Betalningsalternativ

SveaWebPay faktura
Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
Bitcoin
SMS-betalning

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige och visar priserna i kr. Kontakt med butiken kan ske på svenska

Detaljerad information IT-Shoppen har fått betyget (4.58)
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Sortera efter:
  • Usel
    Be Aware! I have order a Camera with express delivery (100sek !), after 2 weeks, I sent an e-mail to know where was my item, I received an answer pretty quickly:

    "All is ok with your order"
    Then,
    "your order is sent"

    Since then, no answer to all my emails and phone calls. Total silence.

    1600SEK camera paid and still I haven't received it after 1 month now.

    Hope people from IT-Shoppen can read this review to offer a solution!
    5 dagar sedan
  • Hej

    Genom jordbävningen i Japan har en fabrik skadats och produktion
    ligger efter. Där av längre leveranstid.
    Du når oss alltid via mail och jag kan se att fin fråga var vidarebefordrad till tillverkaren.

    Med vänlig hälsning Marie

  • Usel
    Usel hantering av frågor och leverans! Jag har inte fått svar på min fråga om köpet jag har gjort med express frakt, ifall de har skickats eller inte! Inget svar på telefon eller mail. Däremot har de varit snabba med att ta pengar för köpet och godkänt ordern. Om jag inte får svar inom närmaste 48 timmar kommer jag troligen anmäla IT-shoppen.

    Så här svarar IT shoppen! Lite komiskt måste jag erkänna! De svarar inte på mail tills du ångrar ditt köp och då plötsligt får man ett mail som säger "ja nu är det påväg" tråkigt för dig för du kommer åka på returfrakt. De tvingar dig med andra ord till ett köp.

    Hej

    Ja vist går bra bara skicka tillbaka den till England.

    Frakten tur och retur får du betalar själv.

    Skulle vi ha support hela tiden via mail och telefon skulle vi också fä höja priserna på produkterna med ca 20-30%

    Vi är ett lågpris företag och då får man offra bort support mm.

    Varmt välkommen åter!

    Med glada hälsningar

    Marie på IT-Shoppen.se
    12 dagar sedan
  • Perfekt
    Bra pris.
    Bra packat.
    Trevlig kundtjänst.
    Bra leveranstid.

    Känner mig nöjd och kommer återkomma.
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Gick bra är nöjd.
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Som det ska vara!
    3 mån sedan
  • Perfekt
    Helt ok+++++
    3 mån sedan
  • Perfekt
    Mycket bra hemsida och snabba leveranser. Inte alltid billigast men alltid bra priser.
    Fungerar alltid jättebra och är ett av de bästa företagen jag handlar mycket av.
    Leveransen var snabb, fick alla mina grejer inom 5 dagar från beställning, förmodligen hade det varit ännu snabbare om all jag beställt fanns i lager vilket det inte gjorde.

    Kan varmt rekommendera er att handla / Malin
    3 mån sedan
  • Usel
    Varnar, gör inte samma misstag som jag gjorde! De försöker lura kunder med lagerstatus på hemsidan men de äger ingen lager! Jobbar som mellanhand och förmedlar ordrar vidare. Hade samma problem som de flesta här dvs fick aldrig min beställning, vår tvungen att vänta i evighet för kreditering.
    3 mån sedan
  • Hejsan,
    Det va inte skoj att höra!.
    Vi jobbar som de flesta webbutiker direkt mot centrallager. Något annat har vi inte påstått.
    Lagersaldot i webbutiken visar om en produkt finns eller ej och tyvärr kan det bli fel ibland och en produkt tar slut innan det hinner uppdateras. Tror inte du fick vänt så läng på återbetalning det brukar ta 1-5 vardagar.
    Beklagar att vi ej kunde slutföra ditt köp och önskar dig en trevlig kväll.

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen

  • Usel
    I måndags beställde jag en skrivare. Eftersom det var bråttom betalade jag extra för expressleverans. Den skulle då vara framme på 2-3 dagar, dvs senast igår. När jag idag spårar försändelsen visar det sig att den kommer komma fram på tisdag, dvs efter åtta dagar.

    Så jag ringde kundtjänst och förklarade mitt läge. Jag förstår naturligtvis att saker skiter sig, att det inte blir som man tänkt sig. Jag har full förståelse för det. Inledningsvis upplevde jag personen jag pratade med som helt loj. Han tyckte inte alls att det var något problem att jag hade betalat extra för expressleverans och att man misslyckats med att leverera enligt vår deal. I det läget hade det räckt med ett "Oj, vad tråkigt. Det var ju inte alls bra."

    Men ingen som helst förståelse för att missen faktiskt gett mig problem. När jag frågade hur han tyckte jag skulle lösa situationen fick jag svaret, lite avslaget "ja, du får ju vänta till på tisdag". Jag undrade lite hur han kunde vara så ointresserad av att få veta att man inte lyckats leverera den service jag betalat för. Det bemöttes med information om att jag höll på att göra honom upprörd då han hade väldigt kort stubin (!).

    Nästa gång handlar jag någon annanstans.
    5 mån sedan
  • Hejsan,
    Det va inte skoj att höra!
    Jättetråkigt att höra att du inte fått din produkt i tid.
    Trolig orsak är att det närma sig Jul och fraktbolagen går på knäna redan.

    Mvh IT-Shoppen / Marie

  • Perfekt
    Mycket bra. Fick all hjälp jag behövde.
    Köpte mig en ny dator som jag fick på 3 dagar.
    Har beställt mer och en del produkter var beställningsvara som skulle ta lite längre tid.
    Men det gör inget för de var billigast och kan vänta. några veckor.
    Tusen tack för all hjälp. IT-Shoppen +++++
    5 mån sedan
  • Perfekt
    Handlar emellanåt av er och det fungerar utmärkt!
    Tusen Tack IT-Shoppen
    /Johanna
    5 mån sedan
  • Usel
    VARNING! EXTREM OSERIÖS WEBSHOP! BLEV HOTAT AV ÄGAREN!

    Jag beställde en skärm som var slut hos tillverkaren och när skärmen aldrig kom ville jag göra ett återköp. Enligt hemsidan så ska kundens pengar återbetalas inom 30 dagar. Efter 48 dagar hade jag fortfarande inte sett röken av mina pengar och jag tog då kantakt med deras kundservice. Jag fick svar från ägaren som sa att han inte visste när jag skulle få tillbaks mina pengar och att jag bara skulle vänta. När jag sa att jag tänkte skriva dåliga recensioner om hans butik HOTADE ägaren mig och meddelade att han skulle stoppa återbetalningen om jag skrev sanningen om hans företag och att jag då aldrig skulle få se mina pengar igen (jag har en mail-konversation som bevisar detta). Kontakta mig gärna som ni vill se konversation.

    Efter 52 dagar fick jag äntligen mina pengar tillbaka (22 dagar försent) och jag vågar nu skriva öppet om mitt bemötande med It-shoppen Kristianstad.

    / Viktor Ekhöjd
    5 mån sedan
  • Usel
    Rena skämtet till webshop. Avbryter order utan att meddela kund bara för att de inte vill leverera till d lockpriser de har. Tur man inte betalade i förskott. Borde svartlistas på prisjakt.
    5 mån sedan
  • Hej

    Tråkigt. Men tyvärr ville inte ansluten butik sälja produkten för 61:- när den ska kosta 499:-
    Meddelat dig har vi gjort under ditt kundkonto. Och även ansluten butik har gjort det.

    Ha en trevlig kväll

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen

  • Usel
    Beställde en nätverksswitch den 9:e oktober och får ett automatiskt mail med ordernummer.
    Loggar på deras hemsida den 15:e och kollar vad som händer men där finns ingen order registrerad.
    Produkten finns inte längre kvar på deras hemsida.
    Mailar deras "support" följande:
    "Hej, vad händer med order 9172 som jag la den 9:e Oktober?
    När jag loggar in står det att det inte finns några ordrar, produkten går heller inte längre att hitta på eran hemsida?"

    Får följande svar dagen efter:
    "Då har du helt enkelt ingen godkänd order hos oss."

    Jag tänker inte bemöda mig med att kontakta butiken igen då de uppenbarligen helt saknar förmågan att kommunicera med sina kunder både vad gäller att annulera en order (vilket de uppenbarligen gjort utan att kontakta mig) och därtill inte verkar särskilt intresserade av att förklara vad som hänt när man kontaktar dem.
    6 mån sedan
  • Hej

    Det som har hänt med din order är att den ej gick igenom pga. att du ej signerat E-Avtalet med ditt bank id
    Alla som handlar mot faktura eller mot Delbetalning ska göra detta en gång per kund.
    Detta är för att vi ska veta vem det är som sitter och beställer.
    Att vi har det så här är för att eliminera bedrägerier. Ingen ska kunna beställa produkter hos oss mot faktura med falska uppgifter och i någon annans namn.

    Du är varmt välkommen tillbaka till oss.
    Ha en trevlig Helg
    Med vänlig hälsning IT-Shoppen / Stefan

  • Perfekt
    God service!
    Har beställt därifrån ett antal gånger eftersom en kompis tipsade om sidan.
    Leveransen var snabb, fick alla mina grejer inom 5 dagar från beställning, förmodligen hade det varit ännu snabbare om all jag beställt fanns i lager vilket det inte gjorde.
    Mycket trevlig webbutik. Bra att noi äntligen fått en mobilanpassad sida.

    10/10 +++++

    Mvh Sofie
    7 mån sedan
  • Usel
    Jag beställde en våg, betalade med kort. Jag fick bekräftelse att beställningen var genomförd. Dagen efter får jag mejl att varan är ur sortimentet. Men jag får vänta 30 dagar på mina pengar.
    Om en vara är ur sortiment då bör den inte finnas kvar med högre pris att beställa.
    7 mån sedan
  • Hej

    Först vill jag meddela dig att vi beklagar att din produkt utgått.
    Tyvärr har inte den leverantören denna produkt längre och kan ej leverera den till dig.
    Produkten finns att beställa hos en annan leverantör men dock till ett annat pris.
    Vad gäller återbetalningen så behöver du inte vänta 30 dagar. Det kan ta upp till 30 dagar att genomföra en återbetalning.

    Meddela gärna oss ditt ordernummer så kanske jag kan hjälpa dig.

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen

  • Usel
    Produkten Velbon EX-330 för 174 kronor fanns i lager betalningen gick igenom.
    Mail om att betalningen gått igenom kom.
    Ett par timmar senare kom ett mail om att ordern strukits pga fel vara. hmmmm.
    Pengarna skulle tydligen återbetalas till kortet efter 30 dagar. Levererar man inte ska pengarna tillbaks direkt.
    Är detta lock priser för att ta pengar utan att leverera varan?
    Alla andra som jag beställt ifrån på dagens deals har levererat och det har varit mer rabatt än detta.
    En erfarenhet rikare 174 kronor fattigare utan att fått nån produkt.
    Förhoppningsvis får man väl tillbaka pengarna på kortet efter 30 dagar som de sa i mailet.
    Kommer givetvis aldrig att handla här igen. Även lärt mig att man ska läsa omdömmen här på prisjakt innan man handlar.
    9 mån sedan
  • Hej

    Det var ju tråkigt att du skrev detta innan du fått fakta.
    Vad gäller produkten var det sista exet trasigt och ansluten butik kan då ej leverera till dig.

    När man betalar med kort dras pengarna direkt av verifone när man klickar på slutför ordern.
    Ett automatiskt mail skickas då ut.
    Vi kontrollera ordern manuellt sedan och godkänner eller avslå ordern.
    Vid godkännande skickas din produkt vid avslag släpps pengarna av verifone.
    Du behöver inte vänta i 30 dagar så klart. Troligen ser du att inga pengar dragits redan idag.

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen / Stefan

  • Perfekt
    Har beställt flertal gånger här ifrån och har varit jätte nöjd varje gång.
    Ingen problem med leverans och har alltid produkten "i lager" jag beställt.

    Förstår inte att det finns personer här som gnäller för att de inte få köpa en produkt med prisfel mm eller om en produkt inte längre går att köpa.
    Är det så svårt att ringa eller skicka ett mail till dom innan för att kontrollera priset t.ex..

    Jag är jätte nöjd och kommer återkomma.

    Bra jobbat IT-Shoppen

    Mvh Nicklas
    10 mån sedan
  • Usel
    Beställde högtalare för 362 kr. 30 kronor billigare än vad Electroworld, Siba och NetonNet sålt för. IT-Shoppen tar betalat och drar pengar från mitt kort och jag får bekräftelsemejl.

    Men en kort stund senare får jag ett nytt mejl där de har annullerat ordern pga. "Din beställning har annullerats och kommer INTE att skickas iväg! Tyvärr pris fel på denna produkt."

    Pengarna är dragna och kommer "återbetalas inom 30 dagar till ditt kort". Nu har det gått 11 dagar och jag har ännu inte fått tillbaka pengarna. Vi får väl se... Konstigt att det tar så lång tid, när andra återbetalar tar det bara någon dag.

    Med tanke på alla liknande kommentarer så känns det här oseriöst.

    Nu har jag köpt högtalarna från ett annat bolag istället.
    10 mån sedan
  • Hej

    Beklagar prisfelet. Men vi kunde inte få tag på denna produkt till så pass lågt pris.
    Normalpris för denna produkt ut till kund är ca 900-1100:-
    Dock har det och är visst jubileum hos vissa med erbjudande på 399:-
    Återbetalningen är underbehandling hos Verifone.

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen

  • Dålig
    Jag fortsätter väl att upprepa vad andra har skrivit nedan.
    Beställde ett objektiv och allt verkar vara ok. Varan fanns i lager stod det.

    Senare får jag ett mail om att min beställning har annullerats och inte kommer att skickas.
    När jag undrar vad som har hänt får jag mail om att "Produkten är slut hos leverantören"
    Ett standard objektiv som har producerats i flera år. ok.

    Flera dagar senare har de fortfarande produkten i lager men den har gått upp lite i pris nu?

    Jag får fick just det intrycket som jag i efterhand läste om här och rekommenderar inte denna affären. Pengarna har de behållit med och än så länge har de inte kommit tillbaks till mitt konto.

    Edit
    Tydligen ska jag få tillbaks dem om 30 dagar..
    10 mån sedan
  • Hej

    Beklagar problemet med din order.
    Men du kan inte köpa en produkt för någon 1000 lapp som egentligen ska kosta flera tusen.
    Sedan är inga pengar dragna från ditt kort.
    Var vänlig och kolla ditt kontoutdrag.

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen

  • Usel
    Lägger ofta ut varor med lågt pris, som inte finns,
    10 mån sedan
  • Hej

    Tyvärr kan produkter bli slutsålda. I ditt fall har troligen någon annan köpt produkten strax innan dig.

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen

  • Detta omdöme är under utredning
    11 mån sedan
  • Usel
    Jag har ett kameraobjektiv under bevakning som normalt ligger på c:a 12.000:- men IT-shoppen har vid flera tillfällen lagt ut det till ett pris långt under 2.000:-, försöker man beställa till det priset så annullera de bara ordern bryskt, jag förstår ju varför, men de kan väl åtminstone ge en ursäkt för att de har gjort fel, men inte.

    De verkar ha stora problem med sina IT-system eller så gör de det medvetet.

    Prisjakt borde bannlysa denna butik.
    11 mån sedan
  • Hej

    Ja tyvärr är det ett fel i vår prisfil hos en av våra partners.
    Detta är nu återgärdart.

    I annullerings mailet står det en förklaring till varför din order blev annullerad.

    Beklagar besväret åter igen.

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen

  • Detta omdöme är under utredning
    12 mån sedan
  • Usel
    Riktigt bluff företag, sämst kundsupport också - nonchalanta, rekommenderas ej!
    1 år sedan
  • Hej

    Tyvärr kan vi ej hjälpa dig då du inte skriver vad du vill ha hjälp med.

    Återkom gärna till oss via mail

    support@it-shoppen-butik.se

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen

  • 2015-05-04 - Ett år sedan. Omdömen innan denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Usel
    Otroligt dåliga leveranstider, det finns aldrig något i lager.

    Beställde en luftavfuktare för över en vecka sedan, dålig mailsupport. Fnyser i mailet att man får väl vänta om inte produkten finns i lager.

    Sista gången jag beställer här ifrån.

    OBS: Om ni skall beställa, se till att det finns i lager och att det INTE står skickas från leverantören. Då får du vänta, och vänta.

    // Christian
    1 år sedan
  • Hej

    Tråkigt att du upplever det så.

    Antar att du fått din leverans och du är nöjd med din produkt.

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen

  • Perfekt
    Jag beställde en grej på söndagen, det skickades på måndagen och kom till postutlämningsstället dagen efter! Supersnabb leveranstid och bra utbud, vad mer kan man begära. Lätt att jag kommer handlar från IT-Shoppen fler gånger! :)
    1 år sedan
  • Usel
    gjorde en beställning tog över 2 månader utan leverans. gjorde en avbeställning och krävde pengarna i retur och det tog 44dagar innan jag hade dom på kontot, och när jag ringde dom gång på gång menade dom på att det fanns inte på lager hos tillverkaren fick även flera gånger telefonen i ögat för dom inte ville diskutera. vilket visa sig vara skit snack. när jag sedan gjorde en nu beställning hos Wiggers tog det 3 dagar till jag hade varan.

    avråder alla från att göra affär med dom. usel hantering och usel kundbemötande.
    1 år sedan
  • Hej

    Tråkigt att du tycker så.

    Lättast är att kontakta oss via mail på support@it-shoppen-butik.se

    Kundtjänst löser oftast problem så fort de kan.

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen

  • Perfekt
    Ja har handlat både som privatperson och igenom firma och jag har aldrig upplevt något krångel när det gäller IT-Shoppen +++++
    1 år sedan
  • Perfekt
    Utmärkt +++++ Enda butiken som har Hulk Avengers i lager.
    1 år sedan
  • Perfekt
    Trevlig personal med snabba svar. Fick min produkt väldigt snabbt och är mycket nöjd med den. Rekommenderas! 10/10
    1 år sedan
  • Perfekt
    Leveranstiden var mycket kort, 3dagar från beställning av en Moto 360

    Mycket nöjd kund
    1 år sedan
  • Usel
    Jag vill VARANA för detta "källarföretag" som har den sämsta supporten jag upplevt som konsument.
    Det framgår även att andra haft stora problem med detta företag om man kollar övriga betyg. Handla absolut INTE från detta företag är min rekommendation.

    Beställde en produkt som skulle finnas i lager. Fick bekräftelse på mail, händer inget alls på 1 vecka. Jag avbeställer då varan via mail och får via mail bekräftat att den är avbeställd.
    Trots detta skickas varan från Utlandet, Frankrike i detta fall.

    Jag ringer och påtalar att denna är avbeställd, trots detta skickas den. Jag tvingas upplysa dem vad distansavtalslagen innebär och trots att varan är avbeställd så får jag stå för returfrakt.
    1 år sedan
  • Hej

    Tråkigt att du lämnar detta omdöme. Du beställde din produkt den 23/7 kl 22,34
    Vi behandlar den då den 24/7, Vi fick ett mail om avbeställning den 28/7.
    Vi svarade då att produkten redan lämnat oss och kan inte avbeställas.
    Men du kunde använda din ångerrätt och skicka tillbaka din vara till oss.
    Den 5/8 tog du emot produkten. Du fick även en Faktura till din mail med 14 dagars förfallodatum.
    Ingen produkt kom åter till oss och ingen faktura blev betald.
    Vi skickade då ut ett Inkassokrav till din mail adress 18/10 ingen reaktion från din sida och fortfarande ingen produkt i retur. Den 3/1 Skickades åter ett nytt Inkassokrav ut via mail och fortfarande ingen reaktion.
    Vi skickade då ut ett sms om att du skulle kolla din mail.
    Först nu hör du av dig till oss. Under denna tid har du haft produkten i ett halv år och inte hört av dig alls till oss.
    Samtidigt sitter du och lämnar felaktig information här på prisjakt. Tycker det är väldigt dåligt av dig.

    Nu är 2015-01-14 är ju äntligen Fakturan / Inkassokravet betald. Det tackar vi för.

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen / Stefan

  • Perfekt
    Grymt snabb leverans och bra priser, kan inte get mycket mer är full pott!
    1 år sedan
  • Perfekt
    Mycket Nöjd +++++
    3 år sedan ( Uppdaterat: 1 år sedan )
  • Dålig
    Går att beställa och betala varor som inte finns i lager och som inte kan levereras. Inte bra alls...
    1 år sedan
  • Hej

    Klart du inte kan få en produkt skickad till dig för 191:- när den kostar ca 1400:- hos tex Ellos
    Det är ju ett uppenbart pris fel på den artikeln. JVC HA-MR77X-E - Hörlurar

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen / Stefan

  • Perfekt
    Mycket bra service av kunnig personal.
    Svarar fort på mail
    Gratis frakt ger plus poäng.

    Jag är mycket nöjd med mitt köp hos IT-Shoppen.
    1 år sedan
  • Usel
    **** OBS ***** OBS **** OBS **** OBS **** OBS **** OBS **** OBS **** OBS ****

    Varning för lång leveranstid trots att varan finns "på lager" - Grundorsaken till den långa leveranstiden att varan distribueras från utlandet utan att detta nämns sajten! (Läs mer nedan...)

    Det är med stor sannolikhet samma lager och distributör som Pixmania använder och med tanke på IT-butiks leverans- och returvilkor är det bättre att köpa varan direkt från Pixmania som ofta är billigare.

    Det är uruselt och falsk marknadsföring att IT-butik uppger att varan finns på lager utan att nämna att detta ligger utomlands!

    **** OBS ***** OBS **** OBS **** OBS **** OBS **** OBS **** OBS **** OBS ****
    1 år sedan
  • Perfekt
    Trevlig butik med gratis frakt. ++++++
    Lätt att beställa. Har många betalnings alternativ.
    1 år sedan
  • Knappt godkänd
    Dålig köpupplevelse. Krav på att bli kund, krav på att fylla i personnummer, krav på att fylla i portkod. Dålig information om fraktsätt. Funktioner som inte fungerar.
    1 år sedan
  • Perfekt
    Mycket bra service och en bra och snabb leverans.
    Beställde en speldator och fick råd vi supporten innan köp.
    Snabbleverans och bra priser.

    Rekommenderas 10/10!
    1 år sedan
  • Usel
    Varning för IT-shoppen!
    Denna firma är alltigenom fejk. Beställde en LG soundbar, som skulle finnas i lager och skickas samma dag. Har ännu inte efter 4 veckor fått leverans och kommer nu att polisanmäla för bedrägeri. Detta är inte ett seriöst företag, obegriplig svenska och urusel stavning i kontakter, man utlovar leverans men finns någon inte koll på lager och leveranser. Man är också direkt oförskämd i mejlkontakter. Då man googlar närmare förstår man att det är ett extraknäck i köket i ett hus på landet. Tydligen har man import från Asien via olika leverantörer, därför tar det en månad eller mer för leverans. Försöker nu häva köpet men det accepteras inte trots att lagen är entydig. Använd etablerade e-handelsföretag och strunta i geschäft som IT-shoppen!
    1 år sedan
  • Ganska bra
    Beställning
    Lång tid innan bekräftelse på att varan var på väg trots att varan fanns i "Lager". Är den på lager borde den kunna skickas senast nästkommande vardag. Snabb transport trots att den skickades från Italien. Endast italiensk bruksanvisning medföljde. Fick leta upp en svensk på nätet.
  • Perfekt
    Beställning
    Kanonbra
  • Perfekt
    Beställning
    Fantastiskt
  • Mycket bra
    Bra priser, bra betalmöjligheter och hyfsade leveransalternativ.
    Lite för lång leveranstid dock.
    1 år sedan
  • Usel
    Beställning Leverans
    Avråder STARKT från att handla någonting från IT-SHoppen i Kristianstad. Mycket undermålig kundsupport.
  • Hej

    Vi har support telefon för frågor gällande webbutiken och tekniska frågor angående datorer.
    Övriga frågor som gäller order, leverans, produktfrågor mailas in till kundtjänst.
    Är det en fråga som vi måste skicka vidare så kan svaret dröja någon eller några dagar.
    Varför vi inte ha telefon support på alla frågor är av kostnads skäl.
    De som tjänar på det i längden är ju ni kunder som kan handla billigare produkter.

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen / Marie

  • Usel
    Löfte som inte stämmer om leveranstid, returer, priser, osv och vid mailkommunikation och även vid telefonkontakt får man väldigt otrevligt bemötande från "kundservice". Om dem överhuvudtaget tar sig tid att svara vill säga. Får man något svar alls så är dem snabba på att komma med ursäkter för det är ju aldrig deras fel.
    Jag håller mig till pålitliga shoppingsidor i fortsättningen och betalar gärna lite mer för att allt ska fungera.
    Jag har inte riktigt följt recensioner innan när folk skrivit dåligt om något företag eller så men om man ser här nedan på kritik och svar så förstår jag nu att jag skulle tagit det till mig innan jag gick in i denna "fällan". Hoppas mitt inlägg stoppar någon att beställa från denna "butik" eller iallafall tänker en gång till innan man anlitar dem. Googla andra alternativ kanske och läs betyg från andra om det finns sådana.
    1 år sedan
  • Ganska dålig
    Beställning Leverans
    Mailade och frågade om en fanns i lager och fick till svar att det fanns. Detta visar sig vara felaktigt, då varan har skickats från Frankrike, vilket medförde lång leveranstid, 7 dagar, trots att jag betalade 100 kr för snabbare leverans. Det verkar finnas olika uppfattning mellan kund och butik vad lagersaldo betyder. Tyvärr är detta en av många e-butiker som har övergivit begreppet "beställningsvara" för att locka kunder till köp. Fick förvisso produkten inom utsatt tid (sista dagen), men mina 100 kr känns bortkastade. Hade butiken varit tydligt vid mailsvar, kan man kosta på sig att skriva att varan finns i lager hos utländsk leverantör vilket innebär i praktiken att det är omöjligt att få varan inom 3 - 4 dagar.
  • Hej

    Ja det verkar vara olika uppfattningar. Ska föröka reda ut det här.
    I lager betyder att produkten finns just I Lager för att paketeras och skickas så fort som möjligt.
    Varifrån paketet skickas har ingen betydelse. Leverans tiden är den du väljer i kassan.
    Väljer du tex fraktfritt kan det ta ca 10 arbetsdagar.
    sedan finns även normal frakt 2-7 vardagar
    samt snabbleverans 24-48 timmar.

    Vill bara tillägga att det inte är omöjligt at få en leverans på 24 timmar från utlandet. Finns flera transportfirmor som kan skicka packet så fort DHL,UPS, POSTEN mfl

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen / Marie

  • Perfekt
    Beställning
    Total tillfredsställelse