(500+)
Helt okej produkter men att det ska ta 4 dagar innan post nord får paketet från jollyroom är lite av ett skämt. Slutade med att de tog 1,5 v att få hem paketet
Beställde 2 st barnstolar till bilen.
Varning för detta företag! Jag beställde en cykelhjälm från Jollyroom och fick hem en helt annan vara. Jag kontaktade deras kundtjänst direkt (som är en djungel) och de påpekade att jag måste skicka tillbaka varan direkt. De hotar till och med att fakturera mig för varan som jag fick hem om jag inte skickar tillbaka snarast. De kräver alltså av kunden att gå till postombud med deras paket, ordna med emballage och etikett och samtidigt hålla de pengar jag betalat in för min vara (som de vägrar skicka) som någon typ av gisslan. Det okunniga och otrevliga kundbemötandet hänvisas till deras påhittade "riktlinjer " som går emot både vett och lagtexter.
Det är jätte bra grejer. Tack!
Vara kom med fabriksfel. Garantiärende som krävde heltiden att jag skickade in uppgifter upprepade gånger och dragit ut i 2 veckor. När jag postade tillbaka varan så får jag inget svar efter upprepade mail till kundservice. Gör en retur pga dålig service. Får återbetalning som saknar 150 kr. Kan tyvärr inte rekommendera Jollyroom om du vill känna trygghet i dina köp.
I love the quality of delivery and the goods they provide. Happy with my purchase of “BabyDan Lekmatta”.
Jätte bra att handla
Skickade fel vara. Istället för ett fodrat regnställ för 600kr i strl 110 fick jag ett par stövlar värda 100kr i strl 34. Kundtjänst är icke existerande. Beställ ej från Jollyroom. Läs Trustpilot.
Det är bara och tycker jag att bra kvalitet
Beställde en stokke tripp trapp under en kampanj Jollyroom hade, man skulle få babyset på köpet då. Stolen kom ganska snabbt, beställde en fredag kväll och stolen kom på tisdagen. Men i paketet fanns inget babyset. Så jag ringde kundeservice halv tre samma dag, nej då har dom stängt redan 14.00. Ringde direkt kl10 dagen därpå och förklarade problemet och det visade sig att den färgen jag valde var slut i det babysetet, fick ett mail jag skulle besvara med bilder och film. Efter 3 mail kunde kundservice (som inte svarade jättesnabbt) fortfarande inte se mina bilder eller film så jag fick skicka via Messenger. När det sen var tal om vilken färg så tog det två dagar, dels för att jag ändrade mig och dels för att kundeservice försökte ringa för att få bekräftat vilken färg jag ville ha. Sen var det fredag och inget babyset skickat. Men idag, måndag nästan en hel vecka efter att jag haft stolen och inte kunnat använda den så får jag en notis att babysetet är skickat. Jag förstår bara inte om man har en kampanj på något så skiter man i att lägga i delar eller kontakta kunden? Man lägger bara ner en vara men skippar det som ska ingå. Sen kan jag tycka att kundservice bör vara mer lättillgängliga.
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
Fullständigt firmanamn: Jollyroom AB
Organisationsnr: 556815-7159