Betalningsalternativ

SveaWebPay faktura
Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
PayPal
Bitcoin
SMS-betalning

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige och visar priserna i kr. Kontakt med butiken kan ske på svenska

Detaljerad information IT-Shoppen har fått betyget (5.93)
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Sortera efter:
  • Perfekt
    Har beställt flertal gånger här ifrån och har varit jätte nöjd varje gång.
    Ingen problem med leverans och har alltid produkten "i lager" jag beställt.

    Förstår inte att det finns personer här som gnäller för att de inte få köpa en produkt med prisfel mm eller om en produkt inte längre går att köpa.
    Är det så svårt att ringa eller skicka ett mail till dom innan för att kontrollera priset t.ex..

    Jag är jätte nöjd och kommer återkomma.

    Bra jobbat IT-Shoppen

    Mvh Nicklas
    5 dagar sedan
  • Usel
    Beställde högtalare för 362 kr. 30 kronor billigare än vad Electroworld, Siba och NetonNet sålt för. IT-Shoppen tar betalat och drar pengar från mitt kort och jag får bekräftelsemejl.

    Men en kort stund senare får jag ett nytt mejl där de har annullerat ordern pga. "Din beställning har annullerats och kommer INTE att skickas iväg! Tyvärr pris fel på denna produkt."

    Pengarna är dragna och kommer "återbetalas inom 30 dagar till ditt kort". Nu har det gått 11 dagar och jag har ännu inte fått tillbaka pengarna. Vi får väl se... Konstigt att det tar så lång tid, när andra återbetalar tar det bara någon dag.

    Med tanke på alla liknande kommentarer så känns det här oseriöst.

    Nu har jag köpt högtalarna från ett annat bolag istället.
    6 dagar sedan
  • Hej

    Beklagar prisfelet. Men vi kunde inte få tag på denna produkt till så pass lågt pris.
    Normalpris för denna produkt ut till kund är ca 900-1100:-
    Dock har det och är visst jubileum hos vissa med erbjudande på 399:-
    Återbetalningen är underbehandling hos Verifone.

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen

  • Dålig
    Jag fortsätter väl att upprepa vad andra har skrivit nedan.
    Beställde ett objektiv och allt verkar vara ok. Varan fanns i lager stod det.

    Senare får jag ett mail om att min beställning har annullerats och inte kommer att skickas.
    När jag undrar vad som har hänt får jag mail om att "Produkten är slut hos leverantören"
    Ett standard objektiv som har producerats i flera år. ok.

    Flera dagar senare har de fortfarande produkten i lager men den har gått upp lite i pris nu?

    Jag får fick just det intrycket som jag i efterhand läste om här och rekommenderar inte denna affären. Pengarna har de behållit med och än så länge har de inte kommit tillbaks till mitt konto.

    Edit
    Tydligen ska jag få tillbaks dem om 30 dagar..
    14 dagar sedan
  • Hej

    Beklagar problemet med din order.
    Men du kan inte köpa en produkt för någon 1000 lapp som egentligen ska kosta flera tusen.
    Sedan är inga pengar dragna från ditt kort.
    Var vänlig och kolla ditt kontoutdrag.

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen

  • Usel
    Lägger ofta ut varor med lågt pris, som inte finns,
    23 dagar sedan
  • Hej

    Tyvärr kan produkter bli slutsålda. I ditt fall har troligen någon annan köpt produkten strax innan dig.

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen

  • Usel
    Enskild firma som drivs i garaget. Långa leveranstider då de flesta varorna beställs efter köp trots att de säljs som lagerförda. Vill du undvika problem - köp hos en riktigt försäljare
    1 mån sedan
  • Hej

    Alla produkter som finns hos oss skickas från våra partners lager.
    Vi har aldrig påstått att vi har ett eget lager som i sin tur skulle medföra dyra lagerkostnader som i sin tur skulle drabba dig som kund.

    En del produkter som är beställnings vara har lång leveranstid 1-30 dagar.

    Men produkter I Lager kan skickas omgående och finns hos kund ca 3-4 dagar efter beställning.

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen

  • Usel
    Jag har ett kameraobjektiv under bevakning som normalt ligger på c:a 12.000:- men IT-shoppen har vid flera tillfällen lagt ut det till ett pris långt under 2.000:-, försöker man beställa till det priset så annullera de bara ordern bryskt, jag förstår ju varför, men de kan väl åtminstone ge en ursäkt för att de har gjort fel, men inte.

    De verkar ha stora problem med sina IT-system eller så gör de det medvetet.

    Prisjakt borde bannlysa denna butik.
    1 mån sedan
  • Hej

    Ja tyvärr är det ett fel i vår prisfil hos en av våra partners.
    Detta är nu återgärdart.

    I annullerings mailet står det en förklaring till varför din order blev annullerad.

    Beklagar besväret åter igen.

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen

  • Usel
    Avråder alla att handla hos dom Order kunde inte levereras, fick svar att jag kanske få tillbaka pengarna inom 30 dagar - 30 DAGAR!?? KANSKE!?? Otrevlig kundtjänst. Riktig sk...t företag VARNAR ALLA !
    2 mån sedan
  • Hej

    Vi har inte påstått att du kanske skulle få tillbaka dina pengar.
    Återbetalning sker alltid inom 30 dagar.
    Vi har även nu ändrat detta till 14 dagar nu.

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen

  • Usel
    Riktigt bluff företag, sämst kundsupport också - nonchalanta, rekommenderas ej!
    2 mån sedan
  • Hej

    Tyvärr kan vi ej hjälpa dig då du inte skriver vad du vill ha hjälp med.

    Återkom gärna till oss via mail

    support@it-shoppen-butik.se

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen

  • Usel
    Otroligt dåliga leveranstider, det finns aldrig något i lager.

    Beställde en luftavfuktare för över en vecka sedan, dålig mailsupport. Fnyser i mailet att man får väl vänta om inte produkten finns i lager.

    Sista gången jag beställer här ifrån.

    OBS: Om ni skall beställa, se till att det finns i lager och att det INTE står skickas från leverantören. Då får du vänta, och vänta.

    // Christian
    2 mån sedan
  • Hej

    Tråkigt att du upplever det så.

    Antar att du fått din leverans och du är nöjd med din produkt.

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen

  • Perfekt
    Jag beställde en grej på söndagen, det skickades på måndagen och kom till postutlämningsstället dagen efter! Supersnabb leveranstid och bra utbud, vad mer kan man begära. Lätt att jag kommer handlar från IT-Shoppen fler gånger! :)
    2 mån sedan
  • Usel
    gjorde en beställning tog över 2 månader utan leverans. gjorde en avbeställning och krävde pengarna i retur och det tog 44dagar innan jag hade dom på kontot, och när jag ringde dom gång på gång menade dom på att det fanns inte på lager hos tillverkaren fick även flera gånger telefonen i ögat för dom inte ville diskutera. vilket visa sig vara skit snack. när jag sedan gjorde en nu beställning hos Wiggers tog det 3 dagar till jag hade varan.

    avråder alla från att göra affär med dom. usel hantering och usel kundbemötande.
    3 mån sedan
  • Hej

    Tråkigt att du tycker så.

    Lättast är att kontakta oss via mail på support@it-shoppen-butik.se

    Kundtjänst löser oftast problem så fort de kan.

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen

  • Perfekt
    Ja har handlat både som privatperson och igenom firma och jag har aldrig upplevt något krångel när det gäller IT-Shoppen +++++
    4 mån sedan
  • Perfekt
    Utmärkt +++++ Enda butiken som har Hulk Avengers i lager.
    5 mån sedan
  • Perfekt
    Trevlig personal med snabba svar. Fick min produkt väldigt snabbt och är mycket nöjd med den. Rekommenderas! 10/10
    5 mån sedan
  • Perfekt
    Leveranstiden var mycket kort, 3dagar från beställning av en Moto 360

    Mycket nöjd kund
    5 mån sedan
  • Usel
    Jag vill VARANA för detta "källarföretag" som har den sämsta supporten jag upplevt som konsument.
    Det framgår även att andra haft stora problem med detta företag om man kollar övriga betyg. Handla absolut INTE från detta företag är min rekommendation.

    Beställde en produkt som skulle finnas i lager. Fick bekräftelse på mail, händer inget alls på 1 vecka. Jag avbeställer då varan via mail och får via mail bekräftat att den är avbeställd.
    Trots detta skickas varan från Utlandet, Frankrike i detta fall.

    Jag ringer och påtalar att denna är avbeställd, trots detta skickas den. Jag tvingas upplysa dem vad distansavtalslagen innebär och trots att varan är avbeställd så får jag stå för returfrakt.
    5 mån sedan
  • Hej

    Tråkigt att du lämnar detta omdöme. Du beställde din produkt den 23/7 kl 22,34
    Vi behandlar den då den 24/7, Vi fick ett mail om avbeställning den 28/7.
    Vi svarade då att produkten redan lämnat oss och kan inte avbeställas.
    Men du kunde använda din ångerrätt och skicka tillbaka din vara till oss.
    Den 5/8 tog du emot produkten. Du fick även en Faktura till din mail med 14 dagars förfallodatum.
    Ingen produkt kom åter till oss och ingen faktura blev betald.
    Vi skickade då ut ett Inkassokrav till din mail adress 18/10 ingen reaktion från din sida och fortfarande ingen produkt i retur. Den 3/1 Skickades åter ett nytt Inkassokrav ut via mail och fortfarande ingen reaktion.
    Vi skickade då ut ett sms om att du skulle kolla din mail.
    Först nu hör du av dig till oss. Under denna tid har du haft produkten i ett halv år och inte hört av dig alls till oss.
    Samtidigt sitter du och lämnar felaktig information här på prisjakt. Tycker det är väldigt dåligt av dig.

    Nu är 2015-01-14 är ju äntligen Fakturan / Inkassokravet betald. Det tackar vi för.

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen / Stefan

  • Perfekt
    Grymt snabb leverans och bra priser, kan inte get mycket mer är full pott!
    5 mån sedan
  • Perfekt
    Mycket Nöjd +++++
    2 år sedan ( Uppdaterat: 5 mån sedan )
  • Dålig
    Går att beställa och betala varor som inte finns i lager och som inte kan levereras. Inte bra alls...
    6 mån sedan
  • Hej

    Klart du inte kan få en produkt skickad till dig för 191:- när den kostar ca 1400:- hos tex Ellos
    Det är ju ett uppenbart pris fel på den artikeln. JVC HA-MR77X-E - Hörlurar

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen / Stefan

  • Perfekt
    Mycket bra service av kunnig personal.
    Svarar fort på mail
    Gratis frakt ger plus poäng.

    Jag är mycket nöjd med mitt köp hos IT-Shoppen.
    6 mån sedan
  • Usel
    **** OBS ***** OBS **** OBS **** OBS **** OBS **** OBS **** OBS **** OBS ****

    Varning för lång leveranstid trots att varan finns "på lager" - Grundorsaken till den långa leveranstiden att varan distribueras från utlandet utan att detta nämns sajten! (Läs mer nedan...)

    Det är med stor sannolikhet samma lager och distributör som Pixmania använder och med tanke på IT-butiks leverans- och returvilkor är det bättre att köpa varan direkt från Pixmania som ofta är billigare.

    Det är uruselt och falsk marknadsföring att IT-butik uppger att varan finns på lager utan att nämna att detta ligger utomlands!

    **** OBS ***** OBS **** OBS **** OBS **** OBS **** OBS **** OBS **** OBS ****
    7 mån sedan
  • Perfekt
    Trevlig butik med gratis frakt. ++++++
    Lätt att beställa. Har många betalnings alternativ.
    7 mån sedan
  • Knappt godkänd
    Dålig köpupplevelse. Krav på att bli kund, krav på att fylla i personnummer, krav på att fylla i portkod. Dålig information om fraktsätt. Funktioner som inte fungerar.
    7 mån sedan
  • Perfekt
    Mycket bra service och en bra och snabb leverans.
    Beställde en speldator och fick råd vi supporten innan köp.
    Snabbleverans och bra priser.

    Rekommenderas 10/10!
    7 mån sedan
  • Usel
    Varning för IT-shoppen!
    Denna firma är alltigenom fejk. Beställde en LG soundbar, som skulle finnas i lager och skickas samma dag. Har ännu inte efter 4 veckor fått leverans och kommer nu att polisanmäla för bedrägeri. Detta är inte ett seriöst företag, obegriplig svenska och urusel stavning i kontakter, man utlovar leverans men finns någon inte koll på lager och leveranser. Man är också direkt oförskämd i mejlkontakter. Då man googlar närmare förstår man att det är ett extraknäck i köket i ett hus på landet. Tydligen har man import från Asien via olika leverantörer, därför tar det en månad eller mer för leverans. Försöker nu häva köpet men det accepteras inte trots att lagen är entydig. Använd etablerade e-handelsföretag och strunta i geschäft som IT-shoppen!
    7 mån sedan
  • Ganska bra
    Beställning
    Lång tid innan bekräftelse på att varan var på väg trots att varan fanns i "Lager". Är den på lager borde den kunna skickas senast nästkommande vardag. Snabb transport trots att den skickades från Italien. Endast italiensk bruksanvisning medföljde. Fick leta upp en svensk på nätet.
  • Perfekt
    Beställning
    Kanonbra
  • Perfekt
    Beställning
    Fantastiskt
  • Mycket bra
    Bra priser, bra betalmöjligheter och hyfsade leveransalternativ.
    Lite för lång leveranstid dock.
    9 mån sedan
  • Usel
    Beställning Leverans
    Avråder STARKT från att handla någonting från IT-SHoppen i Kristianstad. Mycket undermålig kundsupport.
  • Hej

    Vi har support telefon för frågor gällande webbutiken och tekniska frågor angående datorer.
    Övriga frågor som gäller order, leverans, produktfrågor mailas in till kundtjänst.
    Är det en fråga som vi måste skicka vidare så kan svaret dröja någon eller några dagar.
    Varför vi inte ha telefon support på alla frågor är av kostnads skäl.
    De som tjänar på det i längden är ju ni kunder som kan handla billigare produkter.

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen / Marie

  • Usel
    Löfte som inte stämmer om leveranstid, returer, priser, osv och vid mailkommunikation och även vid telefonkontakt får man väldigt otrevligt bemötande från "kundservice". Om dem överhuvudtaget tar sig tid att svara vill säga. Får man något svar alls så är dem snabba på att komma med ursäkter för det är ju aldrig deras fel.
    Jag håller mig till pålitliga shoppingsidor i fortsättningen och betalar gärna lite mer för att allt ska fungera.
    Jag har inte riktigt följt recensioner innan när folk skrivit dåligt om något företag eller så men om man ser här nedan på kritik och svar så förstår jag nu att jag skulle tagit det till mig innan jag gick in i denna "fällan". Hoppas mitt inlägg stoppar någon att beställa från denna "butik" eller iallafall tänker en gång till innan man anlitar dem. Googla andra alternativ kanske och läs betyg från andra om det finns sådana.
    10 mån sedan
  • Ganska dålig
    Beställning Leverans
    Mailade och frågade om en fanns i lager och fick till svar att det fanns. Detta visar sig vara felaktigt, då varan har skickats från Frankrike, vilket medförde lång leveranstid, 7 dagar, trots att jag betalade 100 kr för snabbare leverans. Det verkar finnas olika uppfattning mellan kund och butik vad lagersaldo betyder. Tyvärr är detta en av många e-butiker som har övergivit begreppet "beställningsvara" för att locka kunder till köp. Fick förvisso produkten inom utsatt tid (sista dagen), men mina 100 kr känns bortkastade. Hade butiken varit tydligt vid mailsvar, kan man kosta på sig att skriva att varan finns i lager hos utländsk leverantör vilket innebär i praktiken att det är omöjligt att få varan inom 3 - 4 dagar.
  • Hej

    Ja det verkar vara olika uppfattningar. Ska föröka reda ut det här.
    I lager betyder att produkten finns just I Lager för att paketeras och skickas så fort som möjligt.
    Varifrån paketet skickas har ingen betydelse. Leverans tiden är den du väljer i kassan.
    Väljer du tex fraktfritt kan det ta ca 10 arbetsdagar.
    sedan finns även normal frakt 2-7 vardagar
    samt snabbleverans 24-48 timmar.

    Vill bara tillägga att det inte är omöjligt at få en leverans på 24 timmar från utlandet. Finns flera transportfirmor som kan skicka packet så fort DHL,UPS, POSTEN mfl

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen / Marie

  • Perfekt
    Beställning
    Total tillfredsställelse
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Trevlig kundtjänst. Ett smidigt och lyckat köp.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Enda butiken som är smart nog att ha fläktar =)
  • Hej

    Tack för ditt omdöme.
    Vi har en relativt stor lagernivå av varan och den bör inte ta slut inom en snart framtid, dock beror det helt klart på efterfrågan och BIONAIRE fläktar just nu i Sverige är väldigt eftertraktade.
    Med vänlig hälsning IT-Shoppen / Marie

  • Utmärkt
    Beställning
    Om den kommer inom 7 dagar så blir jag supernöjd!
  • Usel
    fick ett bra pris på en dator och bra betalningsalternativ, men problemet är att jag fick vänta ungefär 4 veckor, varje gång jag ringde så sa dem, ja det kommer snart. på väg,,..
    11 mån sedan
  • Hej

    Tyvärr kan det ta tid vid order på produkter som är beställnings varor och ej finns i lager för leverans direkt.
    4 veckor är ingen direkt tid som är lång. Ibland kan vi få ett leveransdatum av leverantören och kan då meddela kunden detta.

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen / Marie

  • 2014-07-05 - Ett år sedan. Omdömen innan denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Ganska bra
    Beställning Leverans
    Svarar ej mail , Enda svar man får är auto reply att svar erhålls inom 24 timmar , 3 mail skickade inget svar från mänsklig kontakt under 1 vecka av förfrågningar / kollinummer / pris... Enda svar jag får är när man tjatar sig till genom att skriva flera gånger / ringa...

    Fraktpeiser är ok , fri frakt inget att klaga på.

    Retur , Skickar till vst i sverige.. Dom som driver företag har viss skyldighet att hjälpa till att hitta lösningar med rep på varor som är trasiga... Fråga konsumentombudsmannen i din kommun om problem.

  • Dålig
    Från beställning på webbsidan till mottagandet av varan tog det hela 20 dagar, helt oacceptabelt
    1 år sedan
  • Hej

    När det är en best. vara så är det ingen orimlig leveranstid. Från att produkten kommer in i lager och skickats tar det sedan den leverans tid du valt i kassan. Har du valt fraktfritt kan det då ta upp till 10 dagar.

    Ha en trevlig helg / IT-Shoppen Marie

  • Dålig
    När man ringer och vill få bekräftat om en vara finns i lager så får man svaret att den finns. Beställde då produkten för att bara ca 2 timmar senare få svaret att produkten har utgått, ringer då upp företaget och får svaret att dom ej kan få tag på företaget som ska skicka ut produkten till kunden. Mkt dåligt tycker jag.
    1 år sedan
  • Hej

    Produkten fanns i lager när du ringde in. Att du sedan väntar 2 timmar med att beställa är orsaken till att du inte fick någon vara. Någon annan kund han före dig och beställa och fick då produkten. Eller att någon kund valt snabbleverans som också går före dig. Lagersaldot du får av oss vid telefon kontakt gäller ca 1-2 minuter.

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen / Marie

  • Usel
    Har varit sur på bemötandet redan från dagen efter beställning på detta ställe. Det börjar med att varan finns i lager enligt hemsidan. Kanon! beställer fraktfritt och leverans 2-10 dagar som de inte kan prata nog om och inte upplysa nog om!. Pratar med kundtjänst och får till svar att varan skickas så fort den kommer in i lager igen. Har handlat i många nätbutiker tidigare och har alltid fått varan/varorna innan utsatta 10 dagar, oftast senast 4 dagar efter beställning trots fraktfritt. Om det tagit längre tid har de alltid kommit med en TREVLIG förklaring varför. Har pratat med två på kundtjänst och kan bara instämma med tidigare omdömen........bedrövligt otrevlig kundtjänst som försöker få kunden att skylla sej själv att de valt fraktfritt. I fortsättningen betalar jag gärna extra för att slippa denna butik....länge leve seriösa butiker
    1 år sedan
  • Ganska dålig
    Beställning Leverans
    står ingen stans att om du ska skicka tillbaks sakerna så ska du skicka till frankrike du står för frakten .ingen upplysning någonstans på hemsidan.trodde man handlar av en svensk butik att returer går ditt med men icke .
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Inga problem.
    Bra priser, bra fraktalternativ.
    Valde gratis frakt, då min beställning inte var brådskande.
    Kom ändå ända hem till dörren på 6 dagar (varav två helgdagar).
    Mycket smidigt.
  • Usel
    Jag la en order på en produkt som fanns i lager. Jag fick ett epost meddelande att de mottagit ordern. Efter ca en vecka utan att ha mottagit varan mailade jag och frågade efter min vara.

    Det här var deras svar:

    "Din beställning har annullerats och kommer INTE att skickas iväg!
    PGA denna orsak nedan.
    PRODUKTEN HAR TYVÄRR UTGÅTT
    Hoppas du vill beställa något annat från oss istället.
    Mvh IT-Shoppen"

    Otrevligt och lögn eftersom varan fanns i lager då jag gjorde beställningen.

    Undvik detta företag om ni vill vara säkra att få den beställda varan. De har bra priser på vissa varor, men dessa priser kan uppenbarligen vara falska.

    IT-Shoppen står bevisligen för:
    - Felaktiga lagersaldon
    - Felaktiga priser
    - Långsam service
    - Otrevlig personal

    Jag sände en fråga till IT-Shoppen för att de skulle kunna förklara sig. Men då svar uteblivit känner jag mig manad att skriva detta så andra kan varnas.

    Undvik denna affär!
    1 år sedan
  • Hej

    Beklagar att du upplever det så.

    Lagersaldo och priser uppdateras ca 1 gång om dagen, och vi fick meddelande från vår leverantör att produkten utgått. Svaret du fick är ett automatiskt svar när en produkt utgått.
    Vet inte varför du tycker det är otrevligt att skicka ut den infon till dig ?
    I webbutiken står även info om vilken tid lagersaldo senast uppdaterades.

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen / Stefan

  • Usel
    Beställning
    Beställde Playmobils julkrubba 8 december 2013 och har inte fått den ännu. (9 Februari idag.) Dålig kontakt och ingen ursäkt eller förklaring från kundtjänst från deras egen sida. Ska inte handla här igen!!! Rekommenderar inte denna butik till någon.
  • Hej

    Din produkt är en beställnings vara och är tyvärr slut hos tillverkaren. Denna info har vi mailat till dig.

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen / Marie

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Har handlat på IT-shoppen tidigare (samma vara) och allt har gått så som utlovat. Bra pris, enkelt att handla och fraktfritt. Och hårddisken levererades i tid!
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Mycket nöjd med allt. Bra pris, Trevlig Support, Fraktfritt, Snabb Leverans
  • Mycket bra
    Beställning Leverans
    Otrolig snabb leverans.
  • Usel
    Säljar varor dom inte har och betalar inte tillbaka alla pengarna.
    Virkligen jätte otrevlig personal. Stor fuskföretag.
    1 år sedan
  • Hej

    Först så är det ju bra om du skriver ner exakt hur det ligger till i ditt fall.

    Detta gäller dig.
    Du är företagare och andra regler gäller dig.
    Du beställde 2st produkter och den ena levererades ut direkt. Så kallad delleverans.
    Den andra produkten var restnoterad och skulle skickas senare.
    Tyvärr fick vi efter ett tag besked om att produkten utgått och meddelade dig det.
    Då vill du ha tillbaka pengarna för hela ordern vilket är fel.
    Vi har gjort en leverans av en produkt och då kan du inte få tillbaka de pengarna samt frakt.
    Ångerrätt har du ingen då du är företagare.
    Vi betalade tillbaka värdet på den vara som utgått.

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen / Stefan

  • Ganska dålig
    Beställning Leverans
    Dyrt men nödvändigt. Hoppas på snabb leverans...