Prisjakt
Annons
  • Jollyroom

    (500+)

  • se
2.6OK
57 betyg (senaste året)

Skrivna omdömen

Betyg äldre än ett år inkluderas inte i snittbetyget.

Skrivna butiksomdömen

j
Utmärkt4 dagar sedan

Bra upplevelse. Snabbt och smidigt!

Jollyroom svarar:2025-08-15
Hej, Stort tack för din recension! Härligt att höra att du haft en bra upplevelse och att allt gick snabbt och smidigt. Önskar dig en fin dag! Vänliga hälsningar, Saga Jollyroom 🌸
s
Usel5 dagar sedan

Jag kommer tyvärr inte beställa från jollyroom igen tar för lång tid att få sitt paket ( trots jag ringde och frågade om det fanns saldo hemma ) Jollyroom skyller på PostNord men enligt PostNord så har dem inte fått någon information om detta paket. Faktura där emot är dem snabba med att skicka ut trots jag inte fått paketet så där får jag säkert 1 vecka mindre tid på mig att betala. Tänker inte betala en faktura förrän jag fått min leverans. Som många skriver här så leveranstiden är riktigt dålig tyvärr /: har bara lust att returnera produkten nu på grund av leverans tiden. Leverans tiden och att dem hanterar paketet är två olika saker. Men att ske inte skickar mitt paket 4 dagar efter jag lagt beställning är dålig sedan tillkommer 2-6 dagar leverans på detta.

Jollyroom svarar:2025-08-15
Hej, Tack för att du delar ditt omdöme. Vi beklagar verkligen att leveransen tagit längre tid än förväntat och förstår att det är frustrerande. När vi anger att paketet har lämnat vårt lager betyder det att det är överlämnat till PostNord, men deras första skanning sker inte alltid direkt på terminalen. Det kan ibland ta några dagar innan paketet syns i spårningen, även om det redan är i deras hantering. Om det har gått 6 arbetsdagar utan att du fått paketet eller någon uppdatering, är du varmt välkommen att kontakta oss så hjälper vi dig att undersöka det vidare med PostNord. Vi uppskattar din feedback då den hjälper oss att förbättra både leveransinformation och kundupplevelse. Vänliga hälsningar, Saga Jollyroom 🌸
t
toy2me
64 omdömen
Usel7 dagar sedan

Barnbarnets födelsedagspaket dök aldrig upp eller rättare sagt, blev aldrig ivägskickat. Man skyller på att Postnord har slarvat bort det... LÖGN! Order med kollinr har skapats men aldrig överlämnats till Postnord.

Jollyroom svarar:2025-08-12
Hej, Tack för ditt omdöme! Vi är ledsna att höra att ditt paket inte kom fram som planerat, särskilt när det var tänkt till en födelsedag. Vi vill gärna kika närmare på ditt ärende för att se vad som hänt och hur vi bäst kan hjälpa dig vidare. Kontakta gärna vår kundservice på Facebook med ditt ordernummer, så tar vi det därifrån och försöker hitta en så smidig lösning som möjligt. Vänliga hälsningar, Sarah Jollyroom🌺
i
OK10 dagar sedan

Helt ok. Höll lovad lev tid

Jollyroom svarar:2025-08-11
Hej! Tack för din feedback! Vi är glada att leveransen kom fram i tid och hoppas att du blir nöjd med produkten. Med vänliga hälsningar, Saga Jollyroom 🌸
s
Utmärkten månad sedan

Service is very good & Product is reliable

Jollyroom svarar:2025-07-18
Hello! Thank you for your nice review! 🌷 How nice that you appreciate our customer service and got the help you are looking for! And that you like our products! I wish you a continued nice day and a nice summer! Best regards, Natalia Jollyroom 💫
n
nicholas_wyon
1 omdöme
Uselen månad sedan

Beställde 2 babygrindar. Den ena kom i tid och alla delar fanns med. Grind 2 dröjde 1 vecka ytterligare och när den kom saknades ”tassarna” och förlängningsdelarna vilket gjorde den obrukbar. Kundtjänst svarade inte på telefon efter kl 2 😄.

Jollyroom svarar:2025-07-09
Hej, Tack för erat omdöme. Det var tråkigt att höra att leveransen var försenad och att det även saknades tassar till andra grinden. Har ni möjlighet att återkomma på Facebook Messenger och hänvisa till Prisjakt så kan vi se över vad de är som hänt? Önskar er en fin dag. Daniel Jollyroom 💮
Z
Zoonie
11 omdömen
Usel2 månader sedan

Otroligt långsamma leveranser. Hur många veckor behöver man för att få iväg en produkt som finns i lager? Hunnit få paket från USA snabbare!

Jollyroom svarar:2025-07-03
Hej Zoonie, Tack för ert omdöme. Vi beklagar verkligen att det tagit lång tid för att ni ska motta leveransen. Det ska absolut inte ta flera veckor innan man vår sin produkt. Jag kan dessvärre inte hitta något ärende som matchar det ni skriver så jag rekommenderar att ni återkommer antingen på Facebook Messenger alternativt maila till oss så ska vi se över vad som hänt. Vi ber ännu en gång om ursäkt för leveranstiden. Vänliga hälsningar, Daniel Jollyroom 🌸
i
ivo_pantera
1 omdöme
Dålig2 månader sedan

Det tar för lång tid få paketet.

Jollyroom svarar:2025-07-02
Hej, Tack för erat omdöme och att ni delar med er av er upplevelse hos oss. Vi får beklaga att det tog lång tid för paketet att anlända till er. Vi jobbar kontinuerligt med att förbättra vår leverans. Har ni möjlighet att återkomma på Facebook Messenger och hänvisa till detta omdöme så kan vi se över vad som hänt med er leverans och samtidigt få mer förståelse för var det brast i leveranstiden. Önskar er en fin dag. Daniel Jollyroom 🌸
j
jonasbengtsson
2 omdömen
Usel2 månader sedan

Vi köpte en Bestwaypool från Jollyroom som visade sig ha trasig liner. Efter flera mejl och telefonsamtal får jag meddelande om att tillverkaren ska skicka en ny liner. Efter ytterligare ett par veckor med påtryckningar får jag meddelande om att Bestway snart ska få dessa i lager. Under hela tiden har lagerstatus på Bestways hemsida varit "available". Efter ytterligare någon vecka med påtryckningar får jag meddelande om att Bestway skickat linern. Jag frågar efter spårningsnummer men får inte svar. Hör av mig igen och frågar, får till svar att Bestways portal ligger nere. Misstänker därför att Jollyroom ljuger om både sändning och portal. Känns oerhört oseriöst och snart har en hel sommarmånad gått. Ordern 17756965

Jollyroom svarar:2025-06-24
Hej Jonas! Tack för ditt omdöme! Jag beklagar verkligen för detta och att du behövt vänta på denna reservdel från Bestway! Jag ser att mina kollegor kontaktat Bestway för att få ett spårningsnummer för din leverans så vi kan vara säkra att detta kommer fram till dig. Just denna reservdel har inte funnits i deras lager och de inväntat en påfyllning av dessa liners. Så fort vi mottagit ett svar från Bestway kommer vi återkomma till dig via mail! Önskar dig en fortsatt fin dag! Varma hälsningar, Natalia Jollyroom 🌹
f
Utmärkt2 månader sedan

Bra! Fantastisk och

Jollyroom svarar:2025-06-24
Hej! Tack för ditt fina omdöme! 🌷 Så roligt att du är så nöjd med din beställning! Hoppas produkterna kommer till stor användning. ☺️ Önskar dig en fin dag! Varma hälsningar, Natalia Jollyroom 🌹

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

SwishAmerican ExpressVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Jollyroom AB

Organisationsnr: 556815-7159