(500+)
Bra upplevelse. Snabbt och smidigt!
Jag kommer tyvärr inte beställa från jollyroom igen tar för lång tid att få sitt paket ( trots jag ringde och frågade om det fanns saldo hemma ) Jollyroom skyller på PostNord men enligt PostNord så har dem inte fått någon information om detta paket. Faktura där emot är dem snabba med att skicka ut trots jag inte fått paketet så där får jag säkert 1 vecka mindre tid på mig att betala. Tänker inte betala en faktura förrän jag fått min leverans. Som många skriver här så leveranstiden är riktigt dålig tyvärr /: har bara lust att returnera produkten nu på grund av leverans tiden. Leverans tiden och att dem hanterar paketet är två olika saker. Men att ske inte skickar mitt paket 4 dagar efter jag lagt beställning är dålig sedan tillkommer 2-6 dagar leverans på detta.
Barnbarnets födelsedagspaket dök aldrig upp eller rättare sagt, blev aldrig ivägskickat. Man skyller på att Postnord har slarvat bort det... LÖGN! Order med kollinr har skapats men aldrig överlämnats till Postnord.
Helt ok. Höll lovad lev tid
Service is very good & Product is reliable
Beställde 2 babygrindar. Den ena kom i tid och alla delar fanns med. Grind 2 dröjde 1 vecka ytterligare och när den kom saknades ”tassarna” och förlängningsdelarna vilket gjorde den obrukbar. Kundtjänst svarade inte på telefon efter kl 2 😄.
Otroligt långsamma leveranser. Hur många veckor behöver man för att få iväg en produkt som finns i lager? Hunnit få paket från USA snabbare!
Det tar för lång tid få paketet.
Vi köpte en Bestwaypool från Jollyroom som visade sig ha trasig liner. Efter flera mejl och telefonsamtal får jag meddelande om att tillverkaren ska skicka en ny liner. Efter ytterligare ett par veckor med påtryckningar får jag meddelande om att Bestway snart ska få dessa i lager. Under hela tiden har lagerstatus på Bestways hemsida varit "available". Efter ytterligare någon vecka med påtryckningar får jag meddelande om att Bestway skickat linern. Jag frågar efter spårningsnummer men får inte svar. Hör av mig igen och frågar, får till svar att Bestways portal ligger nere. Misstänker därför att Jollyroom ljuger om både sändning och portal. Känns oerhört oseriöst och snart har en hel sommarmånad gått. Ordern 17756965
Bra! Fantastisk och
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
Fullständigt firmanamn: Jollyroom AB
Organisationsnr: 556815-7159