och även vid telefonkontakt får man väldigt otrevligt bemötande från "kundservice". Om dem överhuvudtaget tar sig tid att svara vill säga. Får man något svar alls så är dem snabba på att komma med ursäkter för det är ju aldrig deras fel.
    Jag håller mig till pålitliga shoppingsidor i fortsättningen och betalar gärna lite mer för att allt ska fungera.
    Jag har inte riktigt följt recensioner innan när folk skrivit dåligt om något företag eller så men om man ser här nedan på kritik och svar så förstår jag nu att jag skulle tagit det till mig innan jag gick in i denna "fällan". Hoppas mitt inlägg stoppar någon att beställa från denna "butik" eller iallafall tänker en gång till innan man anlitar dem. Googla andra alternativ kanske och läs betyg från andra om det finns sådana.
    2 mån sedan
  • Ganska dålig
    Beställning Leverans
    Mailade och frågade om en fanns i lager och fick till svar att det fanns. Detta visar sig vara felaktigt, då varan har skickats från Frankrike, vilket medförde lång leveranstid, 7 dagar, trots att jag betalade 100 kr för snabbare leverans. Det verkar finnas olika uppfattning mellan kund och butik vad lagersaldo betyder. Tyvärr är detta en av många e-butiker som har övergivit begreppet "beställningsvara" för att locka kunder till köp. Fick förvisso produkten inom utsatt tid (sista dagen), men mina 100 kr känns bortkastade. Hade butiken varit tydligt vid mailsvar, kan man kosta på sig att skriva att varan finns i lager hos utländsk leverantör vilket innebär i praktiken att det är omöjligt att få varan inom 3 - 4 dagar.
  • Hej

    Ja det verkar vara olika uppfattningar. Ska föröka reda ut det här.
    I lager betyder att produkten finns just I Lager för att paketeras och skickas så fort som möjligt.
    Varifrån paketet skickas har ingen betydelse. Leverans tiden är den du väljer i kassan.
    Väljer du tex fraktfritt kan det ta ca 10 arbetsdagar.
    sedan finns även normal frakt 2-7 vardagar
    samt snabbleverans 24-48 timmar.

    Vill bara tillägga att det inte är omöjligt at få en leverans på 24 timmar från utlandet. Finns flera transportfirmor som kan skicka packet så fort DHL,UPS, POSTEN mfl

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen / Marie

  • Perfekt
    Beställning
    Total tillfredsställelse
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Trevlig kundtjänst. Ett smidigt och lyckat köp.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Enda butiken som är smart nog att ha fläktar =)
  • Hej

    Tack för ditt omdöme.
    Vi har en relativt stor lagernivå av varan och den bör inte ta slut inom en snart framtid, dock beror det helt klart på efterfrågan och BIONAIRE fläktar just nu i Sverige är väldigt eftertraktade.
    Med vänlig hälsning IT-Shoppen / Marie

  • Utmärkt
    Beställning
    Om den kommer inom 7 dagar så blir jag supernöjd!
  • Usel
    fick ett bra pris på en dator och bra betalningsalternativ, men problemet är att jag fick vänta ungefär 4 veckor, varje gång jag ringde så sa dem, ja det kommer snart. på väg,,..
    4 mån sedan
  • Hej

    Tyvärr kan det ta tid vid order på produkter som är beställnings varor och ej finns i lager för leverans direkt.
    4 veckor är ingen direkt tid som är lång. Ibland kan vi få ett leveransdatum av leverantören och kan då meddela kunden detta.

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen / Marie

  • Utmärkt
    Beställning Leverans Retur
    1:a leveransen var felaktig. Hanteringen av ny leverans och retur av den felaktiga fungerade alldeles utmärkt
  • Ganska bra
    Beställning Leverans
    Svarar ej mail , Enda svar man får är auto reply att svar erhålls inom 24 timmar , 3 mail skickade inget svar från mänsklig kontakt under 1 vecka av förfrågningar / kollinummer / pris... Enda svar jag får är när man tjatar sig till genom att skriva flera gånger / ringa...

    Fraktpeiser är ok , fri frakt inget att klaga på.

    Retur , Skickar till vst i sverige.. Dom som driver företag har viss skyldighet att hjälpa till att hitta lösningar med rep på varor som är trasiga... Fråga konsumentombudsmannen i din kommun om problem.

  • Dålig
    Från beställning på webbsidan till mottagandet av varan tog det hela 20 dagar, helt oacceptabelt
    5 mån sedan
  • Hej

    När det är en best. vara så är det ingen orimlig leveranstid. Från att produkten kommer in i lager och skickats tar det sedan den leverans tid du valt i kassan. Har du valt fraktfritt kan det då ta upp till 10 dagar.

    Ha en trevlig helg / IT-Shoppen Marie

  • Dålig
    När man ringer och vill få bekräftat om en vara finns i lager så får man svaret att den finns. Beställde då produkten för att bara ca 2 timmar senare få svaret att produkten har utgått, ringer då upp företaget och får svaret att dom ej kan få tag på företaget som ska skicka ut produkten till kunden. Mkt dåligt tycker jag.
    6 mån sedan
  • Hej

    Produkten fanns i lager när du ringde in. Att du sedan väntar 2 timmar med att beställa är orsaken till att du inte fick någon vara. Någon annan kund han före dig och beställa och fick då produkten. Eller att någon kund valt snabbleverans som också går före dig. Lagersaldot du får av oss vid telefon kontakt gäller ca 1-2 minuter.

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen / Marie

  • Usel
    Har varit sur på bemötandet redan från dagen efter beställning på detta ställe. Det börjar med att varan finns i lager enligt hemsidan. Kanon! beställer fraktfritt och leverans 2-10 dagar som de inte kan prata nog om och inte upplysa nog om!. Pratar med kundtjänst och får till svar att varan skickas så fort den kommer in i lager igen. Har handlat i många nätbutiker tidigare och har alltid fått varan/varorna innan utsatta 10 dagar, oftast senast 4 dagar efter beställning trots fraktfritt. Om det tagit längre tid har de alltid kommit med en TREVLIG förklaring varför. Har pratat med två på kundtjänst och kan bara instämma med tidigare omdömen........bedrövligt otrevlig kundtjänst som försöker få kunden att skylla sej själv att de valt fraktfritt. I fortsättningen betalar jag gärna extra för att slippa denna butik....länge leve seriösa butiker
    7 mån sedan
  • Ganska dålig
    Beställning Leverans
    står ingen stans att om du ska skicka tillbaks sakerna så ska du skicka till frankrike du står för frakten .ingen upplysning någonstans på hemsidan.trodde man handlar av en svensk butik att returer går ditt med men icke .
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Inga problem.
    Bra priser, bra fraktalternativ.
    Valde gratis frakt, då min beställning inte var brådskande.
    Kom ändå ända hem till dörren på 6 dagar (varav två helgdagar).
    Mycket smidigt.
  • Usel
    Jag la en order på en produkt som fanns i lager. Jag fick ett epost meddelande att de mottagit ordern. Efter ca en vecka utan att ha mottagit varan mailade jag och frågade efter min vara.

    Det här var deras svar:

    "Din beställning har annullerats och kommer INTE att skickas iväg!
    PGA denna orsak nedan.
    PRODUKTEN HAR TYVÄRR UTGÅTT
    Hoppas du vill beställa något annat från oss istället.
    Mvh IT-Shoppen"

    Otrevligt och lögn eftersom varan fanns i lager då jag gjorde beställningen.

    Undvik detta företag om ni vill vara säkra att få den beställda varan. De har bra priser på vissa varor, men dessa priser kan uppenbarligen vara falska.

    IT-Shoppen står bevisligen för:
    - Felaktiga lagersaldon
    - Felaktiga priser
    - Långsam service
    - Otrevlig personal

    Jag sände en fråga till IT-Shoppen för att de skulle kunna förklara sig. Men då svar uteblivit känner jag mig manad att skriva detta så andra kan varnas.

    Undvik denna affär!
    9 mån sedan
  • Hej

    Beklagar att du upplever det så.

    Lagersaldo och priser uppdateras ca 1 gång om dagen, och vi fick meddelande från vår leverantör att produkten utgått. Svaret du fick är ett automatiskt svar när en produkt utgått.
    Vet inte varför du tycker det är otrevligt att skicka ut den infon till dig ?
    I webbutiken står även info om vilken tid lagersaldo senast uppdaterades.

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen / Stefan

  • Usel
    Beställning
    Beställde Playmobils julkrubba 8 december 2013 och har inte fått den ännu. (9 Februari idag.) Dålig kontakt och ingen ursäkt eller förklaring från kundtjänst från deras egen sida. Ska inte handla här igen!!! Rekommenderar inte denna butik till någon.
  • Hej

    Din produkt är en beställnings vara och är tyvärr slut hos tillverkaren. Denna info har vi mailat till dig.

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen / Marie

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Har handlat på IT-shoppen tidigare (samma vara) och allt har gått så som utlovat. Bra pris, enkelt att handla och fraktfritt. Och hårddisken levererades i tid!
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Mycket nöjd med allt. Bra pris, Trevlig Support, Fraktfritt, Snabb Leverans
  • Mycket bra
    Beställning Leverans
    Otrolig snabb leverans.
  • Usel
    Säljar varor dom inte har och betalar inte tillbaka alla pengarna.
    Virkligen jätte otrevlig personal. Stor fuskföretag.
    11 mån sedan
  • Hej

    Först så är det ju bra om du skriver ner exakt hur det ligger till i ditt fall.

    Detta gäller dig.
    Du är företagare och andra regler gäller dig.
    Du beställde 2st produkter och den ena levererades ut direkt. Så kallad delleverans.
    Den andra produkten var restnoterad och skulle skickas senare.
    Tyvärr fick vi efter ett tag besked om att produkten utgått och meddelade dig det.
    Då vill du ha tillbaka pengarna för hela ordern vilket är fel.
    Vi har gjort en leverans av en produkt och då kan du inte få tillbaka de pengarna samt frakt.
    Ångerrätt har du ingen då du är företagare.
    Vi betalade tillbaka värdet på den vara som utgått.

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen / Stefan

  • Ganska dålig
    Beställning Leverans
    Dyrt men nödvändigt. Hoppas på snabb leverans...
  • Bra
    Beställning Leverans
    Nöjd med hela köpet! Lång leveranstid, men gratis frakt och hemleverans. Hemsidan kan behöva puts, men i övrigt inget att klaga på!
  • Perfekt
    Beställning
    mycket gott
  • Perfekt
    Beställning
    Helt ok.
  • 2013-11-23 - Ett år sedan. Omdömen innan denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Perfekt
    Beställning
    Det var hur smidigt som helst.
  • Utmärkt
    Beställning
    Mycket bra!
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Bra site och snabb leverans.
    Bra priser som inte tummar på kvaliteten.
  • Usel
    Lagersaldot för denna butik stämmer inte!

    Gjorde en beställning den 15 okt och fick min order behandlad detta datum. Har idag den 6 nov inte sett några varor, samt att de inte svarar på mail när man frågar om sin order.

    Sämsta nätbutiken jag någonsin handlat i.
    1 år sedan
  • Hej

    Finns ingen order den 15/10 som inte är levererad återkom med order id så kan vi kolla vad det är för produkt du beställt.

    Lager saldo stämmer till 100 %
    Vi har ett nytt system och lagersaldo uppdateras en gång om dagen.
    Beroende på vad du beställt för produkt samt vilket fraktsätt du valt så är det olika leveranstider.
    Normalt är 2-7 Vardagar. Vid frakt fritt är normaltiden 10 dagar.
    Mer om detta finns att läsa i webbutiken.

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen / Stefan

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Smidig problemfri leverans.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Inga konstigheter. Seriösa. Snabba
  • Usel
    Varning för IT Shoppen.

    Deras Lager saldo stämmer inte och leveranstiderna blir mycket längre.
    Det värsta är att de skickar med UPS. men dom kallar det för postpaket och använder till och med postens symbol för att vagga in sina kunder i falsk trygghet.
    För att UPS ska leverera så måste man vara hemma när dom kommer. UPS kan inte svara på vilken tid de kommer, så jag måste ta ledigt från jobbet en hel dag. Jag tyckte inte att det var värt det och jag kände mig lurad. Jag mejlade till IT shoppen och sa att jag ville ha pengarna tillbaks efter som dom inte kunde leverera.
    Till svar fick jag "Du får väll vara hemma."

    Seriöst eller?

    Grejerna jag beställde hade jag tänkt att ge bort till min mormor när jag åkte för att hälsa på henne. Men det var ju bara att glömma.
    Jag stannade hemma från jobbet en dag och fick mina grejer till slut. Som tur var, fick jag rätt grejer och det var helt.
    Kan bara tänka mig vilka problem det hade blivit om något hade varit trasigt.

    Hälsningar Hdjö-
    1 år sedan
  • Hej

    Lager saldo stämmer till 100 %
    Vi har ett nytt system och lagersaldo uppdateras en gång om dagen.
    Beroende på vad du beställt för produkt samt vilket fraktsätt du valt så är det olika leveranstider.
    Normalt är 2-7 Vardagar. Vid frakt fritt är normaltiden 10 dagar.
    Våra leverantörer väljer den transportbolag de tycker är lämpligast.
    Mer om detta finns att läsa i webbutiken.

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen / Stefan

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Smidig problemfri leverans.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Trevligt, tydligt och bra kundtjänst.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Väldigt hjälpsam kundtjänst, pratade datorer med dom och beställde slutligen en dator för ca 10000:-
    Jag kommer att återkomma. Tack IT-Shoppen
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Smidigt som vanligt och nu med fri frakt finns det inget som stoppar från att beställa alla grejer här!
  • Usel
    Den 28:augusti beställde jag en vara soms kulle finnas i lager. Efter 2 dagar skickade jag fråga per email - inget svar. Försökte ringa - "Vi är ute och lägger ut fiber på dagarna så vi kan inte svara på några frågor."! Någon dag senare fick jag svar att ordern var mottagen, men varan var slut hos leverantören. Enligt webshopen fanns den fortfarande i lager! Då jag begärde att de skulle annulera ordern och betala tillbaka pengarna fick jag efter några minuter email om att ordern var avsänd "Din beställning hos IT-Shoppen Kristianstad är nu skickad!", men spårningsnummret saknades - jag skulle få det senare. 10 dagar senare fick jag email från UPS - paketet hade skickats från frankrike (!) dagen innan. 4 dagar senare levererade UPS paketet. Avsändare var EOLLIS LAB i Paris (!). Något packmateral fanns inte i lådan, men som tur var var varan hel. Jag hade valt postpaket (postens logga) och väntade mig att hämta på utlämningsställe inte hemleverans med UPS när man inte kan vara hemma och ta emot.

    Slutsats: Inte mycket är sant varesig i webshopen eller vid direktkontakt. Jag kommer då aldrig att handla här någon mer gång den saken är klar.
    1 år sedan
  • Usel
    Akta er för denna butik!
    Deras lagersaldo stämmer inte. Jag väntade i två veckor på en vara som skulle vara i lager utan att något hände eller att de kontaktade mig.
    Ringde efter ett tag och de skulle maila ett svar till mig men det kom aldrig.
    Tillslut mailar jag om att jag vill avbeställa varorna men då hotar de med att jag ska betala straffavgift på 600 kronor. Efter mailväxling fram och tillbaka inser de själva hur orimligt det är.
    1 år sedan
  • Hej
    Lager saldo stämmer till 100 %
    Vi har ett nytt system och lagersaldo uppdateras en gång om dagen.
    Beroende på vad du beställt för produkt samt vilket fraktsätt du valt så är det olika leveranstider.
    Normalt är 2-7 Vardagar. Vid frakt fritt är normaltiden 10 dagar.
    Som du beställt som Företagare gäller helt andra regler än för vanlig konsument.
    Då har vi rätt att ta ut avbeställnings avgift av dig.
    Detta är något nästan alla leverantörer gör vid köp mellan näringsidkare.
    Mer om detta finns att läsa i webbutiken.

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen / Stefan

  • Usel
    Oseriös e-handel och dåligt kunbemötande!

    Beställde 4 beyblades till mina söner, ett ok pris/beyblade gjorde att den dyra framten(jämfört med konkurrande e-handel) ändå kändes ok i sammanhanget.

    När jag efter några dagar fick en orderbekräftelse visade det sig att endast en(den dyraste) av 4 beyblades fanns för leverans.

    Utan att kontakta mig för att höra om jag fortfarande vill ha den sista, det kan ju vara så att det blir lite tråkigt att köra igång en Beyblade som ska tävla mot sig själv? Så fick jag besked om att varan skickats med UPS.

    Jag försökte kontakta IT-Shoppen för att se om dom resterande 3 produkterna var restade, först på mail utan resultat. Sedan på telefon, där jag fick prata med en person som inte ens frågade efter mitt ordernr. och således inte kunde ge mig något besked över huvud taget. Jag fick även en dålig känsla av att han helst ville lägga på luren.

    I detta samtalet försökte jag även förklare för den ovillige mannen på andra sidan luren att jag inte var sugen på att betala 125 kr i frakt för en vara som kostar 110 kr, det känns helt enkelt inte rimligt!?

    En vecka efter leverans frågade jag återigen vad som händer med de varor jag inte fått, trots att pengar för hela köpet dragits från kortet. Svaret: Vi vet inget heller!

    Idag ser jag en återbetalning från IT-Shoppen på mitt kontoutdrag, 131 kr tillbaka, utan att jag fått något besked på mail eller liknande att varorna inte kommer att levereras.

    Jag har med andra ord betalt 210 kr för en liten Beyblade istället för 340 kr för 4.

    Under de 4 år jag själv jobbade med e-handel, hanterade vi aldrig en kund på liknande vis. Var det något som inte fanns när vi plockade kontaktades ALLTID kunden för att höra vad dom önskade att vi skulle göra.

    Hade ni på IT-Shoppen kollat av med mig om jag fortfarande ville ha min order trots att 75% av den inte kunde levereras, så hade ni iallafall givit mig ett alternativ och jag hade kanske kommit tillbaka och handlat av er någon mer gång. Nu kommer det aldrig att hända.

    Mitt tips: håll er långt borta från denna e-handlaren!
    1 år sedan
  • Dålig
    Inte alls nöjd över att ha beställt från it-shoppen! Beställde den 30/9. Har varken fått leverans eller kolli nummer än... Borde inte ta så lång tid att få kolli nummer eller leveransen...
    1 år sedan
  • Hej

    Beroende på vad du beställt för produkt samt vilket fraktsätt du valt så är det olika leveranstider.
    Normalt är 2-7 Vardagar. Vid frakt fritt är normaltiden 10 dagar.
    Mer om detta finns att läsa i webbutiken.
    Ser även att du fått kollinummer samt att din produkt har kommit fram :)

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen / Stefan

  • Dålig
    Beställning Leverans
    Produkten kom efter mycket om och men. Leveransen med UPS riktigt usel med olika besked om leveransdag. Jag tog ledigt den dag leveransen skulle komma enligt det besked jag först fick, men när jag ringde på em skulle lev. komma dagen efter och man måste vara hemma och ta emot varan. Vid ett annat köp kommer jag aldrig att vilja ha UPS som paketleverantör= HELT KASS!
  • Dålig
    Hej

    Ang PRISER

    Nikon D600
    Varför stämmer inte priset på Prisjakt 2013 09 24 kl 19:01 16274:-
    IT-Shoppens pris 16763:-

    Mvh
    1 år sedan
  • Usel
    På allvar, på riktigt, vad händer?!

    Skulle beställa 4 st Lexar USB 3.0 JumpDrive S23 16GB ...

    ...när jag kom till kundvagnen var den totala vikten 3.6 kg och frakten 125kr.

    Dessa minnen väger 15 gram styck, utan att överdriva skulle alla fyra minnen i ett kuvert med bubbelplast lätt väga långt under 500 gram.

    Posten har spårbar frakt "Skicka Lätt" för 59kr upp till 1 kg och det priset är dessutom till mig som privatkund.
    1 år sedan
  • Hej Fynxer

    Du har helt rätt att posten tar 59:- för skicka lätt. Men detta fraktsätt är inte försäkrat mot något tex. förlust av paket, transportskador. Posten tar 145:- för vanligt paket. Vi tar just nu 99:- eller 125:- om man handlar för under 2500:- där över är det fraktfritt. Vikten du ser i webbutiken har inget med verklig vikt att göra. Produktens pris är satt efter denna fraktkostnad. Vi kan ha fraktfritt även på mindre produkter men är då tvungna att höja produktpriset vilket jag inte tycker är en bra lösning.

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen / Stefan