Över 130 butiker i Norden
Delbetalning med Klarna
Fri frakt över 500 kr

http://www.teknikmagasinet.se

Betalningsalternativ

Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
Bitcoin
SMS-betalning

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige och visar priserna i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 27 år sedan
Detaljerad information Teknikmagasinet har fått betyget (7.02)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Väldigt nöjd! :D
  • Mycket bra
    Beställning Leverans
    Kanon
  • Usel
    Jag har inte tyckt om teknikmagasinet något under det senaste året. Det är en dyr butik. Mycket högre priser än konkurrenter. Personalen vill helst inte hjälpa till, de vill bara ta betalt. från deras hemsida kan man se saldo i butik, detta stämmer inte alls. Jag skulle köpa en rubikskub i somras, som skulle enligt webben finnas i lager i min butik. Väl i butiken frågar jag efter den. Då de bara hade en annan variant utav den ute i butiken. (Jag ville ha originalet). Han i kassan sade att originalet inte fanns, däremot fanns den som låg i butiken. Detta kostade dock 170kr. Jag försökte förklara att det stod på webben att originalet skulle finnas här. Han sket i vad jag sa och ville sälja på mig detta andra exemplar. Då lämnade jag butiken och gick till hobbex och köpte originalet för 60kr.
    Jag har även försökt byta ut min mus som fryser sig vid användning. De sade att de inte kunde byta ut den, trots att det är 2 års garanti! En kompis till mig hade samma mus med samma problem, inte heller hans ville de byta ut.

    Uppdaterad text: Jag gav teknikmagasinet en till chans. Jag beställde en produkt på nätet de hade rea på. Det stod att leveranstiden skulle vara 1-3 vardagar. Jag beställde på tisdag eftermiddag, så den skulle komma före helgen. Nu sent fredag kväll har inget paket kommit! Produkten var viktig för mig att få före helgen! Tycker det är extremt respektlöst att inte ens meddela kunden att varan blir försenad! Jag har inte ens fått mail om att varan har skickats! Nu när jag går in och kollar ska produkten vara slut i lager, men när jag beställde fanns den i lager, för jag var noga med att kolla det för att få produkten före helgen. Tycker detta är sjukt dåligt gjort av ett så pass stort företag! Jag kommer aldrig mer handla utav er!
    29 dagar sedan ( Uppdaterat: 27 dagar sedan )
  • Mycket bra
    Beställning
    Allt OK
  • Usel
    Min fru köpte en digital fotoram tänkt som 75-årspresent. När vi tittade närmare såg vi tydligt att kartongen varit öppnad. Innehållet var slarvigt nedpackat och plastskyddet var borttaget från skärmen som var full av fingeravtryck. Det var uppenbart en begagnad produkt såld som ny, inte så kul att ge bort som present. Om den var visad för en kund eller stått i ett skyltfönster i ett år var omöjligt för oss att veta.

    Då tog hon sig till affären igen och de erkände att det var en demoprodukt. Hon fick pengarna tillbaka men ingen ursäkt, tvärtom en ganska otrevlig behandling.

    Det är helt okej att märka något som demoprodukt och sälja den med rabatt men att hoppas att kunden inte märker något och sälja till fullpris är rena bluffen. Det blir inga fler köp där, vi kommer inte att lita på Teknikmagasinet i fortsättningen.
    2 mån sedan
  • Hej Stefan,

    För det första vill jag be om ursäkt för det bemötande ni fått, såväl i kontakt med butiken som själva hanteringen av produkten. Även om utförsäljning av demoprodukter och utgående prylar kan ske i våra butiker skall detta alltid vara tydligt kommunicerat vid köp, vilket det uppenbarligen inte varit i det här fallet.
    Utöver det går mottagandet ni fått strikt emot den service vi ska leverera, och det handelsmannaskap som alla ska kunna förvänta sig av Teknikmagasinet.

    Hoppas vi kan få möjlighet att återvinna ert förtroende i framtiden, och skulle några frågetecken uppstå, nu eller framöver, tveka inte att kontakta mig via fredrik@teknikmagasinet.com.

    Vänligen,
    Fredrik

  • Usel
    Jag köpte ett par hörlurar som rekommenderades till mig i butiken, kom hem och testade dem och de visade sig inte fungera till min telefonmodell. Gick tillbaka till butik dagen efter och fick (ganska otrevligt) förklarat att de inte gör retur på hörlurar. Hon ville inte heller lämna in dem på lagning "för om det inte är något fel på dem så kommer det gå ut över mig, och sedan över dig".

    Efter lite bråk och några citat från konsumentköplagen fick jag returnera varan några dagar senare.

    Frågan är varför det ska vara så krångligt när man så uppenbart har rätt att lämna igen varan, och varför hon hotar mig med att det ska gå ut över mig i förlängningen?
    2 mån sedan
  • Hej Petterkon,

    Supertråkigt att höra om krånglet som uppstått kring hörlurarna. Självfallet omfattas garanti och returrätt/reklamation av alla produkter, så även hörlurar. Säljarens påstående är (som du påpekade) helt felaktigt och inte förenligt med vårt handelsmannaskap och den service vi ska leverera. Vi förstår din frustration till 100% och kan bara be om ursäkt för att det blivit så tokigt i det här fallet.

    Hoppas att din syn på oss inte tagit alltför stor skada, och att vi kan göra vårt bästa för att vinna ditt förtroende även i framtiden. Skulle några frågetecken uppstå i framtida köp eller det fall som skett så tveka inte att kontakta mig direkt på fredrik@teknikmagasinet.com, så löser vi det. Ha en bra start på veckan!

    Vänligen,
    Fredrik

  • Usel
    Jag köpte ett par bluetoothhörlurar (JBL Reflect Mini BT, 990kr) den 28:e Juli som har strulat från dag 1. Bluetoothen hackar ibland när man har telefonen ner än 1,5 meter från lurarna. Speciellt när man sprungit en löprunda på 30-45 minuter och lägger telefonen 2 meter ifrån sig för att stretcha (utomhus).

    Butiken anser i nuläget att eftersom de inte kan återskapa detta problem i butiken så kan de heller inte byta ut lurarna.

    Detta problem finns väldokumenterat på Amazon där mpnga användare rapporterat just detta fel.

    Vad ska man som konsument göra? Bara acceptera att butiken inte vill byta ut en felaktig vara? Bara känna sig lurad. Jag har inte råd att köpa lurar för 1000 kr varannan månad...

    Jag kan säga att jag ska aldrig mer handla något hos Teknikmagasinet. Sämsta kundservice jag varit med om.

    >>> Tre timmar efter detta inlägg ringer butiken och säger att de inte hittar något fel på lurarna och undrar om jag vill att de skickar lurarna på service eller om jag vill ha tillbaks dem. Jag sa att det är upp till butiken att bestämma om det behövs. Krävs det för att hitta felet så får de väl göra det då. De säger att de ska göra det.

    Ytterligare en timme senare ringer de och säger att de byter ut lurarna mot nya.
    Sjukt mycket cirkus bara för att få det man har rätt till.
    2 mån sedan
  • Hej Krusty4president,

    Supertråkigt att det strulat för dig, och att du fått en inledande respons från oss i det här ärendet som inte är i linje med hur vi ska hantera service och reklamationer. Även om jag inte har insyn i just detta fall siktar vi alltid på att lösa våra kunders problem, och att behöva vänta så som du gjort är inte förenligt med vår policy. Hoppas ärendet flyter på bra och enligt konstens alla regler härifrån; skulle något krångla så tveka inte att kontakta mig på fredrik@teknikmagasinet.com.

    Vänligen,
    / Fredrik

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Beställt en vara jag har haft tidigare, mycket bra pris !
  • Detta omdöme är under utredning
    4 mån sedan
  • Bra
    Beställning Leverans
    Extrem långsam leverans drar ner slutbetyget.
  • Hej,

    Tack för er respons! Vi ber självfallet om ursäkt för att leveransen tog längre tid än väntat. Hoppas att ni ändå var nöjda med beställningen och produkterna i övrigt. Skulle några problem eller frågor kring er beställning uppstå så tveka inte att kontakta oss via kundservice@teknikmagasinet.com eller 08-445 10 20, så gör vi allt vi kan för att lösa problemet.

    Ha en fortsatt bra vecka och allt gott!
    Vänligen,
    / Fredrik

  • Ganska bra
    Helt okej i pris. Lite för tomt utbud på datorkomponenter.
    4 mån sedan
  • Perfekt
    Beställde en radiostyrd bil via mobilen, då blev jag störd av barnen och när jag skulle fortsätta hittade jag inte ordern. Så jag började om. Sen när jag tittade i mailen såg jag att det låg två orderberkräftelser. Eftersom detta var på söndag eftermiddag mailade jag direkt och avbeställde den ena. Kollade även upp supporten för jag tänkte att det är bäst att ringa med så jag slipper skicka tillbaka den ena. Supporten öppnade kl 10 på måndagen. När jag kollade mailen på måndag morgon hade teknikmagasinet redan mailar tillbaka och cancelerat ordern och den andra bilen var redan på väg. Kan bara varmt rekommendera teknikmagasinet pga den smidiga servicen när det egentligen var jag som hade strulat.
    4 mån sedan
  • Hej Joww,

    Fantastiskt roligt att höra om hur smidigt det löste sig, och att du uppskattar vår service! Vi gör alltid vårt bästa för att lösa problem som kan uppstå, och hoppas att vi kan hjälpa dig med dina prylar även i framtiden. :)

    Allt gott, och skulle några problem uppstå i framtiden så hör av er, så löser vi biffen!
    Vänligen,
    / Fredrik

  • Ganska dålig
    Köpte en Microsoft Designer Bluetooth Desktop i Skärholmen. När jag kom hem upptäcte jag att varan var öppnad, och batterier saknades. Själva tangentbordet verkade vara lätt använt, och hade smuts på sig, och när man betalar fullt pris väntar man sig bättre än begagnade varor med ofullständiga tillbehör.
    5 mån sedan
  • Hej TheManko,

    Supertråkigt att höra om detta fall, och vi ber naturligtvis om ursäkt. Att få begagnade produkter när man köper nytt är oacceptabelt och inte förenligt med vårt handelsmannaskap.

    Eftersom det är svårt för mig att se skicket på varan härifrån skulle jag råda dig att ta med produkt, förpackning och kvitto till någon av våra butiker, alternativt kontakta vår kundtjänst på kundservice@teknikmagasinet.com eller via telefon 08-445 10 20, så att vi kan ta en extra titt på fallet och lösa problemet. Uppstår några problem eller krusiduller på vägen kontakta mig direkt på fredrik@teknikmagasinet.com.

    Vänligen,
    Fredrik

  • Usel
    Sämsta butik! Man köper tangentbord och mus och sedan märker man att tangentbordet är repad på nedre vänstra hörnet. Och "W" gråa tangenten låter något konstigt, M65 Pro RGB scroll hjulet låter konstigt när man ska scrolla uppåt. Har skickat mejl till er och även varit hos er på butiken, visade er allt och ni svarade "Vi byter inte ut tangentbordet" Då sa ni att jag använt den i 1 månad???

    Och då kan det uppstå att den blir repad? Vafan e detta för skit? Den vart så när jag fick den.... Musen skulle ni kolla upp med Servicen om... Ni kollade upp en annan mus där hos er den lät inte samma sak och då skulle ni fråga er service om det är inom "garanti" Ni är det sämsta jag varit med om!

    Komplett byter ut till ny produkt om det uppstår något fel direkt...
    5 mån sedan
  • Hej "JustGamer",

    Jag får verkligen beklaga att du haft problem med tangentbordet och musen du köpt hos oss. Det är inte möjligt för mig att säga något om problem utan att ha sett dem själv. Hade du redan kontakt vår kundtjänst? Hör gärna av dig hur som helst så ska vi ta en extra titt på saken. Kom ihåg att bifoga felbeskrivning, kvittonummer och liknande som kan underlätta.

    Vänligen,
    Nils

  • Ganska bra
    Jag har hört många klagomål angående Teknikmagasinet, både när det gäller priserna och när det gäller garanti, osv. Själv tycker jag att de gör ett bra jobb att leverera bra service och humor till sina konsumenter, men det finns visst något som Teknikmagasinet måste jobba på, och här är några av de:

    För det första: Teknikmagasinet vill tjäna pengar. Nästan alla av deras produkter har mycket högre priser jämfört med andra köpställen, som till exempel Elgiganten. Och med detta blir det många konsumenter som istället går och köper deras produkter i en annan butik. Så fort en produkt säljer bra så höjer de priset bara för att tjäna på sina kunder, vilket bara äcklar mig när jag tänker på det.

    De har också högre pris på vissa produkter i nätbutiken än i fysisk butik, vilket kan vara irriterande. Fattar inte varför det är så.

    För det andra så vill jag säga att jag och många andra som jag vet är mycket fundersam och frustrerad över deras lagerstatus. Har varit flera gånger förut i en närliggande butik och letat efter en produkt som de har påstått att de har i lager. När jag väl gick dit och skulle köpa den så sa de att de inte hade den i lager. Helt sjukt. Det är en stor besvikelse med att inte ens veta vilka produkter man har i lager och vilka man saknar i lager. Så mitt förslag till er konsumenter är att först ringa till den butik som ni ska handla i för att säkerhetsställa eran produkts tillgänglighet.

    Hoppas att Teknikmagasinet inte har glömt vad deras måtto är, att det är kunden som är anledningen till varför de har sina jobb, och att de inte istället väljer att sätta pengar framför sina kunder. Dessa var anledningarna varför Teknikmagasinet får 6/10 av mig som kund.
    5 mån sedan
  • Halloj "Tech_Hunter",

    Tack för din konstruktiva feedback. Du har många bra poänger och vi håller helt med i mycket av det du säger. Jag har skickat det vidare till berörda kollegor som får titta närmare och se vad vi kan förbättra.

    Allt gott!

    Vänligen,
    Nils

  • Usel
    Världens sämsta butik? Var och köpte en GoPro i Uppsala City butiken. När jag skulle använda den så visade det sig att batteriet var trasigt och att den inte går att använda. Gick tillbaka till butiken som vägrade ersätta den och istället ville skicka den på reparation som kan ta upp till 4! veckor. PINSAMT dåligt att de vägrar byta en trasig produkt från fabrik så att jag som konsument ska behöva vänta upp till 4 veckor på att få vad jag betalat för. Avråder alla från att handla från denna skitbutik.
    5 mån sedan
  • Hej "bralls",

    Tyvärr är det vissa produkter som inte kan bytas direkt över disk utan måste skickas in på reparation. Det är leverantören som ställer de kraven på oss, men vi försöker självklart minimera hur det påverkar dig som kund. Förhoppningsvis är reparationen klar mycket tidigare än fyra veckor så du kan börja filma med din riktigt grymma kamera.

    Hör gärna av dig till vår kundtjänst om du har fler frågor. Du når dem på kundservice@teknikmagasinet.com eller telefon 08-445 10 20.

    Vänligen,
    Nils

  • Perfekt
    Mycket bra support från personalen i butik.
    6 mån sedan
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Meget fin service helt igennem
  • Utmärkt
    Här finns allt för alla tekniknördar, önskade dock snabbare leverans.
    6 mån sedan
  • Perfekt
    Mycket bra service
    7 mån sedan
  • Utmärkt
    Bra service i era butiker.
    7 mån sedan
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Den skulle ha varit en tiopoängare om aktivitetsarmbandet varit kompatibel till Iphone 4 som den gör reklam för. Dock ska ingen skugga falla på TeknikMagasinet utan Garmin
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Jätte bra och snabb leverans !
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Det var väldigt smidigt att handla hos Teknikmagasinet.
    Snabb leverans.
  • Usel
    Att ta dyrare pris i fysisk butik än på nätet är så 2004. Jag förstår varför, men det är fortfarande frustrerande och något som t.ex. webhallen och andra butiker, som finns på nätet och som även fysiska butker, inte gör. Dåligt.

    Tänkte köpa FitBit Charge HR för 1390:-, men får då reda på att den kostar 1490:- i fysiska butiken. Den är alltså 7% dyrare att handla i butik.
    9 mån sedan
  • Hej "bugiam",

    Tack för din feedback! Den skickats vidare till mina kollegor. Hoppas du var nöjd i övrigt och kontakta oss gärna igen om vi kan hjälpa dig med någonting annat.

    Vänligen,
    Nils

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Fick min beställning levererad till postombudet 2016-02-22, så allt fungerade perfekt.
  • Usel
    Köpte hörlurar som gick söder efter 3 månaders normal användning. Garantin gällde tydligen inte.
    9 mån sedan
  • Hej "Zacka75"!

    Tråkigt att du fick problem med dina hörlurar! Utan att ha tittat på hörlurarna själv är det svårt att sia om vad felet beror på, men hör gärna av dig till vår kundtjänst så ska vi titta närmare på saken. Du når oss på tlf 08-445 10 20 (mån-fre 10-18) eller via mail på kundservice@teknikmagasinet.com

    Allt gott!

    Vänligen,
    Nils

  • Usel
    Det går inte att beställa mot postförskott trots att det står på deras hemsida att man ska kunna det.
    Uruselt! ????
    9 mån sedan
  • Hej,

    Vi erbjuder fortfarande postförskott som ett behandlingsalternativ vid orderläggning via telefon.
    Du är välkommen att ringa vår orderavdelning på 08-445 10 20.

    Du får gärna maila mig på erik.nielsen@teknikmagasinet.com och meddela vart du hittade informationen på hemsidan.

    Mvh,
    Erik Nielsen

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Beställde en ny sladd till min Pebble steel via dem. Kom hem i brevlådan dagen efter. Inga kostigheter. När jag först hade beställt fel sladd och ringde dem för att åtgärda så var det heller inget problem.

    Enkelt och bra
  • Ganska bra
    Dom är har väldigt stort utbud och har mycket roliga prylar. Deras katalog är också väldigt bra.

    Tyvärr är deras priser mycket högre än många av deras konkurrenter. Artiklarna jag köpte kunde jag få 25-30% billigare om jag hade beställt från något annat företag.

    Deras butiker är inte heller så bra. Dom är oftast små och dom har knappt några prylar framme. Så bättre att beställa från nätet isåfall.
    10 mån sedan
  • 2015-12-08 - Ett år sedan. Omdömen innan denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Mycket bra
    Beställning Leverans
    Lätt och Nöjd till 100 procent
  • Perfekt
    Beställning
    Snabb leverans från Teknikmagasinet men posten slarvade.
  • Ganska bra
    hyfsade priser. hyfsad kundservice. när jag lämnat tillbaka något jag ångrat har de inte vart allt för glada vad det gäller att lämna tillbaka något man köpt.
    1 år sedan
  • Mycket bra
    Bra service
    1 år sedan
  • Utmärkt
    Hej
    1 år sedan
  • Dålig
    Beställning Leverans
    Deras lager saldo stämmer inte :((
  • Hej,

    Det låter inte alls bra... Vi eftersträvar alltid att hålla våra lagersaldon så uppdaterade det bara går.
    Maila gärna ditt ordernummer till mig på erik.nielsen@teknikmagasinet.com,så ska jag kolla närmare på detta och se vad vi kan göra för att undvika problem med våra lagersaldo i framtiden.

    Mvh,
    Erik Nielsen

  • Beställning Leverans
    Detta omdöme är under utredning
  • Dålig
    Beställning
    Taskig kvalitet på det jag köpte. Problem med reservdelar. Slut i lager, med väntetid som följd av det.
    Kundtjänst kompenserade med några delar men det väger tyvärr inte upp.
  • Hej,

    Det låter som vi verkligen har brustit i våra ambitioner och det beklagar vi. Hör gärna av dig till vår webbansvarige Erik Nielsen (på erik.nielsen@teknikmagasinet.com) med ytterligare information så ska vi göra vad vi kan för att undvika liknande problem i framtiden.

    Vänligen,
    Nils

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Bra köp hos ett bra företag. Rekommenderar
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Gillar Teknikmagasinets sköna stil på saker och ting, bästa valet av affär när det gäller allt ifrån elektronik till superstarka udda snacks!
    10/10
  • Mycket bra
    Beställning
    Lätt och snabbt att hitta och att handla
  • Dålig
    Förpackningen var bruten (inte postemballaget) och varan upplockad och använd. Leveransen var heller inte den snabbaste.
    1 år sedan
  • Hej kramboa,

    Det låter inte alls bra.
    Skicka ett mail med ordernummer till erik.nielsen@teknikmagasinet.com så kollar jag närmare på det!

    Mvh,
    Erik Nielsen
    Teknikmagasinet

  • Mycket bra
    Kunnig. Visade hur produkten fungerade ur box
    1 år sedan
  • Utmärkt
    Dom är väldigt duktiga i butikerna dom kan sitt shit så att säga.
    1 år sedan
  • Ganska dålig
    Tråkigt att man inte kan använda presentkort i internetbutiken. Har suttit ett par veckor och försökt hitta något man vill ha men när man väl hittar något så finns det inte i lager i min butik :( Deras utbud är heller inte helt up to date, hittar t ex ingen Apple Watch som jag gärna skulle köpa men blir väl tvungen att köpa nåt skräp som jag inte kommer använda så mitt presentkort inte brinner inne... (i-landproblem, jag vet :P) De är också oförskämt dyra på vissa produkter. Apple TV är vid skrivandets stund billigast på CDON 619 kr, medan TM tar 899 kr i butik :O
    1 år sedan
  • Hej "QIT",

    Jag kan bara hålla med om presentkorten. Vår nuvarande lösningen är helt omodern och är i kraftigt behov av att bytas ut. Lyckligtvis är det något vi redan tittar närmare på och jag hoppas vi ska kunna ha en smartare lösning på plats om inte alltför länge!

    Jag framför dina priskommentarer till vår inköpsavdelning. Tack för din feedback!

    Vänligen,
    Nils

  • Ganska dålig
    Beställning
    Tog lång tid pga betalningskrångel och det blev också dyrare på detta vis. Krånglet berodde på att det inte fungerade att betala med kort.
  • Hej,

    Betalningskrångel låter inte alls bra. Hör gärna av dig med mer information om när du la din beställning så får vi undersöka vad som kan ha gått fel. Enklast är att skicka ett mail till oss på webbutiken@teknikmagasinet.com.

    Vänligen,
    Nils

  • Dålig
    Beställning Leverans
    Kommer inte beställa av dom ingen
  • Hej!

    Beklagar att du inte är nöjd med din beställning. Skicka gärna feedback till webbutiken@teknikmagasinet.com så ska vi göra vad vi kan för att bli bättre.

    Vänligen,
    Nils

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    mycket bra snabb leverans hann nästan inte trycka enter för packetet låg i postlådan mycket nöjd.
  • Usel
    Handlar inte här av ren princip längre. Blev lurad av deras "hörlursgaranti" och köpte ett par hörlurar där efter att jag länge har haft problem med glappande hörlurar. Det var ju bara att komma och byta in dem när de börjar glappa, sa försäljaren glatt. Så länge det inte är några skador på sladden så är det bara att du får ett nytt par, försäkrade han. Det lät nästan för bra för att vara sant. Första gången jag bytte in en par hörlurar efter att de blivit glappa efter ungefär 3 månader gick det bra, men när jag så skull byta in nästa par tog det stopp. Det var en skada på sladden, menade den tidigare så försäkrande försäljaren. Jag som hade undersökt sladden så noggrant hemma blev förvånad. Det visade sig att "skadan" bestod i ett veck i sladden som hade skett när jag lade tillbaka lurarna i dess orginalförpackning(a-jays hårda plastförpackning). Bytet var därmed inte giltigt. Jag tittade på pojken bakom disken och frågade om han verkligen tyckte att det där vecket(som ju kommer försvinna inom några minuter)rimligtvis ska betraktas som en skada varpå svaret blev "enligt våran bedömning, ja". Det var den hörlursgarantin det.
    1 år sedan
  • Hej Sinistrate,

    Det låter som det kan ha gått lite väl fort i bedömningen...
    Skicka gärna ett par bilder på lurarna och info om vilken butik det gäller till erik.nielsen@teknikmagasinet.com, så tar jag det vidare. Om det är ett veck som försvinner av sig självt så ska garantin givetvis gälla.

    Mvh,
    Erik Nielsen
    Teknikmagasinet

  • Mycket bra
    Tog lite tid med min leverans men annars bra!
    1 år sedan