Vi kan Arbetskläder & Verktyg
Leverans inom 1-4 dagar
30 dgrs öppet köp

http://www.billigaarbetsklader.se

Betalningsalternativ:

Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
PayPal

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige och visar priserna i kronor. Kontakt med butiken kan ske på svenska

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 8 år sedan
(data från 2014-09-01)
Detaljerad information Protecty har fått betyget (8.61)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Sortera efter:
  • Utmärkt
    Beställde 2 jackor till vintern i min vanliga storlek, båda var dock för stora så jag tvingades byta till till en mindre storlek. Dryga veckan innan jag fick leveransen men bytesjackorna kom efter bara 2 dagar efter min retur. Trevlig kundtjänst, snabba byten och allt i sin ordning gör att jag gärna återkommer. Helt klart rimliga priser om man har en rabattkod som kombineras med rabatt-trappa.
    10 mån sedan
  • 2013-09-02 - Ett år sedan. Omdömen innan denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Perfekt
    Lätt att hitta, stort utbud
    1 år sedan
  • Ganska dålig
    Jag är tyvärr inte nöjd. Det tog fyra dagar innan Protecty ens kontaktade mig för att säga att det jag hade beställt hade utgått. Jag kan acceptera att de inte alltid kan få tag på saker trots att man tryckt på "Köp" och fått ett ordernummer men att det tar så lång tid om att meddela en kund är bedrövligt.

    De erbjöd dock att leverera andra och nyare produkter från samma tillverkare (Blåkläder) och de skulle stå för mellanskillnaden, vilket var något positivt så det får man ge de. Men det slutade inte här...

    Jag beställde de kläderna från Blåkläder och kläder från en annan tillverkare för att se vilken som passade bäst. Ena paret beställde jag i en viss storlek, de andra i en annan. När jag går till Posten för att hämta mitt paket så ser jag bara ena paret. Protecty hade skrivit på ett papper att kläderna från Blåkläder hade blivit försenade! Jaha, varför meddelande ni inte mig det direkt när ni visste om (påpekade detta i vårt telefonsamtal i samband med beställningen efter det första försöket) att det var av stor betydelse att ha kläderna då jag var osäker på storleken?

    Återigen, det är en sak att leveranser blir försenade då det är sånt som sker (två gånger om är ju dock ganska extremt) men varför inte berätta det till kunder via mail/telefon istället för att skriva det i ett brev och sätta den i paketet? Det tar ju flera dagar innan man får beskedet. Om de hade sagt det direkt så hade jag gått och köpt en produkt i den storleken från något annat ställe för jag vill ju inte riskera att den som var på väg från Protecty (andra storleken) inte skulle passa.

    Som tur är så passade den, d.v.s. det paret som de kunde leverera, från Protecty men det var ju inte deras förtjänst och jag avbeställde Blåkläder-produkterna. Väldigt dåligt agerande och anledningen till att de får en trea i det här omdömet istället för en etta är för att de inte är helt usla. Men jag är missnöjd och de har hanterat mina beställningar på ett väldigt dåligt sätt.
    1 år sedan
  • Hej, tråkigt att du inte är 100 % nöjd med ditt köp från oss. Beklagar att hanteringen av ditt ärende inte har fungerat på bästa sätt. Vi arbetar hårt för att ständigt förbättra oss och erbjuda den bästa servicen men ibland blir det fel. Tyvärr kan det också ibland vara problem med information om lagersaldon på vissa artiklar från våra leverantörer vilket försvårar att ge korrekt information. Hoppas att du trots allt är nöjd med dina nya byxor och tack för att du tog dig tid att ge oss återkoppling. Det betyder mycket. /Peter

  • Usel
    Blev nonchalant behandlad.
    1 år sedan
  • Hej, beklagar om du upplever att du inte har blivit bemött på ett korrekt sätt. Vi lägger stor vikt vid att alla våra kunder ska vara 100% nöjda. Vill gärna veta mer om ditt ärende. Vänligen kontakta mig direkt på 0707266235 eller via epost peter.hojmanatprotecty.se så lovar jag att personligen ställa allt till rätta. Mvh Peter Höjman, VD Pro Arbetskläder.

  • Perfekt
    Köpte en arbetsbyxa i julklapp som jag va tvungen att returnera två gånger för att dom va för små.

    Absolut inget krångel! Snabbt, enkelt och trevlig mailkonferens!

    Bästa stället jag handlat kläder på på nätet överhuvetaget!...och jag handlar bara på nätet!
    1 år sedan
  • Utmärkt
    Allt fungerade perfekt, bra pris, snabb bekräftelse och mail när varorna skickats. 30 dagars öppet köp och fri returfrakt är superbt!
    2 år sedan
  • Perfekt
    Jättebra. jättebra service. saknar man något läggs det in i shoppen snabbt och enkelt och det är bara å handla loss. Full pott!
    2 år sedan
  • Utmärkt
    Första leveransen blev inte rätt, Protecty ansträngde sig att få det hela så bra som möjligt med min lite krångliga beställning med specialförhållanden för leverans. Kommunikationen var snabb och saklig och hanteringen var nästan överdrivet generös. Till sist har jag fått mina varor till bra pris + extra kompensation och jag tror inte att det skulle ha gått snabbare på något annat sätt. Väldigt nära högsta betyg och jag kommer definitivt handla hos dem i fortsättningen.
    3 år sedan
  • 1000 tack för att du tog dig tid att ge ett omdöme och att du så detaljerat beskriver din upplevelse trots att det kanske gick lite snett inledningsvis. Det betyder mycket för oss. Kul att du uppskattar vår kommunikation och hantering. /P