Prisjakt
Annons
Kjell & Company
  • 114 st butiker
  • Hämta i butik samma dag
  • Snabba leveranser
4.2Utmärkt
213 betyg (senaste året)

Skrivna omdömen

Betyg äldre än ett år inkluderas inte i snittbetyget.

Skrivna butiksomdömen

M
Myggan
1 omdöme
Utmärkt6 dagar sedan

4.8 utmärkt o snabbt svar att ordern behandlas så snabbt som möjligt

Kjell & Company svarar:2025-06-09
Tack så mycket för ditt fina omdöme! Vi är glada att höra att du är nöjd med vårt snabba svar och att din order behandlades snabbt. Varmt välkommen åter! Med vänlig hälsning Kim K, Kundservice
L
Lars Hook
1 omdöme
UtmärktRedigerades 6 dagar sedan

Snabba leveranser och fint bemötande

Kjell & Company svarar:2024-10-22
Hej Lars, Tack så hjärtlig för toppenbetyget, vad glada vi blir! Varmt välkommen till oss igen. Med vänlig hälsning Emil E, Kundservice
L
Usel11 dagar sedan

Beställde dashcam på kampanj som försvann i frakten. Fick bara pengarna tillbaka, ingen kompensation trots att produkten var slut och jag köpt tillbehör för över 500 kr som jag inte kan lämna tillbaka .Riktigt besviken på hur ärendet hanterades.

Kjell & Company svarar:2025-06-04
Hej Lars, Tack för att du lämnar omdöme. Vi förstår att du är besviken på att speditören gjort av med ditt paket under sin hantering och vi delar denna besvikelse till fullo. Den vara du har köpt finns inte kvar i vårt sortiment vilken och det är därför vi så skyndsamt som möjligt har återbetalat dig. Vad gäller tillbehören så har vi erbjudit dig att returnera dessa (även om de varit öppnade), förutsatt att de har varit köpta hos oss. Eftersom det visar sig att du har köpt tillbehören hos annan aktör så har du inte möjlighet att returnera dessa hos oss, vilket vi hoppas att du har förståelse för. Rimligen kan du returnera dessa inom ramarna för ångerrätt hos respektive annan aktör. Vi beklagar återigen det inträffade och ber om ursäkt för att vi inte levt upp till dina förväntningar. Vår ambition är alltid att hjälpa våra kunder så långt det är möjligt och vi ber dig att återkomma till oss igen om något är oklart i ärendet. Vi finns här för att besvara dina frågor. Väl mött! Med vänlig hälsning Emil E, Kundservice
M
Moses
1 omdöme
Utmärkt11 dagar sedan

Från en röd flugskit till 3-4 pinnar. Nu kan jag kalla det för internet mottagning.

Kjell & Company svarar:2025-06-04
Hej Moses, Tack! Vad härligt att höra att det nu fungerar precis som det ska. Välkommen till oss framöver igen! Med vänlig hälsning Emil E, Kundservice
s
sven
1 omdöme
Utmärkt19 dagar sedan

Smidigt att köpa 9V-batterier och AAA-batteri. Köp tre betala för två som inloggad kund!

Kjell & Company svarar:2025-05-27
Hej Sven, Vi uppskattar att du tar dig tid att lämna omdöme och det är väldigt glädjande för oss att se att du upplever det smidigt. Varmt välkommen till oss igen! Med vänlig hälsning Emil E, Kundservice
F
Fredrik
19 omdömen
Utmärkt22 dagar sedan

Smidigt och inte så stora fraktavgifter (då jag inte kom upp till gratis frakt)

Kjell & Company svarar:2025-05-27
Hej Idus, Tack för ditt fina omdöme. Vi tackar ödmjukt för förtroendet och hoppas att vi ses snart igen! Med vänlig hälsning Emil E, Kundservice
P
Utmärkt22 dagar sedan

Jag väljer alltid "Kjelles" för bra service och toppen produkter

Kjell & Company svarar:2025-05-27
Hej Peter, Tusen tack, vad kul att höra! Vi önskar dig välkommen till oss igen. Med vänlig hälsning Emil E, Kundservice
S
Seyma
1 omdöme
OKen månad sedan

I reported a product issue and expected a more solution-oriented approach. Unfortunately, only standard procedures were applied, and I had to escalate the case to ARN.

Kjell & Company svarar:2025-05-09
Hello Seyma, Thank you for your feedback! We appreciate the good dialogue we have with you and sincerely regret that you are disappointed, and that we have not been able to help you better. We have investigated your case very carefully and since the product you have complained about has been tested and found to be free of defects, we have not been able to proceed with your complaint. We welcome you, as well as our other customers, to complain about their products and we take complaints very seriously. As retailers, we have a far-reaching responsibility for ensuring that the products we sell are free of defects. When a product is tested based on the fault description you as a customer have given, and we or our service workshop cannot replicate the fault, there is unfortunately no fault we can remedy. Furthermore, a faultless product bought in-store that has been used (and therefore is "second-hand"), we cannot normally buy back and sell again. We hope you understand this and we wish we could have helped you better. Our goal is always to help our customers find solutions without them having to escalate their case. In a few cases, unfortunately, we are unable to reach an agreement and in such cases we always welcome a review by Allmänna reklamationsnämden, ARN. ARN provides advisory guidance and you as a customer should always feel secure that we as a company follow ARN's recommendations. Do not hesitate to contact us if you have any questions or concerns in the future. We are still here to help you to the best of our ability. We apologize again for your disappointment and thank you for your patience. Med vänlig hälsning Emil E, Kundservice
B
OKen månad sedan

Bra hemsida!. Då produkten låg i lager på butiken sökte på telefon. Inget svar

Kjell & Company svarar:2025-05-08
Hej Bengt, Tack för ditt omdöme som vi uppskattar. Vi är inte helt säkra på om vi förstår dig rätt men tror att du försökt ringa butiken för att reservera produkten. Vi beklagar att butiken inte haft möjlighet att svara. Våra butikssäljare är stundvis upptagna med kunder i butiken och även om målet är att besvara alla samtal så räcker vi inte alltid till, något vi hoppas du har en viss förståelse för. På vår hemsida finns en smidig blå Hämta-knapp där du enkelt kan reservera den produkt du avser att köpa. Inom 15 minuter får du ett SMS som bekräftar reservationen. Prova gärna detta nästa gång - det hjälper även oss att ge dig som kund en bättre och smidigare service. Har du någon ytterligare fråga, fundering eller feedback - återkom till oss. Väl mött och tack för förtroendet! Med vänlig hälsning Emil E, Kundservice
C
C. K.
1 omdöme
Utmärkt2 månader sedan

Funkade direkt ur kartongen utan installation. Inga batterier ingår. Känns annorlunda än originalet – inte samma material eller knappkänsla, men jag föredrar faktiskt den här. Inget klick- eller dunsljud när man trycker, till skillnad från Philips original. Gör det jag behöver: sätta på/av TV:n, justera volymen, öppna inställningar. Har inte lyckats byta HDMI-port än. Inte för dig som vill ha exakt samma känsla som originalet, men funktionellt bra.

Kjell & Company svarar:2025-04-24
Hej, Tusen tack för ett fantastiskt omdöme. Vi blir oerhört glada över att se att du, vår kund, är så här pass nöjd. Vi önskar dig varmt välkommen igen! Med vänlig hälsning Emil E, Kundservice

Om butiken

Kjell & Company

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaSwishVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Erbjuder installationsassistans på plats. Se butikens hemsida för info och eventuella regionala begränsningar.

www.kjell.com

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Kjell & Co Elektronik AB

Organisationsnr: 556400-5378

Information hos allabolag.se