Över 110 butiker i Norden
Delbetalning med Klarna
Meningen med Livet

http://www.teknikmagasinet.se

Betalningsalternativ:

Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
PayPal

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige och visar priserna i kronor. Kontakt med butiken kan ske på svenska

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 25 år sedan
(data från 2014-09-14)
Detaljerad information Teknikmagasinet har fått betyget (8.16)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Sortera efter:
  • Acceptabel
    sakerna går oftast sönder efter nån vecka annars ok
    8 dagar sedan
  • Hej "KladdkakaaN",

    Tråkigt att höra att du har stött på problem med prylarna du köpt hos oss. Du är alltid välkommen förbi någon av våra butiker om det du köpt slutar fungera, så tar vi en titt. Glöm inte kvittot!

    Vänligen,
    Nils

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    utmärkt, kan inte bli bättre
  • Bra
    Beställning Leverans
    Ingen Ack LI-PO fanns i packett
  • Usel
    Köpte en läsplatta Sony PRS-T3. Efter bara några veckor går plattan sönder och visar bara en statisk bild på delar av skärmen. Lämnar in till Teknikmagasinet. Efter en dryg vecka får jag beskedet att skadan beror på att jag varit oförsiktig med den. Jag har aldrig tappat den eller på annat sätt gjort något som kan skada den. Det finns inga synliga skador på den utanpå, inte ens en repa. Jag kan dock inte ifrågasätta deras beslut eftersom de kräver 525 kr för att jag ska få se plattan igen. Teknikmagasinet erbjuder sig inte heller att reparera plattan ens mot ersättning eftersom de inte har reservdelar till den.
    1 mån sedan
  • Hej "mattiash",

    Tack för din feedback! Först vill jag beklaga att du haft problem med din läsplatta. Garantin täcker endast tillverkningsfel, och om felet istället beror på t.ex. oaktsamhet eller yttre åverkan faller det alltså utanför garantin.

    Självklart är vi öppna för att ta en andra titt på ärendet, kontakta gärna vår serviceavdelning på service@teknikmagasinet.com med alla detaljer (felbeskrivning, kvittonummer, servicenummer etc.) så återkommer de till dig så fort som möjligt.

    Vänligen,
    Nils

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Snabb och bra leverans, väl paketerat.
  • Perfekt
    Goddag så som gjord för camping.
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    lätt att beställa och att betala
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Mycket bra
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Gick utan några som helst problem, allt var lätt att hitta och funktionerna var lätta att förstå.
  • Perfekt
    Min DVB-T slutade fungera efter nästan 2 år och jag skickade in dem till dem och de bytte ut den gratis. Ärendet gick väldigt fort och smidigt, sjukt bra kundservice!
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Skulle köpa ett par hörlurar. Åkte till teknikmagasinet i Skövde. Där jag fick hjälp med att testa olika hörlurar och provlyssna dem.

    Blev ett par Motörheadphönes som jag är super nöjd med :)
    4 mån sedan
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Allt har funkat mycket bra hittills. Får se när leveransen sker. Väntar med spänning!
  • Utmärkt
    Såååå mkt skojjigt
    6 mån sedan
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Teknikmagasinet är det bra affär dom har det mesta
  • Bra
    Beställning
    Ok rent allmänt.
  • Acceptabel
    Här har jag handlat otroligt många olika saker. Jag har i princip alltid varit nöjd. Det ända jag måste klaga stort på är hemsidan. När man går in där för att se butikssaldo, ska mani nte lita på det. Flera gånger har jag varit med om att saker som står ska finnas inte finns vilket är irriterande. Det konstiga är att detta varje gång har skett i farsta.
    7 mån sedan
  • Halloj,

    Vi beklagar att produkten inte funnits i butiken trots att hemsidan sagt annat. Vi har lagt ner mycket tid för att förbättra just den informationen och vill gärna att du kontaktar vår kundtjänst med vilka produkter det gällde så ska vi ta en ordentligt titt för att se var det har blivit fel.

    Du når oss på info.se@teknikmagasinet.com eller 08-445 10 30.

    Vänligen,
    Nils Nyman

  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    DET ÄR EN SORTIMENTFYLLD Butik och ni kan räkna mej som kund fortsättningsvis. Det finns ju hur mycket intressant som helst. Jag sitter vid datorn och dreglar.
    Christer Edlund.
  • Usel
    Beställning Leverans
    Teknikmagasinet skyller på att inte alla har en skrivare hemma för att skriva ut ett presentkort. Man kan inte ens välja att få kortet utskrivet eller skickat med post. Enda möjligheten är postförsändelse. Helt hopplöst! Skaffa ny teknik Teknikmagasinet!
  • Hej,

    Vi håller med dig fullständigt! Det är onödigt krångligt med presentkorten just nu. De är nämligen knutna till ett fysiskt kassakvitto vilket gör att man inte kan skriva ut presentkortet själv eller ens använda det i nätbutiken. Vi är inte nöjda med hur det fungerar i dagsläget.

    Under året kommer vi därför göra precis som du föreslår - skaffa ny teknik! Vi planerar att lansera en helt ny hemsida som lever upp till dagens krav, snarare än 90-talets, och inför detta hoppas vi även ha arbetat fram ett mindre krångligt presentkortssystem.

    Väl mött,
    Nils Nyman

  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Ser lovande ut. Lite jobbigt med scriptproblem men det beror nog på mina skydd.
  • Acceptabel
    Beställning
    Bra sida, men blev dyrare att handla på nätet än i butik = INTE BRA
  • Bra
    Beställning
    Det borde dock upplysas om leveranstiden, speciellt inför jul. Nu var jag tvungen att kolla den genom att ringa till kundtjänsten.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Det gick som en dans...tack
  • Mycket bra
    Beställning Leverans
    När man betalar med ekort måste man kopiera de 4 nummerserierna var och en. Hade varit bra att kunna klistra in alla 16 i ett moment. (Ja, jag vet att det går att fixa till ekortet så det "går till kassan", men jag vill inte ha det för automatiskt.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Bara bra
  • Usel
    Beställning
    För dyr frakt!
  • Hejsan,

    Tack för din feedback! Vi utvärderar alltid våra fraktalternativ för att se var vi kan bli bättre. Just nu använder vi oss av enhetsfrakt som ger samma kostnad när du handlar en pryl som när du handlar tio. Handlar du för mer än 500 kr (undantaget mobiltelefoner) erbjuder vi dessutom gratis frakt. Hoppas du bortsett från frakten var nöjd med ditt köp!

    Mvh,
    Nils

  • Acceptabel
    Beställning Leverans
    Här finns det man söker, bra förutom fraktpriserna, dåliga valmöjlighter
  • 2013-09-15 - Ett år sedan. Omdömen innan denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    När jag beställer på nätet så förväntar jag mig inte omedelbar leverans. Det använder jag butiker för.
    Med det i åtanke så funkade det mycket bra. Rätt varor och ingen restnotering är mycket bra i min bok.
    Kurt Hyllemar
  • Mycket bra
    Beställning
    lite dyrt är det..
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Snabb leverans!
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Funkar enkelt och bekvämt.
  • Bra
    Beställning
    går att köpa med min iphone4s
  • Bra
    Köpte en Xperia U förra året, var i stort nöjd med köpet. Dock valde jag just Teknikmagasinet för att de hade ett pris i den undre kvartilen och hade fysiska butiker i den stad jag bodde. Men priset i den fysiska butiken var 300 :- högre än priset i internetbutiken (dvs. det priset som syns på prisjakt), detta drar onekligen ner betyget ordentligt.

    Annars en mycket bra affär.
    1 år sedan
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Man kommer tillbaka som kund.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    skitnöjd.
  • Usel
    Fel produkter, skit kundservice!
    Ordered 11 items last month, 2 of them are faulty! Got one replaced after contacting costumer service. The other one, found faulty a few days later, haven't been replaced yet.
    The customer service refuse to reply my email requesting a replacement for a faulty item! What a crappy kundservice. I sent the email twice more than one week ago. No reply yet.
    1 år sedan
  • Hi! I'm very sorry to hear about your troubles and I apologize for the inconvenience. We try to reply within 24 hours to each email sent to our customer service, and we'd very much like to get to the bottom of this to find out what went wrong and how we can assist you.

    Unfortunately we haven't been able to locate your email and I would like for you to contact us again at web@teknikmagasinet.com so we can look into it straight away.

    Best regards,
    Nils Nyman

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Bra!
  • Mycket bra
    Beställning
    utmärkt
  • Utmärkt
    En blandning av användbara och meningslösa (men ofta roliga) prylar. Bra hemsida och välfungerande order system.
    1 år sedan
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    snabbt o bra HURRA!
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Snabb lev, mycket bra varor
  • Knappt godkänd
    -
    1 år sedan
  • Usel
    Avser butiken i Erikslund Shopping Center.

    Lördagen den 23/2 var jag in i butiken i Västerås för att köpa ett svart "iZound Phone Armband XXL" i födelsedagspresent och bad en kille i personalen om hjälp att hitta produkten, han kollade först i deras system och såg att produkten skulle finnas i lager sen gick han ut till en störtkorg och började gräva i den, efter en stund kom han fram med en förpackning som han la upp och ner på kassadisken och sa "Armband svart största modellen" och knappade in beloppet i kassan, under tiden jag betalade stoppade han ner produkten i en påse och gav mig sedan kvittot i handen. Glad och nöjd begav jag mig hemåt.

    När jag kommit hem och ska slå in paketet upptäcker jag först hur förpackningen är helt söndersliten och tejpad på framsidan och ser ut att varit såld en vända tidigare, så jag packar upp varan för att kolla att den är okej och då märker jag även till min stora förvåning att jag fått produkten i färgen "Reflective" istället för svart. Eftersom det är 3,8 mil enkel resa till butiken och jag ska ge bort presenten blott 20 minuter senare så finns det inte mycket annat att göra än att slå in den sönderrivna förpackningen, vilket känns rent ut sagt värdelöst.

    Jag kommer ALDRIG MER handla hos teknikmagasinet, då personalen uppenbarligen vill lura på en både återköpta produkter till fullpris utan att ens göra en ansats till att meddela det till kunden, och dessutom säljer fel produkter till en.
    1 år sedan
  • Hej..

    Riktigt tråkig upplevelse Ni berättar om. Hoppas Ni förstår att det inte är enligt de rutiner vi har och jag kommer givetvis ta detta vidare med butiken. Behandlar vi kunder på detta sätt kommer vi snart inte ha några kunder kvar...

    Jag uppskattar att Ni skrivit så vi fått reda på detta för att kunna arbeta för att få bort denna typ av beteenden och samtidigt,förhoppningsvis, hittar lösning att återfå Ert förtroende.

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Bästa mobil jag haft.
  • Perfekt
    Beställning
    mycket bra
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Jag är helt nöjd o återkommer när ni har intressanta produkter
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    AWESOME , framme på 2 dar och utmärkt pris
  • Perfekt
    Köpte ett par dyra bygel-hörlurar med headset till telefonen, uselt ljud i dem (givetvis inte Teknikmagasinets fel). Snopet går jag tillbaks och hoppas att de kan byta dem ändå trots att förpackningen är bruten och lite trasig på sina ställen. Gick bra med 50kr avdrag vilket är helt acceptabelt enligt mig.

    Teknikmagasinet i Gävle ska tilläggas.

    Supernöjd och återkommande kund!
    1 år sedan
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    allt bra
  • Knappt godkänd
    Beställning Leverans
    har inte hört något eller fått något
  • Hejsan!

    Har du fortfarande inte fått något? Ta kontakt med vår orderavdelning på 08-445 10 20 eller order.se@teknikmagasinet.com så kan de kolla på det!

    Mvh,
    Nils Nyman

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Mycket bra Företag