Hemsida:

http://www.it-shoppen-butik.se

Butiken finns i Sverige och visar priserna i kronor. Kontakt med butiken kan ske på svenska

Betalningsalternativ:

SveaWebPay faktura
Payson
Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
PayPal

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Detaljerad information IT-Shoppen har fått betyget (6.16)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Sortera efter:
  • Usel
    Har varit sur på bemötandet redan från dagen efter beställning på detta ställe. Det börjar med att varan finns i lager enligt hemsidan. Kanon! beställer fraktfritt och leverans 2-10 dagar som de inte kan prata nog om och inte upplysa nog om!. Pratar med kundtjänst och får till svar att varan skickas så fort den kommer in i lager igen. Har handlat i många nätbutiker tidigare och har alltid fått varan/varorna innan utsatta 10 dagar, oftast senast 4 dagar efter beställning trots fraktfritt. Om det tagit längre tid har de alltid kommit med en TREVLIG förklaring varför. Har pratat med två på kundtjänst och kan bara instämma med tidigare omdömen........bedrövligt otrevlig kundtjänst som försöker få kunden att skylla sej själv att de valt fraktfritt. I fortsättningen betalar jag gärna extra för att slippa denna butik....länge leve seriösa butiker
    2 dagar sedan
  • Ganska dålig
    Beställning Leverans
    står ingen stans att om du ska skicka tillbaks sakerna så ska du skicka till frankrike du står för frakten .ingen upplysning någonstans på hemsidan.trodde man handlar av en svensk butik att returer går ditt med men icke .
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Inga problem.
    Bra priser, bra fraktalternativ.
    Valde gratis frakt, då min beställning inte var brådskande.
    Kom ändå ända hem till dörren på 6 dagar (varav två helgdagar).
    Mycket smidigt.
  • Usel
    Jag la en order på en produkt som fanns i lager. Jag fick ett epost meddelande att de mottagit ordern. Efter ca en vecka utan att ha mottagit varan mailade jag och frågade efter min vara.

    Det här var deras svar:

    "Din beställning har annullerats och kommer INTE att skickas iväg!
    PGA denna orsak nedan.
    PRODUKTEN HAR TYVÄRR UTGÅTT
    Hoppas du vill beställa något annat från oss istället.
    Mvh IT-Shoppen"

    Otrevligt och lögn eftersom varan fanns i lager då jag gjorde beställningen.

    Undvik detta företag om ni vill vara säkra att få den beställda varan. De har bra priser på vissa varor, men dessa priser kan uppenbarligen vara falska.

    IT-Shoppen står bevisligen för:
    - Felaktiga lagersaldon
    - Felaktiga priser
    - Långsam service
    - Otrevlig personal

    Jag sände en fråga till IT-Shoppen för att de skulle kunna förklara sig. Men då svar uteblivit känner jag mig manad att skriva detta så andra kan varnas.

    Undvik denna affär!
    2 mån sedan
  • Hej

    Beklagar att du upplever det så.

    Lagersaldo och priser uppdateras ca 1 gång om dagen, och vi fick meddelande från vår leverantör att produkten utgått. Svaret du fick är ett automatiskt svar när en produkt utgått.
    Vet inte varför du tycker det är otrevligt att skicka ut den infon till dig ?
    I webbutiken står även info om vilken tid lagersaldo senast uppdaterades.

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen / Stefan

  • Usel
    Beställning
    Beställde Playmobils julkrubba 8 december 2013 och har inte fått den ännu. (9 Februari idag.) Dålig kontakt och ingen ursäkt eller förklaring från kundtjänst från deras egen sida. Ska inte handla här igen!!! Rekommenderar inte denna butik till någon.
  • Hej

    Din produkt är en beställnings vara och är tyvärr slut hos tillverkaren. Denna info har vi mailat till dig.

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen / Marie

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Har handlat på IT-shoppen tidigare (samma vara) och allt har gått så som utlovat. Bra pris, enkelt att handla och fraktfritt. Och hårddisken levererades i tid!
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Mycket nöjd med allt. Bra pris, Trevlig Support, Fraktfritt, Snabb Leverans
  • Mycket bra
    Beställning Leverans
    Otrolig snabb leverans.
  • Usel
    Säljar varor dom inte har och betalar inte tillbaka alla pengarna.
    Virkligen jätte otrevlig personal. Stor fuskföretag.
    4 mån sedan
  • Hej

    Först så är det ju bra om du skriver ner exakt hur det ligger till i ditt fall.

    Detta gäller dig.
    Du är företagare och andra regler gäller dig.
    Du beställde 2st produkter och den ena levererades ut direkt. Så kallad delleverans.
    Den andra produkten var restnoterad och skulle skickas senare.
    Tyvärr fick vi efter ett tag besked om att produkten utgått och meddelade dig det.
    Då vill du ha tillbaka pengarna för hela ordern vilket är fel.
    Vi har gjort en leverans av en produkt och då kan du inte få tillbaka de pengarna samt frakt.
    Ångerrätt har du ingen då du är företagare.
    Vi betalade tillbaka värdet på den vara som utgått.

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen / Stefan

  • Ganska dålig
    Beställning Leverans
    Dyrt men nödvändigt. Hoppas på snabb leverans...
  • Bra
    Beställning Leverans
    Nöjd med hela köpet! Lång leveranstid, men gratis frakt och hemleverans. Hemsidan kan behöva puts, men i övrigt inget att klaga på!
  • Perfekt
    Beställning
    mycket gott
  • Perfekt
    Beställning
    Helt ok.
  • Perfekt
    Beställning
    Det var hur smidigt som helst.
  • Utmärkt
    Beställning
    Mycket bra!
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Bra site och snabb leverans.
    Bra priser som inte tummar på kvaliteten.
  • Usel
    Lagersaldot för denna butik stämmer inte!

    Gjorde en beställning den 15 okt och fick min order behandlad detta datum. Har idag den 6 nov inte sett några varor, samt att de inte svarar på mail när man frågar om sin order.

    Sämsta nätbutiken jag någonsin handlat i.
    5 mån sedan
  • Hej

    Finns ingen order den 15/10 som inte är levererad återkom med order id så kan vi kolla vad det är för produkt du beställt.

    Lager saldo stämmer till 100 %
    Vi har ett nytt system och lagersaldo uppdateras en gång om dagen.
    Beroende på vad du beställt för produkt samt vilket fraktsätt du valt så är det olika leveranstider.
    Normalt är 2-7 Vardagar. Vid frakt fritt är normaltiden 10 dagar.
    Mer om detta finns att läsa i webbutiken.

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen / Stefan

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Smidig problemfri leverans.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Inga konstigheter. Seriösa. Snabba
  • Usel
    Varning för IT Shoppen.

    Deras Lager saldo stämmer inte och leveranstiderna blir mycket längre.
    Det värsta är att de skickar med UPS. men dom kallar det för postpaket och använder till och med postens symbol för att vagga in sina kunder i falsk trygghet.
    För att UPS ska leverera så måste man vara hemma när dom kommer. UPS kan inte svara på vilken tid de kommer, så jag måste ta ledigt från jobbet en hel dag. Jag tyckte inte att det var värt det och jag kände mig lurad. Jag mejlade till IT shoppen och sa att jag ville ha pengarna tillbaks efter som dom inte kunde leverera.
    Till svar fick jag "Du får väll vara hemma."

    Seriöst eller?

    Grejerna jag beställde hade jag tänkt att ge bort till min mormor när jag åkte för att hälsa på henne. Men det var ju bara att glömma.
    Jag stannade hemma från jobbet en dag och fick mina grejer till slut. Som tur var, fick jag rätt grejer och det var helt.
    Kan bara tänka mig vilka problem det hade blivit om något hade varit trasigt.

    Hälsningar Hdjö-
    5 mån sedan
  • Hej

    Lager saldo stämmer till 100 %
    Vi har ett nytt system och lagersaldo uppdateras en gång om dagen.
    Beroende på vad du beställt för produkt samt vilket fraktsätt du valt så är det olika leveranstider.
    Normalt är 2-7 Vardagar. Vid frakt fritt är normaltiden 10 dagar.
    Våra leverantörer väljer den transportbolag de tycker är lämpligast.
    Mer om detta finns att läsa i webbutiken.

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen / Stefan

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Smidig problemfri leverans.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Trevligt, tydligt och bra kundtjänst.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Väldigt hjälpsam kundtjänst, pratade datorer med dom och beställde slutligen en dator för ca 10000:-
    Jag kommer att återkomma. Tack IT-Shoppen
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Smidigt som vanligt och nu med fri frakt finns det inget som stoppar från att beställa alla grejer här!
  • Usel
    Den 28:augusti beställde jag en vara soms kulle finnas i lager. Efter 2 dagar skickade jag fråga per email - inget svar. Försökte ringa - "Vi är ute och lägger ut fiber på dagarna så vi kan inte svara på några frågor."! Någon dag senare fick jag svar att ordern var mottagen, men varan var slut hos leverantören. Enligt webshopen fanns den fortfarande i lager! Då jag begärde att de skulle annulera ordern och betala tillbaka pengarna fick jag efter några minuter email om att ordern var avsänd "Din beställning hos IT-Shoppen Kristianstad är nu skickad!", men spårningsnummret saknades - jag skulle få det senare. 10 dagar senare fick jag email från UPS - paketet hade skickats från frankrike (!) dagen innan. 4 dagar senare levererade UPS paketet. Avsändare var EOLLIS LAB i Paris (!). Något packmateral fanns inte i lådan, men som tur var var varan hel. Jag hade valt postpaket (postens logga) och väntade mig att hämta på utlämningsställe inte hemleverans med UPS när man inte kan vara hemma och ta emot.

    Slutsats: Inte mycket är sant varesig i webshopen eller vid direktkontakt. Jag kommer då aldrig att handla här någon mer gång den saken är klar.
    5 mån sedan
  • Usel
    Akta er för denna butik!
    Deras lagersaldo stämmer inte. Jag väntade i två veckor på en vara som skulle vara i lager utan att något hände eller att de kontaktade mig.
    Ringde efter ett tag och de skulle maila ett svar till mig men det kom aldrig.
    Tillslut mailar jag om att jag vill avbeställa varorna men då hotar de med att jag ska betala straffavgift på 600 kronor. Efter mailväxling fram och tillbaka inser de själva hur orimligt det är.
    5 mån sedan
  • Hej
    Lager saldo stämmer till 100 %
    Vi har ett nytt system och lagersaldo uppdateras en gång om dagen.
    Beroende på vad du beställt för produkt samt vilket fraktsätt du valt så är det olika leveranstider.
    Normalt är 2-7 Vardagar. Vid frakt fritt är normaltiden 10 dagar.
    Som du beställt som Företagare gäller helt andra regler än för vanlig konsument.
    Då har vi rätt att ta ut avbeställnings avgift av dig.
    Detta är något nästan alla leverantörer gör vid köp mellan näringsidkare.
    Mer om detta finns att läsa i webbutiken.

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen / Stefan

  • Usel
    Oseriös e-handel och dåligt kunbemötande!

    Beställde 4 beyblades till mina söner, ett ok pris/beyblade gjorde att den dyra framten(jämfört med konkurrande e-handel) ändå kändes ok i sammanhanget.

    När jag efter några dagar fick en orderbekräftelse visade det sig att endast en(den dyraste) av 4 beyblades fanns för leverans.

    Utan att kontakta mig för att höra om jag fortfarande vill ha den sista, det kan ju vara så att det blir lite tråkigt att köra igång en Beyblade som ska tävla mot sig själv? Så fick jag besked om att varan skickats med UPS.

    Jag försökte kontakta IT-Shoppen för att se om dom resterande 3 produkterna var restade, först på mail utan resultat. Sedan på telefon, där jag fick prata med en person som inte ens frågade efter mitt ordernr. och således inte kunde ge mig något besked över huvud taget. Jag fick även en dålig känsla av att han helst ville lägga på luren.

    I detta samtalet försökte jag även förklare för den ovillige mannen på andra sidan luren att jag inte var sugen på att betala 125 kr i frakt för en vara som kostar 110 kr, det känns helt enkelt inte rimligt!?

    En vecka efter leverans frågade jag återigen vad som händer med de varor jag inte fått, trots att pengar för hela köpet dragits från kortet. Svaret: Vi vet inget heller!

    Idag ser jag en återbetalning från IT-Shoppen på mitt kontoutdrag, 131 kr tillbaka, utan att jag fått något besked på mail eller liknande att varorna inte kommer att levereras.

    Jag har med andra ord betalt 210 kr för en liten Beyblade istället för 340 kr för 4.

    Under de 4 år jag själv jobbade med e-handel, hanterade vi aldrig en kund på liknande vis. Var det något som inte fanns när vi plockade kontaktades ALLTID kunden för att höra vad dom önskade att vi skulle göra.

    Hade ni på IT-Shoppen kollat av med mig om jag fortfarande ville ha min order trots att 75% av den inte kunde levereras, så hade ni iallafall givit mig ett alternativ och jag hade kanske kommit tillbaka och handlat av er någon mer gång. Nu kommer det aldrig att hända.

    Mitt tips: håll er långt borta från denna e-handlaren!
    5 mån sedan
  • Dålig
    Inte alls nöjd över att ha beställt från it-shoppen! Beställde den 30/9. Har varken fått leverans eller kolli nummer än... Borde inte ta så lång tid att få kolli nummer eller leveransen...
    6 mån sedan
  • Hej

    Beroende på vad du beställt för produkt samt vilket fraktsätt du valt så är det olika leveranstider.
    Normalt är 2-7 Vardagar. Vid frakt fritt är normaltiden 10 dagar.
    Mer om detta finns att läsa i webbutiken.
    Ser även att du fått kollinummer samt att din produkt har kommit fram :)

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen / Stefan

  • Dålig
    Beställning Leverans
    Produkten kom efter mycket om och men. Leveransen med UPS riktigt usel med olika besked om leveransdag. Jag tog ledigt den dag leveransen skulle komma enligt det besked jag först fick, men när jag ringde på em skulle lev. komma dagen efter och man måste vara hemma och ta emot varan. Vid ett annat köp kommer jag aldrig att vilja ha UPS som paketleverantör= HELT KASS!
  • Dålig
    Hej

    Ang PRISER

    Nikon D600
    Varför stämmer inte priset på Prisjakt 2013 09 24 kl 19:01 16274:-
    IT-Shoppens pris 16763:-

    Mvh
    6 mån sedan
  • Usel
    På allvar, på riktigt, vad händer?!

    Skulle beställa 4 st Lexar USB 3.0 JumpDrive S23 16GB ...

    ...när jag kom till kundvagnen var den totala vikten 3.6 kg och frakten 125kr.

    Dessa minnen väger 15 gram styck, utan att överdriva skulle alla fyra minnen i ett kuvert med bubbelplast lätt väga långt under 500 gram.

    Posten har spårbar frakt "Skicka Lätt" för 59kr upp till 1 kg och det priset är dessutom till mig som privatkund.
    6 mån sedan
  • Hej Fynxer

    Du har helt rätt att posten tar 59:- för skicka lätt. Men detta fraktsätt är inte försäkrat mot något tex. förlust av paket, transportskador. Posten tar 145:- för vanligt paket. Vi tar just nu 99:- eller 125:- om man handlar för under 2500:- där över är det fraktfritt. Vikten du ser i webbutiken har inget med verklig vikt att göra. Produktens pris är satt efter denna fraktkostnad. Vi kan ha fraktfritt även på mindre produkter men är då tvungna att höja produktpriset vilket jag inte tycker är en bra lösning.

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen / Stefan

  • Usel
    Beställning Leverans
    Mitt köp blev annulerat utan angiven orsak!!! :(
  • Hej

    Klart ditt köp inte blev godkänt av oss.
    Du tror väll inte på fullaste allvar att vi skulle skicka en Kamera NIKON AW110 till dig för 90:-
    som kostar normalt ca 2500:- naturligtvis måste du ju förstå att det är ett pris fel på den produkten.

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen / Marie

  • Usel
    Beställning Leverans
    dyr frakt. fick inte varorna.
  • Hej

    Posten tar 145:- i frakt enligt deras prislista. Tycker du då att 99:- som vi tar ut av dig är dyrt ?
    Någon måste ju betala för frakten. Frakter är tyvärr dyra.
    Man kan ju höja priset på produkten och sänka frakten ännu mer men det tycker vi inte är rätt.
    Då är det bättre att ha en fast fraktkostnad.

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen / Stefan

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Bara positivt
  • Bra
    Beställning Leverans
    Tråkigt att det inte fanns bild på produkten. Leveransen fungerat bra. Nöjd med köpet totalt.
  • Tack för dina synpunkter. Det ska vi uppdatera så fort som möjligt.

    Med vänlig hälsning Kundtjänst / Stefan

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Det gick smidigt och lätt att beställa.
  • Tusen tack själv. Välkommen tillbaka !
    Med vänlig hälsning Kundtjänst / Stefan

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Enklare att beställa än så här går inte , är helt säker på att jag blir nöjd med produkten jag beställde.
  • Tusen tack själv. Välkommen tillbaka !
    Med vänlig hälsning Kundtjänst / Stefan

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Inga klagomål. Bara lovord.
    Tack IT-Shoppen
  • Tusen tack själv. Välkommen tillbaka !
    Med vänlig hälsning Kundtjänst / Stefan

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Lätt och enkelt, klara besked hela vägen.
    Inga konstigheter. Seriösa. Snabba.
  • Tusen tack själv. Välkommen tillbaka !

  • Dålig
    Varning

    Köpte Ram minnen från denna sajt 18/7, fick mail från ITsajten 19/7 som sa att leverantören ej längre levererar dessa minnen längre,
    gick ut på deras sajt, nu hade priset höjts på samma minnen med 500 kr.
    Dom skyller på leverantörerna men dom verkar ju inte ha koll på deras egen hemsida.
    Ta ansvar!

    Kommer aldrig mer köpa något från ITsajten och jag avråder alla andra att handla från dom också!

    Ni får en 2:a för att ni var snabba att meddela.
    9 mån sedan
  • Hej

    Att skriva varning är väll lite att ta i tycker du inte ?
    Vi meddelade dig via mail att din artikel hade utgått då vi fått medelande om detta från vår leverantör.
    Produkten fanns då att beställa med ett annat artikelnummer som levereras av en annan leverantör tyvärr lite dyrare.
    Att beställa 4st av PVI316G186C0K med ett pris på 866:- när flera andra webbutiker ligger på ett pris på 1200-1600 kr st borde man förstå att även priset är något fel på.

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen / Marie

  • Ganska dålig
    Jag kollar in dagligen på prisjakt om det är någon butik som fått in fujifilm x100s. Den kameran är restad sen länge tillbaka hos alla svenska butiker.
    Igår så såg jag att kameran fanns i lager hos IT-Shoppen. Jag var väldigt tveksam men lade en beställning.
    Idag får jag ett mail, här klistrar jag in en del av mailet:

    "Din beställning har annullerats och kommer INTE att skickas iväg!
    PGA denna orsak nedan.
    TYVÄRR FICK VI NU ETT MEDDELANDE FRÅN LEVERANTÖREN ATT DENNA PRODUKT UTGÅTT"

    För det första, extremt dåligt att ange att en vara är i lager när man inte har den i lager.
    När varan finns fysiskt hos er, då kan ni ange att den finns i lager.

    För det andra, fuji x100s utgår knappast, den har knappt kommit ut än.

    Ni får ändå 3 stjärnor för att ni annullerade min order och meddelade mig snarast möjligast, men något vidare bra betyg för att ni anger att ni har saker i lager fastän ni fysiskt inte ens har varorna på plats betyder ett lågt betyg i min bok.
    9 mån sedan
  • Hej

    När du ringde i till oss så fanns produkten i lager för leverans direkt.
    Sedan gjorde du beställningen dagen efter och inte direkt när du ringde till oss.
    Alltså har någon annan hunnit före dig och köpt den produkten.
    Detta kan väll då inte vara vårat fel ?

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen / Marie

  • Perfekt
    Det verkar mest vara mongon som klagar på idiotgrejer.
    Skärpning på er prisjakt användare!
    Har handlat hos dem ett par gånger nu och kommer garanterat återkomma!
    Snabb leverans och bra hemsida!
    9 mån sedan
  • Usel
    Beställning
    VARNING!
    Klart sämsta nätköpet jag gjort någonsin. Jag beställde en pryl som fanns "I lager". Jag fick orderbekräftelse om att allt var ok, och att den borde levereras inom 2-7 vardagar. Pengarna drogs (via VISA) med en gång. Efter 12 dagar märkte jag att de plockat bort prylen från webben och jag mailade dem och frågade vad som stod på. Fick beskedet "väntar in produkten från centrallagret".
    Eftersom de inte uppgivit hur lång tid den leveransen skulle ta skickade jag efter ytterligare 5 dagar en fråga om det. Inget svar. Efter ytterligare 4 dagar ännu en fråga. Inget svar.Efter ytterligare 6 dagar gav jag dem en tidsfrist innan jag tänkte häva köpet. Då fick jag snorkigt svar om att de minsann inte kunde svara på vartenda mail. Inget svar om när produkten skulle komma, men nu hade den "inte kommit från tillvärkaren ännu". Efter en månad och 3 dagar häver jag köpet och kräver full återbetalning. Jag hade laglig rätt till ränta, men orkar inte bråka. De klargör att: "Vi anger inte att vi har den i Lager. Vi anger att produkten finns i Lager.". Oj, vad imponerad jag blir av att de anger att någon har den i lager någonstans i världen. Och inte ens det stämde ju i det här fallet. Pengarna hade jag åter efter ytterligare några dagar, så nu slipper jag dem i framtiden.
  • Usel
    Beställning Leverans
    Värdelös hantering av hela affären! Otrevlig kontakt och omöjlig att föra vettig kommunikation med! Fick aldrig ngn vara och fick istället betala oskäliig summa för avbruten affär, eftersom de inte kunde leverera i tid!
    IT-shoppen ska inte ha någon stjärna överhuvudtaget! Den drivs av ett sant stolpskott!
  • Dålig
    Beställning Leverans
    Efter nio dagar (efter betalning) utan reaktion ringde jag, och strax därefter fick jag orderbekräftelsen mailad till mig, utan förklaring om varför ordern försvunnit. I bekräftelsen står att det kan ta sju dagar ytterligare tills jag får kollinummer men jag hoppas det är fel. Vi får se.
  • Hej

    Pga. att ett serverfel hos vårt bredbandsbolag förvann vissa mail. Därför fick du inte en orderbekräftelse fören du ringde oss. Att det var ett server fel fick vi veta idag 2013-06-25. Kollinummer får man oftast mycket tidigare än 7 dagar. Det är bara ett standard mail som skickas ut automatiskt med information till dig.

    Beklagar åter igen.

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen / Stefan

  • Usel
    beställde bara för att båda sakerna jag ville ha fanns på samma ställe men sen när det väl skulle levereras fanns bara 1 produkt kvar i sortimentet (fick ordern "godkänd" först när jag ringde och frågade en vecka senare ) och jag fick betala 100 spänn mer än om jag köpt handkontrollen på cdon eller liknande.

    Kommer inte handla här igen.
    10 mån sedan
  • Hej

    Tyvärr kan det ibland bli så.
    Vi fick meddelande om att en av dina produkter utgått av vår leverantör / Tillverkare och att en levererats ut först flera dagar efter du gjorde din beställning.

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen / Marie

  • Usel
    Precis som många andra här verkar det som.

    "Din beställning har annullerats och kommer INTE att skickas iväg!

    PGA denna orsak nedan.

    PRODUKTEN HAR UTGÅTT

    Hoppas du vill beställa något annat från oss istället.

    Mvh IT-Shoppen"

    Man kan ju alltså fråga sig varför det står att produkten finns i lager, och med tanke på hur ofta det verkar hända kan man fråga sig varför det finns en webbshop alls.

    Så nä, tänker inte beställa något annat. Vad är det för mening när jag måste vänta på besked om ni har varan eller inte (även om varan enligt sidan finns i lager, det kanske är ett metafysiskt lager de menar, eller vilket lager som helst i världen)?
    10 mån sedan
  • Hej

    Vi fick meddelande om att din produkter utgått av vår leverantör / Tillverkare och vi var ju då tvungna att annullera din order.

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen / Marie

  • Usel
    Beställning
    På deras webbplats står produkten som "I lager". Produkten är a) på lager eller b) UTGÅTT.

    "Din beställning har annullerats och kommer INTE att skickas iväg!

    PGA denna orsak nedan.

    PRODUKTEN HAR TYVÄRR UTGÅTT

    Hoppas du vill beställa något annat från oss istället."
  • Hej

    Vi fick meddelande om att din produkter utgått av vår leverantör / Tillverkare och vi var ju då tvungna att annullera din order. Detta är inget vi vet fören vi får information om det.

    Med vänlig hälsning IT-Shoppen / Stefan

  • Knappt godkänd
    Beställning Leverans
    Efter 16 dagar så har jag fortfarande inte fått moderkortet jag beställde.
    Så jag mailade i lördags att jag inte ville ha kortet och att dom kan strunta i att skicka det(som tur var så valde jag faktura då jag inte litar på små företagare).
    En kort stund senare kom ett mail om att dom inte kunde avboka då det redan är skickat... och några sekunder senare kom ett annat mail om att ordern är packad och ett kollinummer, som ännu inte var registretat hos posten...

    Riktigt illa. Jag hoppas att jag aldrig ska behöva reklamera kortet.
    Tyvärr så var det bara dom som hade just det moderkort jag behövde.

  • Dålig
    Beställning Leverans
    Än så länge har jag inte fått någon vara och den vara jag beställde först fanns inte. Vi får se vad som händer denna gång. Jag ger dem självklart en andra chans.