Prisjakt
Annons
  • Jollyroom

    (500+)

  • se
2.6OK
62 betyg (senaste året)

Skrivna omdömen

Betyg äldre än ett år inkluderas inte i snittbetyget.

Skrivna butiksomdömen

P
Petronella
1 omdöme
OK10 dagar sedan

Helt okej produkter men att det ska ta 4 dagar innan post nord får paketet från jollyroom är lite av ett skämt. Slutade med att de tog 1,5 v att få hem paketet

Jollyroom svarar:2025-06-05
Hej Petronella, Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Vi beklagar verkligen att leveransen dröjde längre än förväntat. Tyvärr har det nyligen förekommit vissa förseningar hos PostNord, bland annat till följd av röda dagar, vilket kan ha påverkat din leverans. Jag har dessvärre inte tillgång till ditt ordernummer för att kunna se exakt vad som inträffat i just ditt fall, men vi tar till oss av din feedback och förstår frustrationen. Vi hoppas att du trots detta är nöjd med produkterna och att de lever upp till dina förväntningar. Önskar dig en fortsatt fin dag! Vänliga hälsningar, Saga Jollyroom 🌸
J
Jimmie
1 omdöme
Braen månad sedan

Beställde 2 st barnstolar till bilen.

Jollyroom svarar:2025-05-14
Hej Jimmie! Tack för ditt fina omdöme! 🌷 Vad roligt att du är så nöjd med din beställning hos oss! Hoppas du blir nöjd med bilstolarna! 😃 Återkom gärna till oss om du har några frågor eller funderingar. Önskar dig en fin dag och trevlig vecka! Varma hälsningar, Natalia Jollyroom 🌹
K
Kristina
1 omdöme
UselRedigerades en månad sedan

Varning för detta företag! Jag beställde en cykelhjälm från Jollyroom och fick hem en helt annan vara. Jag kontaktade deras kundtjänst direkt (som är en djungel) och de påpekade att jag måste skicka tillbaka varan direkt. De hotar till och med att fakturera mig för varan som jag fick hem om jag inte skickar tillbaka snarast. De kräver alltså av kunden att gå till postombud med deras paket, ordna med emballage och etikett och samtidigt hålla de pengar jag betalat in för min vara (som de vägrar skicka) som någon typ av gisslan. Det okunniga och otrevliga kundbemötandet hänvisas till deras påhittade "riktlinjer " som går emot både vett och lagtexter.

Jollyroom svarar:2025-05-09
Hej Kristina! Tack för ditt omdöme. Jag förstår att det känns frustrerande att få fel produkt levererat hem, detta ber vi verkligen om ursäkt för. Just när det gäller din order så behöver vi få tillbaka produkten i retur till oss för att kontrollera och undersöka vad som har hänt. När vi ser att vi har fått produkten i retur till oss får du självklart dina pengar åter. Dessvärre så har vi vissa rutiner som behöver följas, men vi tar med oss all din feedback vidare internt och hoppas på en förbättring inom våra rutiner. Önskar dig en fin dag! Varma hälsningar, Beata Jollyroom 🌸
R
Robel
1 omdöme
Utmärkt2 månader sedan

Det är jätte bra grejer. Tack!

Jollyroom svarar:2025-04-04
Hej Robel, Tack för erat omdöme! Vad roligt att ni är nöjda med produkterna ni köpt från oss. 😊 Välkommen åter om ni har frågor eller funderingar på något. Önskar er en fin dag vidare, Daniel Jollyroom 🌸
R
Ronald Pompa
1 omdöme
Usel4 månader sedan

Vara kom med fabriksfel. Garantiärende som krävde heltiden att jag skickade in uppgifter upprepade gånger och dragit ut i 2 veckor. När jag postade tillbaka varan så får jag inget svar efter upprepade mail till kundservice. Gör en retur pga dålig service. Får återbetalning som saknar 150 kr. Kan tyvärr inte rekommendera Jollyroom om du vill känna trygghet i dina köp.

Jollyroom svarar:2025-02-17
Hej! Tack för ditt omdöme! Jag beklagar att du känner dig missnöjd över din reklamation hos oss! Det ska vi självklart se över! Jag kunde tyvärr inte finna din sak med de uppgifter du lämnat här. Vi behöver då att du återkommer på nytt i antingen ett nytt ärende eller via meddelande på Mesenger. Angående en retur utan godkännande av reklamationsavdelningen kommer en returavgift att tas ut. Återkom gärna så kan vi se över detta! Varma hälsningar, Natalia Jollyroom 🌹
G
Güz
1 omdöme
Utmärkt4 månader sedan

I love the quality of delivery and the goods they provide. Happy with my purchase of “BabyDan Lekmatta”.

Jollyroom svarar:2025-02-13
Hello Güzin, Thank you so much for your kind review!☺️ We are happy to hear that you’re happy with both the quality of the delivery and the BabyDan Play Mat. It is wonderful to know that your purchase met your expectations. We hope the play mat brings lots of joy and comfort to your little one.💕 Have a great day! Kind regards, Beata Jollyroom 🌸
d
dogan
1 omdöme
OK4 månader sedan

Jätte bra att handla

Jollyroom svarar:2025-02-13
Hej Bahar! Tack för ditt omdöme.🌞 Det gläder oss verkligen att höra att du haft en bra upplevelse när du handlade hos oss. Vi strävar alltid efter att göra våra kunders shoppingupplevelse så bra som möjligt, och det betyder mycket för oss att du är nöjd. Önskar dig en fin dag! Varma hälsningar, Beata Jollyroom 🌸
c
Usel5 månader sedan

Skickade fel vara. Istället för ett fodrat regnställ för 600kr i strl 110 fick jag ett par stövlar värda 100kr i strl 34. Kundtjänst är icke existerande. Beställ ej från Jollyroom. Läs Trustpilot.

Jollyroom svarar:2025-01-13
Hej Christine! Tack för ditt omdöme! Vi beklagar verkligen för att du inte har fått något svar från oss gällande den fel skickade produkten, så ska det självklart inte vara. Jag kan se att du nu har fått hjälp med ditt ärende, hoppas att du blev nöjd och återigen så beklagar vi för dem fel skickade varorna. Önskar dig en fortsatt fin dag! Varma hälsningar, Beata Jollyroom 🌸
m
muzehemuhasha
1 omdöme
Bra6 månader sedan

Det är bara och tycker jag att bra kvalitet

Jollyroom svarar:2024-12-27
Hej! Tack för ditt fina omdöme!✨ Vad kul att höra att du tycker kvalitén på våra produkter är bra, det värmer. Vi hoppas på att få göra dig lika nöjd flera år framåt. Önskar dig en fin dag! Varma hälsningar, Beata Jollyroom 🌸
a
alegz
1 omdöme
Dålig6 månader sedan

Beställde en stokke tripp trapp under en kampanj Jollyroom hade, man skulle få babyset på köpet då. Stolen kom ganska snabbt, beställde en fredag kväll och stolen kom på tisdagen. Men i paketet fanns inget babyset. Så jag ringde kundeservice halv tre samma dag, nej då har dom stängt redan 14.00. Ringde direkt kl10 dagen därpå och förklarade problemet och det visade sig att den färgen jag valde var slut i det babysetet, fick ett mail jag skulle besvara med bilder och film. Efter 3 mail kunde kundservice (som inte svarade jättesnabbt) fortfarande inte se mina bilder eller film så jag fick skicka via Messenger. När det sen var tal om vilken färg så tog det två dagar, dels för att jag ändrade mig och dels för att kundeservice försökte ringa för att få bekräftat vilken färg jag ville ha. Sen var det fredag och inget babyset skickat. Men idag, måndag nästan en hel vecka efter att jag haft stolen och inte kunnat använda den så får jag en notis att babysetet är skickat. Jag förstår bara inte om man har en kampanj på något så skiter man i att lägga i delar eller kontakta kunden? Man lägger bara ner en vara men skippar det som ska ingå. Sen kan jag tycka att kundservice bör vara mer lättillgängliga.

Jollyroom svarar:2024-12-16
Hej Alex! Tack för ditt omdöme! Jag beklagar att det blev fel med din beställning och att du inte mottog babysetet direkt! Detta ska vi självklart se över! Jag kan se att vi försökt undersöka varför detta inte skickats ut och då behövt få information från dig för att se över detta! Vi hoppas kunna se över detta för at hjälpa dig snabbare nästa gång! Hoppas du blir nöjd med babysetet! Önskar dig en fin vecka! Varma hälsningar, Natalia Jollyroom 🌹

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

SwishAmerican ExpressVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Jollyroom AB

Organisationsnr: 556815-7159